Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Графикалық редактормен жұмыс істеу кезіндегі практикалық біліктіліктері мен дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру
Қаракөл орта жалпы білім беретін мектеп-балабақшасы.
Тақырыбы:
«Компьютерде графикалық ақпараттарды өңдеу.Paint графиктік редактор.»
Класс: 7
Өткізген: пән мұғалімі Рамазанова Гүлзия Қайырғалиқызы.
2011-2012 оқу жылы
Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Қаракөл орта жалпы білім беретін
мектеп – балабақшасының информатика пәнінің мұғалімі Рамазанова Гүлзия
Қайырғалиқызы
Тақырып: Компьютерде графикалық ақпараттарды өңдеу.Paint графиктік
редактор.
Мақсат:
Білімділік – Оқушылардың өткен тарау бойынша білімдерін нығайту, бір
жүйеге
келтіріп қорыту, теориялық білімін практикамен
ұштастыру. Графикалық
редактормен жұмыс істеу кезіндегі практикалық
біліктіліктері мен
дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру; Редактордың
құрал –
саймандарын дұрыс пайдалана білу және командаларды
орындай алу
қызметін меңгерту;
Дамытушылық – Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, тапқырлық,
ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылыққа
баулу, білім, білік дағдыларын дамыта отырып,
интелектуалдығын қалыптастырып дамыту. Графикалық бейнелеу
жұмыстарын орындау арқылы бейнелік ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелік – Еңбекке, өзін – өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа,
сабаққа
қызығушылығын арттыру, дәлдікке тәрбиелеу.
Міндеттер: Бұрынғы білімдерін пайдалана отырып, жаңа білімді дамытады.
Сабақ барысында бір-бірімен достық қарым-қатынасты
үйретеді.
Не арқылы: Алған білімдерін өмірде қолдана білу арқылы.
Пән аралық байланыс: Бейнелеу өнері
Күтілетін нәтиже: Өзіндік көзқарасын қалыптастыру.
Тарауды қорытындылау.
Сабақ түрі: қорытынды сабақ
Сабақ типі: сұрақ – жауап, ой – қозғау, топпен жұмыс
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, үй кинотеатры, үлестірмелі тапсырма,
сызбалар.
Әдіс-тәсілдер: түсіндірмелі – иллюстративті, көрнекілік, сұрақ -жауап
Құрал-жабдықтар компьютер - 7, ActiveStudio бағдарламасы, ActivBoard,
ActivPen, бейнепроектор-1.
Барысы:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. " Көңіл-күй" тренинг.
ІІІ. " Білгенге маржан" Үй тапсырмасын тексеру.
ІҮ. " Білімді мыңды жығар "
Ү. Сергіту сәті.
ҮІ. " Ойнайық та, ойлайық" практикум.
ҮІІ. Түртіп алу стратегиясы.
ҮІІІ. Үйге тапсырма.
ІХ. Бағалау. (фишкалар арқылы балл жинау)
І. Ұйымдастыру.
Амандасу, түгендеу, құралдарын тексеру.
ІІ. " Көңіл-күй" тренинг.
Фигуралардың бірін таңда:
Тренинг: «Дискотека» (музыка жіберіледі оқушылар қолдарын сабаққа дайындау
үшін жаттығу жасайды)
ІІІ. " Білгенге маржан" Үй тапсырмасын тексеру.
Тірек сызба, интерактивті тақтадағы тапсырманы орындау
ІҮ. " Білімді мыңды жығар "
Paint графикалық редакторы мен WordPad мәтіндік редакторын Венн
диаграммасында салыстырып беріңдер.
Ү. Сергіту сәті.
Жұмыс арасында оқушылармен көзге арналған жаттығулар жасалады.
ҮІ. " Ойнайық та, ойлайық" практикум.
І. Тапсырма. Дөңес төртбұрыш құралын пайдаланып ПИРАМИДА суретін
салыңыз.
ІІ. Тапсырма. Эллипс және қисық сызық құралын пайдаланып МОНАДА
суретін салыңыз.
ІІІ. Тапсырма. Суретті салып көбейту арқылы толтырыңыз.
ҮІІ. Түртіп алу стратегиясы.
|«Ү» |«+» |«-» |«?» |
|Бұрыннан |Жаңа ақпарат |Түсінбедім |Әліде білгім |
|білемін | | |келеді. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
ҮІІІ. Үйге тапсырма.
1. Өткен тақырыпқа қайталау жасау.
2. Шығармашылық тапсырма: «Көктем» тақырыбына сурет салып дайындалу
(табиғаттың)
ІХ. Бағалау.
(фишкалар жинау бойынша бағалау)
" Шеңбер" - ӨТЕ ЖАҚСЫ
" Төртбұрыш " - ЖАҚСЫ
" Үшбұрыш " - ҚАНАҒАТТАНАРЛЫҚ
-----------------------
Көрнекі сабақ
Тақырыбы:
«Компьютерде графикалық ақпараттарды өңдеу.Paint графиктік редактор.»
Класс: 7
Өткізген: пән мұғалімі Рамазанова Гүлзия Қайырғалиқызы.
2011-2012 оқу жылы
Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе ауданы
Қаракөл орта жалпы білім беретін
мектеп – балабақшасының информатика пәнінің мұғалімі Рамазанова Гүлзия
Қайырғалиқызы
Тақырып: Компьютерде графикалық ақпараттарды өңдеу.Paint графиктік
редактор.
Мақсат:
Білімділік – Оқушылардың өткен тарау бойынша білімдерін нығайту, бір
жүйеге
келтіріп қорыту, теориялық білімін практикамен
ұштастыру. Графикалық
редактормен жұмыс істеу кезіндегі практикалық
біліктіліктері мен
дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру; Редактордың
құрал –
саймандарын дұрыс пайдалана білу және командаларды
орындай алу
қызметін меңгерту;
Дамытушылық – Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, тапқырлық,
ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылыққа
баулу, білім, білік дағдыларын дамыта отырып,
интелектуалдығын қалыптастырып дамыту. Графикалық бейнелеу
жұмыстарын орындау арқылы бейнелік ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелік – Еңбекке, өзін – өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа,
сабаққа
қызығушылығын арттыру, дәлдікке тәрбиелеу.
Міндеттер: Бұрынғы білімдерін пайдалана отырып, жаңа білімді дамытады.
Сабақ барысында бір-бірімен достық қарым-қатынасты
үйретеді.
Не арқылы: Алған білімдерін өмірде қолдана білу арқылы.
Пән аралық байланыс: Бейнелеу өнері
Күтілетін нәтиже: Өзіндік көзқарасын қалыптастыру.
Тарауды қорытындылау.
Сабақ түрі: қорытынды сабақ
Сабақ типі: сұрақ – жауап, ой – қозғау, топпен жұмыс
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, үй кинотеатры, үлестірмелі тапсырма,
сызбалар.
Әдіс-тәсілдер: түсіндірмелі – иллюстративті, көрнекілік, сұрақ -жауап
Құрал-жабдықтар компьютер - 7, ActiveStudio бағдарламасы, ActivBoard,
ActivPen, бейнепроектор-1.
Барысы:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. " Көңіл-күй" тренинг.
ІІІ. " Білгенге маржан" Үй тапсырмасын тексеру.
ІҮ. " Білімді мыңды жығар "
Ү. Сергіту сәті.
ҮІ. " Ойнайық та, ойлайық" практикум.
ҮІІ. Түртіп алу стратегиясы.
ҮІІІ. Үйге тапсырма.
ІХ. Бағалау. (фишкалар арқылы балл жинау)
І. Ұйымдастыру.
Амандасу, түгендеу, құралдарын тексеру.
ІІ. " Көңіл-күй" тренинг.
Фигуралардың бірін таңда:
Тренинг: «Дискотека» (музыка жіберіледі оқушылар қолдарын сабаққа дайындау
үшін жаттығу жасайды)
ІІІ. " Білгенге маржан" Үй тапсырмасын тексеру.
Тірек сызба, интерактивті тақтадағы тапсырманы орындау
ІҮ. " Білімді мыңды жығар "
Paint графикалық редакторы мен WordPad мәтіндік редакторын Венн
диаграммасында салыстырып беріңдер.
Ү. Сергіту сәті.
Жұмыс арасында оқушылармен көзге арналған жаттығулар жасалады.
ҮІ. " Ойнайық та, ойлайық" практикум.
І. Тапсырма. Дөңес төртбұрыш құралын пайдаланып ПИРАМИДА суретін
салыңыз.
ІІ. Тапсырма. Эллипс және қисық сызық құралын пайдаланып МОНАДА
суретін салыңыз.
ІІІ. Тапсырма. Суретті салып көбейту арқылы толтырыңыз.
ҮІІ. Түртіп алу стратегиясы.
|«Ү» |«+» |«-» |«?» |
|Бұрыннан |Жаңа ақпарат |Түсінбедім |Әліде білгім |
|білемін | | |келеді. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
ҮІІІ. Үйге тапсырма.
1. Өткен тақырыпқа қайталау жасау.
2. Шығармашылық тапсырма: «Көктем» тақырыбына сурет салып дайындалу
(табиғаттың)
ІХ. Бағалау.
(фишкалар жинау бойынша бағалау)
" Шеңбер" - ӨТЕ ЖАҚСЫ
" Төртбұрыш " - ЖАҚСЫ
" Үшбұрыш " - ҚАНАҒАТТАНАРЛЫҚ
-----------------------
Көрнекі сабақ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz