Квадрат теңдеу

Модульдік оқыту технологиясын «Квадрат теңдеуді шешу» тарауында қолдану
Новопокровка орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ж. С Сарыбаева
Қазіргі уақыт талабы ұстаздан жаңа әдісті, шығармашылық ізденісті талап етеді. Әрбір мұғалімнің негізгі міндеті оқушыларға терең де тиянақты білім беру. Осыған орай мен сабағымда М. Жанпейсованың модульдеп оқыту әдістерін пайдаланамын. Оқыту процесі барысында оқушылардың ойлау қабілетін дамытуға көбірек назар аударамын. Әрбір оқушының өз мүмкіндігінше, қабылдау қабілетіне қарай оқу материалын меңгеруін қамтамасыз ете отырып, әртүрлі категориядғы балаларға бірдей назар аудара отырып, олармен дербес жұмыс жасауға мүмкіндік береді.
Осы әдісті қолдана отырып «Квадрат теңдеуді шешу» тарауы бойынша өткізген сабағымды назарларыңызға ұсынып отырмын.
Модуль №2. Квадрат теңдеулер 12 сағат.
- Модульдің құрылымымен, мақсаты мен міндетімен таныстыру.
- Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері мен формулалары. Виет теоремасы. тақырыптарын тірек сызбалар арқылы түсіндіру.
- Оқулықпен, дәптермен жұмыс.
- Қорытынды. Үйге тапсырма.
5м
15м
20м
5м
1. «Қарлы кесек» ойыны (меңг. ойыны) .
2. Есептер шығару.
Қорытынды. Үйге тапсырма.
1. «Даналық ағашы» оқыта үйрету ойыны.
2. Есептер шығару.
3, Қорытынды. Үйге тапсырма.
1. «Өзара оқыту сабағы» меңгерту дамыту ойыны.
2. Есептер шығару.
3. Қорытынды. Үйге тапсырма.
1. «Квадрат теңдеуді шешу. Виет теоремасы» тақырыбына «Өкіл» рольдік ойын
2. Есептер шығару.
3. Қорытынды. Үйге тапсырма.
1. «Білім биржасы» қорыту, бекіту.
2. Есептер шығару
Қорытын
ды бөлімі
- Тест.
- Өздік жұмыс
15 минут
30 минут
1. Бақылау жұмысы.
2. Қорытынды.
40 минут
5 минут
Мақсаты 1. Квадрат теңдеудің анықтамасын, түрлерін, формуласын білу және формуланы пайдаланып теңдеуді шеше білу. Виет теоремасын қолданып квадрат теңдеуді шеше білу, түбірлері бойынша квадрат теңдеу құра білу.
2. Топпен, жеке дара нәтижелі жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру, шығармашылық қабілетін арттыру, зерттеушілік қабілетін дамыту.
3. Өзара сыйластыққа бірін бірі тыңдай білуге, бірін-бірі бағалай білуге тәрбиелеу.
Міндеті: Оқушы нені білуі керек?
- Квадрат теңдеудің түрлерін, формулаларын білуі.
- Виет теоремасын, келтірілген квадрат теңдеуді білу
Оқушы нені меңгеруі керек?
- Квадрат теңдеуді шешіп түбірлерін табу.
- Виет теоремасын пайдаланып квадрат теңдеуді шешу
- Квадрат үшмүше коэффициентерін a+b+c=0, a+c=b жағдайын білу
Пайдалынатын қосымша әдебиеттері:
- Әдістемелік әдебиеттер:
«Алгебра оқыту әдістемесі» Алматы «Мектеп» 2008ж.
Жанпейісова «Модульдік оқыту технологиясы».
«Алгебра» 8 сынып Н. Я Виленкин
«Алгебра-8» А. Әбілқасымова, И. Бекбоев
- Шығармашылық жұмыстарды орындау үшін қосымша әдебиеттер:
«Алгебрадан дидактикалық материалдар» Алматы «Мектеп».
Шығармашылық жұмыстардың тапсырмалары:
- «Квадрат теңдеу» (сөзжұмбақ құрастыру) .
- «Дискринант патшалығы» (ертегі құру) .
- «Менің түйгенім» (квадрат теңдеу бойынша тезис) .
1- сабақ І. Үйымдастыру кезеңі.
ІІ Модульдің құрылымымен, мақсаты мен міндетімен таныстыру.
- Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері мен формулалары. Виет теоремасы. тақырыптарын тірек сызбалар арқылы түсіндіру.
Толымсыз квадрат теңдеулер
ax 2 =0
(b=c=0)
ax 2 +bx=0
(c=0)

ax 2 +c=0
(b=0)



Толымды квадрат теңдеулер
Жалпы түрі:
ax 2 +bx+с=0,
D=b 2 -4ac


b=2n
ax 2 +bx+с=0,
D=n 2 -ac


Келтірілген квадрат теңдеуі:
x 2 +px+q=0, мұндағы p=2k
D=k 2 -q

x
1
+x
2
=-
x
1
x
2
=
x
1
+x
2
=-p x
1
x
2
=q
Сабақты мысалдар келтіре отырып түсіндіру.
- Квадрат теңдеу туралы түсінік. №113, №114
- Квадрат теңдеудің түрлері. №117
- Квадрат теңдеудің қанша түбірі болатынын қалай анықтауға болады? №128 (2, 4, 6, 8)
- Квадрат теңдеудің түбірлерін табу формуласы. №133 (2, 3)
- Виет теоремасын және теңдеуді шеше білу. №147
ІІІ. Оқулықпен жұмыс.
1-топ. Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеудің түрлері.
2- топ Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын.
3- топ Виет теоремасы.
ІV. Дәптермен жұмыс. №118
Қорытынды. Үйге тапсырма №115, №128 (1, 3, 5, 7)
2-3 сабақ . «Қарлы кесек» оқыта үйрету сабағы
Мақсаты:
Шарты:қатысушылардың саны 12 ден 25 адамға дейін болуы мүмкін. Егер қатысушылар саны 25-тен кем болса: мысалға24 болса- онда «Д-5» бағыттау парағы және жетоны ойыннан алынып тасталынады; егер 23 болса - «Д-5», «Г-5», егер 22 болса-«Д-5», «Г-5», «В-5» және т. с. с. алынып тасталынады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz