Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қыстырма сөз
Ашық сабақ 4 «б» сынып Қазақ
тілі
Сабақтың тақырыбы: Қыстырма сөз 189-192 жаттығу
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі;
Оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік
беру. Сөйлем ішінен
қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.
ә) дамытушылығы;
Баланың логикалық ойлау қабілетін
жаттығулар орындау арқылы
дамыту. Шығармашылық қабілетін,байқағыштық
қабілеттерін,сөздік
қорларын дамыту.
б) тәрбиелігі;
Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,тірек сызба,топпен жұмыс,логикалық
тапсырмалар.
Сабақтың құрал-жабдықтары, көрнекілігі:
Интерактивті тақта,тірек
сызбалар,түрлі-түсті фишкалар.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ
Сабақтың барысы:
I Кіріспе бөлім: а) Ұйымдастыру кезеңі; (Сәлемдесу)
Хормен: Жақсы оқып сабақты
Әдеп сақтау сәніміз.
Сәлем бердік сіздерге
Бас иіп бүгін бәріміз.
ә) Психологиялық дайындық;
б) Сабақтың топтық сайыс түрінде өтетінін
хабарлау;
II Үй тапсырмасын сұрау: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері 188-жаттығу
1) Ереже сұрау
2) Мысал келтіру,сөйлем құрау.
III Үй тапсырмасын қорытындылау: (Тірек сызба)
Жеке-жеке тоқталып мысал келтіру.
188 – жаттығуды тексеру.
IV Жаңа сабақ: а) Мюнстенберг әдісі бойынша жаңа сабақты хабарлау.
Ж |К |У |Қ |Ы |С |Т |Ы |Р |М |А |К |Р |Е |С |Ө |З |Ж |П |Н | |
ә) Жаңа сабақты түсіндіру. Сөйлем талдау
арқылы.
Ертең , қансонар
болғалы тұр.
б) Тірек сызба.
Қаратпа сөз
Одағай сөз
в) Оқулықпен жұмыс 189-жаттығу. Екі бағандағы сөйлемдерді
салыстырып,оқу.
- Не
байқадың?
Құрамында
сөйлем мүшесі емес сөздерді табу.
г) Дәптермен жұмыс 190-жаттығу. Топтық тапсырма:
I топ: 1,2-сөйлем
II топ: 3,4-сөйлем
III топ: 5,6-сөйлем
р б
«қысқасы» сөзінен сөз тудыру.
Сол сөзтумаларға қыстырма
е ә
сөз қосып сөйлем құрау.
і с
Сөз құра,сөзден сөйлем
құра.
191-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқу. Шарты бойынша ауызша орындау.
Шығармашылық тапсырма: Өлеңді қара сөзге айналдырып, шағын мәтін жазу.
III Қорытынды бөлім: Жаңа сабақты бекіту.
Пысықтау сұрақтарын беру.
- Қыстырма сөз дегеніміз не?
- Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде
келеді?
- Қыстырма сөзді алып тастаса
сөйлемнің мағынасы өзгере ме?
(мысал келтір)
IV Үйге тапсырма беру: Ереже жаттау,192-жаттығу.
V Оқушылар білімін бағалау:
Үш топтағы конверттерден жиналған фишкаларды санау арқылы топтың
ұпайын шығару.
Қызыл -5, көк -4,
жасыл -3
а) Жеке оқушыларды
бағалау.
ә) Топтық сайысқа баға
беру,марапаттау.
б) Оқушылар пікірін
тыңдау, әрқайсысының қарсылас
тобына талдау
жасау.
№19 орта мектеп
Қазақ тілі
4 «б» сынып
Ашық сабақ
Мұғалім: Сатаева Жанна Үсейінқызы
2010-2011 оқу жылы
-----------------------
Бірыңғай мүшелер
Бір сұраққа жауап береді,бірдей тұлғада айтылады.
Жеке сөзден де,сөз тіркесінен де жасала береді.
Қосымша әрқайсысына не соңғы сөзіне жалғанады.
Шылаулар арқылы жазылады.
дау жоқ
Оқшау сөздер
Қыстырма сөз
Өздері сөйлем мүшесі болмай-
тын,бірақ сөйлемде айтылған ой-
ға сөйлеушінің түрліше көзқара-
сын білдіретін сөздер
Сеніммен
Күдікпен
Жорамалмен
Сөз
атқарды жақсы
...........
бүгінгі
кезекшілікті Дәурен
тілі
Сабақтың тақырыбы: Қыстырма сөз 189-192 жаттығу
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі;
Оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік
беру. Сөйлем ішінен
қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.
ә) дамытушылығы;
Баланың логикалық ойлау қабілетін
жаттығулар орындау арқылы
дамыту. Шығармашылық қабілетін,байқағыштық
қабілеттерін,сөздік
қорларын дамыту.
б) тәрбиелігі;
Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ұйымшылдыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,тірек сызба,топпен жұмыс,логикалық
тапсырмалар.
Сабақтың құрал-жабдықтары, көрнекілігі:
Интерактивті тақта,тірек
сызбалар,түрлі-түсті фишкалар.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ
Сабақтың барысы:
I Кіріспе бөлім: а) Ұйымдастыру кезеңі; (Сәлемдесу)
Хормен: Жақсы оқып сабақты
Әдеп сақтау сәніміз.
Сәлем бердік сіздерге
Бас иіп бүгін бәріміз.
ә) Психологиялық дайындық;
б) Сабақтың топтық сайыс түрінде өтетінін
хабарлау;
II Үй тапсырмасын сұрау: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері 188-жаттығу
1) Ереже сұрау
2) Мысал келтіру,сөйлем құрау.
III Үй тапсырмасын қорытындылау: (Тірек сызба)
Жеке-жеке тоқталып мысал келтіру.
188 – жаттығуды тексеру.
IV Жаңа сабақ: а) Мюнстенберг әдісі бойынша жаңа сабақты хабарлау.
Ж |К |У |Қ |Ы |С |Т |Ы |Р |М |А |К |Р |Е |С |Ө |З |Ж |П |Н | |
ә) Жаңа сабақты түсіндіру. Сөйлем талдау
арқылы.
Ертең , қансонар
болғалы тұр.
б) Тірек сызба.
Қаратпа сөз
Одағай сөз
в) Оқулықпен жұмыс 189-жаттығу. Екі бағандағы сөйлемдерді
салыстырып,оқу.
- Не
байқадың?
Құрамында
сөйлем мүшесі емес сөздерді табу.
г) Дәптермен жұмыс 190-жаттығу. Топтық тапсырма:
I топ: 1,2-сөйлем
II топ: 3,4-сөйлем
III топ: 5,6-сөйлем
р б
«қысқасы» сөзінен сөз тудыру.
Сол сөзтумаларға қыстырма
е ә
сөз қосып сөйлем құрау.
і с
Сөз құра,сөзден сөйлем
құра.
191-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқу. Шарты бойынша ауызша орындау.
Шығармашылық тапсырма: Өлеңді қара сөзге айналдырып, шағын мәтін жазу.
III Қорытынды бөлім: Жаңа сабақты бекіту.
Пысықтау сұрақтарын беру.
- Қыстырма сөз дегеніміз не?
- Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде
келеді?
- Қыстырма сөзді алып тастаса
сөйлемнің мағынасы өзгере ме?
(мысал келтір)
IV Үйге тапсырма беру: Ереже жаттау,192-жаттығу.
V Оқушылар білімін бағалау:
Үш топтағы конверттерден жиналған фишкаларды санау арқылы топтың
ұпайын шығару.
Қызыл -5, көк -4,
жасыл -3
а) Жеке оқушыларды
бағалау.
ә) Топтық сайысқа баға
беру,марапаттау.
б) Оқушылар пікірін
тыңдау, әрқайсысының қарсылас
тобына талдау
жасау.
№19 орта мектеп
Қазақ тілі
4 «б» сынып
Ашық сабақ
Мұғалім: Сатаева Жанна Үсейінқызы
2010-2011 оқу жылы
-----------------------
Бірыңғай мүшелер
Бір сұраққа жауап береді,бірдей тұлғада айтылады.
Жеке сөзден де,сөз тіркесінен де жасала береді.
Қосымша әрқайсысына не соңғы сөзіне жалғанады.
Шылаулар арқылы жазылады.
дау жоқ
Оқшау сөздер
Қыстырма сөз
Өздері сөйлем мүшесі болмай-
тын,бірақ сөйлемде айтылған ой-
ға сөйлеушінің түрліше көзқара-
сын білдіретін сөздер
Сеніммен
Күдікпен
Жорамалмен
Сөз
атқарды жақсы
...........
бүгінгі
кезекшілікті Дәурен
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz