Ауызша қосу, азайту тәсілдерін пысықтау

Солтүстік Қазақстан облысы,
Ақжар ауданы,
Талшық селосы
Бестерек орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Мухаева Зауре Тюлюбайқызы
математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Кестеден тыс қосу және азайту
Сабақтың мақсаты:
- Ауызша қосу, азайту тәсілдерін пысықтау.
- Өзіндік жұмыс жасау, топтық бірлесіп түсіну, арқылы ойлауды дамыту.
- Білім, білік, дағдыны, белсенділікті қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі: кесте, парақшалар, дидактикалық материалдар, деңгейлік тапсырмалар
Сабақта қолданылатын әдістер: Топтық жұмыс. СТО стратегиясы.
Сабақтың түрі: Жинақтау сабағы
Сабақтың барысы:
І. Қызығушылықты ояту.
1) Математикалық диктант.
Оқушылар тек жауабын жазады, кейін нәтижесін салыстырады, қателерді үстінен 1 рет сызып, жазады.
- 60 пен 34 сандарының қосындысы неге тең?
- 88 бен 44 сандарының айырмасын тап.
- 50 санына 34 пен 4 сандарының айырмасын қос.
- 35 санынан 12 мен 3 сандарының қосындысын кеміт.
- 35 см -ге 3 дм 3 см-ді қос.
- 60 саны шығу үшін 56 санына нешені қосу керек?
- 70 саны шығу үшін 56 санына нешені қосу керек?
- 100 саны шығу үшін 97-ге нешені қосу керек?
- 90 саны шығу үшін 100-ден нешені азайту керек?
- 85 саны шығу үшін 100-ден нешені азайту керек?
2) «Кім тапқыр?» ойыны .
ІІ. Мағынаны таныту.
Үш топқа бөлініп беріледі.
Баған түрінде есептеп, дұрыстығын тексереді.
1 - топ.
90- 58 =32 25 + 58 =80 95см - 43см =52см
2- топ.
57 + 13 = 70 42 + 28 = 70 55см - 41см = 14см
3 - топ.
56 - 36 =20 100 - 65 =35 79 - 56 = 23
Оқушылар жауабын ауызша айтады.
Шығармашылық жұмыс.
Салыстыр. Не байқадың?
Алдымен оқулықтан берілген есептердің қысқаша шартын салыстырады. Бұлардың бір - біріне кері есеп екені анықталады. (Содан соң барлық есепте баланың саны бірдей екеніне көз жеткізеді. Ал сандық мәндері әртүрлі болуы мүмкіндігін ескертемін, 100 болуы үшін қандай да 3 сан қосындысын еске түсіреді) .
Сергіту сәті
Тапсырма. Әр топқа бөлініп беріледі. Нәтижесін тақтада тексеру.
1 - топ 2 - топ 3- топ
4 + 57 * 57 - 4 55 + 45 * 45 + 55 80 - 20 * 80 - 23
13 + 8 * 8 + 15 77 - 14 * 87 - 14 24 - 8 * 20 - 8
95 - 65 * 90 - 65 80 + 2 * 20 + 8 80 - 55 * 86 - 55
«Кім жылдам?» ойыны (тақтада орындалады, оқушылар алдымен есеп құрастырады, шешуін тақтада көрсетеді)
7. Өзіндік жұмыс. Нұсқа бойынша бөлініп беріледі.
І нұсқа ІІ нұсқа
100 - (17 + 33) 78 - (14 + 28)
34 + 18 + 16 + 2 (77 + 14) - 67
(25 + 35) - 32 11 + 5 + 45 + 19
Үйге: № - 4 тапсырма түсіндіріледі
Қорытынды
Бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz