Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көптаңбалы сан
Тақырыбы «Сандар. Амалдар. Өлшемдер» 4 сынып
Қарағанды облысы,Саран қаласы
№7 мектеп-интернаты
Бастауыш сынып
мұғалімі
Мұстафаева Бикеш Жаздаевна.
Мақсаты: білімалушылардың танымдық әрекетін ұйымдастырып мақсатқа
бағыттандыру;
оқу ақпараттарды оқуға, бекітуге қажеттілік туғызу;
деңгейлеп жұмыс жасауға жағдай жасау ;
жаңа ақпараттарда меңгеру кезінде өз бетінше жұмыс
істеуге қажетті білімдерді
бекіту.
Көрнекілік: параллелепипедтің моделі, текше, тапсырмаларымен карточкалар,
мини-рефераттар.
Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі
- Балалар , сабаққа дайынбыз ба ?
Сендерге сеніп, жолдастарым,
Ұйымшылдығымызды көрсете отырып,
Барлығы сәтті өтеді деп сенімдімін.
Сабақ қызықты, білмегенімізді танып, біліп өту үшін бүгін
математика пәнінің көп құпияларын ашуға тырысамыз. Ол үшін сабаққа
деген көңілімізді бөліп, тәртіп сақтап, білімімізді көрсете
білейік.
2. Бәйге сұрақтар ( деңгейлерін анықтау үшін )
Параққа тек жауаптарын ғана жазу.
1.35 пен 5-тің көбейтіндісі.( 175 )
2.100 саны 25 –тен неше есе артық (4 есе )
3. 2т 612 кг неше килограмм бар? ( 2612 )
4. 1 дм неше мм? (10000 мм2)
5.360 секунд неше минут құрайды? (6 минут )
6.Қашықтықты қандай амалмен табамыз. ( көбейтумен )
7.300 теңгеден 4 көйлек сатып алдық . Құнын тап. ( 1200 теңге )
8.Көбейтудің неше заңы бар? (3 )
9.Текшенің жақтары қандай? (тең )
10. Тіктөртбұрыштың ауданын бөлумен табамыз. Дұрыс па, әлде қате ме ?
( қате )
Бағалау парағы
|№ |жауап |баға |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Орындаған: | |
Тексеру. Бағалау. Деңгейін анықтап түстерін жабыстыру ( жасыл-3, сары
– 2, қызыл -1 деңгей )
3.Көптаңбалы сандармен жұмыс.
Тақтаға бүгінгі күнді жазу. 12.05.11
- Қараңдаршы ,мен күнделікте осылай жазамын ба?
Дәптерлеріңе нүктесіз жазыңдар . Қандай өзгеріске ұшырады?
-Көптаңбалы сан .
-Оқыңдар.
- Тағы не білеміз ?
- Натурал сан, тақ сан,екі кластың бірліктері бар .
- Қай кластардың бірліктері бар ?
- Бірліктер , мыңдар.
Парақта жұмыс.
1 деңгей
2 деңгей 3 деңгей
Разрядтық қосылғыштарға жіктеп жазу. Көршілерін жазу 2
есе арттырып жазу 100000+20000+500+10+1
120510, 120512 241022
Тексеру. Бағалау.
Осы тапсырманы орындағанда қандай амалдарды, таңбаларды кездестірдік.
( +,-,×,: )
- Енді осы таңбаларды кім ойлап тапқан туралы әңгімелеп береді. (
дайындаған кітапшаларын көрсету )
4. Рим цифрлары.
- Біз математикада күнделікте пайдаланып жүрген ақпараттар қайдан келгенін
білдік. Біз жиі пайдаланбасақ та , бірақ та кездестіріп жүрген басқа да
сандар бар. Ол қандай сандар? Біз олармен таныспыз, сондықтан тапсырма
орындауға кіресейік.
1 деңгей 2 деңгей
3 деңгей
2+2= 10-1=
60+10=
6-1= 15-3=
500+500=
5+4= 14+6=
70-30=
7+3= 20+10=
1000-100=
( парақтарын толтыру, бағалау ). Тексеру тақтада.
Рим цифрлары қалай пайда болған жөнінде ақпарат беру. ( саусақтарымен санау
, V- алақан, 10- екі алақан , 1- 1 саусақ ).
Қазақ халқының дүниетанымында қасиетті деп саналатын сандары туралы өзінің
наным-ұғымдары бар.Соның бірі жеті санына байланысты. Осы жеті санының
бабаларымыз пайымдаған үлгілерін көпшілік назарына ұсынайық. ( оқушылар
дайындаған ақпарат-тарымен таныстырады ). Қорытынды жасау.
5. Сергіту сәті.
Текше өзі көңілді екен,
Қыры оның тең екен.
6 жағы бар екен,
Тапсырмасы да бар екен.
1. Қанша дөңгелегі бар , сонша иілеміз оң жаққа , сол жаққа.
2. Қанша үшбұрышы бар , сонша биікке созыламыз.
3. Қанша шаршысы бар ,сонша алға еңкейеміз.
4. Қанша нүктесі бар , сонша артқа шалқаямыз.
5. Қанша «+» бар , сонша скіреміз.
6. Геометриялық тапсырма.
Параллелепипед дегеніміз не ? Неше жағы ? Неше төбесі бар?
Неше қыры бар?
Тест орындау.
1 деңгей.
1. Берілген параллелипедтің көлемі тең
А) 120 см
Ә) 120 см 3
Б)15 см
2. Параллелепипедтің төбелері Р Е
А) МК,КЕ,ЕС, DС М К
Ә ) М,Р,Е,К,А,В,С,D.
Б) АМКВ, КЕСВ С
А
2 деңгей В
1.Параллелепипетің қыры
А) 6 Р Е
Ә) 8 М К
В )12
2.Алдынғы жағының ауданы тең С
А ) 120 см 3
Ә) 20 см2 А В
В ) 30см 2
3 деңгей
1 . Параллелепипедтің жақтары
А) МК,КЕ,ЕС, DС
Ә ) М,Р,Е,К,А,В,С,D.
Б) АМКВ, КЕСВ , РЕСD, MPDA, ADCB, MPEK
2. Оң жағының ауданы тең
А ) 120 см 3
Ә) 20 см2
В ) 30см 2 Р Е
М К
С
А В
Толтыру парағы
|Аты-жөні |баға |
|№ |1 |2 | |
|№ | | | |
Тексеру, бағалау.
7. Өлшемдер
- Қандай өлшемдер білеміз ?
Оқушылар дайындаған ақпараттарын ұсынады.
- Енді бүгін біз халқымызда орныққан жыл санау жүйесіне тоқталайық.
Адамның жасына байланысты әр мүшелдің ғасырлар сүзгісінен өткен өз
атаулары бар. ( мүшел аттарымен таныстыру )
Тапсырма Әр балаға жекеленген.
1999 бастап 2010 дейін жылдарды 12 санына бөліп шығу. ( көп таңбалы
санды екі таңбалы санға қалдықпен бөлу )
Дүниеге келген жылын 12 бөлсе, онда
Қалдықсыз бөлінсе –мешін
Қалдық 1-тауық
Қалдық 2-ит
Қалдық 3- доңыз
Қалдық 4-тышқан
Қалдық 5-сиыр
Қалдық6-барыс
Қалдық7-қоян
Қалдық8-ұлу
Қалдық9-жылан
Қалдық10-жылқы
Қалдық 11-қой
Тексеру : бөлгеннен соң , қалдық арқылы кесте бойынша жыл атауын
белгілеу параққа.
8. Қорытынды. Бағалау.
9. Рефлексия.
Жасыл- барлығы түсінікті, есептерді шығара аласыңдар бұл тақырыптар
бойынша.
Сары- барлығын дұрыс шығардыңдар, жақсы баға алыңдар.
Сарғылт- әлі де жаттығу керек.
Бағалау парақтың бұрышына жабыстыру.
Қарағанды облысы,Саран қаласы
№7 мектеп-интернаты
Бастауыш сынып
мұғалімі
Мұстафаева Бикеш Жаздаевна.
Мақсаты: білімалушылардың танымдық әрекетін ұйымдастырып мақсатқа
бағыттандыру;
оқу ақпараттарды оқуға, бекітуге қажеттілік туғызу;
деңгейлеп жұмыс жасауға жағдай жасау ;
жаңа ақпараттарда меңгеру кезінде өз бетінше жұмыс
істеуге қажетті білімдерді
бекіту.
Көрнекілік: параллелепипедтің моделі, текше, тапсырмаларымен карточкалар,
мини-рефераттар.
Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі
- Балалар , сабаққа дайынбыз ба ?
Сендерге сеніп, жолдастарым,
Ұйымшылдығымызды көрсете отырып,
Барлығы сәтті өтеді деп сенімдімін.
Сабақ қызықты, білмегенімізді танып, біліп өту үшін бүгін
математика пәнінің көп құпияларын ашуға тырысамыз. Ол үшін сабаққа
деген көңілімізді бөліп, тәртіп сақтап, білімімізді көрсете
білейік.
2. Бәйге сұрақтар ( деңгейлерін анықтау үшін )
Параққа тек жауаптарын ғана жазу.
1.35 пен 5-тің көбейтіндісі.( 175 )
2.100 саны 25 –тен неше есе артық (4 есе )
3. 2т 612 кг неше килограмм бар? ( 2612 )
4. 1 дм неше мм? (10000 мм2)
5.360 секунд неше минут құрайды? (6 минут )
6.Қашықтықты қандай амалмен табамыз. ( көбейтумен )
7.300 теңгеден 4 көйлек сатып алдық . Құнын тап. ( 1200 теңге )
8.Көбейтудің неше заңы бар? (3 )
9.Текшенің жақтары қандай? (тең )
10. Тіктөртбұрыштың ауданын бөлумен табамыз. Дұрыс па, әлде қате ме ?
( қате )
Бағалау парағы
|№ |жауап |баға |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Орындаған: | |
Тексеру. Бағалау. Деңгейін анықтап түстерін жабыстыру ( жасыл-3, сары
– 2, қызыл -1 деңгей )
3.Көптаңбалы сандармен жұмыс.
Тақтаға бүгінгі күнді жазу. 12.05.11
- Қараңдаршы ,мен күнделікте осылай жазамын ба?
Дәптерлеріңе нүктесіз жазыңдар . Қандай өзгеріске ұшырады?
-Көптаңбалы сан .
-Оқыңдар.
- Тағы не білеміз ?
- Натурал сан, тақ сан,екі кластың бірліктері бар .
- Қай кластардың бірліктері бар ?
- Бірліктер , мыңдар.
Парақта жұмыс.
1 деңгей
2 деңгей 3 деңгей
Разрядтық қосылғыштарға жіктеп жазу. Көршілерін жазу 2
есе арттырып жазу 100000+20000+500+10+1
120510, 120512 241022
Тексеру. Бағалау.
Осы тапсырманы орындағанда қандай амалдарды, таңбаларды кездестірдік.
( +,-,×,: )
- Енді осы таңбаларды кім ойлап тапқан туралы әңгімелеп береді. (
дайындаған кітапшаларын көрсету )
4. Рим цифрлары.
- Біз математикада күнделікте пайдаланып жүрген ақпараттар қайдан келгенін
білдік. Біз жиі пайдаланбасақ та , бірақ та кездестіріп жүрген басқа да
сандар бар. Ол қандай сандар? Біз олармен таныспыз, сондықтан тапсырма
орындауға кіресейік.
1 деңгей 2 деңгей
3 деңгей
2+2= 10-1=
60+10=
6-1= 15-3=
500+500=
5+4= 14+6=
70-30=
7+3= 20+10=
1000-100=
( парақтарын толтыру, бағалау ). Тексеру тақтада.
Рим цифрлары қалай пайда болған жөнінде ақпарат беру. ( саусақтарымен санау
, V- алақан, 10- екі алақан , 1- 1 саусақ ).
Қазақ халқының дүниетанымында қасиетті деп саналатын сандары туралы өзінің
наным-ұғымдары бар.Соның бірі жеті санына байланысты. Осы жеті санының
бабаларымыз пайымдаған үлгілерін көпшілік назарына ұсынайық. ( оқушылар
дайындаған ақпарат-тарымен таныстырады ). Қорытынды жасау.
5. Сергіту сәті.
Текше өзі көңілді екен,
Қыры оның тең екен.
6 жағы бар екен,
Тапсырмасы да бар екен.
1. Қанша дөңгелегі бар , сонша иілеміз оң жаққа , сол жаққа.
2. Қанша үшбұрышы бар , сонша биікке созыламыз.
3. Қанша шаршысы бар ,сонша алға еңкейеміз.
4. Қанша нүктесі бар , сонша артқа шалқаямыз.
5. Қанша «+» бар , сонша скіреміз.
6. Геометриялық тапсырма.
Параллелепипед дегеніміз не ? Неше жағы ? Неше төбесі бар?
Неше қыры бар?
Тест орындау.
1 деңгей.
1. Берілген параллелипедтің көлемі тең
А) 120 см
Ә) 120 см 3
Б)15 см
2. Параллелепипедтің төбелері Р Е
А) МК,КЕ,ЕС, DС М К
Ә ) М,Р,Е,К,А,В,С,D.
Б) АМКВ, КЕСВ С
А
2 деңгей В
1.Параллелепипетің қыры
А) 6 Р Е
Ә) 8 М К
В )12
2.Алдынғы жағының ауданы тең С
А ) 120 см 3
Ә) 20 см2 А В
В ) 30см 2
3 деңгей
1 . Параллелепипедтің жақтары
А) МК,КЕ,ЕС, DС
Ә ) М,Р,Е,К,А,В,С,D.
Б) АМКВ, КЕСВ , РЕСD, MPDA, ADCB, MPEK
2. Оң жағының ауданы тең
А ) 120 см 3
Ә) 20 см2
В ) 30см 2 Р Е
М К
С
А В
Толтыру парағы
|Аты-жөні |баға |
|№ |1 |2 | |
|№ | | | |
Тексеру, бағалау.
7. Өлшемдер
- Қандай өлшемдер білеміз ?
Оқушылар дайындаған ақпараттарын ұсынады.
- Енді бүгін біз халқымызда орныққан жыл санау жүйесіне тоқталайық.
Адамның жасына байланысты әр мүшелдің ғасырлар сүзгісінен өткен өз
атаулары бар. ( мүшел аттарымен таныстыру )
Тапсырма Әр балаға жекеленген.
1999 бастап 2010 дейін жылдарды 12 санына бөліп шығу. ( көп таңбалы
санды екі таңбалы санға қалдықпен бөлу )
Дүниеге келген жылын 12 бөлсе, онда
Қалдықсыз бөлінсе –мешін
Қалдық 1-тауық
Қалдық 2-ит
Қалдық 3- доңыз
Қалдық 4-тышқан
Қалдық 5-сиыр
Қалдық6-барыс
Қалдық7-қоян
Қалдық8-ұлу
Қалдық9-жылан
Қалдық10-жылқы
Қалдық 11-қой
Тексеру : бөлгеннен соң , қалдық арқылы кесте бойынша жыл атауын
белгілеу параққа.
8. Қорытынды. Бағалау.
9. Рефлексия.
Жасыл- барлығы түсінікті, есептерді шығара аласыңдар бұл тақырыптар
бойынша.
Сары- барлығын дұрыс шығардыңдар, жақсы баға алыңдар.
Сарғылт- әлі де жаттығу керек.
Бағалау парақтың бұрышына жабыстыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz