Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат теңдеудің түрлері
Павлодар облысы, Ақтоғай ауданы, Ақтоғай ауылы
Абай атындағы жалпы білім беретін орта мектеп.
Математика пәнінен ашық сабақтың жоспары
Тақырыбы:
Математика пәнінің мұғалімі:Т.А.Сакенова
2011-2012 оқу жылы.
Алгебра
8сынып
Тақырыбы: Квадрат теңдеу . Квадрат теңдеудің түрлері.
Мақсаты:
1. Жаңа түсінік еңгізу, квадрат теңдеу оның түрлері тақырыбымен таныстырып
оқушылардың білім, білік, дағдыларын кеңейту.
2. Есептер шығарғанда толымсыз және толық квадрат теңдеуді ажырата біліп
шығара білуге үйрету.
3. Еңбексүйгіштікке ,өзара көмекке,бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу
Сабақтың типі: жаңа тақырып түсіндіру
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түрлі тапсырмалар
Құрал жабдықтар: карточкалар, жауап парақшасы, интербелсенді тақта.
І. Амандасу
ІІ. Сұрақ-жауап:
1. Теңдеу деген не?
2. сызықтық теңдеу және мәндес теңдеу деп нені айтады?
3. қысқаша көбейту формулаларын еске түсірейік. Мысалы: (a+b)2
(a-b)2
a2-b2
ІІІ. Тақта алдына екі оқушыны шығарып келесі теңдеуді шығарту:
(x+2)2-(x-7)2=3(x+1) (x+5)(6x-
7)+20=(2x-1)2
Шешімі х=3 2x2-
19x-16=0 шешімі жоқ
Неге шеше алмаймыз?
Қандай қиындық туып тұр , не бөгет жасап тұр?
Әрине квадрат осыдан бұл теңдеуді қалай атауға болады деп ойлайсыңдар?
Дұрыс квадрат теңдеу
сонымен бүгінгі тақырыбымыз:
1. Топпен жұмыс карточка№1 (ауызша)
2.Тақтада берілген тапсырманы орындау
3.Топпен жұмыс карточка№2
Әр тапсырма сайын тақтадағы жауаптармен тексереді.
4. Өздік жұмысының парақтары таратылады.
Өзін-өзі бағалау тақтадағы жауаппен салыстырып орындайды.
4. Логикалық тапсырма:
Бес бұтақты ағашта
Бұтақ сайын бес алма.
Біреуін бер алашқа
Қалады сонда қанша алма. (Жауабы:24)
6. Рефлексия: 1. Қысқаша көбейту формуласын еске түсірдің бе:
2. Қандай теңдеумен таныстыңдар?
3. Квадрат теңдеудің қандай түрлерін білдіңдер?
4. Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп үйрендің бе?
5. Өздік жұмысын орындай алдың ба?
6. Сабақта кімге болыстым?
7. Сабақ ұнады ма? Қандай тілігің бар?
Әр топ басшысының есебін рефлексия бойынша тыңдау, олар қандай жұмыс
атқарғанын атап бағаларын оқып шығады.
Бағалар қойылады.
Рахмет, сау болыңыздар!
Рефлексия парағы
Рефлексия: (қорытынды) Оқушылар өз ойларын білдіреді.
Оқушының аты-
жөні:___________________________________________________________________
1. Қысқаша көбейту формуласын еске түсірдің
бе:___________________________________________
2. Қандай теңдеумен
таныстың?__________________________________________________________
3. Квадрат теңдеудің қандай түрлерін
білдіңдер?____________________________________________
4. Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп үйрендің
бе?__________________________________________
5. Өздік жұмысын орындай алдың
ба?_____________________________________________________
6. Сабақта кімге
болыстын?______________________________________________________________
7. Сабақ ұнады ма? Қандай тілегің
бар?____________________________________________________
Баға:_______________________________________________________________________
__________
Топтарға арналған тапсырмалар.
1-топ: 1тапсырма (ауызша)
8x2+5x+10=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
X2-4.5x=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
_________________________________________________________________
2-топ: 1тапсырма (ауызша)
-0.6x2+13x-20=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
20x-x2=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
____________________________________________________________________
3-топ: 1тапсырма (ауызша)
11x2-3x-1=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
-6x2-7=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
1-топ: 2тапсырма (дәптерлеріңе орындаңдар)
№117 (3) №118(4) №120(2)
2-топ: 2тапсырма (дәптерлеріңе орындаңдар)
№117(4) №118(2) №120(1)
3-топ: 2тапсырма (дәптерлеріңе орындаңдар)
№117(2) №118(1) №120(4)
Оқушының аты-жөні: __________________________________
Сыныбы:___________
Өздік жұмысы №1
1. a=-2, b=3, c=0.5 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар:
_____________________________________________жауабы: (-2x2+3x+0.5=0)
2. Теңдеуді ax2+bx+c=0 теңдеудің түріне келтіріп, a,b,c - ның мәндерін
анықтаңдар:
10x2-25=16-(3-x)2
_______________________________________________
_______________________________________жауабы: (11x2-9x-50=0 a=11, b=-
9, c=-50)
3. Теңдеуді шешіңдер:
6x2-24=0_________________________________________
________________________________________________жауабы: (x=2, x=-2)
17x2-2x=0___________________________________________
________________________________________________жауабы: (x=0, x=2/17)
Баға:
Оқушының аты-жөні: __________________________________
Сыныбы:___________
Өздік жұмысы №2
1. a=4, b=-0.2, c=3 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар:
_______________________________________________жауабы: (4x2-0.2x+3=0)
2. Теңдеуді ax2+bx+c=0 теңдеудің түріне келтіріп, a,b,c - ның мәндерін
анықтаңдар:
(2x+7)(2x-7)+30=6x(1-x)
__________________________________________________________
____________________________________жауабы: (10x2-6x-19=0 a=10, b=-
6, c=3)
3. Теңдеуді шешіңдер:
5x2-320=0_____________________________________________
_________________________________________________жауабы: (x=8, x=-8)
13x2-4x=0_____________________________________________
_________________________________________________жауабы: (x=0,
x=4/13)
Баға:
Қолданылған әдебиеттер:
1. Алгебра 8-сынып, Шыныбеков, Алматы, Атамұра-2007
2. Дидактикалық материалдар-8сынып, Шыныбеков, Алматы, Атамұра-2007
3. Логика және математика журналы-2010жыл
4. Математика және физика жұрналы-2009жыл
-----------------------
Квадраттық теңдеу
ax2+bx+c=0
толық квадраттық теңдеудің жалпы түрі
а-бірінші коэффинциент, b-екінші коэффициент, с-бос мүше
Толымсыз квадраттық теңдеулердің жалпы түрі
ax2+bx=0 ax2+c=0
ax2=0
x(ax+b)=0 ax2=-c
x2=0/a
x1=0, ax+b=0 x2=-c/a
x=0
ax=-b x= √-c/a шешімі жоқ
x2=-b/a егер , a‹0 немесе
c‹0болса, онда
x1/2= ±√c/a екі
шешімі болады
І-топ 8x2+5x+10=0 a, b, c-
коэффициенттерін теріп ата
X2-4.5x=0 a, b,
c-коэффициенттерін теріп ата
ІІ-топ -0.6x2+13x-20=0 a, b, c-
коэффициенттерін теріп ата
20x-x2=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп ата
ІІІ-топ 11x2-3x-1=0 a, b, c-
коэффициенттерін теріп ата
-6x2-7=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп ата
1-топ 2- топ 3-топ
№117 (3) №117(4) №117(2)
І-деңгейлі тапсырма
№118(4) №118(2) №118(1)
ІІ-деңгейлі тапсырма
№120(2) №120(1) №120(4)
ІІ-деңгейлі тапсырма
ax2+bx=0 ax2+c=0
ax2=0
с=0 b=0
b=0, c=0
Абай атындағы жалпы білім беретін орта мектеп.
Математика пәнінен ашық сабақтың жоспары
Тақырыбы:
Математика пәнінің мұғалімі:Т.А.Сакенова
2011-2012 оқу жылы.
Алгебра
8сынып
Тақырыбы: Квадрат теңдеу . Квадрат теңдеудің түрлері.
Мақсаты:
1. Жаңа түсінік еңгізу, квадрат теңдеу оның түрлері тақырыбымен таныстырып
оқушылардың білім, білік, дағдыларын кеңейту.
2. Есептер шығарғанда толымсыз және толық квадрат теңдеуді ажырата біліп
шығара білуге үйрету.
3. Еңбексүйгіштікке ,өзара көмекке,бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу
Сабақтың типі: жаңа тақырып түсіндіру
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түрлі тапсырмалар
Құрал жабдықтар: карточкалар, жауап парақшасы, интербелсенді тақта.
І. Амандасу
ІІ. Сұрақ-жауап:
1. Теңдеу деген не?
2. сызықтық теңдеу және мәндес теңдеу деп нені айтады?
3. қысқаша көбейту формулаларын еске түсірейік. Мысалы: (a+b)2
(a-b)2
a2-b2
ІІІ. Тақта алдына екі оқушыны шығарып келесі теңдеуді шығарту:
(x+2)2-(x-7)2=3(x+1) (x+5)(6x-
7)+20=(2x-1)2
Шешімі х=3 2x2-
19x-16=0 шешімі жоқ
Неге шеше алмаймыз?
Қандай қиындық туып тұр , не бөгет жасап тұр?
Әрине квадрат осыдан бұл теңдеуді қалай атауға болады деп ойлайсыңдар?
Дұрыс квадрат теңдеу
сонымен бүгінгі тақырыбымыз:
1. Топпен жұмыс карточка№1 (ауызша)
2.Тақтада берілген тапсырманы орындау
3.Топпен жұмыс карточка№2
Әр тапсырма сайын тақтадағы жауаптармен тексереді.
4. Өздік жұмысының парақтары таратылады.
Өзін-өзі бағалау тақтадағы жауаппен салыстырып орындайды.
4. Логикалық тапсырма:
Бес бұтақты ағашта
Бұтақ сайын бес алма.
Біреуін бер алашқа
Қалады сонда қанша алма. (Жауабы:24)
6. Рефлексия: 1. Қысқаша көбейту формуласын еске түсірдің бе:
2. Қандай теңдеумен таныстыңдар?
3. Квадрат теңдеудің қандай түрлерін білдіңдер?
4. Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп үйрендің бе?
5. Өздік жұмысын орындай алдың ба?
6. Сабақта кімге болыстым?
7. Сабақ ұнады ма? Қандай тілігің бар?
Әр топ басшысының есебін рефлексия бойынша тыңдау, олар қандай жұмыс
атқарғанын атап бағаларын оқып шығады.
Бағалар қойылады.
Рахмет, сау болыңыздар!
Рефлексия парағы
Рефлексия: (қорытынды) Оқушылар өз ойларын білдіреді.
Оқушының аты-
жөні:___________________________________________________________________
1. Қысқаша көбейту формуласын еске түсірдің
бе:___________________________________________
2. Қандай теңдеумен
таныстың?__________________________________________________________
3. Квадрат теңдеудің қандай түрлерін
білдіңдер?____________________________________________
4. Толымсыз квадрат теңдеуді шешіп үйрендің
бе?__________________________________________
5. Өздік жұмысын орындай алдың
ба?_____________________________________________________
6. Сабақта кімге
болыстын?______________________________________________________________
7. Сабақ ұнады ма? Қандай тілегің
бар?____________________________________________________
Баға:_______________________________________________________________________
__________
Топтарға арналған тапсырмалар.
1-топ: 1тапсырма (ауызша)
8x2+5x+10=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
X2-4.5x=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
_________________________________________________________________
2-топ: 1тапсырма (ауызша)
-0.6x2+13x-20=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
20x-x2=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
____________________________________________________________________
3-топ: 1тапсырма (ауызша)
11x2-3x-1=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
-6x2-7=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп жаз
1-топ: 2тапсырма (дәптерлеріңе орындаңдар)
№117 (3) №118(4) №120(2)
2-топ: 2тапсырма (дәптерлеріңе орындаңдар)
№117(4) №118(2) №120(1)
3-топ: 2тапсырма (дәптерлеріңе орындаңдар)
№117(2) №118(1) №120(4)
Оқушының аты-жөні: __________________________________
Сыныбы:___________
Өздік жұмысы №1
1. a=-2, b=3, c=0.5 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар:
_____________________________________________жауабы: (-2x2+3x+0.5=0)
2. Теңдеуді ax2+bx+c=0 теңдеудің түріне келтіріп, a,b,c - ның мәндерін
анықтаңдар:
10x2-25=16-(3-x)2
_______________________________________________
_______________________________________жауабы: (11x2-9x-50=0 a=11, b=-
9, c=-50)
3. Теңдеуді шешіңдер:
6x2-24=0_________________________________________
________________________________________________жауабы: (x=2, x=-2)
17x2-2x=0___________________________________________
________________________________________________жауабы: (x=0, x=2/17)
Баға:
Оқушының аты-жөні: __________________________________
Сыныбы:___________
Өздік жұмысы №2
1. a=4, b=-0.2, c=3 болғандағы квадрат теңдеуді құрыңдар:
_______________________________________________жауабы: (4x2-0.2x+3=0)
2. Теңдеуді ax2+bx+c=0 теңдеудің түріне келтіріп, a,b,c - ның мәндерін
анықтаңдар:
(2x+7)(2x-7)+30=6x(1-x)
__________________________________________________________
____________________________________жауабы: (10x2-6x-19=0 a=10, b=-
6, c=3)
3. Теңдеуді шешіңдер:
5x2-320=0_____________________________________________
_________________________________________________жауабы: (x=8, x=-8)
13x2-4x=0_____________________________________________
_________________________________________________жауабы: (x=0,
x=4/13)
Баға:
Қолданылған әдебиеттер:
1. Алгебра 8-сынып, Шыныбеков, Алматы, Атамұра-2007
2. Дидактикалық материалдар-8сынып, Шыныбеков, Алматы, Атамұра-2007
3. Логика және математика журналы-2010жыл
4. Математика және физика жұрналы-2009жыл
-----------------------
Квадраттық теңдеу
ax2+bx+c=0
толық квадраттық теңдеудің жалпы түрі
а-бірінші коэффинциент, b-екінші коэффициент, с-бос мүше
Толымсыз квадраттық теңдеулердің жалпы түрі
ax2+bx=0 ax2+c=0
ax2=0
x(ax+b)=0 ax2=-c
x2=0/a
x1=0, ax+b=0 x2=-c/a
x=0
ax=-b x= √-c/a шешімі жоқ
x2=-b/a егер , a‹0 немесе
c‹0болса, онда
x1/2= ±√c/a екі
шешімі болады
І-топ 8x2+5x+10=0 a, b, c-
коэффициенттерін теріп ата
X2-4.5x=0 a, b,
c-коэффициенттерін теріп ата
ІІ-топ -0.6x2+13x-20=0 a, b, c-
коэффициенттерін теріп ата
20x-x2=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп ата
ІІІ-топ 11x2-3x-1=0 a, b, c-
коэффициенттерін теріп ата
-6x2-7=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп ата
1-топ 2- топ 3-топ
№117 (3) №117(4) №117(2)
І-деңгейлі тапсырма
№118(4) №118(2) №118(1)
ІІ-деңгейлі тапсырма
№120(2) №120(1) №120(4)
ІІ-деңгейлі тапсырма
ax2+bx=0 ax2+c=0
ax2=0
с=0 b=0
b=0, c=0
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz