Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қоянның үйі
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Таным, Қатынас,
Бөлемдер :Ойна да ойлан, Құрастыру,Тіл дамыту .
Тақырыбы : Сиқырлы жолдар.
Мақсаты: Балалардыңқарапайым математикалық ұғымдарын толықтыру, ұзын-
қысқа заттарды, үлкен- кіші ,бір және көп деген ұғымдарды қалыптастыру.
Геометриялық пішіндер , түстерді ажыратуға арналған ойын – жаттығулар
арқылы қисын ойлау қаблеттерін дамыту.
Билингвальді компонент :Длинный – ұзын, короткий – қысқа.
|Іс-әрекет кезеңдері|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|Мотивациялық – | Шаттық шеңбер | |
|танымдық |«Күн шуағы» | |
| |Күлімде күн күлімде, |Балалар шаттық |
| |Бүлдіршіндер қуансын. |шеңберге тұрып бір – |
| |Жарқырап күн ашылды, |біріне қарап жаттығуды|
| |Айналаға нұр шашылды. |қайталайды |
| |Қайырлы күн, біз- көңілді | |
| |баламыз! | |
| |Қайырлы күн, біз – сүйкімді | |
| |баламыз! | |
| |Айтқан тілді аламыз | |
| |Достарымды көргенде | |
| |Қуана қарсы аламыз. | |
| |Сәлем!, Сәлем!, Сәлем! | |
|Ұйымдастырушылық – |Жұмбақ. | |
|ізденушілік |Қалқиып екі құлағы, |Жауабы: |
| |Елеңдеп қорқып тұрады |Қоян. |
| | | |
| |Тәрбиеші:- Балалар бізге | |
| |қояндар қонаққа келіпті, | |
| |қояндар жолдың бойымен секіріп |Ақ қоян, көк қоян. |
| |келеді. | |
| |Кәне қояндардың түсін | |
| |айтыңдаршы қандай? | |
| | |Жолдарды салыстырады |
| |Тәрбиеші:-Ал балалар алдарыңда |Ұзын жол, қысқа жол. |
| |екі жол жатыр, кәне | |
| |салыстырайық |Ұзын жол,түсі қызыл. |
| | | |
| | | |
| |Тәрбиеші:- Ал біздің ақ қоян | |
| |қандай жолмен секіріп келді?, |Қысқа жол, түсі сары. |
| |түсі қандай? | |
| | |Балалар жолдарды |
| |Тәрбиеші:- Ал біздің көк қоян |салыстырып, көк қоян |
| |қандай жолмен секіріп келді?, |бірінші келгенін |
| |түсі қандай? |айтады |
| | |Себебі: жол қысқа. |
| |Салыстыру әдісі |Жолақшаларға қояндарды|
| |Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы |орналастырып ойнайды |
| |кәне сластырып көрейік қай қоян|Сәбіздерді |
| |бірінші келді? |салыстырады. |
| |Себебі неде? | |
| | |Ермахан: |
| |Ойын: «Сиқырлы жолдар» |Ақ қоян- ау , ақ қоян |
| | |Үркек қоян, сақ қоян. |
| | |Қарша берсең қалыңға, |
| |Д/о «Сәбіздерді салыстыр» |Қорқағым деп ат қоям. |
| | | |
| | | |
| |Тәрбиеші- Қояндар қонаққа келді|Дарина: |
| |кәне қояндарға кім тақпақ айтып| |
| |береді? |Ұзын құлақ сұр қоян, |
| | |Естіп қалып сыбдырды. |
| | |Ойлы- қырлы жерлермен,|
| | |Ытқып- ытқып жүгірді. |
| | | |
| | |Балалар көңілденіп |
| | |ойнайды. |
| | |Бір. екі, үш. |
| |Сергіту сәті: | |
| |Қ/ о «Түлкі мен қояндар» |Балалар санамақ |
| | |айтады. |
| | |Балалардың жауабы: |
| |Тәрбиеші: - Балалар біз қандай |Үшбұрыш, төртбұрыш, |
| |сандарды білеміз? |дөңгелек. |
| | |Қызыл , жасыл, сары. |
| |«Кім көп біледі?» ойыны. |Геометриялық |
| |Санамақ айту. |пішіндерден қояндарға |
| | |үй құрастырады. |
| |Тәрбиеші:- Балалар қандай | |
| |ақылды балаларсыңдар, бәрін | |
| |біледі екенсіңдер. Енді | |
| |пішіндер туралы не біледі | |
| |екенсіңдер? | |
| | | |
| |Тақтамен жұмыс. | |
| | | |
| |Пішіндердің түстері қандай? | |
| | | |
| | | |
| |д/о «Қоянның үйі» | |
| | Тәрбиеші:- Балалар үйді әдемі | |
| |құрастырдыңдар, енді қояндар |Қояндар балаларға |
|Рефлексивно – |осы үйде тұрады, рахмет |рахмет айтып |
|коррегирующий |Сабақты қорыту |сыйлықтарын береді. |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтеже
Білу керек.Ұзын- қысқа,үлкен- кіші ұғымдарды. .
Игерді.. Салыстыруды
Меңгерді:. Пішіндерден үй жасауды, түстерді ажыратуды
Алматы облысы
Қаратал ауданы
№97 балабақша
Ашық сабақ
ІІ- сәбилер тобы
Тәрбиеші:
Мурадилова Г.М.
2012 жыл.
-----------------------
«Сиқырлы жолдар»
Білім беру саласы: Таным, Қатынас,
Бөлемдер :Ойна да ойлан, Құрастыру,Тіл дамыту .
Тақырыбы : Сиқырлы жолдар.
Мақсаты: Балалардыңқарапайым математикалық ұғымдарын толықтыру, ұзын-
қысқа заттарды, үлкен- кіші ,бір және көп деген ұғымдарды қалыптастыру.
Геометриялық пішіндер , түстерді ажыратуға арналған ойын – жаттығулар
арқылы қисын ойлау қаблеттерін дамыту.
Билингвальді компонент :Длинный – ұзын, короткий – қысқа.
|Іс-әрекет кезеңдері|Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|Мотивациялық – | Шаттық шеңбер | |
|танымдық |«Күн шуағы» | |
| |Күлімде күн күлімде, |Балалар шаттық |
| |Бүлдіршіндер қуансын. |шеңберге тұрып бір – |
| |Жарқырап күн ашылды, |біріне қарап жаттығуды|
| |Айналаға нұр шашылды. |қайталайды |
| |Қайырлы күн, біз- көңілді | |
| |баламыз! | |
| |Қайырлы күн, біз – сүйкімді | |
| |баламыз! | |
| |Айтқан тілді аламыз | |
| |Достарымды көргенде | |
| |Қуана қарсы аламыз. | |
| |Сәлем!, Сәлем!, Сәлем! | |
|Ұйымдастырушылық – |Жұмбақ. | |
|ізденушілік |Қалқиып екі құлағы, |Жауабы: |
| |Елеңдеп қорқып тұрады |Қоян. |
| | | |
| |Тәрбиеші:- Балалар бізге | |
| |қояндар қонаққа келіпті, | |
| |қояндар жолдың бойымен секіріп |Ақ қоян, көк қоян. |
| |келеді. | |
| |Кәне қояндардың түсін | |
| |айтыңдаршы қандай? | |
| | |Жолдарды салыстырады |
| |Тәрбиеші:-Ал балалар алдарыңда |Ұзын жол, қысқа жол. |
| |екі жол жатыр, кәне | |
| |салыстырайық |Ұзын жол,түсі қызыл. |
| | | |
| | | |
| |Тәрбиеші:- Ал біздің ақ қоян | |
| |қандай жолмен секіріп келді?, |Қысқа жол, түсі сары. |
| |түсі қандай? | |
| | |Балалар жолдарды |
| |Тәрбиеші:- Ал біздің көк қоян |салыстырып, көк қоян |
| |қандай жолмен секіріп келді?, |бірінші келгенін |
| |түсі қандай? |айтады |
| | |Себебі: жол қысқа. |
| |Салыстыру әдісі |Жолақшаларға қояндарды|
| |Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы |орналастырып ойнайды |
| |кәне сластырып көрейік қай қоян|Сәбіздерді |
| |бірінші келді? |салыстырады. |
| |Себебі неде? | |
| | |Ермахан: |
| |Ойын: «Сиқырлы жолдар» |Ақ қоян- ау , ақ қоян |
| | |Үркек қоян, сақ қоян. |
| | |Қарша берсең қалыңға, |
| |Д/о «Сәбіздерді салыстыр» |Қорқағым деп ат қоям. |
| | | |
| | | |
| |Тәрбиеші- Қояндар қонаққа келді|Дарина: |
| |кәне қояндарға кім тақпақ айтып| |
| |береді? |Ұзын құлақ сұр қоян, |
| | |Естіп қалып сыбдырды. |
| | |Ойлы- қырлы жерлермен,|
| | |Ытқып- ытқып жүгірді. |
| | | |
| | |Балалар көңілденіп |
| | |ойнайды. |
| | |Бір. екі, үш. |
| |Сергіту сәті: | |
| |Қ/ о «Түлкі мен қояндар» |Балалар санамақ |
| | |айтады. |
| | |Балалардың жауабы: |
| |Тәрбиеші: - Балалар біз қандай |Үшбұрыш, төртбұрыш, |
| |сандарды білеміз? |дөңгелек. |
| | |Қызыл , жасыл, сары. |
| |«Кім көп біледі?» ойыны. |Геометриялық |
| |Санамақ айту. |пішіндерден қояндарға |
| | |үй құрастырады. |
| |Тәрбиеші:- Балалар қандай | |
| |ақылды балаларсыңдар, бәрін | |
| |біледі екенсіңдер. Енді | |
| |пішіндер туралы не біледі | |
| |екенсіңдер? | |
| | | |
| |Тақтамен жұмыс. | |
| | | |
| |Пішіндердің түстері қандай? | |
| | | |
| | | |
| |д/о «Қоянның үйі» | |
| | Тәрбиеші:- Балалар үйді әдемі | |
| |құрастырдыңдар, енді қояндар |Қояндар балаларға |
|Рефлексивно – |осы үйде тұрады, рахмет |рахмет айтып |
|коррегирующий |Сабақты қорыту |сыйлықтарын береді. |
| | | |
| | | |
Күтілетін нәтеже
Білу керек.Ұзын- қысқа,үлкен- кіші ұғымдарды. .
Игерді.. Салыстыруды
Меңгерді:. Пішіндерден үй жасауды, түстерді ажыратуды
Алматы облысы
Қаратал ауданы
№97 балабақша
Ашық сабақ
ІІ- сәбилер тобы
Тәрбиеші:
Мурадилова Г.М.
2012 жыл.
-----------------------
«Сиқырлы жолдар»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz