Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ауызша қосу, азайту тәсілдерін пысықтау

Солтүстік Қазақстан облысы,
Ақжар ауданы,
Талшық селосы
Бестерек орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Мухаева Зауре Тюлюбайқызы

математика 3 сынып

Сабақтың тақырыбы: Кестеден тыс қосу және азайту
Сабақтың мақсаты:
1. Ауызша қосу, азайту тәсілдерін пысықтау.
2. Өзіндік жұмыс жасау, топтық бірлесіп түсіну, арқылы ойлауды дамыту.
3. Білім, білік, дағдыны, белсенділікті қалыптастыру.

Сабақтың көрнекілігі: кесте, парақшалар, дидактикалық материалдар,
деңгейлік тапсырмалар
Сабақта қолданылатын әдістер: Топтық жұмыс. СТО стратегиясы.
Сабақтың түрі: Жинақтау сабағы
Сабақтың барысы:

І. Қызығушылықты ояту.
1) Математикалық диктант.
Оқушылар тек жауабын жазады, кейін нәтижесін салыстырады, қателерді үстінен
1 рет сызып, жазады.
• 60 пен 34 сандарының қосындысы неге тең?
• 88 бен 44 сандарының айырмасын тап.
• 50 санына 34 пен 4 сандарының айырмасын қос.
• 35 санынан 12 мен 3 сандарының қосындысын кеміт.
• 35 см –ге 3 дм 3 см-ді қос.
• 60 саны шығу үшін 56 санына нешені қосу керек?
• 70 саны шығу үшін 56 санына нешені қосу керек?
• 100 саны шығу үшін 97-ге нешені қосу керек?
• 90 саны шығу үшін 100-ден нешені азайту керек?
• 85 саны шығу үшін 100-ден нешені азайту керек?
2) «Кім тапқыр?» ойыны.

ІІ. Мағынаны таныту.
Үш топқа бөлініп беріледі.
Баған түрінде есептеп, дұрыстығын тексереді.
1 – топ.
90- 58 =32 25 + 58 =80 95см – 43см =52см
2- топ.
57 + 13 = 70 42 + 28 = 70 55см - 41см = 14см
3 – топ.
56 - 36 =20 100 – 65 =35 79 - 56 = 23

Оқушылар жауабын ауызша айтады.
Шығармашылық жұмыс.
Салыстыр. Не байқадың?
Алдымен оқулықтан берілген есептердің қысқаша шартын салыстырады. Бұлардың
бір – біріне кері есеп екені анықталады. (Содан соң барлық есепте баланың
саны бірдей екеніне көз жеткізеді. Ал сандық мәндері әртүрлі болуы
мүмкіндігін ескертемін, 100 болуы үшін қандай да 3 сан қосындысын еске
түсіреді).

Сергіту сәті

Тапсырма. Әр топқа бөлініп беріледі. Нәтижесін тақтада тексеру.
1 – топ 2 – топ
3- топ
4 + 57 * 57 – 4 55 + 45 * 45 + 55
80 – 20 * 80 – 23
13 + 8 * 8 + 15 77 – 14 * 87 – 14
24 – 8 * 20 – 8
95 – 65 * 90 – 65 80 + 2 * 20 + 8
80 – 55 * 86 - 55
«Кім жылдам?» ойыны (тақтада орындалады, оқушылар алдымен есеп
құрастырады, шешуін тақтада көрсетеді)
|Зат атауы |Бағасы |Сенде болғаны... |Қалды |
| |37 теңге |50 теңге |? теңге |
| |54 теңге |100 теңге |? теңге |
| |46 теңге |50 теңге |? теңге |

7. Өзіндік жұмыс. Нұсқа бойынша бөлініп беріледі.
І нұсқа
ІІ нұсқа
100 – (17 + 33) 78 – (14
+ 28)
34 + 18 + 16 + 2 (77 + 14)
– 67
(25 + 35) – 32 11 + 5
+ 45 + 19

Үйге: № - 4 тапсырма түсіндіріледі

Қорытынды
Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Екі таңбалы сандарды ауызша және жазбаша қосу және азайту тәсілдерін пысықтау
23 7, 30-7 түріндегі қосу және азайту
Ондықтарды ондықтарға қосу
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Математика 2-сынып: қайталау сабағы
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Үйге тапсырма беру
Есептерді салыстыру және шығару
Ұшқыш дәрігер мұғалім
Неше таңбалы сан
Пәндер