Квадрат теңдеу

Модульдік оқыту технологиясын «Квадрат теңдеуді шешу» тарауында қолдану

Новопокровка орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ж. С Сарыбаева

Қазіргі уақыт талабы ұстаздан жаңа әдісті, шығармашылық ізденісті талап етеді. Әрбір мұғалімнің негізгі міндеті оқушыларға терең де тиянақты білім беру. Осыған орай мен сабағымда М. Жанпейсованың модульдеп оқыту әдістерін пайдаланамын. Оқыту процесі барысында оқушылардың ойлау қабілетін дамытуға көбірек назар аударамын. Әрбір оқушының өз мүмкіндігінше, қабылдау қабілетіне қарай оқу материалын меңгеруін қамтамасыз ете отырып, әртүрлі категориядғы балаларға бірдей назар аудара отырып, олармен дербес жұмыс жасауға мүмкіндік береді.

Осы әдісті қолдана отырып «Квадрат теңдеуді шешу» тарауы бойынша өткізген сабағымды назарларыңызға ұсынып отырмын.

Модуль №2. Квадрат теңдеулер 12 сағат.

Бөлімі
Бөлінген сағат
Сабақтың мақсаты мен түрі
Уақыты
Бөлімі: Кіріспе бөлімі
Бөлінген сағат: 1
Сабақтың мақсаты мен түрі:
  1. Модульдің құрылымымен, мақсаты мен міндетімен таныстыру.
  2. Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері мен формулалары. Виет теоремасы. тақырыптарын тірек сызбалар арқылы түсіндіру.
  3. Оқулықпен, дәптермен жұмыс.
  4. Қорытынды. Үйге тапсырма.
Уақыты:

15м

20м

Бөлімі: Сөйлесу бөлімі
Бөлінген сағат: 2-3 сабақ
Сабақтың мақсаты мен түрі:

1. «Қарлы кесек» ойыны (меңг. ойыны) .

2. Есептер шығару.

Қорытынды. Үйге тапсырма.

Уақыты:
Бөлімі: 4 -сабақ
Бөлінген сағат:

1. «Даналық ағашы» оқыта үйрету ойыны.

2. Есептер шығару.

3, Қорытынды. Үйге тапсырма.

Сабақтың мақсаты мен түрі:
Бөлімі: 5сабақ
Бөлінген сағат:

1. «Өзара оқыту сабағы» меңгерту дамыту ойыны.

2. Есептер шығару.

3. Қорытынды. Үйге тапсырма.

Сабақтың мақсаты мен түрі:
Бөлімі: 6-сабақ
Бөлінген сағат:

1. «Квадрат теңдеуді шешу. Виет теоремасы» тақырыбына «Өкіл» рольдік ойын

2. Есептер шығару.

3. Қорытынды. Үйге тапсырма.

Сабақтың мақсаты мен түрі:
Бөлімі: 7-сабақ
Бөлінген сағат: «Жеке-топтың жұмыс формасы» ойыны.
Сабақтың мақсаты мен түрі:
Бөлімі: 8-сабақ
Бөлінген сағат: Тақырыпты пысықтау. Топпен жұмыс.
Сабақтың мақсаты мен түрі:
Бөлімі: 9-сабақ
Бөлінген сағат:

1. «Білім биржасы» қорыту, бекіту.

2. Есептер шығару

Сабақтың мақсаты мен түрі:
Бөлімі: 10-сабақ
Бөлінген сағат: Топпен жұмыс бекіту сабағы
Сабақтың мақсаты мен түрі:
Бөлімі:

Қорытын

ды бөлімі

Бөлінген сағат: 11-сабақ
Сабақтың мақсаты мен түрі:
  1. Тест.
  2. Өздік жұмыс
Уақыты:

15 минут

30 минут

Бөлімі: 12-сабақ
Бөлінген сағат:

1. Бақылау жұмысы.

2. Қорытынды.

Сабақтың мақсаты мен түрі:

40 минут

5 минут

Мақсаты 1. Квадрат теңдеудің анықтамасын, түрлерін, формуласын білу және формуланы пайдаланып теңдеуді шеше білу. Виет теоремасын қолданып квадрат теңдеуді шеше білу, түбірлері бойынша квадрат теңдеу құра білу.

2. Топпен, жеке дара нәтижелі жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру, шығармашылық қабілетін арттыру, зерттеушілік қабілетін дамыту.

3. Өзара сыйластыққа бірін бірі тыңдай білуге, бірін-бірі бағалай білуге тәрбиелеу.

Міндеті: Оқушы нені білуі керек?

  • Квадрат теңдеудің түрлерін, формулаларын білуі.
  • Виет теоремасын, келтірілген квадрат теңдеуді білу

Оқушы нені меңгеруі керек?

  • Квадрат теңдеуді шешіп түбірлерін табу.
  • Виет теоремасын пайдаланып квадрат теңдеуді шешу
  • Квадрат үшмүше коэффициентерін a+b+c=0, a+c=b жағдайын білу

Пайдалынатын қосымша әдебиеттері:

  1. Әдістемелік әдебиеттер:

«Алгебра оқыту әдістемесі» Алматы «Мектеп» 2008ж.

Жанпейісова «Модульдік оқыту технологиясы».

«Алгебра» 8 сынып Н. Я Виленкин

«Алгебра-8» А. Әбілқасымова, И. Бекбоев

  1. Шығармашылық жұмыстарды орындау үшін қосымша әдебиеттер:

«Алгебрадан дидактикалық материалдар» Алматы «Мектеп».

Шығармашылық жұмыстардың тапсырмалары:

  1. «Квадрат теңдеу» (сөзжұмбақ құрастыру) .
  2. «Дискринант патшалығы» (ертегі құру) .
  3. «Менің түйгенім» (квадрат теңдеу бойынша тезис) .

1- сабақ І. Үйымдастыру кезеңі.

ІІ Модульдің құрылымымен, мақсаты мен міндетімен таныстыру.

  1. Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері мен формулалары. Виет теоремасы. тақырыптарын тірек сызбалар арқылы түсіндіру.
Квадрат теңдеінің түрлері
Дискриминанттың мәні
Квадрат теңдеінің түбірлері
Квадрат теңдеінің түрлері:

Толымсыз квадрат теңдеулер

Дискриминанттың мәні:

ax 2 =0

(b=c=0)

Квадрат теңдеінің түбірлері: -
x 1 =0, x 2 =0
Квадрат теңдеінің түрлері:

ax 2 +bx=0

(c=0)

Дискриминанттың мәні: -
Квадрат теңдеінің түбірлері: x 1 =0, x 2 =-
Квадрат теңдеінің түрлері:

ax 2 +c=0

(b=0)

Дискриминанттың мәні: -
Квадрат теңдеінің түбірлері: - >0 болғанда, x 1 ; 2
Квадрат теңдеінің түрлері: - <0 болғанда, теңдеудің шешімі жоқ
Квадрат теңдеінің түрлері:

Толымды квадрат теңдеулер

Дискриминанттың мәні:

Жалпы түрі:

ax 2 +bx+с=0,

D=b 2 -4ac

Квадрат теңдеінің түбірлері: D>0
x 1 ; 2 =
Квадрат теңдеінің түрлері: D=0
Дискриминанттың мәні: x=-
Квадрат теңдеінің түрлері: D<0
Дискриминанттың мәні: Теңдеудің шешімі жоқ
Квадрат теңдеінің түрлері:

b=2n

ax 2 +bx+с=0,

D=n 2 -ac

Дискриминанттың мәні: D>0
Квадрат теңдеінің түбірлері: x 1 ; 2 =
Квадрат теңдеінің түрлері: D=0
Дискриминанттың мәні: x=-
Квадрат теңдеінің түрлері: D<0
Дискриминанттың мәні: Теңдеудің шешімі жоқ
Квадрат теңдеінің түрлері:

Келтірілген квадрат теңдеуі:

x 2 +px+q=0, мұндағы p=2k

D=k 2 -q

Дискриминанттың мәні: D>0
Квадрат теңдеінің түбірлері: x 1 ; 2 =-k
Квадрат теңдеінің түрлері: D=0
Дискриминанттың мәні: x=-k
Квадрат теңдеінің түрлері: D<0
Дискриминанттың мәні: Теңдеудің шешімі жоқ

x 1 +x 2 =- x 1 x 2 =

x 1 +x 2 =-p x 1 x 2 =q

Сабақты мысалдар келтіре отырып түсіндіру.

  1. Квадрат теңдеу туралы түсінік. №113, №114
  2. Квадрат теңдеудің түрлері. №117
  3. Квадрат теңдеудің қанша түбірі болатынын қалай анықтауға болады? №128 (2, 4, 6, 8)
  4. Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формуласы. №133 (2, 3)
  5. Виет теоремасын және теңдеуді шеше білу. №147

ІІІ. Оқулықпен жұмыс.

1-топ. Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.

2- топ Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын.

3- топ Виет теоремасы.

ІV. Дәптермен жұмыс. №118

Қорытынды. Үйге тапсырма №115, №128 (1, 3, 5, 7)

2-3 сабақ . «Қарлы кесек» оқыта үйрету сабағы

Мақсаты:

Шарты:қатысушылардың саны 12 ден 25 адамға дейін болуы мүмкін. Егер қатысушылар саны 25-тен кем болса: мысалға24 болса- онда «Д-5» бағыттау парағы және жетоны ойыннан алынып тасталынады; егер 23 болса - «Д-5», «Г-5», егер 22 болса-«Д-5», «Г-5», «В-5» және т. с. с. алынып тасталынады.


Ұқсас жұмыстар
Толымсыз квадрат теңдеу
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Сабақтың тақырыбы
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы
Квадрат теңдеу 8сынып алгебра
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. 8 сынып
«Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары»
Квадрат теңдеудің түрлері тақырыбын қорытындылау
"Квадрат теңдеу." квадрат теңдеудің түрлері
Квадрат теңдеуді шешу
Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері туралы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz