Қыстырма сөз

Ашық сабақ 4 «б» сынып Қазақ тілі

Сабақтың тақырыбы: Қыстырма сөз 189-192 жаттығу

Сабақтың мақсаты: а) білімділігі;

Оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен

қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.

ә) дамытушылығы;

Баланың логикалық ойлау қабілетін жаттығулар орындау арқылы

дамыту. Шығармашылық қабілетін, байқағыштық қабілеттерін, сөздік

қорларын дамыту.

б) тәрбиелігі;

Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, тірек сызба, топпен жұмыс, логикалық тапсырмалар.

Сабақтың құрал-жабдықтары, көрнекілігі:

Интерактивті тақта, тірек сызбалар, түрлі-түсті фишкалар.

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ

Сабақтың барысы:

I Кіріспе бөлім: а) Ұйымдастыру кезеңі; (Сәлемдесу)

Хормен: Жақсы оқып сабақты

Әдеп сақтау сәніміз.

Сәлем бердік сіздерге

Бас иіп бүгін бәріміз.

ә) Психологиялық дайындық;

б) Сабақтың топтық сайыс түрінде өтетінін хабарлау;

II Үй тапсырмасын сұрау: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері 188-жаттығу

1) Ереже сұрау

2) Мысал келтіру, сөйлем құрау.

III Үй тапсырмасын қорытындылау: (Тірек сызба)

Жеке-жеке тоқталып мысал келтіру.

188 - жаттығуды тексеру.

IV Жаңа сабақ: а) Мюнстенберг әдісі бойынша жаңа сабақты хабарлау.

Ж
К
У
Қ
Ы
С
Т
Ы
Р
М
А
К
Р
Е
С
Ө
З
Ж
П
Н

ә) Жаңа сабақты түсіндіру. Сөйлем талдау арқылы.

Ертең, қансонар болғалы тұр.

б) Тірек сызба.

Қаратпа сөз Одағай сөз

в) Оқулықпен жұмыс 189-жаттығу. Екі бағандағы сөйлемдерді салыстырып, оқу.

- Не байқадың?

Құрамында сөйлем мүшесі емес сөздерді табу.

г) Дәптермен жұмыс 190-жаттығу. Топтық тапсырма:

I топ: 1, 2-сөйлем

II топ: 3, 4-сөйлем

III топ: 5, 6-сөйлем

р б «қысқасы» сөзінен сөз тудыру.

Сол сөзтумаларға қыстырма

е ә сөз қосып сөйлем құрау.

і с

Сөз құра, сөзден сөйлем

құра.

191-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқу. Шарты бойынша ауызша орындау.

Шығармашылық тапсырма: Өлеңді қара сөзге айналдырып, шағын мәтін жазу.

III Қорытынды бөлім: Жаңа сабақты бекіту.

Пысықтау сұрақтарын беру.

- Қыстырма сөз дегеніміз не?

- Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде келеді?

- Қыстырма сөзді алып тастаса сөйлемнің мағынасы өзгере ме?

(мысал келтір)

IV Үйге тапсырма беру: Ереже жаттау, 192-жаттығу.

V Оқушылар білімін бағалау:

Үш топтағы конверттерден жиналған фишкаларды санау арқылы топтың ұпайын шығару.

Қызыл -5, көк -4, жасыл -3

а) Жеке оқушыларды бағалау.

ә) Топтық сайысқа баға беру, марапаттау.

б) Оқушылар пікірін тыңдау, әрқайсысының қарсылас

тобына талдау жасау.

№19 орта мектеп

Қазақ тілі

4 «б» сынып

Ашық сабақ

Мұғалім: Сатаева Жанна Үсейінқызы

2010-2011 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Оқшау сөздер. Оның түрлері туралы ұғымды меңгерту
Қыстырма сөздер. театр, кинотеатрдағы жағдай арқылы сөйлеу
Алтын сандық
Оқшау сөздер. 8 сынып
Қыстырма сөзді тап
Оқшау сөздер
Оқшау сөздерге байланысты қойылатын үтір
Одағай сөз
Одағай
Одағай сөз, қаратпа сөз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz