Қыстырма сөз

Ашық сабақ 4 «б» сынып Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Қыстырма сөз 189-192 жаттығу
Сабақтың мақсаты: а) білімділігі;
Оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен
қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.
ә) дамытушылығы;
Баланың логикалық ойлау қабілетін жаттығулар орындау арқылы
дамыту. Шығармашылық қабілетін, байқағыштық қабілеттерін, сөздік
қорларын дамыту.
б) тәрбиелігі;
Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, тірек сызба, топпен жұмыс, логикалық тапсырмалар.
Сабақтың құрал-жабдықтары, көрнекілігі:
Интерактивті тақта, тірек сызбалар, түрлі-түсті фишкалар.
Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ
Сабақтың барысы:
I Кіріспе бөлім: а) Ұйымдастыру кезеңі; (Сәлемдесу)
Хормен: Жақсы оқып сабақты
Әдеп сақтау сәніміз.
Сәлем бердік сіздерге
Бас иіп бүгін бәріміз.
ә) Психологиялық дайындық;
б) Сабақтың топтық сайыс түрінде өтетінін хабарлау;
II Үй тапсырмасын сұрау: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері 188-жаттығу
1) Ереже сұрау
2) Мысал келтіру, сөйлем құрау.
III Үй тапсырмасын қорытындылау: (Тірек сызба)
Жеке-жеке тоқталып мысал келтіру.
188 - жаттығуды тексеру.
IV Жаңа сабақ: а) Мюнстенберг әдісі бойынша жаңа сабақты хабарлау.
ә) Жаңа сабақты түсіндіру. Сөйлем талдау арқылы.
Ертең, қансонар болғалы тұр.
б) Тірек сызба.
Қаратпа сөз Одағай сөз
в) Оқулықпен жұмыс 189-жаттығу. Екі бағандағы сөйлемдерді салыстырып, оқу.
- Не байқадың?
Құрамында сөйлем мүшесі емес сөздерді табу.
г) Дәптермен жұмыс 190-жаттығу. Топтық тапсырма:
I топ: 1, 2-сөйлем
II топ: 3, 4-сөйлем
III топ: 5, 6-сөйлем
р б «қысқасы» сөзінен сөз тудыру.
Сол сөзтумаларға қыстырма
е ә сөз қосып сөйлем құрау.
і с
Сөз құра, сөзден сөйлем
құра.
191-жаттығу Өлеңді мәнерлеп оқу. Шарты бойынша ауызша орындау.
Шығармашылық тапсырма: Өлеңді қара сөзге айналдырып, шағын мәтін жазу.
III Қорытынды бөлім: Жаңа сабақты бекіту.
Пысықтау сұрақтарын беру.
- Қыстырма сөз дегеніміз не?
- Қыстырма сөз сөйлемнің қай жерінде келеді?
- Қыстырма сөзді алып тастаса сөйлемнің мағынасы өзгере ме?
(мысал келтір)
IV Үйге тапсырма беру: Ереже жаттау, 192-жаттығу.
V Оқушылар білімін бағалау:
Үш топтағы конверттерден жиналған фишкаларды санау арқылы топтың ұпайын шығару.
Қызыл -5, көк -4, жасыл -3
а) Жеке оқушыларды бағалау.
ә) Топтық сайысқа баға беру, марапаттау.
б) Оқушылар пікірін тыңдау, әрқайсысының қарсылас
тобына талдау жасау.
№19 орта мектеп
Қазақ тілі
4 «б» сынып
Ашық сабақ
Мұғалім: Сатаева Жанна Үсейінқызы
2010-2011 оқу жылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz