Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қағаздан ыдыс құрастыру

« » қыркүйек _____________________оқу жылы

Бекітілді:
Келісілді: Қаралды:

Мектеп директоры: Оқу ісінің
меңгерушісі: Пән бірлестік жетекшісі:
______________________
________________________ _______________________

К Ү Н Т
І З Б Е Л І К Ж О С П А Р
Математика 3 сынып Т.П.Кучер, Ә.С.Акрамова,
Г.И.Кукарина, А.Қ.Әділбекова

|Реті |
|1. |
|5. |
|27. |
|45 |
|1. |
|1 |
|18. |
|28 |
|37. |
|55. |
|1 |
|20. |
|28. |
|41. |
|52 |

1. |Сөз және оның мағынасы |2 |1-2 | |2 сыныпта берілген білімді еске
түсіру, қайта жүйелеу,саналы түрде ұғындыру,алған білімін өмір жағдайында
пайдалана білу,орфографиялық,орфоэпиялық дағдыларын жетілдіру,сөзге
дыбыстық талдай жасай білуге үйрету.Адамлардың бір-біріне қарым қатынас
жасау құралы тіл екені,адамның ойы тіл арқылы, тілдегі сөздер мен сөйлемдер
арқылы айтылып,белгілі болатыны туралы түсінік беру.
Сөздерді дыбыс санына карай бағандарға топтап жазу.дыбыстардың айтылу
ерекшелігін таныту. Кандай сөздерде кездесетінін,сөздердің мағынасын
түсіндіріп жазуға дағдыландыру.Оқушылардың алған білімін есепке алу, өзін
–өзі тексеру, жазу сауаттылығы мен тіл байлығын дамыту.

Мәтін туралы алған білімдерін тереңдетіп,мәтінге ат қою, мәтін тақырыбы мен
ондағы негізгі ойды анықтау |слайд | |Сөз. дикт | |2. |Сөз және оның құрамы
|1 |3 | | | | | | |3. |Сөз және оның құрылымы |4 |4-7 | | | | |Дыб. талдау
| |4. |Сөз таптары |1 |8 | | | | | | |5. |Зат есім |1 |9 | | | | |Сөз
табына | |6. |Етістік |1 |10 | | | | |талдау | |7. |Сын есім |1 |11 | | | |
| | |8. |Сан есім |1 |12 | | |кесте | | | |9. |Сөйлем. Сөйлемдегі сөздердің
байланысы |2 |13-14 | | | | | | |10 |Мәтін |1 |15 | | | | |Мәтін | |11.
|Көркем жазу |1 |16 | | | | |жазу | |12 |Тіл және сөйлеу |2 |17-18 | | | |
| | |13 |Бақылау диктанты |1 |19 | | | | | | |14. |Дыбыс және әріп |1 |20 |
| | | | | |15 |Э дыбысы |1 |21 | | |слайд | |Дыбыстық | |16. |В дыбысы |1
|22 | | | | |талдау | |17. |Ф дыбысы |2 |23-24 | | | | | | |18. |Ч,Щ
дыбыстары |1 |25 | | | | | | |19. |Ц дыбысы |1 |26 | | | | | | |20. |Х,Һ
дыбыстары |2 |27-28 | | |тест | | | |21. |Өзіңді-өзің тексер |2 |29-30 | |
| | | | |22. |Бақылау диктанты |2 |31-32 | | | | | | |23. |Мәтін |3 |33-35
| | | | |Мәтін жазу | |24. |Көркем жазу |1 |36 | | | | | | | | ІІ тоқсан |
| | | | | | | |25. |Мәтін |4 |37-40 | | |слайд | |ереже | |26. |Сөйлем және
оның түрлері |2 |41-42 | | | | | | |27. |Сөйлем мүшелері |1 |43 | | | | | |
|28. |Бастауыш |2 |44-45 | | |кесте | | | |29. |Баяндауыш |2 |46-47 |
|Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қою арқылы сөйлемдегі сөздердің байланысын
табу.Сөйлемнен кім? Не? Сұрақтарына жауап беретін сөздер тапқызып, ол
сөздердің қимыл иесі болып тұрғанын байқату.қимылды білдіретін сөздер
тапқызу.
Қаратпа сөздерді мәтіннен табу, олардың тыныс белгілерімен таныстыру

Сөз дегеніміз белгілі бір заттың, құбылыстың,
сапаның,қимылдың атауы екенін, әр сөздің өз алдында мағынасы болатынын
түсіндіру
түбір мен қосымшаның жазылу ережесін меңгерту.
Заттың атын, қимылын, санын, сынын білдіретін сөздер туралы түсініктерін
дамыту.Жалқы есім, жалпы есім, олардың емлесі, жекеше,көпше түрлер туралы
білімдерін тереңдету.
Етістік туралы білімдерін тереңдету.

Сын есім туралы түсінігін кеңейту.Түбір мен қосымшасын ажырату,олардың бір-
бірінен өзгешелігін аңғарту.
Сан есімнің түрлері,оларды өзара салыстыру,түсіндіру.
Жыл бойы өткендерін еске түсіре отырып алған білімдерін есепке алу, өзін
өзі тексеру

| | |Сөйлем | |30 |Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша |2
|48-49 | | |кесте | |Мүшесіне | |31. |Көркем жазу |1 |50 | | | | |талдау |
|32. |Тұрлаулы мүшелер |1 |51 | | | | | | |33 |Тұрлаусыз мүшелер |2 |52-53
| | | | | | |34. |Жалаң және жайылма сөйлем |2 |54-55 | | | | | | |35.
|Сөйлем мүшелерінің байланысы |2 |56-57 | | | | | | |36. |Қаратпа сөз |2
|58-59 | | | | | | |37. |Өзіңді-өзің тексер |1 |60 | | |тест | |тест | |38.
|Бақылау диктанты |2 |61-62 | | | | | | |39. |Көркем жазу |2 |63-64 | | | |
| | | | ІІІ тоқсан | | | | | | | | |40 |Сөз және оның мағынасы |5 |65-69 |
| | | |Сөз | |41 |Сөз және оның құрамы |2 |70-71 | | | | |Құрамына | |42
|Түбір сөз және туынды сөз |5 |72-76 | | | | |талдау | |43. |Түбір мен
қосымшаның жазылуы |4 |77-80 | | | | | | |44. |Өзіңді өзің тексер |1 |81 |
| |кесте | |тест | |45 |Бақылау диктанты |2 |82--83 | | | | | | |46. |Сөз
таптары |1 |84 | | | | | | |47. |Зат есім |3 |85-87 | | | | |Сөз | |48.
|Негізгі және туынды зат есім |3 |88-90 | | | | |табына | |49. |Зат есімнің
тәуелденуі |3 |91-93 | | | | |талдау | |50. |Етістік |3 |94-96 | | | | | |
|51. |Негізгі және туынды етістік |2 |97-98 | | |слайд | | | |52. |Болымды
және болымсыз етістік |4 |99-102 | | | | | | |53. |Бақылау диктанты |2 |103-
104 | | | | | | |54 |Көркем жазу |1 |104 | | | | |тест | | | ІV- тоқсан | |
| | | | | | |55. |Сын есім |3 |105-107 | | | | |Сөз | |56 |Негізгі және
туынды сын есім |4 |108-111 | | |слайд | |Табына | |57 |Сын есімнің
салыстырмалы шырай жұрнағы |3 |112-114 | | | | |талдау | |58. |Көркем жазу
|2 |115-116 | | | | | | |50. |Сан есім |2 |117-118 | | | | | | |51.
|Есептік және реттік сан есім |4 |119-122 | | |кесте | | | |52 |Бақылау
диктанты |2 |123-124 | | | | | | |53 |Жыл бойы өткенді қайталау. |4 |125-
128 | | |тест | |тест | |57. |Сөз таптары |6 |129-134 | | | | | | |64.
|Бақылау диктанты |2 |135-136 | | | | | | |
Дүниетану 3 сынып К.Жүнісқызы., Ә.Бірмағамбетов.,
Қ.Аймағамбетова

Реті |Сабақтың тақырыбы |Сағ |сабақ |күні |Бағдарлама талаптары |Көрн. |
Пәнар
байлан. |Жаттығу
түрлері | | | І тоқсан І. Адам ағзасы және оны күту | | | | | | | |
|1 |Адам табиғат перзенті.Ағза мүшелері.Денім сау болсын десең... |1 |1 |
|Адамның тіршілік етіп, өмір сүруі табиғатпен тығыз байланысты екенін
түсіндіру.
Адам ағзасының мүшерімен таныстыру. Денсаулықты күте білу салауатты өмір
сүру екенін түсіндіру.Жүректің негізгі қызметін атап, жаттығудың маңызын
түсіндіру.Қан айналым жүйесіндегі ең негізгі мүше жүректің жұмысы оның
барлық ағза үшін маңызын түсіндіру.астың адам өміріндегі маңызы туралы
түсінік ұғым беру.
Тамақтану ережесі, оның адам денсаулығын сақтаудағы маңызы.
Жүйке жүйесінің қызметі,жүйке жүйесінің қызметін туралы түсіндіру.
Көздің ,құлақтың, мұрынның, тілдің, терінің қызметі жайлы түсінік беру.

Бақылау арқылы адам қоршаған дүниені танып білу.қоршаған дүниені танып
білудегі тәжиреның атқаратын ролін түсіндіру.табиғатты зерттеуде
математикалық білімнің керектігін түсіндіру.ауа райына болжау жасай білуге
сарамандық жұмыс арқылы оқушы ойын қалыптастыратын білім беру.Ауаның адам
өміріндегі маңызын түсіндіру. Жер бетіндегі ауаның қозғалысын желдің
қалыптасуы туралы түсінік беру. Жер бетіндегі тіршілік үшін судың маңызын
түсіндіру.су ресурстарын
Қорғау жөнінде әңгімелеу.
Тау жыныстары жайлы түсінік беру,оларды қорғаудың маңызы
|сурет | |Мақал жазу | |2. |Тері ағзаның қорғаныс мүшесі |1 |2 | | | | | |
| |Адам денесінің тірек-қимыл қозғалыс мүшелері | | | | |кесте | |Әңгіме
жазу | |3. |Қаңқа |1 |3 | | | | | | |4. |Бұлшық ет-қимыл қозғалыс
мүшелері.Бұлшық етті жаттықтырудың маызы. |1 |4 | | | | |Спортпен
шұғылдануц | |5. |Қан айналым мүшелері.Жүрек – қан айналымының негізгі
мүшесі.Қан тамырлары.Қанның қызметі.
Қан кеткенде көрсетілетін алғашқы жәрдем |1 |5 | | |кесте | |әңгіме | |6.
|Тыныс алу мүшелері.Өкпе және оның қызметі.
Тыныс алу гигиенасы |1 |6 | | |кесте | |мақал | |7. |Ас қорыту мүшелері
және олардың қызметі. Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі.
Тамақтану гигиенасы |1 |7 | | | | |әңгіме | |8. |Жүйке жүйесі. Жүйке
жүйесінің қызметі. Жүйке жүйесінің гигиенасы |1 |8 | | |кесте | |мақал |
|9. |Сезім мүшелері..Көз-көру мүшесі.Құлақ –есту
мүшесі.Мұрын-иіс сезу мүшесі. Тіл-дәм сезу мүшесі.
Тері- сипап сезу мүшесі. |1 |9 | | | | |мақал | | |ІІ.Табиғат және адам | |
| | | | | | |10. |Табиғатты адам калай зерделейді? Бақылау әдісі.
Тәжірибе жасау. |1 |10 | | |слайд | |сурет | |11. |Математиканы пайдаланып
табиғатты зерделеу.
Ауа –райы және оны болжау. |1 |11 | | | | |бақылау | |12.
|Денелер.Заттар.Табиғаттағы құбылыстар. |1 |12 | | | | |жұмбақтар | |13.
|Географиялық карта |1 |13 | | |карта | |Картамен | |14. |Ауа және оны
қорғау.Ауаның жер бетіне таралуы |1 |14 | | | | |жұмыс | |15 |Жер бетінің
ауаны жылытуы.Жел. |1 |15 | | | | | | |16 |Желдің маңызы |1 |16 | | | | | |
|17 |Таза ауа- денсаулық кепілі |2 |17-18 | | | | |шығарма | | |ІІ тоқсан
Су және оны қорғау | | | | |сурет | | | |19. |Табиғаттағы су. |1 |19 | | |
| |әңгімелеу | |20. |Бұлт және тұман.Жауын-шашын. |1 |20 | | | | | | |21
|Жер асты суы.Құдық |1 |21 | | | | |мақал | |22. |Өзендер.Көлдер мен
тоғандар |1 |22 | | |сурет | | | |23. |Суды қорғау |1 |23 | | | | |шығарма
| |24. |Тау жыныстары және оны қорғау.
Тау жыныстары деген не? |1 |24 | | | | | | |25. |Тығыз тау жыныстары |1 |25
| |Пайдалы қазбалардың адам өміріндегі маңызы.пайдалы қазбалардың түрлерін
топқа бөлу.Пайдалы қазбаларды өндіру әдісімен таныстыру.
Топырақтың құрамын оның өсімдік тіршілігіндегі рөлін түсіндіру.
Топырақ түсінің және сапасының қарашірікке байланысты екендігін меңгерту.
Алған білімін есепке алу, тиянақтау.

Өсімдіктердің көптүрлілігі, өсімдіктердің өніп-өсу жағдайын білу.Өсімдіктер
құрылымының тіршілік ету ортасына қарай бейімделуін және ерекшелігін
анықтау.Өсімдіктер бірлестігі жайлы түсінік беру Әр түрлі өсімдіктердің
өніп-өсу уақытын анықтауға, оларға сипаттама беру арқылы ой-өрістерін
кеңейту.Өсімдіктердің адам қамқорлығына мұқтаждығын, оларды қорғау
жолдарымен таныстыру. Жануарлардың топқа, түрге бөлінуі жөнінде түсінік
беру.
Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі.жануарлардың тіршілік
ортасына қалай бейімделетініне түсінік беру.
Жануарлар дүниесін қорғаудың түрлі әдіс тәсілдерінен білім беру

Отбасының татулығының неден тұратындығына мән беріп, «Отан отбасынан
басталады» деген ұғым төңірегінде түсінік беру. Мектеп болашақтағы ересек
өмірге дайындықтың баспалдағы екені жөнінде әңгімелесу.ауыл тіршілігі,
мерекелердің ерекшелігін түсіндіру

Картадан ҚР орнын табиғи иллюстрациялы материалдарды пай- | | |Кесте | |26.
|Бос тау жыныстары |1 |26 | | |кесте | |құрастыру | |27. |Пайдалы қазбалар
және олардың адам өміріндегі маңызы .Пайдалы қазбалардың түрлері |1 |27 | |
| | | | |28 |Пайдалы қазбаларды өндіру және қорғау Пайдалы қазбаларды
қорғау |1 |28 | | | | |шығарма | |29 |Жер қыртысының топырақ қабаты.Топырақ
ерекшелігі және құрамы |1 |29 | | | | | | |30 |Топырақтың түрлері |1 |30 |
| |кесте | | | |31. |Топырақты қорғау |1 |31 | | | | |бақылау | |32.
|Қайталау. |1 |32 | | | | | | | |ІІІ тоқсан | | | | | | | | |33.
|Өсімдіктер мен жануарлардың көптүрлілігі.
Өсімдіктер өсетін орта жағдайларының алуан түрлілігі |1 |33 | | |сурет |
|бақылау | |34. |Өсімдіктердің сыртқы орта жағдайларына бейімділігі.Ылғал
сүйгіш және су өсімдіктері.
Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер |1 |34 | | | | |тәжірибе | |35. |Жылу
сүйгіш өсімдіктер.Суыққа төзімді,жарық сүйгіш,көлеңкеге төзімді өсімдіктер
|1 |35 | | |кесте | | | |36. |Өсімдіктердің топталып өсуі |1 |36 | | | |
|сурет | |37. |Өсімдіктер қанша жыл тіршілік етеді? |1 |37 | | | | | | |38.
|Өсімдіктер дүниесі адам қамқорлығына мұқтаж |1 |38 | | |сурет | | | |39.
|Жануарлардың көптүрлілігі.Жәндіктер.Құстар. |1 |39 | | | | |сурет | |40.
|Балықтар.Қосмекенділер. |1 |40 | | | | | | |41. |Бауырымен
жорғалаушылар.Сүтқоректілер |1 |41 | | |слайд | | | |42. |Жануарлардың
тіршілік ортасы.Мекен ортасына
бейімділігі |1 |42 | | | | |мақал | |43. |Жануарлардың табиғаттағы және
адам өміріндегі рөлі. |1 |43 | | | | |жұмбақтар | |44. |Жануарлар дүниесін
қорғау |1 |44 | | |слайд | | | | |Адам және қоғам | | | | | | | | |45.
|Отбасының берекесі. |1 |45 | | | | |әңгіме | |46 |Қонақжай |1 |46 | |
|сурет | | | |47 |Сыйластыққа себеп көп |1 |47 | | | | |сурет | |48 |Мектеп
|1 |48 | | | | | | |49 |Біздің ауыл немесе қала.Ауылдағы еңбек. |1 |49 | |
| | |Сурет салу | |50 |Ауылдағы тәрбие көзі |1 |50 | | |сурет | | | |51
|Күнделікті өмірдегі көліктер |1 |51 | | | | | | |52 |Жалпыхалықтық және
кәсіптік мерекелер |1 |52 | | |кесте | |тест | | |ІV-тоқсан | | | | | | | |
|53. |Біздің Отанымыз-Қазақстан |1 |53 | | | | |сурет | |54. |Астана |1 |54
| | |сурет | | | |55 |Ел рәміздері |1 |55 | | | | |буклет | |56
|Мемлекеттік тіл |1 |56 | |далана отырып түсіндіру.Әрбір азаматтың Отан
алдындағы борышын және міндетін өтеу парыз екенін түсіндіру
мемлекеттік билік құрылымын,оның халыфқ үшін атқаратын қызметін
түсіндіру.Оқушылардың өз елінің тарихы жайлы көзқарасын,
танымдылығын дамыту Алаған білімін оқу әрекетінде қолдана білуге, өз
білімін есепке алу.Тиянақтау жинақтау, пысықтау | | | | |57 |Егеменді ел
қорғаны-Қарулы Күштер |1 |57 | | | | | | |58 |Елді басқару органдары |1 |58
| | |слайд | |шығарма | |59 |Ел болу тарихымыздан |1 |59 | | | | | | |60
|Қазақстан халқы |1 |60 | | | | | | |61 |Ақ күрішті аймақ |1 |61 | | | |
|сурет | |62 |Еліміздің інжу-маржаны |1 |62 | | | | | | |63 |Өзгерген өлке
|1 |63 | | |сурет | | | |64 |Астықты алқап |1 |64 | | | | | | |65 |Мал
шаруашылығы |1 |65 | | | | | | |66 |Қазақстан-мәдениеті мен өнері
өркендеген ел |1 |66 | | |буклет | | | |67 |Тесттік тапсырмалар |1 |67 | |
| | |тест | |68 |Қайталау |1 |68 | | | | | | |

Еңбекке баулу 3 сынып Т.
Оралбекова., Қ. Дүйсебаева
Реті |Сабақтың тақырыбы |Сағ |сабақ |күні |Бағдарлама талаптары |Көрн. |
Пәнар
байлан. |Жаттығу
түрлері | | | І тоқсан Техникалық еңбек | | | |Оқушылардың көркем-
шығармашылық дамуына өзгеше көзқарас ұстану,баланың танымы табиғат пен
қоршаған ортаны түсінуі, шығармашылық іс-әркетін жетілдіру.
Табиғи материалдардан жұмыс істей білуін жетілдіру.Қағазбен жұмыс істеудің
әдістерімен таныстыру.,шығармашылық қабілеттерін, эстетикалық талғамдарын
дамыту.
Халықтық дәстүрлер туралы, заттардың әдет-ғұрыптағы рөлі мәні туралы
түсініктерін кеңейту.
Халық шеберлерінің бұйымдарымен, ата- бабаларымыздың өмір салтымен
таныстыру.
Ыстық ыдысқа арналған сүлгішенің қызметтік және көркемдік-эстетикалық
ерекшеліктері тураы түсініктерін қалыптастыру
Ежелгі заманнан бері адам баласы өз еңбегін жеңілдетуге ұмтылып келді.
Содар машиналар,самокаттар пайда болды Ұшақтардың айырмашылығы туралы
әңгімелеуОлардың двигатель күшінің көмегімен қозғалатынын түсіндіру Зымыран
туралы түсінік бере отырып, зымыран құрастыру әдістерін меңгерту.
Қағазбен жұмыс жасаудың әдістерін уйрету.Қызықты құрамақтарды дайындау.Әуе
шары туралы түсінік беру.қызықты ойыншықтар құрастыру. Жаңа жыл шырша
қарсаңында қағаздан түрлі ойыншықтар жасау әдістерін уйрету.
Өз ойынан ойыншықтар жасауға
уйрену.Шығармашылық ізденіске жетелеу
Ағаштан жасалатын бұйымдар. Ағашпен жұмыс кезінде қолданылатын аспаптармен
таныстыру. Қауіпсіздік ережесін білу.Бұтақтардан құрамақтар жасау.
Қазақ халқының ұлттық киім үлгілерімен таныстыру. Орыс халқының ұлттық киім
үлгілерін құрастыру. Ұйғыр халқының киім
үлгілерін моделдеу
Ермексазбен жұмыс жасауды уйрету.
Қағаздан ыдыс құрастыру. Моншақтан түрлі бұйымдар құрастыру шеберлігін
дамыту. Үлгіге қарап бұйымдар жасау.
Ұсақ моншақтардан гүл құрастыру, түрлі әшекей бұйымдарын жасауға уйрету.
Ою-өрнектер туралы мағлұмат беру, олардың адам өмірінде қолдану орны тралы
түсінік беру. Ою-өрнек түрлерімен таныстыру.. Дорба тігу, ою тігу.

Қуыршаққа арналған киімдерді модельдеу.Қатырма қағаздан қуңырщақ қию.,оған
киім үлгілерін жасау.
Табиғат тамашаларына көз сала отырып, табиғат шеберлікттің сырына қарап,
әсемдікті бағалай білуге уйрету.Жасаушы, құрастыру, ойлап шығару ісімен
шұғылданып, жаңалық ашушы адам. Ол әрқашан
Байқампаз, білуге ұмтылады..Содан оқушы да біртіндеп шеберлікке уйренеді
| | | | |1. |Жұмыс орнын дайындау және еңбек қауіпсіздігін сақтау
ережелері |1 |1 | | | | |Құрал | |2. |Табиғи материалдармен жұмыс істеу |1
|2 | | |кесте | |Жабдықтар | |3. |Табиғи материалдардан құрастыру |1 |3 | |
| | |Қауіпсіз | |4. |Схема бойынша көжек құрастыру |1 |4 | | | | |ережес |
|5. |Мозаика.Дән тұқымынан мозаика құрастыру |1 |5 | | | | | | |6.
|Қауырсыннан құрастыру.Қайың қабығынан құрастыру |1 |6 | | |сурет | | | |7.
|Қағазбен және қатырма қағазбен жұмыс істеу |2 |7-8 | | | | |Құралдарды |
|8. |Терезесі бар көңілді ашықхаттар құрастыру |1 |9 | | | | |пайдалану |
|9. |Қағаздан гүл жасау |1 |10 | | |кесте | | | |10. |Қағаздан қозғалатын
бөліктері бар фигуралар құрастыру |1 |11 | | | | | | |11 |Фольгамен жұмыс
|1 |12 | | | | |көрме | |12. |Қатырма қағаздан қобдиша жасау |1 |13 | |
|кесте | | | | |Тоқыма материалдармен жұмыс | | | | | | | | |13. |Матамен
жұмыс істеу.Матамен жұмыс істеу кезінде қажет құрал-жабдықтар |1 |14 | |
|сурет | |Қауіпсіз | |14. |Ыстық ыдысқа арналған сүлгіше |1 |15 | | | |
|ережесі | |15. |«Мақсатқа жету» ұжымдық жобасы.Панно жасау |1 |16 | | | |
| | |16 |Құрақ құрау кезіндегі үйлесім.Құрақ жылан жасау |1 |17 | | | | | |
|17. |Тамбурлы тігіспен тігу |1 |18 | | | | | | | | ІІ тоқсан. Техникалық
модельдеу | | | | |сурет | | | |18. |Самокаттан велосипедке дейінгі
мағлұматтар |1 |19 | | | | |суреттер | |19. |Легоқұрастырғыш бөлшектерінен
ойыншықтар құрастыру |1 |20 | | | | | | |20. |Ұшу аппараттарын жетілдіру
тарихынан
Ұшақтар туралы қысқаша мағлұмат |1 |21 | | |сурет | |слайд | |21. |Сурет
бойынша зымыран құрастыру.
Сендер де ғарышкер бола аласыңдар |1 |22 | | | | | | |22. |Металл
құрастырғыш бөлшектерімен жұмыс |1 |23 | | | | | | |23. |Техника паркі және
жұмысшы мамандар |1 |24 | | |сурет | | | |24. |Ақ қағаздан карнавалдық
костюм құрастыру |1 |25 | | | | | | |25. |«Қиял ғажайыптар» әлеміндегі
тырна |1 |26 | | | | |көрме | |26. |«Жаңа жылға» дайындық жобасы |1 |27 |
| |кесте | | | |27. |Әуе шары туралы қиялға шому.қызықты ойыншықтар жасау
|1 |28 | | | | | | |28. |Әуеде ұшпайтын шарды пайдалану |1 |29 | | | | | |
|29. |Жаңа жылдық думан |1 |30 | | | | |безендіру | |30. |Ақшақар мен Аяз
ата |2 |31-32 | | | | | | | | | | | | | | | | | |ІІІ тоқсан Ағашпен жұмыс
істеу әліппесі | | | | | | | | |1. |Қоларамен танысу |1 |33 | | |кесте |
|Қауіпсіз | |2. |Ағаш бұтақтары мен түбірінен бейнелер модельдеу |1 |34 | |
| | |Ережесімен | |3. |Құрал-саймандар жұмыс үстінде |1 |35 | | | | |танысу
| |4. |Бұтақтар құрамақтар жасау |1 |36 | | | | | | | |Көркем еңбек | | | |
| | |Құрал | |5. |Ұлттық киімдер.Наурыз мерекесі алдында |1 |37 | | |сурет
| |Жабдықта | |6. |Ұлттық киімдермен танысу.Қазақтың ұлттық киімі |1 |38 |
| | | |танысу | |7. |Орыс халқының ұлттық киім үлгілері |1 |39 | | | | | |
|8. |Ұйғыр халқының ұлттық киім үлгілері |1 |40 | | | | |буклет | |9.
|Ермексаздан ыдыс жасау.Ыдыс дизайны |1 |41 | | | | | | |10. |Қағаздан ыдыс
құрастыру |1 |42 | | | | | | |11. |Өзің дизайншы,құрастырушысың! |1 |43 | |
| | |көрме | |12. |Сәндік бұйымдар құрастыру.Ұсақ моншақ бастыру тарихынан
|1 |44 | | | | | | |13. |Шеберлерден үйренеміз! |1 |45 | | | | | | |14.
|Ұсақ моншақтардан гүл құрастыру |1 |46 | | | | | | |15. |Ермексаздан
әшекейлер жасау |1 |47 | | | | | | |16. |Шеберлер жасаған заттармен танысу
|1 |48 | | |буклет | | | |17. |Ұлттық бұйымдар Кілем үлгілері |1 |49 | | |
| | | |18. |Ою-өрнектердің қолдану орны.Ою-өрнектердің шеңбер ішінде
орналасуы |1 |50 | | | | |көрме | |19. |Ою-өрнектердің жасалу жолдары.Дорба
тігу. |1 |51 | | | | | | |20. |Қайталау |1 |52 | | | | | | | |ІУ тоқсан |
| | | |буклет | | | |21 |Қуыршаққа арналған киімдерді модельдеу |1 |53 | |
| | |буклет | |22. |Қатырма қағаздан қуыршақ қию |1 |54 | | | | | | |23.
|Дизайншы жұмысы.Дизайн дегеніміз не? |2 |55-56 | | | | | | |24.
|Дизайншылардан үйренеміз.Табиғат таңғажайыптары |2 |57-58 | | |буклет | |
| |25. |Табиғат әлемінен заттар әлеміне.Адам-жасаушы.
Сабаннан көркем құрастыру.Сабаннан панно жасау |2 |59-60 | | | | |Панно
жасау | |26. |Шиден жасалған бұйымдар.Шеберлерден үйренеміз |2 |61-62 | | |
| | | |27 |Музыканттар |1 |63 | | | | | | |28. |Кепкен өсімдіктерден гүл
шоғын құрастыру.
Гүл шоғын дайындау технологиясы. |2 |64-65 | | |сурет | | | |29. |Сымнан
құрастыру. Қысқы спорт түрлері.Биші қыздар |1 |66 | | |көрме | |көрме |
|30. |Интернетке саяхат.Жас шеберлер |1 |67 | | | | | | |31. |Қайталау |1
|68 | | | | | | |

Бейнелеу өнері 3 сынып
Н.А.Раупова., Ә.Т.Төлебиев
| І - тоқсан Кескіндеме | | | | | | | | |1. |Жылы және суық түстер
жайлы не білесің?
Түспен көңіл-күйді көрсету |1 |1 | |Жылы және суық түстердің құпия сырлары
көп.Жылы түстер заттарды үлкейтіп, ал суық түстер кішірейтіп көрсетеді.Жылы
түстер жақындатып, суық түстер алыс көрінетіндігі жайында түсінік
беру.қарама-қарсы түстердің үйлесімділігі жарқырап көрінеді.Қатар тұрған
қарама-қарсы түстер бір бірін әсерлей түседі.Суретшілер дақтың көмегімен әр
түрлі материалдың үстіңгі бетін фактурасын береді. Онымен түрлі көңіл күйді
көрсетуге болады.Дақтар арқылы салған суреттер пуантилизм деп
аталады.перспективалық бейнелеу туралы түсінік беру.
Екі жағы тұйықталған композиция тұйық, жан жағы ешнәрсемен қоршалмаса ашық
композиция аталатынын түсіндіру. Пропорция туралы түсінік беру. Ойыншықтар
бейнесін жасауды уйрету. Ойыншықтар пропорциясымен жұмыс істеу.Әр түрлі
материалдардан ойыншықтар жасау.
Алған білімдерін оқу әрекетінде қолдана білуге уйрету.

Әр алуан техникамен таныстыра отырып матрицалармен(қалып) жұмыс жасау.
Көркемдеуші суреттермен таныстыру.
Натюрморт түрлерімен танысып сурет салу.
Табиғаттағы сызықтарға зер салу пейзаж өнерімен танысу.
Табиғатта бақылай отырып сурет салуға үйрету.

Портрет түрлерімен таныстыру. Өз білімін тексеру.

Халық қолөнерлерінің туындылары сәндік –қолданбалы қазақ халқының қолөнер
түрлерімен танысу.
Рессейдің халық шығармашылығы туындыларымен танысу
Ұлы Жібек жолының бойындағы қалалармен танысу.Суретшілер шығармашылығы
туралы түсінік беру.
|сурет | |Сұрақ
жауап | |2. |Жақын түстер.Қарама-қарсы түстер |1 |2 | | | | | | |3. |Қарама-
қарсы түстердің ерекшеліктері.
Жақын түстер гаммасының көңіл-күйі |1 |3 | | | | |Сурет салу | |4 |Қарама-
қарсы түстер гаммасының көңіл күйі.
Қарама-қарсы түстерді араластыру |1 |4 | | |слайд | | | |5 |Түс
натюрморттың көңіл күйін қалай өзгертеді.
«Күзгі гүл шоғы» натюрмортының композициясы |1 |5 | | | | | | |6
|Кескіндемедегі дақтың әсерлілігі.Пуантилизм деген не? |1 |6 | | |буклет |
|тест | |7 |Бейнелеудің құпиялары.Перспектива.Сызықтық перспектива.
Сызықтық перспективаның ережелері. |1 |7 | | | | | | |8 |Парақ бетін қалай
кеңістікке айналдыруға болады? |1 |8 | | | | | | |9 |Пейзаждағы сызықтық
перспектива |1 |9 | | | | | | | |ІІ тоқсан | | | | | | | | |10
|Композиция.Ашық және тұйық композициялар. Композицияның басты бөлігі |1
|10 | | |слайд | |Сұрақ
жауап | |11 |Күзгі пейзаждың композициясын жасаймыз |1 |11 | | | | | | |12
|Пропорция туралы түсінік.Таңғажайып жануарлар |1 |12 | | | | | | |13
|Алуан түрлі ойыншықтар.Ойыншықтар бейнесін жасаймыз |1 |13. | | | | | |
|14 |Ойыншықтың пропорциясымен жұмыс істеу. |1 |14 | | |сурет | |Сурет салу
| |15 |Материалмен жұмыс |1 |15 | | | | | | |16 |Қайталау |1 |16 | | | |
|тест | | |ІІІ тоқсан Жаңа техника | | | | | | | | |17 |Матрицалармен
жұмыс |1 |17 | | |кесте | |Менің | |18 |Иллюстрация дегеніміз не? |1 |18 |
| | | |қолымнан | |19 |Натюрморт өнері.Натюрморт түрлері |1 |19 | | |буклет
| |бәрі | |20 |Натюрморт құрастыру өнері.Балалар салған суреттер |1 |20 | |
| | |келеді | |21 |Пейзаж өнері.Табиғаттағы сызықтар. |2 |21-22 | | | | | |
|22 |Байқағыштық қабілетін дамытуға арналған тапсырмалар |1 |23 | | | |
|сурет | |23 |Портрет өнері.Салтанатты портрет.Камералық портрет |1 |24 | |
|кесте | | | |24 |Топтық портрет. Жұптық портрет. Автопортрет |1 |25 | | |
| | | |25 |Балалар автопортрет салады |1 |26 | | | | | | | |ІУ тоқсан | |
| | |сурет | | | |27 |Сәндік қолданбалы өнер.Қазақ халқының қолөнері |1 |27
| | | | | | |28 |Әже сандығындағы қазына |1 |28 | | | | | | |29 |Ресейдің
халық шығармашылығы |1 |29 | | |слайд | | | |30 |Сәулет өнері.Ұлы Жібек
жолының бойындағы қалалар |1 |30 | | | | | | |31 |Суретшілер
шығармашылығы.Қазақстан суретшілері. |2 |31-32 | | |буклет | |тест | |32
|Ресей суретшілері.Шетел суретшілері |2 |33-34 | | | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Құрастыру реті
3 –сынып. Еңбекке баулу
Оригами өнері
Сандарды қосу және азайту
Ұлттық бұйымдар
Қарындашпен сурет салу
Қағаздан құмыра жасау
Көлік түрлері туралы
Қағаз кесінділерінен құрамақтар құрастыру
Ұлттық өнер-тәрбие негізі
Пәндер