Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Немен әрекеттеседі алтыншы деңгей
САБАҚ ЖОСПАРЫ
|ТИТУЛ БЕТІ |ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ |
|ТАҚЫРЫП: | |Базалық құзыреттілік: |
|Power Point-та жұмыс істеу | |Оқу іскерлігі |
|Пән: | | |Құрамды құзыреттілік: |
|Информатика | | |ҮЙРЕТУ |
|Сынып: |8 «а» | | | | |
|Оқытушы: | | | |Power Point деген не? терезесінің |
| | | | |элементтері, көшіру, қиып алу, қою, |
| | | | |болдырмау амалдары, пішімдеу қатарының |
| | | | |элеметтері, тізімідердің түрлер.... |
|Мухаметжанова Ж.С. | | | | |
|Дидактикалық деңгей/категория: |жоғары |Мақсатты әлеуметтендіру |
|Оқу орны: | |
|Балқаш, №15 ЖББ қазақ орта мектебі | |
|Базалық оқулық: | | |
|8-сынып оқулығы | | |
|Авторлары: Н.Т. Ермеков, В.А. Криворучко | | |
|Сабақ мазмұны: | | | |
|Excel –де диаграммалар құрастыру, диаграммалардың | | | |
|түрлері, стандарттық диаграммаларды тұрғызудың жолдары, | | | |
|өзқосынды функциясының қызметі....... | | | |
| | | | | |
| | | | | |
Бірінші деңгей – БІЛІМДЕР
|Оқу тапсырмаларының таксономиясы – бірінші деңгей |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|1.00 Білім |1.10 Нақты |1.11 |Анықтау, меңгеру, айыра |Сөздік, түсініктер, терминология, |
| |мәліметтерді білу |Терминологияны |алу, еске түсіру, танып |мән, анықтамалар, байланыстар, |
| | |білу |білу |элементтер |
| | |Еске түсір. |
| | |Өткен сабақты еске түсір. Sin Kaz оқулығындағы 9 модуль тапсырмаларын орында. |
Екінші деңгей - ТҮСІНУ
|Таксономия – екінші деңгей |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|2.00 Түсіну |2.10 |Айналдыру, көшіру, өз сөзімен білдіру, |Маңыздылық, үлгі, анықтамалар, |
| | |иллюстрациялау, дайындау, оқу, ұсыну, |абстракциялау, ұсыну, сөздер, |
| | |өзгерту, басқа түрде жазу, қайта құру, |фразалар. |
| | |көрсету | |
| |Оқу |
| |Sin Kaz оқулығындағы 10 модульды, тиімді «Оқудың тәсілдерін қолдану» техникасын қолдану арқылы |
| |Power point-та жұмыс істеу. Көрмелерді әзірлеу тақырыбын оқы? |
| |2. Басқа түрде жазу. |
| |Power Point программасындағы Пішім үстеліндегі элементтерді «Ежелгі египет грамотасы»техникасын |
| |қолданып, пиктограммалар арқылы жазып ал. |
Үшінші деңгей - ҚОЛДАНУ
|Оқу тапсырмаларының |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|таксономиясы – | | |
|үшінші деңгей | | |
|3. Қолдану |қолдану, жалпылау, байланыс орнату, таңдау, дамыту, |Қағидалар, заңдар, қорытындылар, |
| |ұйымдастыру, пайдалану, жетекшілікке алу, қайта |эффекттер, әдістер, теориялар, |
| |өзгерту, топтастыру |абстракциялар, жағдайлар, жалпылау, |
| | |үрдістер, феномендер, тәсілдер |
| |1. Толтыру. |
| |`SinKaZ` электрондық оқулықтағы 10 модульды талдай отырып, Power Point-қа ақпарат енгізу |
| |амалдарын денотатты баған арқылы толтыр(қосымша1) |
| |Қолдану. |
| |Оқу іскерлігін қалыптастыру үшін, өз бетіңше 10 модульды қолданып, ондағы электрондық 10 |
| |тапсырманы орында. |
| |Жетекшілікке алу. |
| |Көрмелерді енгізу амалдарын жетекшілікке ала отырып, мына тапсырманы Power Point-та орында. |
| |(қосымша2) |
Төртінші деңгей - ТАЛДАУ
|Оқу тапсырмаларының |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|таксономиясы – төртінші| | |
|деңгей | | |
|Талдау |4.10 |Дәлелдеу, идентификациялау, |Элементтер, гипотезалар, қорытындылар, фактілерді |
| |Элементтерді |топтастыру, айыра алу, шығару, |белгілеу, дәлелдер, қасиеттер |
| |белгілеу |категориялау | |
| |1. Дәлелде. |
| |Адам ақпаратты сақтайды, жеткізеді, өңдейді... Осы анықтаманы жазып алып, бүгінгі жаңа тақырыппен мысалдар|
| |келтіріп дәлелде. |
Бесінші деңгей – СИНТЕЗ
|Оқу тапсырмаларының |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|таксономиясы – бесінші | | |
|деңгей | | |
|Синтездеу |5.10 Өз |Жазу, айту, жасау, беру, модификациялау, |Құрылым, модель, жетілдіру, жоба, |
| |шығармасын |құжаттау |жұмыс, жалпылау, күш, ерекше фактілер, |
| |жасау | |шығарма |
| | |
| |5.20 Әрекеттер|Ұсыну, жоспарлау, жасау, жобалау, модификациялау|Жоспар, міндеттер, спецификация, |
| |жоспарын | |сызбалық фактілер, операциялар, |
| |әзірлеу | |тәсілдер, шешімдер, құралдар |
| |Сенің шағын кәсіпкерлік компьютерлік орталығын бар делік. Онда сен Power Point программасын қолданып |
| |әр түрлі көрмелер (слайдар) дайындайсың. Сол мүмкіндікті қолдана отырып, қаламыздың 75 жылдығына арнап |
| |презентация дайында. Соның бір үлгісін жасап, көршіңмен алмас. |
Алтыншы деңгей – БАҒАЛАУ
|Оқу тапсырмаларының таксономиясы –|Етістік |Немен әрекеттеседі |
|алтыншы деңгей | | |
| Бағалау |6.10 Ішкі сынау|Пайымдау, дәлелдеу, бағалау, шешу |Анықтылық, қателіктер, дұрыстық, |
| | | |есептеулер, сщфизмдер, анықтылық дәрежесі|
| | |
| |6.20 Ішкі сынау|Пайымдау, дәлелдеу, шоғырландыру, |Мақсат, құралдар, тиімділік, экономика, |
| | |салыстыру, стандарттау, бағалау, |пайдалылық, альтернатива, әрекеттер |
| | |ұсыну |жоспары, СТАНДАРТТАР, ТЕОРИЯЛАР, |
| | | |ЖАЛПЫЛАУЛАР |
| |Сен анаңның не апаңның туған күніне құттықтау көрмесін жасап ұсын, |
|КЛАССИФИКАТОР |ҰЙЫМДАСТЫРУ |
|№ |Оқу тапсырмасы |БЛУМ бойынша оқу |Уақыт |Ұйымдастыру түрі/ |
| | |тапсырмаларының |минуттарда |бағалау түрі |
| | |таксономиясы (деңгей)| | |
|Сабақтың жалпы уақыты: |45 | |
|1 |
Оқушылардың журнал бойынша реттік нөмірі |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10
|11 |12 |13 |14 |15 | |Қандай деңгейдің тапсырмасы сабақта толық көлемде
орындалды | | | | | | | | | | | | | | | | |Сабақта алған бағасы | | | | |
| | | | | | | | | | | |
|ТИТУЛ БЕТІ |ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ |
|ТАҚЫРЫП: | |Базалық құзыреттілік: |
|Power Point-та жұмыс істеу | |Оқу іскерлігі |
|Пән: | | |Құрамды құзыреттілік: |
|Информатика | | |ҮЙРЕТУ |
|Сынып: |8 «а» | | | | |
|Оқытушы: | | | |Power Point деген не? терезесінің |
| | | | |элементтері, көшіру, қиып алу, қою, |
| | | | |болдырмау амалдары, пішімдеу қатарының |
| | | | |элеметтері, тізімідердің түрлер.... |
|Мухаметжанова Ж.С. | | | | |
|Дидактикалық деңгей/категория: |жоғары |Мақсатты әлеуметтендіру |
|Оқу орны: | |
|Балқаш, №15 ЖББ қазақ орта мектебі | |
|Базалық оқулық: | | |
|8-сынып оқулығы | | |
|Авторлары: Н.Т. Ермеков, В.А. Криворучко | | |
|Сабақ мазмұны: | | | |
|Excel –де диаграммалар құрастыру, диаграммалардың | | | |
|түрлері, стандарттық диаграммаларды тұрғызудың жолдары, | | | |
|өзқосынды функциясының қызметі....... | | | |
| | | | | |
| | | | | |
Бірінші деңгей – БІЛІМДЕР
|Оқу тапсырмаларының таксономиясы – бірінші деңгей |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|1.00 Білім |1.10 Нақты |1.11 |Анықтау, меңгеру, айыра |Сөздік, түсініктер, терминология, |
| |мәліметтерді білу |Терминологияны |алу, еске түсіру, танып |мән, анықтамалар, байланыстар, |
| | |білу |білу |элементтер |
| | |Еске түсір. |
| | |Өткен сабақты еске түсір. Sin Kaz оқулығындағы 9 модуль тапсырмаларын орында. |
Екінші деңгей - ТҮСІНУ
|Таксономия – екінші деңгей |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|2.00 Түсіну |2.10 |Айналдыру, көшіру, өз сөзімен білдіру, |Маңыздылық, үлгі, анықтамалар, |
| | |иллюстрациялау, дайындау, оқу, ұсыну, |абстракциялау, ұсыну, сөздер, |
| | |өзгерту, басқа түрде жазу, қайта құру, |фразалар. |
| | |көрсету | |
| |Оқу |
| |Sin Kaz оқулығындағы 10 модульды, тиімді «Оқудың тәсілдерін қолдану» техникасын қолдану арқылы |
| |Power point-та жұмыс істеу. Көрмелерді әзірлеу тақырыбын оқы? |
| |2. Басқа түрде жазу. |
| |Power Point программасындағы Пішім үстеліндегі элементтерді «Ежелгі египет грамотасы»техникасын |
| |қолданып, пиктограммалар арқылы жазып ал. |
Үшінші деңгей - ҚОЛДАНУ
|Оқу тапсырмаларының |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|таксономиясы – | | |
|үшінші деңгей | | |
|3. Қолдану |қолдану, жалпылау, байланыс орнату, таңдау, дамыту, |Қағидалар, заңдар, қорытындылар, |
| |ұйымдастыру, пайдалану, жетекшілікке алу, қайта |эффекттер, әдістер, теориялар, |
| |өзгерту, топтастыру |абстракциялар, жағдайлар, жалпылау, |
| | |үрдістер, феномендер, тәсілдер |
| |1. Толтыру. |
| |`SinKaZ` электрондық оқулықтағы 10 модульды талдай отырып, Power Point-қа ақпарат енгізу |
| |амалдарын денотатты баған арқылы толтыр(қосымша1) |
| |Қолдану. |
| |Оқу іскерлігін қалыптастыру үшін, өз бетіңше 10 модульды қолданып, ондағы электрондық 10 |
| |тапсырманы орында. |
| |Жетекшілікке алу. |
| |Көрмелерді енгізу амалдарын жетекшілікке ала отырып, мына тапсырманы Power Point-та орында. |
| |(қосымша2) |
Төртінші деңгей - ТАЛДАУ
|Оқу тапсырмаларының |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|таксономиясы – төртінші| | |
|деңгей | | |
|Талдау |4.10 |Дәлелдеу, идентификациялау, |Элементтер, гипотезалар, қорытындылар, фактілерді |
| |Элементтерді |топтастыру, айыра алу, шығару, |белгілеу, дәлелдер, қасиеттер |
| |белгілеу |категориялау | |
| |1. Дәлелде. |
| |Адам ақпаратты сақтайды, жеткізеді, өңдейді... Осы анықтаманы жазып алып, бүгінгі жаңа тақырыппен мысалдар|
| |келтіріп дәлелде. |
Бесінші деңгей – СИНТЕЗ
|Оқу тапсырмаларының |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|таксономиясы – бесінші | | |
|деңгей | | |
|Синтездеу |5.10 Өз |Жазу, айту, жасау, беру, модификациялау, |Құрылым, модель, жетілдіру, жоба, |
| |шығармасын |құжаттау |жұмыс, жалпылау, күш, ерекше фактілер, |
| |жасау | |шығарма |
| | |
| |5.20 Әрекеттер|Ұсыну, жоспарлау, жасау, жобалау, модификациялау|Жоспар, міндеттер, спецификация, |
| |жоспарын | |сызбалық фактілер, операциялар, |
| |әзірлеу | |тәсілдер, шешімдер, құралдар |
| |Сенің шағын кәсіпкерлік компьютерлік орталығын бар делік. Онда сен Power Point программасын қолданып |
| |әр түрлі көрмелер (слайдар) дайындайсың. Сол мүмкіндікті қолдана отырып, қаламыздың 75 жылдығына арнап |
| |презентация дайында. Соның бір үлгісін жасап, көршіңмен алмас. |
Алтыншы деңгей – БАҒАЛАУ
|Оқу тапсырмаларының таксономиясы –|Етістік |Немен әрекеттеседі |
|алтыншы деңгей | | |
| Бағалау |6.10 Ішкі сынау|Пайымдау, дәлелдеу, бағалау, шешу |Анықтылық, қателіктер, дұрыстық, |
| | | |есептеулер, сщфизмдер, анықтылық дәрежесі|
| | |
| |6.20 Ішкі сынау|Пайымдау, дәлелдеу, шоғырландыру, |Мақсат, құралдар, тиімділік, экономика, |
| | |салыстыру, стандарттау, бағалау, |пайдалылық, альтернатива, әрекеттер |
| | |ұсыну |жоспары, СТАНДАРТТАР, ТЕОРИЯЛАР, |
| | | |ЖАЛПЫЛАУЛАР |
| |Сен анаңның не апаңның туған күніне құттықтау көрмесін жасап ұсын, |
|КЛАССИФИКАТОР |ҰЙЫМДАСТЫРУ |
|№ |Оқу тапсырмасы |БЛУМ бойынша оқу |Уақыт |Ұйымдастыру түрі/ |
| | |тапсырмаларының |минуттарда |бағалау түрі |
| | |таксономиясы (деңгей)| | |
|Сабақтың жалпы уақыты: |45 | |
|1 |
Оқушылардың журнал бойынша реттік нөмірі |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10
|11 |12 |13 |14 |15 | |Қандай деңгейдің тапсырмасы сабақта толық көлемде
орындалды | | | | | | | | | | | | | | | | |Сабақта алған бағасы | | | | |
| | | | | | | | | | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz