Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Немен әрекеттеседі алтыншы деңгей

САБАҚ ЖОСПАРЫ
|ТИТУЛ БЕТІ |ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕР КАТАЛОГЫ |
|ТАҚЫРЫП: | |Базалық құзыреттілік: |
|Power Point-та жұмыс істеу | |Оқу іскерлігі |
|Пән: | | |Құрамды құзыреттілік: |
|Информатика | | |ҮЙРЕТУ |
|Сынып: |8 «а» | | | | |
|Оқытушы: | | | |Power Point деген не? терезесінің |
| | | | |элементтері, көшіру, қиып алу, қою, |
| | | | |болдырмау амалдары, пішімдеу қатарының |
| | | | |элеметтері, тізімідердің түрлер.... |
|Мухаметжанова Ж.С. | | | | |
|Дидактикалық деңгей/категория: |жоғары |Мақсатты әлеуметтендіру |
|Оқу орны: | |
|Балқаш, №15 ЖББ қазақ орта мектебі | |
|Базалық оқулық: | | |
|8-сынып оқулығы | | |
|Авторлары: Н.Т. Ермеков, В.А. Криворучко | | |
|Сабақ мазмұны: | | | |
|Excel –де диаграммалар құрастыру, диаграммалардың | | | |
|түрлері, стандарттық диаграммаларды тұрғызудың жолдары, | | | |
|өзқосынды функциясының қызметі....... | | | |
| | | | | |
| | | | | |

Бірінші деңгей – БІЛІМДЕР
|Оқу тапсырмаларының таксономиясы – бірінші деңгей |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|1.00 Білім |1.10 Нақты |1.11 |Анықтау, меңгеру, айыра |Сөздік, түсініктер, терминология, |
| |мәліметтерді білу |Терминологияны |алу, еске түсіру, танып |мән, анықтамалар, байланыстар, |
| | |білу |білу |элементтер |
| | |Еске түсір. |
| | |Өткен сабақты еске түсір. Sin Kaz оқулығындағы 9 модуль тапсырмаларын орында. |

Екінші деңгей - ТҮСІНУ
|Таксономия – екінші деңгей |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|2.00 Түсіну |2.10 |Айналдыру, көшіру, өз сөзімен білдіру, |Маңыздылық, үлгі, анықтамалар, |
| | |иллюстрациялау, дайындау, оқу, ұсыну, |абстракциялау, ұсыну, сөздер, |
| | |өзгерту, басқа түрде жазу, қайта құру, |фразалар. |
| | |көрсету | |
| |Оқу |
| |Sin Kaz оқулығындағы 10 модульды, тиімді «Оқудың тәсілдерін қолдану» техникасын қолдану арқылы |
| |Power point-та жұмыс істеу. Көрмелерді әзірлеу тақырыбын оқы? |
| |2. Басқа түрде жазу. |
| |Power Point программасындағы Пішім үстеліндегі элементтерді «Ежелгі египет грамотасы»техникасын |
| |қолданып, пиктограммалар арқылы жазып ал. |

Үшінші деңгей - ҚОЛДАНУ
|Оқу тапсырмаларының |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|таксономиясы – | | |
|үшінші деңгей | | |
|3. Қолдану |қолдану, жалпылау, байланыс орнату, таңдау, дамыту, |Қағидалар, заңдар, қорытындылар, |
| |ұйымдастыру, пайдалану, жетекшілікке алу, қайта |эффекттер, әдістер, теориялар, |
| |өзгерту, топтастыру |абстракциялар, жағдайлар, жалпылау, |
| | |үрдістер, феномендер, тәсілдер |
| |1. Толтыру. |
| |`SinKaZ` электрондық оқулықтағы 10 модульды талдай отырып, Power Point-қа ақпарат енгізу |
| |амалдарын денотатты баған арқылы толтыр(қосымша1) |
| |Қолдану. |
| |Оқу іскерлігін қалыптастыру үшін, өз бетіңше 10 модульды қолданып, ондағы электрондық 10 |
| |тапсырманы орында. |
| |Жетекшілікке алу. |
| |Көрмелерді енгізу амалдарын жетекшілікке ала отырып, мына тапсырманы Power Point-та орында. |
| |(қосымша2) |

Төртінші деңгей - ТАЛДАУ
|Оқу тапсырмаларының |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|таксономиясы – төртінші| | |
|деңгей | | |
|Талдау |4.10 |Дәлелдеу, идентификациялау, |Элементтер, гипотезалар, қорытындылар, фактілерді |
| |Элементтерді |топтастыру, айыра алу, шығару, |белгілеу, дәлелдер, қасиеттер |
| |белгілеу |категориялау | |
| |1. Дәлелде. |
| |Адам ақпаратты сақтайды, жеткізеді, өңдейді... Осы анықтаманы жазып алып, бүгінгі жаңа тақырыппен мысалдар|
| |келтіріп дәлелде. |

Бесінші деңгей – СИНТЕЗ
|Оқу тапсырмаларының |Етістік |Немен әрекеттеседі |
|таксономиясы – бесінші | | |
|деңгей | | |
|Синтездеу |5.10 Өз |Жазу, айту, жасау, беру, модификациялау, |Құрылым, модель, жетілдіру, жоба, |
| |шығармасын |құжаттау |жұмыс, жалпылау, күш, ерекше фактілер, |
| |жасау | |шығарма |
| | |
| |5.20 Әрекеттер|Ұсыну, жоспарлау, жасау, жобалау, модификациялау|Жоспар, міндеттер, спецификация, |
| |жоспарын | |сызбалық фактілер, операциялар, |
| |әзірлеу | |тәсілдер, шешімдер, құралдар |
| |Сенің шағын кәсіпкерлік компьютерлік орталығын бар делік. Онда сен Power Point программасын қолданып |
| |әр түрлі көрмелер (слайдар) дайындайсың. Сол мүмкіндікті қолдана отырып, қаламыздың 75 жылдығына арнап |
| |презентация дайында. Соның бір үлгісін жасап, көршіңмен алмас. |

Алтыншы деңгей – БАҒАЛАУ
|Оқу тапсырмаларының таксономиясы –|Етістік |Немен әрекеттеседі |
|алтыншы деңгей | | |
| Бағалау |6.10 Ішкі сынау|Пайымдау, дәлелдеу, бағалау, шешу |Анықтылық, қателіктер, дұрыстық, |
| | | |есептеулер, сщфизмдер, анықтылық дәрежесі|
| | |
| |6.20 Ішкі сынау|Пайымдау, дәлелдеу, шоғырландыру, |Мақсат, құралдар, тиімділік, экономика, |
| | |салыстыру, стандарттау, бағалау, |пайдалылық, альтернатива, әрекеттер |
| | |ұсыну |жоспары, СТАНДАРТТАР, ТЕОРИЯЛАР, |
| | | |ЖАЛПЫЛАУЛАР |
| |Сен анаңның не апаңның туған күніне құттықтау көрмесін жасап ұсын, |

|КЛАССИФИКАТОР |ҰЙЫМДАСТЫРУ |
|№ |Оқу тапсырмасы |БЛУМ бойынша оқу |Уақыт |Ұйымдастыру түрі/ |
| | |тапсырмаларының |минуттарда |бағалау түрі |
| | |таксономиясы (деңгей)| | |
|Сабақтың жалпы уақыты: |45 | |
|1 |

Оқушылардың журнал бойынша реттік нөмірі |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10
|11 |12 |13 |14 |15 | |Қандай деңгейдің тапсырмасы сабақта толық көлемде
орындалды | | | | | | | | | | | | | | | | |Сабақта алған бағасы | | | | |
| | | | | | | | | | | |

Ұқсас жұмыстар
Рационал сандарды бөлу жайлы
Сілтілік металдар
Дара және күрделі сан есім. Оқушылардың теориялық ойлау қабілетін дамыту
Жеті атаңды жаз
Сілтілік жер металдар
Қышқылдардың химиялық қасиеттері, алынуы және жіктелуі тақырыбын қорытындылау
Гүлді өсімдіктер, олардың маңызы және топтарға бөлінуі
Электр өрісі. Электр өрісінің энергетикалық сипаттамасы
Қышқылдардың жіктелуі. алынуы. химиялық қасиеттері, қолданылуы
Реакция теңдеуін жаз
Пәндер