Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дауыссыз дыбыс
Б.Майлин орта мектебі.
Тақырыбы:
П дыбысы мен әрпі.
Мұғалімі: Самтирова Ж.Ж.
Сабақтың тақырыбы: Пп дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты:
П дыбысы және П әрпінің баспа түрімен таныстыру. П дыбысы бар сөздерге
дыбыстық талдау жасай білуге, әрі дауысты, дауыссыз дыбыстарды бір-бірінен
ажырата білуге үйрету. П дыбысы бар сөздерді буынға бөлуді үйрету
мақсатында сөйлем құрастыра білуді үйрету. Ойлау қабілеттерін дамыту. П
әрпінің баспа түрін жазуды үйрете отырып, қол жаттықтыру жұмысын жүргізу.
Сабаққа қызығушылығын арттыру көзделді. Ой ұшқырлығын дамыту.
Әдіс-тәсілдер: көрнекілік, сұрақ-жауап, сөздік ойын.
Пайдаланылатын көрнекі-құралдар: кеспе әріптер, текшелер, сөздік ойын,
ойыншықтар, суреттер, «Бәйтерек» суреті, санағыш таяқшалары.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру (амандасу).
- Балалар, қазір бізде «Сауат ашу» сабағы.
- Сендер маған мынандай сұрақтарға жауап бересіңдер ме?
1. Біз қай Республикада тұрамыз?
2. Қазақстан Республикасының Президенті кім?
3. Қазақстан Республикасының рәміздерін кім атап береді?
4. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Әнұранын білеміз бе? (хормен
айтқызу).
- Балалар, жақсы. Міне, осы Республикамыздың тәуелсіздігіне 15 жыл толып
отыр. Сабағымыз «Тәуелсіздік күніне» арналады. (суретті ашу).
(Балалар білетін тақырыптарын айтады).
- «Рәміз».
Рәміздерім – елдігімнің бергісі,
Білу керек баладағы ең кіші.
Рәміздерім - Әнұран, ту, елтаңба,
Рәміздерді жатқа білген жөн кісі.
«Елтаңбасы елімнің»
Елтаңбасы елімнің,
Неткен әйбат, әдемі.
Тұнығындай көңілді,-
Ортада аспан әлемі.
Құт, береке – шаңырақ,
Орын алған ол төрден.
Қанатты қос арғымақ,
Екі жақтан көмкерген.
Тәуелсіздік жолында,
Талай-талай тер тамған.
Билігім өз қолымда,-
Еркіндігім Елтаңбам.
Қазақстан байрағы.
Зеңгір аспан көңілді,
Алтын күні төрінде.
Тамылжытып төгіп тұр,
Шаттық сыйлар көңілге.
Көк аспандай көгілдір,
Қазақстан байрағы.
Тұрса күндей төгіп тұр,
Жылдарымыз жайдары.
Көк байрақтың бетінде,
Қыран бүркіт қанаты.
Сол қырандай еркіндеп,
Бала өседі талапты.
- Жақсы.
- Қазақстан – Менің Отаным. (Едіге).
- Енді суретте нелерді көріп тұрмыз.
- Қане, айтып жіберейік.
- Енді бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы «П дыбысы мен әрпі».
- Балалар, мына тақтадағы суретке қарайықшы.
- Мынау не? Піл.
- Мынау не? Доп.
- Мынау не? Қолғап.
- Жақсы. Осы «Піл» деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр.
«П» дыбысы.
- «П» - деп бірнеше рет айту. (Мұнда тісіміз бен ерініміз бір-біріне
тиіп тұр және айтқанда созылып айтылмайды. Сондықтан дауыссыз дыбыс
болады.
- Көк текшемен белгілейміз. Келесі «Доп», «Қолғап» деген сөздердің қай
жерінде «П» кездеседі. (сөз аяғында). «Доп», «Қолғап», «Піл» сөздеріне
дыбыстық талдау жасату және сөйлем құрайық. – деп балалармен жұмыс
жүргіземін.
Кітаппен жұмыс. Д/н жұмыс.
Келесі «Кім тапқыр» ойынында екі қатарға бөлек тапсырма беру.
«Сандықсөз» табу.
1 – ҚАТАР.
2 – ҚАТАР.
Санағыш таяқшаларынан сөз жазады.
АНА АТА
АПА НАН
- Жақсы. Енді «Кім жылдам» ойыны. Балаларға сөз таратып беремін.
Кезекпен оқиды. Буынға бөлгізу. Ұ-лу, Е-мен, Бо-та, Ал-ма, Мы-сық, Ай-
ран, Қас-қыр, Ы-дыс. (қол шапалақтау арқылы сөздерді буынға бөлдіру).
Сергіту сәті. «Он саусақ» (қимылдар келтіру).
Ән: «Астана».
- Жақсы. Енді сөзжұмбақты шешейік. Осы Астана сөзіне дыбыстық тардау
жасатамын.
А – дауысты.
С – дауыссыз.
Т – дауыссыз.
А – дауысты.
Н – дауыссыз.
А – дауыссыз.
- Жұмбақ жасырып көрейін, сендер шешіп көріңдер.
Аузы бар, тілі жоқ,
Терісі бар, жүні жоқ.
Қанаты бар ұшпайды,
Су астында қыстайды.
(балық).
Үй ішін аралап,
Түнде көп жортады.
Қаптарды жарып,
Мысықтан қорқады.
(тышқан).
Жасырылған суретті ашу. «Бәйтерек»
Па, пе, па-на, а-па. (бірге оқу).
- Балалар, бүгін қандай «әріппен» таныстық.
«П» әрпімен.
П – қандай дыбыс екен.
Дауыссыз дыбыс.
Әнұранмен аяқтау.
Сабаққа қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалау. Қызыл, жасыл жұлдызшалар
тарату.
-----------------------
1
4
3
2
А
Н
Т
П
1
2
Н
2
1
1
А
Н
2
А
Н
А
1
3
1
А
Т
А
1
4
1
А
П
А
Тақырыбы:
П дыбысы мен әрпі.
Мұғалімі: Самтирова Ж.Ж.
Сабақтың тақырыбы: Пп дыбысы мен әрпі.
Сабақтың мақсаты:
П дыбысы және П әрпінің баспа түрімен таныстыру. П дыбысы бар сөздерге
дыбыстық талдау жасай білуге, әрі дауысты, дауыссыз дыбыстарды бір-бірінен
ажырата білуге үйрету. П дыбысы бар сөздерді буынға бөлуді үйрету
мақсатында сөйлем құрастыра білуді үйрету. Ойлау қабілеттерін дамыту. П
әрпінің баспа түрін жазуды үйрете отырып, қол жаттықтыру жұмысын жүргізу.
Сабаққа қызығушылығын арттыру көзделді. Ой ұшқырлығын дамыту.
Әдіс-тәсілдер: көрнекілік, сұрақ-жауап, сөздік ойын.
Пайдаланылатын көрнекі-құралдар: кеспе әріптер, текшелер, сөздік ойын,
ойыншықтар, суреттер, «Бәйтерек» суреті, санағыш таяқшалары.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру (амандасу).
- Балалар, қазір бізде «Сауат ашу» сабағы.
- Сендер маған мынандай сұрақтарға жауап бересіңдер ме?
1. Біз қай Республикада тұрамыз?
2. Қазақстан Республикасының Президенті кім?
3. Қазақстан Республикасының рәміздерін кім атап береді?
4. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Әнұранын білеміз бе? (хормен
айтқызу).
- Балалар, жақсы. Міне, осы Республикамыздың тәуелсіздігіне 15 жыл толып
отыр. Сабағымыз «Тәуелсіздік күніне» арналады. (суретті ашу).
(Балалар білетін тақырыптарын айтады).
- «Рәміз».
Рәміздерім – елдігімнің бергісі,
Білу керек баладағы ең кіші.
Рәміздерім - Әнұран, ту, елтаңба,
Рәміздерді жатқа білген жөн кісі.
«Елтаңбасы елімнің»
Елтаңбасы елімнің,
Неткен әйбат, әдемі.
Тұнығындай көңілді,-
Ортада аспан әлемі.
Құт, береке – шаңырақ,
Орын алған ол төрден.
Қанатты қос арғымақ,
Екі жақтан көмкерген.
Тәуелсіздік жолында,
Талай-талай тер тамған.
Билігім өз қолымда,-
Еркіндігім Елтаңбам.
Қазақстан байрағы.
Зеңгір аспан көңілді,
Алтын күні төрінде.
Тамылжытып төгіп тұр,
Шаттық сыйлар көңілге.
Көк аспандай көгілдір,
Қазақстан байрағы.
Тұрса күндей төгіп тұр,
Жылдарымыз жайдары.
Көк байрақтың бетінде,
Қыран бүркіт қанаты.
Сол қырандай еркіндеп,
Бала өседі талапты.
- Жақсы.
- Қазақстан – Менің Отаным. (Едіге).
- Енді суретте нелерді көріп тұрмыз.
- Қане, айтып жіберейік.
- Енді бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы «П дыбысы мен әрпі».
- Балалар, мына тақтадағы суретке қарайықшы.
- Мынау не? Піл.
- Мынау не? Доп.
- Мынау не? Қолғап.
- Жақсы. Осы «Піл» деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр.
«П» дыбысы.
- «П» - деп бірнеше рет айту. (Мұнда тісіміз бен ерініміз бір-біріне
тиіп тұр және айтқанда созылып айтылмайды. Сондықтан дауыссыз дыбыс
болады.
- Көк текшемен белгілейміз. Келесі «Доп», «Қолғап» деген сөздердің қай
жерінде «П» кездеседі. (сөз аяғында). «Доп», «Қолғап», «Піл» сөздеріне
дыбыстық талдау жасату және сөйлем құрайық. – деп балалармен жұмыс
жүргіземін.
Кітаппен жұмыс. Д/н жұмыс.
Келесі «Кім тапқыр» ойынында екі қатарға бөлек тапсырма беру.
«Сандықсөз» табу.
1 – ҚАТАР.
2 – ҚАТАР.
Санағыш таяқшаларынан сөз жазады.
АНА АТА
АПА НАН
- Жақсы. Енді «Кім жылдам» ойыны. Балаларға сөз таратып беремін.
Кезекпен оқиды. Буынға бөлгізу. Ұ-лу, Е-мен, Бо-та, Ал-ма, Мы-сық, Ай-
ран, Қас-қыр, Ы-дыс. (қол шапалақтау арқылы сөздерді буынға бөлдіру).
Сергіту сәті. «Он саусақ» (қимылдар келтіру).
Ән: «Астана».
- Жақсы. Енді сөзжұмбақты шешейік. Осы Астана сөзіне дыбыстық тардау
жасатамын.
А – дауысты.
С – дауыссыз.
Т – дауыссыз.
А – дауысты.
Н – дауыссыз.
А – дауыссыз.
- Жұмбақ жасырып көрейін, сендер шешіп көріңдер.
Аузы бар, тілі жоқ,
Терісі бар, жүні жоқ.
Қанаты бар ұшпайды,
Су астында қыстайды.
(балық).
Үй ішін аралап,
Түнде көп жортады.
Қаптарды жарып,
Мысықтан қорқады.
(тышқан).
Жасырылған суретті ашу. «Бәйтерек»
Па, пе, па-на, а-па. (бірге оқу).
- Балалар, бүгін қандай «әріппен» таныстық.
«П» әрпімен.
П – қандай дыбыс екен.
Дауыссыз дыбыс.
Әнұранмен аяқтау.
Сабаққа қатысқан оқушыларды мадақтап, бағалау. Қызыл, жасыл жұлдызшалар
тарату.
-----------------------
1
4
3
2
А
Н
Т
П
1
2
Н
2
1
1
А
Н
2
А
Н
А
1
3
1
А
Т
А
1
4
1
А
П
А
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz