Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жинақ сабақ
Әдебиет
Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесінің
мазмұнын меңгерту, шығарма мазмұнына, идеясына,
тақырыбына талдау жасату
Тәрбиелік: Әңгіме мазмұны арқылы оқушылар бойында
адамгершілік, жанашырлық сияқты қасиеттерді
қалыптастыру, табиғатты, қоршаған ортаны аялауға,
оның заңдылығын бұзуға жол бермеуге тәрбиелеу
Дамытушылық: Шығарманы талдау арқылы өз ойын қорғай
білуін, нақты сөйлеу білуін дамыту, сөздік қорын
молайту
Сабақтың типі: Қайталау сабағы
Сабақтың түрі: Жинақ сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: «Кубизм» әдісі, сот сабақ, «Бес жолды өлең»,
«Түсініктеме күнделігі», «Әңгіме кестесі» т.б.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Кубик, тірек-сызба, әр түрлі плакаттар, киімдер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Шығармаға талдау жасау
- Балалар, біз сендермен өткен сабағымызда М.Әуезовтің «Көксерек»
әңгімесінің мазмұнымен танысып, әр бөлімге тақырыпшалар қойған
болатынбыз. Бүгінгі сабағымызда шығарманы талдауды әрі қарай
жалғастырамыз.
Бүгінгі сабағымызда:
деген сұрақтар төңірегінде әңгіме қозғаймыз.
Алдымен шығарманы есте жаңғырту үшін өткен сабақта жасаған тірек-
сызбаға оралайық.
Тағылар ұрпақ қамында
Көксеректің ажалы Адамдар тағылығы
Бітіспес өшпенділік Тұтқын Көксерек
Қараадырдағы Ұяластарымен
мазасыздық табысу
7 бөлім бойынша 7 оқушыға 2-3 сөйлеммен шолу жасатқызамын.
-Міне, шығарманың жалпы мазмұнына да шолу жасап болдық. Енді сендердің
шығарманы қаншалықты меңгеріп, түсінгендеріңді байқау үшін келесі іс-
әрекетімізге көшеміз. Бұл - «Кубизм» әдісі. Мұнда оқушы кубикті лақтырып,
қандай тапсырма түссе, сол тапсырманы орындайды.
«Кубизм» әдісі
1. Салыстырыңыз
Көксеректің ауылдағы мінез-құлқы мен даладағы, еркіндіктегі мінез-құлқын
салыстырыңыз.
2. Қолданыңыз
«Көксерек» сөзін қолданып «Бес жолды өлең» құраңыз
3. Елестетіңіз
Егер адамдар қасқыр апанын бұзып, бөлтіріктерін өлтіріп, Көксректі алып
кетпегенде, оқиға әрі қарай қалай дамуы мүмкін еді? Көз алдыңызға
елестетіңіз
4. Суреттеңіз
Ақ қасқырдың күшігінен айырылғаннан кейінгі мінез-құлқындағы өзгерісті
суреттеңіз
5. Талқылаңыз
Құрмаштың өліміне Көксерек кінәлі ме?
Бұл мәселені талқылау үшін біз ортаға құқық қорғау қызметкерлерін
шақырамыз. «Көксерек Құрмаштың өліміне кінәлі ме?» деген сұрақ сот
процесінде талқыланады.
Көрініс. Ортаға сот, ақтаушы, Көксерек, даттаушы шығады.
Сот процесі аяқталғаннан кейін оқушылардың ойларын сұраймын.
- Сот процесінің шешіміне сендер қалай қарайсыңдар? Келісесіңдер ме?
Неге?
Енді осы талқылап жатқан әңгімеміздің негізгі көтерген мәселесі, идеясы,
құрылымы, көркемдік тілі қандай екен, соған біршама ой жіберейік. Ол үшін
барлығымыз дәптерімізді ашып, «Түсініктеме күнделігін» жүргізейік.
«Түсініктеме күнделігі»
1-топ: Шығарманың тақырыбы мен идеясына талдау жасау
2-топ: Бірінші бөлімнің тілінің көркемдік ерекшелігіне талдау жасау
3-топ: Композициялық құрылымына талдау жасау
1. Оқиғаның басталуы
2. Оқиғаның дамуы
3. Оқиғаның байланысы
4. Оқиғаның шиеленісі
5. Оқиғаның шарықтау шегі
6. Оқиғаның шешімі
ІІІ. Қорытынды бөлім
«Әңгіме кестесін» құру
1. әңгіме аты
2. Авторы
3. Кейіпкерлері
4. Қай кезеңді суреттейді
5. Немен аяқталды
6. Не үйретті
Соңынан өзім қорытындылап аяқтаймын.
ІҮ. Бағалау
Ү. Үйге тапсырма: «Адамның ең жақсы қасиеті - жақсылығы» деген тақырыпқа
шағын әңгіме жазып келу
-----------------------
«Көксерек» әңгімесі
1. Әңгімедегі негізгі ойды ашатын оқиғалар қайсы?
2. Жауыздық, өшпенділік Көксеректің табиғат жаратқан болмысы ма, әлде...
3. Көксерек жауыздық іс-әрекет жасағанына кінәлі ме?
Сабақтың тақырыбы: М.Әуезов «Көксерек» әңгімесі
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесінің
мазмұнын меңгерту, шығарма мазмұнына, идеясына,
тақырыбына талдау жасату
Тәрбиелік: Әңгіме мазмұны арқылы оқушылар бойында
адамгершілік, жанашырлық сияқты қасиеттерді
қалыптастыру, табиғатты, қоршаған ортаны аялауға,
оның заңдылығын бұзуға жол бермеуге тәрбиелеу
Дамытушылық: Шығарманы талдау арқылы өз ойын қорғай
білуін, нақты сөйлеу білуін дамыту, сөздік қорын
молайту
Сабақтың типі: Қайталау сабағы
Сабақтың түрі: Жинақ сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: «Кубизм» әдісі, сот сабақ, «Бес жолды өлең»,
«Түсініктеме күнделігі», «Әңгіме кестесі» т.б.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Кубик, тірек-сызба, әр түрлі плакаттар, киімдер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Шығармаға талдау жасау
- Балалар, біз сендермен өткен сабағымызда М.Әуезовтің «Көксерек»
әңгімесінің мазмұнымен танысып, әр бөлімге тақырыпшалар қойған
болатынбыз. Бүгінгі сабағымызда шығарманы талдауды әрі қарай
жалғастырамыз.
Бүгінгі сабағымызда:
деген сұрақтар төңірегінде әңгіме қозғаймыз.
Алдымен шығарманы есте жаңғырту үшін өткен сабақта жасаған тірек-
сызбаға оралайық.
Тағылар ұрпақ қамында
Көксеректің ажалы Адамдар тағылығы
Бітіспес өшпенділік Тұтқын Көксерек
Қараадырдағы Ұяластарымен
мазасыздық табысу
7 бөлім бойынша 7 оқушыға 2-3 сөйлеммен шолу жасатқызамын.
-Міне, шығарманың жалпы мазмұнына да шолу жасап болдық. Енді сендердің
шығарманы қаншалықты меңгеріп, түсінгендеріңді байқау үшін келесі іс-
әрекетімізге көшеміз. Бұл - «Кубизм» әдісі. Мұнда оқушы кубикті лақтырып,
қандай тапсырма түссе, сол тапсырманы орындайды.
«Кубизм» әдісі
1. Салыстырыңыз
Көксеректің ауылдағы мінез-құлқы мен даладағы, еркіндіктегі мінез-құлқын
салыстырыңыз.
2. Қолданыңыз
«Көксерек» сөзін қолданып «Бес жолды өлең» құраңыз
3. Елестетіңіз
Егер адамдар қасқыр апанын бұзып, бөлтіріктерін өлтіріп, Көксректі алып
кетпегенде, оқиға әрі қарай қалай дамуы мүмкін еді? Көз алдыңызға
елестетіңіз
4. Суреттеңіз
Ақ қасқырдың күшігінен айырылғаннан кейінгі мінез-құлқындағы өзгерісті
суреттеңіз
5. Талқылаңыз
Құрмаштың өліміне Көксерек кінәлі ме?
Бұл мәселені талқылау үшін біз ортаға құқық қорғау қызметкерлерін
шақырамыз. «Көксерек Құрмаштың өліміне кінәлі ме?» деген сұрақ сот
процесінде талқыланады.
Көрініс. Ортаға сот, ақтаушы, Көксерек, даттаушы шығады.
Сот процесі аяқталғаннан кейін оқушылардың ойларын сұраймын.
- Сот процесінің шешіміне сендер қалай қарайсыңдар? Келісесіңдер ме?
Неге?
Енді осы талқылап жатқан әңгімеміздің негізгі көтерген мәселесі, идеясы,
құрылымы, көркемдік тілі қандай екен, соған біршама ой жіберейік. Ол үшін
барлығымыз дәптерімізді ашып, «Түсініктеме күнделігін» жүргізейік.
«Түсініктеме күнделігі»
1-топ: Шығарманың тақырыбы мен идеясына талдау жасау
2-топ: Бірінші бөлімнің тілінің көркемдік ерекшелігіне талдау жасау
3-топ: Композициялық құрылымына талдау жасау
1. Оқиғаның басталуы
2. Оқиғаның дамуы
3. Оқиғаның байланысы
4. Оқиғаның шиеленісі
5. Оқиғаның шарықтау шегі
6. Оқиғаның шешімі
ІІІ. Қорытынды бөлім
«Әңгіме кестесін» құру
1. әңгіме аты
2. Авторы
3. Кейіпкерлері
4. Қай кезеңді суреттейді
5. Немен аяқталды
6. Не үйретті
Соңынан өзім қорытындылап аяқтаймын.
ІҮ. Бағалау
Ү. Үйге тапсырма: «Адамның ең жақсы қасиеті - жақсылығы» деген тақырыпқа
шағын әңгіме жазып келу
-----------------------
«Көксерек» әңгімесі
1. Әңгімедегі негізгі ойды ашатын оқиғалар қайсы?
2. Жауыздық, өшпенділік Көксеректің табиғат жаратқан болмысы ма, әлде...
3. Көксерек жауыздық іс-әрекет жасағанына кінәлі ме?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz