Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Материалды тұсіндіру кезеңі

Талғар ауданы
Бірлік ауылы
№35 орта мектеп – гимназиясы

(Ана тілі)

4 класс
Бастауыш сынып мұғалімі: Рысқұлова Н.А.

2010-2011 оқу жылы

Ана тілі 4 класс

Сабақтың тақырыбы: «Еріншек» Шәкәрім Құдайбердиев

Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: «Еріншек» өлеңінің мазмұнымен таныстыру, түсіндіру,
өмірмен байланыстыра отырып тақырыптың мәнін ашу, ойларын жүйелеу.

Дамытушылық мақсаты: «Нан туралы өлең» тақырыбындағы негізгі ойды және
мақсаты мен мазмұнын жан – жақты дамыту, ойларын тиянақтап қорыту.

Тәрбиелік мақсаты: жағымды, жағымсыз қасиеттерді айыра білуге, нанды
қастерлеуге, есте сақтауға, жақсы әдетті білуге тәрбиелеу.

Көрнекіліктері: көрме, слайд (нан, дәнді дақылдар, авторлар суреті, топ
атаулары, ойындар, кітапшалар).

Қолдану әдістері: әңгімелеу, салыстыру, байланыстыру, талдау - жинақтаау,
ойын, көрнекілік, топпен жұмыс істеу.

Пән аралық байланыс: Еңбекке баулу, дүниетану.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың өтілу барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі: Кезекшіні сөйлету, түгендеу. Бүгінгі сабақты
хабарлау. Бес топқа бөлу, топ жетекшілерімен таныстыру. Қонақтар келіп
отырады. Бүгінгі сабақтың сәтті өтуіне сәттілік тілейміз.
Топ атаулары: талап, еібек, терең ой, қанағат, рақым.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. «Нан туралы өлең» мәнерлеп оқыту, түсінігін айтқызу, 2 оқушыдан бөліп
оқыту.

ІІІ. Білімдерін тексеру, тиянақтау:
«Нан» тақырыбын әр топ өзінше қорғайды. Мысалы:
1топ: өлең, тыйым сөз.
2 топ: Мысал «бидай қаңбақ»
3 топ: Ертегі: «Егінші қасқыр»
4 топ: Көрмені таныстыру
5 топ. Өлеңдерді жатқа айту.

Проблемалық сұрақ: Жаздық, күздік бидай.

Қорытынды ой: «Нансыз тіршілік жоқ» , «Нанды қастерлеу керек».

Сергіту сәті: жаттығу жасату.

ІV. Мақсат қою. «Еріншек» Шәкірім Құдайбердиев. Автордың өмірбаянына
тоқталу. Суретіне, кітаптарына, тағдырына тоқталу. 1931-1932 жылдардағы
қиын жағдай. «Еріншек» деген сөздің мағнасы қандай?

V. Материалды тұсіндіру кезеңі:

Жоспар

1. 2 оқушыға мәнерлетіп оқыту.
2. Тізбектей, топқа оқытып, мазмұнын айтқызу.
3. Дәптермен жұмыс. Сөздікті таныстыру, 2 жолды көшіріп жазу, түсіндіру.
4. Абай өлеңін «Ғылымтаппай мақтанба» талдау. 5 асыл іс, 5 дұшпан. (жазу)
тақтаға.
А) Өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ.
Ә) Талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым.

VI.Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі.

Абайдың қарасөздерінен үзінділер:
1. Қор қылатын3 нәрсе бар.
2. Баланың 2 түрлі дүниеге келі.
3. Бірін – бірі жеңе алмайтын 8 батыр. (күн, түн, тақ – жұп, қыс – жаз,
жақсылық - жамандық).
Кейіпкер (көрініс) Салақ оқушы келеді, оны тәрбиелеу жолы.
Ойын: «Жұбын тап! » 6 оқушы шығару олар келіп қарсы мәндес сөздерді
табады. (арам- адал, таза – лас, т.б.)

VII Бекіту кезеңі: «Кім жылдам? Ойыны. Жағымды жағымсыз қасиеттерді тізіп
жазу»
Жағымды және жағымсыз қасиетерді тізіп шығу, есептеу, қорыту.
Топтың атына байланысты мақал – мәтел, қанатты сөздер айту.

VIII. Қорытынды ой: Жақсыдан үйрен, Жаманнан жирен! Адамның мінезі
арқалай?

ІХ Бағалау.

Х. Үйге тапсырма өздеріңе ұнаған өлеңді жаттау. Еріншекке байланысты
мақал – мәтелдер жинақтау.

Ұқсас жұмыстар
Дүниетану- 3сынып
3 –сынып. Еңбекке баулу
Абайдың мұражай -үйі Мақсат және қимыл- сын
Химиялық элементтер, атом молекулалар. д.и.менделеевтің периодтық заңы,периодтық жүйенің құрылысы
Ы. Алтынсарин. Кел, балалар, оқылық
Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі
Жаңа материалды түсіндіру
Қызықты тапсырмалар Сабақтың мақсаты
Сиқырлы шаршы
Екі таңбалы санға бөлу
Пәндер