Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Материалды тұсіндіру кезеңі
Талғар ауданы
Бірлік ауылы
№35 орта мектеп – гимназиясы
(Ана тілі)
4 класс
Бастауыш сынып мұғалімі: Рысқұлова Н.А.
2010-2011 оқу жылы
Ана тілі 4 класс
Сабақтың тақырыбы: «Еріншек» Шәкәрім Құдайбердиев
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: «Еріншек» өлеңінің мазмұнымен таныстыру, түсіндіру,
өмірмен байланыстыра отырып тақырыптың мәнін ашу, ойларын жүйелеу.
Дамытушылық мақсаты: «Нан туралы өлең» тақырыбындағы негізгі ойды және
мақсаты мен мазмұнын жан – жақты дамыту, ойларын тиянақтап қорыту.
Тәрбиелік мақсаты: жағымды, жағымсыз қасиеттерді айыра білуге, нанды
қастерлеуге, есте сақтауға, жақсы әдетті білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: көрме, слайд (нан, дәнді дақылдар, авторлар суреті, топ
атаулары, ойындар, кітапшалар).
Қолдану әдістері: әңгімелеу, салыстыру, байланыстыру, талдау - жинақтаау,
ойын, көрнекілік, топпен жұмыс істеу.
Пән аралық байланыс: Еңбекке баулу, дүниетану.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың өтілу барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: Кезекшіні сөйлету, түгендеу. Бүгінгі сабақты
хабарлау. Бес топқа бөлу, топ жетекшілерімен таныстыру. Қонақтар келіп
отырады. Бүгінгі сабақтың сәтті өтуіне сәттілік тілейміз.
Топ атаулары: талап, еібек, терең ой, қанағат, рақым.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. «Нан туралы өлең» мәнерлеп оқыту, түсінігін айтқызу, 2 оқушыдан бөліп
оқыту.
ІІІ. Білімдерін тексеру, тиянақтау:
«Нан» тақырыбын әр топ өзінше қорғайды. Мысалы:
1топ: өлең, тыйым сөз.
2 топ: Мысал «бидай қаңбақ»
3 топ: Ертегі: «Егінші қасқыр»
4 топ: Көрмені таныстыру
5 топ. Өлеңдерді жатқа айту.
Проблемалық сұрақ: Жаздық, күздік бидай.
Қорытынды ой: «Нансыз тіршілік жоқ» , «Нанды қастерлеу керек».
Сергіту сәті: жаттығу жасату.
ІV. Мақсат қою. «Еріншек» Шәкірім Құдайбердиев. Автордың өмірбаянына
тоқталу. Суретіне, кітаптарына, тағдырына тоқталу. 1931-1932 жылдардағы
қиын жағдай. «Еріншек» деген сөздің мағнасы қандай?
V. Материалды тұсіндіру кезеңі:
Жоспар
1. 2 оқушыға мәнерлетіп оқыту.
2. Тізбектей, топқа оқытып, мазмұнын айтқызу.
3. Дәптермен жұмыс. Сөздікті таныстыру, 2 жолды көшіріп жазу, түсіндіру.
4. Абай өлеңін «Ғылымтаппай мақтанба» талдау. 5 асыл іс, 5 дұшпан. (жазу)
тақтаға.
А) Өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ.
Ә) Талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым.
VI.Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі.
Абайдың қарасөздерінен үзінділер:
1. Қор қылатын3 нәрсе бар.
2. Баланың 2 түрлі дүниеге келі.
3. Бірін – бірі жеңе алмайтын 8 батыр. (күн, түн, тақ – жұп, қыс – жаз,
жақсылық - жамандық).
Кейіпкер (көрініс) Салақ оқушы келеді, оны тәрбиелеу жолы.
Ойын: «Жұбын тап! » 6 оқушы шығару олар келіп қарсы мәндес сөздерді
табады. (арам- адал, таза – лас, т.б.)
VII Бекіту кезеңі: «Кім жылдам? Ойыны. Жағымды жағымсыз қасиеттерді тізіп
жазу»
Жағымды және жағымсыз қасиетерді тізіп шығу, есептеу, қорыту.
Топтың атына байланысты мақал – мәтел, қанатты сөздер айту.
VIII. Қорытынды ой: Жақсыдан үйрен, Жаманнан жирен! Адамның мінезі
арқалай?
ІХ Бағалау.
Х. Үйге тапсырма өздеріңе ұнаған өлеңді жаттау. Еріншекке байланысты
мақал – мәтелдер жинақтау.
Бірлік ауылы
№35 орта мектеп – гимназиясы
(Ана тілі)
4 класс
Бастауыш сынып мұғалімі: Рысқұлова Н.А.
2010-2011 оқу жылы
Ана тілі 4 класс
Сабақтың тақырыбы: «Еріншек» Шәкәрім Құдайбердиев
Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: «Еріншек» өлеңінің мазмұнымен таныстыру, түсіндіру,
өмірмен байланыстыра отырып тақырыптың мәнін ашу, ойларын жүйелеу.
Дамытушылық мақсаты: «Нан туралы өлең» тақырыбындағы негізгі ойды және
мақсаты мен мазмұнын жан – жақты дамыту, ойларын тиянақтап қорыту.
Тәрбиелік мақсаты: жағымды, жағымсыз қасиеттерді айыра білуге, нанды
қастерлеуге, есте сақтауға, жақсы әдетті білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: көрме, слайд (нан, дәнді дақылдар, авторлар суреті, топ
атаулары, ойындар, кітапшалар).
Қолдану әдістері: әңгімелеу, салыстыру, байланыстыру, талдау - жинақтаау,
ойын, көрнекілік, топпен жұмыс істеу.
Пән аралық байланыс: Еңбекке баулу, дүниетану.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың өтілу барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: Кезекшіні сөйлету, түгендеу. Бүгінгі сабақты
хабарлау. Бес топқа бөлу, топ жетекшілерімен таныстыру. Қонақтар келіп
отырады. Бүгінгі сабақтың сәтті өтуіне сәттілік тілейміз.
Топ атаулары: талап, еібек, терең ой, қанағат, рақым.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. «Нан туралы өлең» мәнерлеп оқыту, түсінігін айтқызу, 2 оқушыдан бөліп
оқыту.
ІІІ. Білімдерін тексеру, тиянақтау:
«Нан» тақырыбын әр топ өзінше қорғайды. Мысалы:
1топ: өлең, тыйым сөз.
2 топ: Мысал «бидай қаңбақ»
3 топ: Ертегі: «Егінші қасқыр»
4 топ: Көрмені таныстыру
5 топ. Өлеңдерді жатқа айту.
Проблемалық сұрақ: Жаздық, күздік бидай.
Қорытынды ой: «Нансыз тіршілік жоқ» , «Нанды қастерлеу керек».
Сергіту сәті: жаттығу жасату.
ІV. Мақсат қою. «Еріншек» Шәкірім Құдайбердиев. Автордың өмірбаянына
тоқталу. Суретіне, кітаптарына, тағдырына тоқталу. 1931-1932 жылдардағы
қиын жағдай. «Еріншек» деген сөздің мағнасы қандай?
V. Материалды тұсіндіру кезеңі:
Жоспар
1. 2 оқушыға мәнерлетіп оқыту.
2. Тізбектей, топқа оқытып, мазмұнын айтқызу.
3. Дәптермен жұмыс. Сөздікті таныстыру, 2 жолды көшіріп жазу, түсіндіру.
4. Абай өлеңін «Ғылымтаппай мақтанба» талдау. 5 асыл іс, 5 дұшпан. (жазу)
тақтаға.
А) Өсек, өтірік, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашпақ.
Ә) Талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым.
VI.Жаңа сабақты түсінгенін тексеру кезеңі.
Абайдың қарасөздерінен үзінділер:
1. Қор қылатын3 нәрсе бар.
2. Баланың 2 түрлі дүниеге келі.
3. Бірін – бірі жеңе алмайтын 8 батыр. (күн, түн, тақ – жұп, қыс – жаз,
жақсылық - жамандық).
Кейіпкер (көрініс) Салақ оқушы келеді, оны тәрбиелеу жолы.
Ойын: «Жұбын тап! » 6 оқушы шығару олар келіп қарсы мәндес сөздерді
табады. (арам- адал, таза – лас, т.б.)
VII Бекіту кезеңі: «Кім жылдам? Ойыны. Жағымды жағымсыз қасиеттерді тізіп
жазу»
Жағымды және жағымсыз қасиетерді тізіп шығу, есептеу, қорыту.
Топтың атына байланысты мақал – мәтел, қанатты сөздер айту.
VIII. Қорытынды ой: Жақсыдан үйрен, Жаманнан жирен! Адамның мінезі
арқалай?
ІХ Бағалау.
Х. Үйге тапсырма өздеріңе ұнаған өлеңді жаттау. Еріншекке байланысты
мақал – мәтелдер жинақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz