Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Логарифмдік теңдеулерді қайталау

Шығыс Қазақстан облысы,
Катонқарағай ауданы,
Аршаты ауылы
Аршаты орта мектебі
Математика пәнінің мұғалімі
Нургалиева Күлдаш Абильмажиновна

Cабақтың тақырыбы: Логарифмдік теңдеулерді қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Логарифмдік теңдеулер бойынша алған білімдерімізді жүйелеу.
Логарифмдік теңдеулерді шешу жолдарының тиімді тәсілдерін есеп
шығаруда қолданып , білім, біліктіліктерін арттыру.
Тәрбиелілік: Оқушылардың математика пәніне қызығушылығын
арттыру, жарысуға, жарыста жеңімпаз болуға ұмтылуын,
шыдамдылыққа, еңбекті сүюге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Теориялық білімдерін практикада ұштастыра отырып, ойлау және
есте сақтау, танымдық қабілеттерін, белсенділігін дамыту.
Көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта.
Сабақтың типі: Білімді бекіту сабағы
Сабақты өткізу түрі: Дәстүрлі емес «Миллион кімге бұйырады?» ойыны түрінде
Сабақтың барысы
I.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды орналастыру. Ойынның мақсатын хабарлау.
Егер сендер білімдеріңді тексергілерің келсе және сеніің пәнге деген
қызығушылықтарың мол болса, «Миллион кімге бұйырады?» ойынында өз бақытыңды
сынай аласың. Бұл ойын көптеген адамдардың назарын аударады. Әсіресе соңына
жетіп, сыйлық алу деген үлкен бақыт деп ойлаймын. Біз барлығымыз осы ойынға
қатыссақ деген арманымыз болған. Қазір осы арманымыз орындалатын шығар. Бұл
ойын «Миллион кімге бұйырады?» ойынының баламасы.
II.Ойын ережесімен таныстыру.
Оқушылар алдымен іріктеу турынан өту керек. Біз алдын ала іріктеу турынан
бүкіл сыныпты өткіздік.
Іріктеу турының сұрақтары:
1. Қандай теңдеулерді білеміз
2. Логарифмдік функция қасиеттері
3. Логарифмдік теңдеудің анықтамасы
4. Логарифмдік теңдеуді шешу жолдары
5. Натурал логарифм дегеніміз не?
6. Неліктен теріс санның логарифмі анықталмайды?
7. Санның логарифмі деген не?
8. Iogах a-ның мәні қандай? (а>0 , а тең емес 1)
9. Анықталу облысы (Барлық оң нақты сандар жиыны)
10. Ioga1 неге тең? (0)
11. logaa неге тең? (1)
12. log ax+log ay= (log a xy)
13. log ax-log ay= (log a x/y)
14. Iog aх m= (mlog аx)
15. Iog 2 х=3 (8)
16. Iog 5 х=4 (625)
17. Iog 4 х=2 (16)
18. Iog 81Х=0,25 (3)
19. 3 log 3 4 (4)
20. Log аx жаңа негізге келтіру формуласы

Осы турдан өткен 15 оқушы ойынды жалғастырады.
1. Серікұлы Талғар
2. Дүсіпқызы Самал
3. Қабдрашидова Зере
4. Изеков Аян
5. Нұқсиев Айдын
6. Аққазынова Жансая
7. Әмірқызы Айғаным
8. Құмарханова Бағым
9. Құмарқанова Перизат
10. Тоқтағұлова Жадыра
11. Қабдуалиев Жарас
12. Құсманов Ақберен
13. Айнабай Толғанай
14. Көксегенова Нұргүл
15. Таңғытова Айдана

1-5 тапсырма: Оңай бірден жауап беретін тапсырмалар. Ойын соңында 5 оқушы
ойыннан шығарылады. Бірақ тапсырмаларды бірге орындап отырады.
6-10 тапсырма орташа тағы 5 оқушы шығарылады.
11-15 тапсырмаларды соңғы 5 оқушы орындайды.
Ойыншыларға ойын шартында үш жеңілдік қарастырылған.
1). Залдағы көрермендердің көмегі. Қол көтеру арқылы.
2). 50x50 Екі дұрыс жауап алынады.
3). Сыныптағы бір адамнан көмек сұрау.
Мүмкіндікті кез келген ретте пайдалануға болады.
Ал, іске сәт! Өздеріңді миллионермін деп сезініңдер.
III. Ойынның барысы.
Сабақтың ұраны:
2030- дың біз барысымыз.
Болашаққа бастайды әр ісіміз
Егемен елімізді көркейтетін,
Білім шыңына шығу парызымыз.

1. log232=
А.5 Б. -5 С.8 Д.15
2. ab=x
A. logba=x Б. logba=x C. logab=x D. logxa=b

3.
|В-1 |В-2 |В-3 |Жауаптар |
| | | |
|log 2 16=x |log х 64=3 |log х 16=2 |
|Жауаптар |
|А |Б |С |Д |
|-3 |5 |12 |4 |

5.
|В-1 |В-2 |В-3 |
| lg 1 |log2 1 |log16 1 |

|Жауаптар |
|А |Б |С |Д |
|16 |5 |0 |4 |

1-5 тапсырма: Оңай бірден жауап беретін тапсырмалар. 5 оқушы шығарылады
6.
|В-1 |lg (2x-3)=lg3 |
|В-2 |log 2(2х-1)= log25 |
|В-3 |log5(3х+1)= log510 |
|Жауаптары |
|А |Б |С |Д |
|6 |3 |0 |4 |

7.
|В-1 |log5(x+1)+log5(x-1)=log53+log55 |
|В-2 |log2(x-2)+log2(x-3)=1 |
|В-3 |log2(x2+8)-log2(x-1)=log28 |
|Жауаптары |
|А |Б |С |Д |
|1; 4 |4 |0 |4;-4 |

8.
|В-1 |log6x+log6(x+1)=1 |
|В-2 |log 1,5(x-1)+log 1,5(x+1)=1+log 1,5x |
|В-3 |logx(x2-2x+2)=1 |

А.1 Б. 2 С.4 Д.1;2
9.
|В-1 |log2(3x-1)-log2(4-x)=4-log2(x-1) |
|В-2 |log6x=1-log6(x-1) |
|В-3 |log5(x+1)+log5(x-1)=3log52 |
|Жауаптары |
|А |Б |С |Д |
|1; 4 |3;-2 |3;-7 |3 |

10. Логарифнің дамуына көп үлес қосқан ғалым кім?
A. Н.И.Лобачевский Б. Карл Гаусс
С. Джон Непер Д. Г.В. Лейбниц

6-10 тапсырма бойынша тағы 5 оқушы шығарылады.

11. lgx3lg(100x)=3lgx

А.1 Б. 1/10 С.1; 1/5 Д.1; 1/10
12. log4log3 log2x=0

А.9 Б. 3 С.8 Д.10
13. log3x+7(5x+3)+log5x+3(3x+7)=2

А.2 Б. 8 С.3 Д.5
14. Бұл ғалым Швейцарияда дүниеге келді, бірақ Рессейді екінші отаным деп
санайды. Ол кім?
A Г.В. Лейбниц. Б. Карл Гаусс
С.П. Ферма Д. Л. Эйлер

15. 4 жолаушы түнде екі кісіні ғана көтеретін көпірден өту керек.
Қолдарында бір шам бар. А-1 мин, В-2 мин, С- 5мин, Д- 10 минутта өтетін
болса ең аз дегенде көпірден өту үшін неше минут керек?

А.20 Б. 19 С.17 Д.16

IV. Ойын қорытындысын шығару.
Ойын қорытындыланып, жеңген сайыскерді марапаттау жүргізіледі.

Ұқсас жұмыстар
Логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін үйрету
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
Логарифмдерді не үшін оқып - үйренеміз
Логарифмдік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың көрнекілігі
Теңдеулердегі логарифмдік функция
Көрсеткіштік теңдеулерді шешу
Функциялар және графиктер
Көрсеткіштік теңдеу. 11-сынып. омж
Логарифмдік теңдеулер тақырыбына есептер шығару
Пәндер