Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат теңдеудің түбірлерін таба білу
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Ниязалина Гүлназ Ұйқасбайқызы
Математика пәнінің оқытушысы
Пән: Алгебра, Класс: 8
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгеру.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес
Оқыту әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап, практикалық, тест, көрнекілік,салыстыру
Оқыту технологиясы: компьютерлік технология,
В.Шаталовтың тірек сызбалары
Сабақ мақсаты:
Білімділік:оқушыларды квадрат үшмүше және оның түбірлері
ұғымдарымен таныстыру, оқушылардың квадрат үшмүшені көбейткіштерге
жіктей алу дағдыларын қалыптастыру
Дамытушылық:оқушыларды алғырлыққа, тез ойлай білуге дағдыландыра отырып,
олардың талдау, салыстыра білу, танымдық, өз бетімен еңбектену, ауызша және
жазбаша есептеу қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік:математика пәні талап ететін ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа,
жауапкершілікке тәрбиелеу арқылы оқушылардың меңгерген білімдерін іс-
жүзінде қолдана білуге үйрету, оқушылардың пәнге деген көзқарасын, білімге
деген құштарлығын арттыру
Пәнаралық байланыс: информатика
Техникалық құралдар: компьютер, интерактивті тақта
Оқушылардың білім және білік дағдысын қойылатын талаптар:
Квадрат теңдеудің түбірлерін таба білу.
Сабақ жоспары
І.Ұйымдастыру бөлімі:
- оқушылармен амандасу, оларды түгендеу
- кластың, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
- оқушылар назарын сабаққа аудару
ІІ. Оқушылардың білімін жан-жақты тексеру:
а) ауызша сұрақтар
1.екінші тарауда қандай жаңа ұғыммен таныстық?
2.Квадрат теңдеудің түбірін табуда қолданылатын теорема?
Тірек-сызба: «Квадрат теңдеу» арқылы білімдерін жинақтау
б) Тест: квадрат теңдеулер
Бағалау шкаласы: 10-9 балл: «5», 8-7 балл: «4», 6-5 балл: «3»
ІІІ.Оқытуды актуализациялау және мотивациялау
Квадрат сөзіне қатысты төмендегі берілген ұғымдарды сәйкестендіру арқылы
бүгінгі өтетін жаңа сабақтың тақырыбын алу.
ІV. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау:
Сабақтың тақырыбын оқушылар дәптеріне жазады. Сабағымыздың мақсаты
жаңа ұғымдарды қолданып есептер шығару дағдыларыңызды мұғалім, қонақтар
және компьютер көмегімен тексеру және бағалау, жіберілген кемшіліктер
болса, оны жою.
V. Жаңа сабақты түсіндіру
Тірек-сызба арқылы жаңа материал түсіндіріледі.
VІ.Жаңа сабақты түсінгенін алғашқы байқау
VІІ.Бекіту бөлімі
Оқушылар жабық тест тапсырмалары түрінде құрастырылған сұрақтарға
компьютер арқылы жауап береді. Нәтижесін бірден алу мүмкіндігі
қарастырылған.
VІІІ. Үй тапсырмасы
Алгебра оқулығы,
Алматы “Мектеп”-2008 ж.
75-79 беттер
есептер №230,232 /а тобы
№237 (4,5,6) / в тобы
ІХ. Қорытындылау бағалау
Бағалау екі тест және тақтадағы шығарылған есептерінің нәтижелері
бойынша жүргізіледі.
Сабақ бойында жасалған жұмыстарға талдау жасау, жіберілген
қателіктерге назар аудару.
Ниязалина Гүлназ Ұйқасбайқызы
Математика пәнінің оқытушысы
Пән: Алгебра, Класс: 8
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгеру.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес
Оқыту әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап, практикалық, тест, көрнекілік,салыстыру
Оқыту технологиясы: компьютерлік технология,
В.Шаталовтың тірек сызбалары
Сабақ мақсаты:
Білімділік:оқушыларды квадрат үшмүше және оның түбірлері
ұғымдарымен таныстыру, оқушылардың квадрат үшмүшені көбейткіштерге
жіктей алу дағдыларын қалыптастыру
Дамытушылық:оқушыларды алғырлыққа, тез ойлай білуге дағдыландыра отырып,
олардың талдау, салыстыра білу, танымдық, өз бетімен еңбектену, ауызша және
жазбаша есептеу қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік:математика пәні талап ететін ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа,
жауапкершілікке тәрбиелеу арқылы оқушылардың меңгерген білімдерін іс-
жүзінде қолдана білуге үйрету, оқушылардың пәнге деген көзқарасын, білімге
деген құштарлығын арттыру
Пәнаралық байланыс: информатика
Техникалық құралдар: компьютер, интерактивті тақта
Оқушылардың білім және білік дағдысын қойылатын талаптар:
Квадрат теңдеудің түбірлерін таба білу.
Сабақ жоспары
І.Ұйымдастыру бөлімі:
- оқушылармен амандасу, оларды түгендеу
- кластың, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру
- оқушылар назарын сабаққа аудару
ІІ. Оқушылардың білімін жан-жақты тексеру:
а) ауызша сұрақтар
1.екінші тарауда қандай жаңа ұғыммен таныстық?
2.Квадрат теңдеудің түбірін табуда қолданылатын теорема?
Тірек-сызба: «Квадрат теңдеу» арқылы білімдерін жинақтау
б) Тест: квадрат теңдеулер
Бағалау шкаласы: 10-9 балл: «5», 8-7 балл: «4», 6-5 балл: «3»
ІІІ.Оқытуды актуализациялау және мотивациялау
Квадрат сөзіне қатысты төмендегі берілген ұғымдарды сәйкестендіру арқылы
бүгінгі өтетін жаңа сабақтың тақырыбын алу.
ІV. Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау:
Сабақтың тақырыбын оқушылар дәптеріне жазады. Сабағымыздың мақсаты
жаңа ұғымдарды қолданып есептер шығару дағдыларыңызды мұғалім, қонақтар
және компьютер көмегімен тексеру және бағалау, жіберілген кемшіліктер
болса, оны жою.
V. Жаңа сабақты түсіндіру
Тірек-сызба арқылы жаңа материал түсіндіріледі.
VІ.Жаңа сабақты түсінгенін алғашқы байқау
VІІ.Бекіту бөлімі
Оқушылар жабық тест тапсырмалары түрінде құрастырылған сұрақтарға
компьютер арқылы жауап береді. Нәтижесін бірден алу мүмкіндігі
қарастырылған.
VІІІ. Үй тапсырмасы
Алгебра оқулығы,
Алматы “Мектеп”-2008 ж.
75-79 беттер
есептер №230,232 /а тобы
№237 (4,5,6) / в тобы
ІХ. Қорытындылау бағалау
Бағалау екі тест және тақтадағы шығарылған есептерінің нәтижелері
бойынша жүргізіледі.
Сабақ бойында жасалған жұмыстарға талдау жасау, жіберілген
қателіктерге назар аудару.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz