Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тапқыр топтар
Тапқыр топтар.
Мақсаты: 1. Оқушылардың бойындағы дарындық қабілеттерін ашу;
2. Таланттарын насихаттау.
3. Тіл байлықтарын, сана-сезімдерін дамыту.
4. Ойын нақты жеткізуге.
5. Тапқыр сөйлеуге, ақылды, салмақты ой айтуға үйрету.
Сайыстың түрі: Дәстүрлі емес ( сабақтан тыс).
Көрнекті құралдар: 1. Компьютер.
2. Интерактивті тақта.
3. Microsoft Power Point бағдарламасы.
Жүргізуші: - Армысыздар, құрметті ұстаздар мен оқушылар және ойынға
қатысушы сайыскерлер! «Халықтың кемеліне келіп, өркендеп өсуі үшін, ең
алдымен азаматтық пен білім қажет» - деп Шоқан Уәлиханов, «Ғылым майданының
қатардағы жауынгері тек үнемі оқу, іздену, талпыну, тану, өмір мектебінен
өту арқылы ғана ірі қайраткер дәрежесіне дейін көтеріледі», - деп Қаныш
Сәтбаев айтып кеткендей, еліміздің болашағы тек қана білімді жастар екені
даусыз.
Осы мақсатпен жетінші сынып оқушыларының арасынан суырылып шыққан
«Тапқыр топтар» сайысына қош келдіңіздер! Алдымен, қатысушы оқушыларды
таныстырамыз. І топ «Тапқырлар» мен ІІ топ «Алғырлар» тобы.
Келесі кезекте сайыстың төрелігін айту үшін қазылар алқасын
тағайындаймыз:
1. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.Есжанова.
2. Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары: А.Сұлубекова мен
С.Дуанаева
3. ӘБ жетекшісі: Л.Бөлекбаева
Сайыс 6 бөлімнен тұрады:
Сәлемдесу: Әр топ өздерін таныстырып өтеді.
I бөлім: Білім шыңы.
II бөлім: Ойлан тап.
IІІ бөлім: Жүйрік ой.
ІV бөлім: Жорға.
V бөлім: Сөз тапқанға қолқа жоқ.
VІ бөлім: Өнер.
Жүргізуші: Сонымен, сайыскерлер, іске сәт! Жұлдыздарыңыз жансын!
І топ: «Тапқырлар»
1) Осындай алғыр достар кездескенде,
Жетсін тек жарыстарда жеңістерге
Қарсылас болғанменен құрбысыңдар
Тілейміз біз сендерге ізгі тілек.
2) Мен қазақпын деп бүгін мақтанамын,
Тілім мен ділім бар деп шаттанамын
Туылып өскен жерім Төлеби ауданы
3) Жетінші сынып әлі көпті білмесем де
Үйренемін мен сіздерден ұстаздарым
Сайыста ұтамын деп айта алмаймын
Ұтпаймын деп артқа қадам тастамаймын.
Біздің ұранымыз:
«Жарыс десе жанамыз, жеңісті тапқырлықпен аламыз».
ІІ топ: «Алғырлар»
1) Шақырып жарыстарға сан салалы
Алғырлар топ жарғалы жар салады
Ту етіп достық пенен татулықты,
Тапқырлар командасын қарсы алады.
2) Бастары компьютердей
Бойлары бәрі бірдей
Жастықты бірге өткізген
Сыныптастарға өрімдей бір сәлем.
3) Келешекте үмітіміз талапты
Атақ-даңққа бөленеміз қарап тұр
Сегіз қырлы ойыншы боп туғандар
Оза шауып, бәйге атындай жарап тұр.
Біздің ұранымыз:
«Қандай сынақ болса-дағы беріспе, әрқашанда үміткерміз жеңіске».
Бірінші бөлім: Білім шыңы!
Бұл бөлімде ұяшықтарда қазақ тілінің фонетика, морфология салаларынан
және әдебиеттен сұрақтар жасырылады. Сайыскерлерлер өзі қалаған ұяшықты
таңдап сұраққа жауап береді. Егер жауап бере алмаса қарсылас топтан өз
жауаптарын ұсынуға құқылы. Қарсылас топтан жауап берген оқушы келесі
ұяшықты ашу мүмкіндігіне ие болады.
Екінші бөлім: Ойлан, тап!
Екі топ басшылары ортаға шақырылып, слайд арқылы сурет бейнеленеді,
оның атын айтпай өз топ мүшелеріне түсіндіруі қажет, ал топ мүшелері әр
суретке 20 секундта оның атын айтады. Әр топқа слайд арқылы жеті сурет
жасырылады.
14 сурет тақтада бейнеленеді.
Үшінші бөлім: Жүйрік ой
Бұл бөлімде екі топқа «Қазақстан», «Қарлығаш» сөздер беріледі. Осы
сөздің құрамында бар әрітермен жаңа сөздер құрастыру қажет. Қанша жаңа сөз
құрастырса, сонша ұпай еншілейді.
Сергіту сәті: Ән «Бала махабаты» орындайтын 3 «Ә» сынып оқушысы
Мақсұтов Жеңісхан.
Төртінші бөлім: Жорға.
1 (бір) минут ішінде қойылған сұрақ тарға жауап берген топ, жауап
берген сұрағына қарай сонша балл алады.
І топ «Тапқырлар»
1.Қазақстан Республикасының мемелекеттік тілі? (Қазақ тілі)
2.Жаңа Әнұран қай кезде шығарылды? (11 қаңтар 2006)
3.«Евгений Онегин» романының авторы кім? (Пушкин)
4.Сәулелі жұлдыз іздеген адам? (Ы. Алтынсарин)
5.Басты байлық? (денсаулық)
6.12 ай (жыл)
7.Күйді орындаушы адам (күйші)
8.Ұя салмайтын құс (көкек)
9.Жерге ең жақын жұлдыз (Күн)
10.Орман дәрігері (тоқылдақ)
11.Аяғы жоқ, қолы жоқ, бірден үйге кіреді (жылу мен суық)
12.Жеті қазынаның бірі (ит)
13.16 желтоқсан қандай күн? (Тәуелсіздік күні)
14.Көкке қараған, жұлдыз санаған (телескоп)
ІІ топ «Алғырлар»
1.Қазақстанның мемелекеттік рәміздерін ата? (Елтаңба, ту, әнұран)
2.Жаңа әнұранның сөзін кім жазған? (Ш.Қалдаяқов)
3. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің авторы? (Абай)
4. «Көру мүшесі» (көз)
5.100 жыл (ғасыр)
6.Екі ақынның өлең жарысы (айтыс)
7.Күндіз көрмейтін құс (жарқанат)
8.Өткен жыл қай жыл
9.Жердің серігі (Ай)
10.Қазақстанның жер көлемі (2 млн. 724 мың шақырым)
11.9 мамыр қандай күн? (Жеңіс күні)
12.Үш биді ата (Қазбек би, Әйтеке би, Төле би)
13.Ақпаратты енгізу құрылғысы (пернетақта)
14.І.Жансүгіров кім?
Бесінші бөлім: Сөз тапқанға қолқа жоқ.
Келесі бесінші бөлімнің шартымен таныстырайық: 15 әріп жазылған
қағаздан әр топ мүшесі бір-бірден алады да берілген сұраққа әрбір оқушы
сол әріптен басталатын сөзбен жауап қайтарады. Әр топқа 10 сұрақтан
беріледі. Олар ізбе-іздікпен тез жауап беруі тиіс.
І топқа арналған сұрақтар:
1. Қай тілде сөйлегенді ұнатасың?
2. Орыстың қай жазушыларын білесің?
3. Ағылшын сабағы саған ұнай ма?
4. Интернет желісі арқылы не үйреніп жатсың?
5. Қай жаққа барып қыдырғың келеді?
6. Әдеби кітаптар оқисың ба?
7. Компьютерде көп отыру денсаулыққа зиянды ма?
8. Қысқы мезгілді ұнатасың ба?
9. Қысқы демалысың қалай өтті?
10. Қарсыласыңа айтар тілегің?
ІІ топқа арналған сұрақтар:
1. Спорттың қай түрін ұнатасың?
2. Азиядаға қатысқың келе ме?
3. Бірінші байлық дегеніміз не?
4. Қай сабақ сізге ұнайды?
5. Келешекте қандай мамандық иесі болғың келеді?
6. Оқушы қандай болуы керек?
7. Досыңның туған күні, оған не сыйлар едің?
8. Биыл қандай жыл?
9. Ата-анаң сені қалай еркелетеді?
10. Қарсыласыңа айтар ілегің?
Ендігі сөз кезегі әділқазыларда. Топтарды қалай бағалайсыздар?
«Тапқырлар» тобы - ...
«Алғырлар» тобы - ...
Алтыншы бөлім: Өнер
Қорытынды
(Сайысты қорытындылап жеңімпаз топты аңықтау) Сөз кезегі әділ қазылар
алқасына береміз. Ұпай санын көп жинаған топқа дүйсенбі күні мектепішілік
линейкада марапатталады. Құрметті ұстаздар мен оқушылар! Осымен «Тапқыр
достар» сайысымызды аяқтаймыз. Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!
Мақсаты: 1. Оқушылардың бойындағы дарындық қабілеттерін ашу;
2. Таланттарын насихаттау.
3. Тіл байлықтарын, сана-сезімдерін дамыту.
4. Ойын нақты жеткізуге.
5. Тапқыр сөйлеуге, ақылды, салмақты ой айтуға үйрету.
Сайыстың түрі: Дәстүрлі емес ( сабақтан тыс).
Көрнекті құралдар: 1. Компьютер.
2. Интерактивті тақта.
3. Microsoft Power Point бағдарламасы.
Жүргізуші: - Армысыздар, құрметті ұстаздар мен оқушылар және ойынға
қатысушы сайыскерлер! «Халықтың кемеліне келіп, өркендеп өсуі үшін, ең
алдымен азаматтық пен білім қажет» - деп Шоқан Уәлиханов, «Ғылым майданының
қатардағы жауынгері тек үнемі оқу, іздену, талпыну, тану, өмір мектебінен
өту арқылы ғана ірі қайраткер дәрежесіне дейін көтеріледі», - деп Қаныш
Сәтбаев айтып кеткендей, еліміздің болашағы тек қана білімді жастар екені
даусыз.
Осы мақсатпен жетінші сынып оқушыларының арасынан суырылып шыққан
«Тапқыр топтар» сайысына қош келдіңіздер! Алдымен, қатысушы оқушыларды
таныстырамыз. І топ «Тапқырлар» мен ІІ топ «Алғырлар» тобы.
Келесі кезекте сайыстың төрелігін айту үшін қазылар алқасын
тағайындаймыз:
1. Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: А.Есжанова.
2. Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары: А.Сұлубекова мен
С.Дуанаева
3. ӘБ жетекшісі: Л.Бөлекбаева
Сайыс 6 бөлімнен тұрады:
Сәлемдесу: Әр топ өздерін таныстырып өтеді.
I бөлім: Білім шыңы.
II бөлім: Ойлан тап.
IІІ бөлім: Жүйрік ой.
ІV бөлім: Жорға.
V бөлім: Сөз тапқанға қолқа жоқ.
VІ бөлім: Өнер.
Жүргізуші: Сонымен, сайыскерлер, іске сәт! Жұлдыздарыңыз жансын!
І топ: «Тапқырлар»
1) Осындай алғыр достар кездескенде,
Жетсін тек жарыстарда жеңістерге
Қарсылас болғанменен құрбысыңдар
Тілейміз біз сендерге ізгі тілек.
2) Мен қазақпын деп бүгін мақтанамын,
Тілім мен ділім бар деп шаттанамын
Туылып өскен жерім Төлеби ауданы
3) Жетінші сынып әлі көпті білмесем де
Үйренемін мен сіздерден ұстаздарым
Сайыста ұтамын деп айта алмаймын
Ұтпаймын деп артқа қадам тастамаймын.
Біздің ұранымыз:
«Жарыс десе жанамыз, жеңісті тапқырлықпен аламыз».
ІІ топ: «Алғырлар»
1) Шақырып жарыстарға сан салалы
Алғырлар топ жарғалы жар салады
Ту етіп достық пенен татулықты,
Тапқырлар командасын қарсы алады.
2) Бастары компьютердей
Бойлары бәрі бірдей
Жастықты бірге өткізген
Сыныптастарға өрімдей бір сәлем.
3) Келешекте үмітіміз талапты
Атақ-даңққа бөленеміз қарап тұр
Сегіз қырлы ойыншы боп туғандар
Оза шауып, бәйге атындай жарап тұр.
Біздің ұранымыз:
«Қандай сынақ болса-дағы беріспе, әрқашанда үміткерміз жеңіске».
Бірінші бөлім: Білім шыңы!
Бұл бөлімде ұяшықтарда қазақ тілінің фонетика, морфология салаларынан
және әдебиеттен сұрақтар жасырылады. Сайыскерлерлер өзі қалаған ұяшықты
таңдап сұраққа жауап береді. Егер жауап бере алмаса қарсылас топтан өз
жауаптарын ұсынуға құқылы. Қарсылас топтан жауап берген оқушы келесі
ұяшықты ашу мүмкіндігіне ие болады.
Екінші бөлім: Ойлан, тап!
Екі топ басшылары ортаға шақырылып, слайд арқылы сурет бейнеленеді,
оның атын айтпай өз топ мүшелеріне түсіндіруі қажет, ал топ мүшелері әр
суретке 20 секундта оның атын айтады. Әр топқа слайд арқылы жеті сурет
жасырылады.
14 сурет тақтада бейнеленеді.
Үшінші бөлім: Жүйрік ой
Бұл бөлімде екі топқа «Қазақстан», «Қарлығаш» сөздер беріледі. Осы
сөздің құрамында бар әрітермен жаңа сөздер құрастыру қажет. Қанша жаңа сөз
құрастырса, сонша ұпай еншілейді.
Сергіту сәті: Ән «Бала махабаты» орындайтын 3 «Ә» сынып оқушысы
Мақсұтов Жеңісхан.
Төртінші бөлім: Жорға.
1 (бір) минут ішінде қойылған сұрақ тарға жауап берген топ, жауап
берген сұрағына қарай сонша балл алады.
І топ «Тапқырлар»
1.Қазақстан Республикасының мемелекеттік тілі? (Қазақ тілі)
2.Жаңа Әнұран қай кезде шығарылды? (11 қаңтар 2006)
3.«Евгений Онегин» романының авторы кім? (Пушкин)
4.Сәулелі жұлдыз іздеген адам? (Ы. Алтынсарин)
5.Басты байлық? (денсаулық)
6.12 ай (жыл)
7.Күйді орындаушы адам (күйші)
8.Ұя салмайтын құс (көкек)
9.Жерге ең жақын жұлдыз (Күн)
10.Орман дәрігері (тоқылдақ)
11.Аяғы жоқ, қолы жоқ, бірден үйге кіреді (жылу мен суық)
12.Жеті қазынаның бірі (ит)
13.16 желтоқсан қандай күн? (Тәуелсіздік күні)
14.Көкке қараған, жұлдыз санаған (телескоп)
ІІ топ «Алғырлар»
1.Қазақстанның мемелекеттік рәміздерін ата? (Елтаңба, ту, әнұран)
2.Жаңа әнұранның сөзін кім жазған? (Ш.Қалдаяқов)
3. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің авторы? (Абай)
4. «Көру мүшесі» (көз)
5.100 жыл (ғасыр)
6.Екі ақынның өлең жарысы (айтыс)
7.Күндіз көрмейтін құс (жарқанат)
8.Өткен жыл қай жыл
9.Жердің серігі (Ай)
10.Қазақстанның жер көлемі (2 млн. 724 мың шақырым)
11.9 мамыр қандай күн? (Жеңіс күні)
12.Үш биді ата (Қазбек би, Әйтеке би, Төле би)
13.Ақпаратты енгізу құрылғысы (пернетақта)
14.І.Жансүгіров кім?
Бесінші бөлім: Сөз тапқанға қолқа жоқ.
Келесі бесінші бөлімнің шартымен таныстырайық: 15 әріп жазылған
қағаздан әр топ мүшесі бір-бірден алады да берілген сұраққа әрбір оқушы
сол әріптен басталатын сөзбен жауап қайтарады. Әр топқа 10 сұрақтан
беріледі. Олар ізбе-іздікпен тез жауап беруі тиіс.
І топқа арналған сұрақтар:
1. Қай тілде сөйлегенді ұнатасың?
2. Орыстың қай жазушыларын білесің?
3. Ағылшын сабағы саған ұнай ма?
4. Интернет желісі арқылы не үйреніп жатсың?
5. Қай жаққа барып қыдырғың келеді?
6. Әдеби кітаптар оқисың ба?
7. Компьютерде көп отыру денсаулыққа зиянды ма?
8. Қысқы мезгілді ұнатасың ба?
9. Қысқы демалысың қалай өтті?
10. Қарсыласыңа айтар тілегің?
ІІ топқа арналған сұрақтар:
1. Спорттың қай түрін ұнатасың?
2. Азиядаға қатысқың келе ме?
3. Бірінші байлық дегеніміз не?
4. Қай сабақ сізге ұнайды?
5. Келешекте қандай мамандық иесі болғың келеді?
6. Оқушы қандай болуы керек?
7. Досыңның туған күні, оған не сыйлар едің?
8. Биыл қандай жыл?
9. Ата-анаң сені қалай еркелетеді?
10. Қарсыласыңа айтар ілегің?
Ендігі сөз кезегі әділқазыларда. Топтарды қалай бағалайсыздар?
«Тапқырлар» тобы - ...
«Алғырлар» тобы - ...
Алтыншы бөлім: Өнер
Қорытынды
(Сайысты қорытындылап жеңімпаз топты аңықтау) Сөз кезегі әділ қазылар
алқасына береміз. Ұпай санын көп жинаған топқа дүйсенбі күні мектепішілік
линейкада марапатталады. Құрметті ұстаздар мен оқушылар! Осымен «Тапқыр
достар» сайысымызды аяқтаймыз. Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz