Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ыбырай кім
Тақырыбы: Қазақ сахарасының жұлдыздары
Сабақтың мақсаты: оқушылардың сөздік қорын кеңейту, байланыстырып сөйлеуге
жаттықтыру, оқушылардың ой-өрісін, тілін дамыту, алған білімді жинақтау,
батырлыққа, ерлікке, елін сүюге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: сөздіктер кітапшалары және мақал-мәтел кітапшалары, жеке
сөздер (қазақ, сахара, жұлдыздар), ақын-жазушылардың суреттері, Абайдың
қара сөздері, интерактивтік тақта, слайдтар.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Әдіс: ұжымдык, топпен, оқыту әдісі
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
1-2 минут керекті құралдарын, орындарын тексеру.
2.Психологиялық дайындығы
3.Үй тапсырмасын тексеру:
Үйге 9 сұраққа жауап іздеу беріледі. Сұрақтарды 4 топқа бөліп қоямын. Әр
топ өзінше жауапты ауызша береді. Бағалаушы бағалау парағымен бағалап
отырады. Слайд
Сұрақтар:
-19 ғасырдың екінші жартысында қазақ жерінен шыққан қандай ақын-
жазушыларды білесіңдер?
-Абай кім? Ыбырай кім? Шоқан кім болған?
-Олардың халқына сіңірген еңбегі?
-Шоқан қай жерде, қай қалада оқыған?
-Ыбырай қай жерде оқыған?
-Ыбырайдың қандай өлеңдерін білесіңдер?
-Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер?
-Абай қай жерде оқыған? -Мектеп ашқан адам?
Тақырып бойынша жұмыс:Жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру.
Сөздік жұмысы:Әр топқа бір-бір сөзден беріп, оған қорытынды немесе ереже
шығару. Слайд
1 топ: «қазақ»
2 топ: «сахара»
3 топ: «жұлдыздар»
4 топ: «қазақ сахарасының жұлдыздары»
Бір оқушы әр топтан жауап беріп отырады,өз топтарының атын қорғайды.
Слайд. Абай, Ыбырай, Шоқан
«Қазақ сахарасының жұлдыздары»
Тапсырма: Әр топ осы ақын-жазушыларға байланысты кітаптан жазылған
әңгімелердің мазмұнын айтуға жаттығады:
1 топ: Шоқан Уәлиханов туралы С.Бегалиннің «Қырдың жас түлегі» әңгімесінің
мазмұнын айтады,негізгі ойын ашады.
2 топ: Ыбырай Алтынсариннің «Дүниеде жамандық неден?»әңгімесі мазмұнына
тоқталып,негізгі ойды анықтайды.
3 топ: Абай Құнанбаевтың «Сабырсыз,арсыз,еріншек» өлеңін жатқа мәнерлеп
айтады.
4 топ: Абайдың қара сөздерін тауып, дәптерлеріне көшіріп, оның
түсіндірмесін дайындайды.
Сергіту сәті:
«Желсіз түнде жарық ай» өлеңін айту
Тақтамен жұмыс және дәптермен жұмыс:
«Қазақ сахарасының жұлдыздары»
|Әлементтері |Шоқан |Ыбырай |Абай |
| |Зерттеуші, |Педагог, жазушы,|Ақын, жазушы, |
| |саяхатшы,этнограф |инспектор |композитор, |
| | | |аудармашы |
|Байланысы |Халықты білімге шақыру, елінің тарихын зерттеу |
| |Өз халқының ақыл-ой сезімін ояту, халықтың көзін ашу |
| |Елінің заңдылықтары, оқу-білім заңдылығын сақтау |
|Байланыс әдісі |Зерттеу, саяхат жасау |Ұйымдастыру, |Тәрбиелеу |
| |әдісі |оқытудың |әдістері, |
| | |әдістері |үгіт-насихат |
|Нәтижесі |Елінің тарихын, салтын |Мектеп салып |Өлең, тақпақ, |
| |зерттеді,өшпес мұра |балаларды |қара сөздер |
| |қалдырды. |оқытты, кітап |жазды, ел билеу |
| | |жазды |ісіне араласты |
Бұл таблицаны құрастыруда әр топтан 1 оқушы шығып кестенің екі жолын
толтырады.
Бекіту: слайд
Сұрақтар:
1. Шоқан кім?
2. Ыбырай кім?
3. Абай кім?
4. Олардың халқына тигізген пайдасы?
Слайд:Тапсырмалар
1-топ:«Қыран қырды аңсамай тұра ала ма?»(эссе жазу)
2-топ: «Жаман-жақсы» (топқа бөліп жазу)
3-топ:«Жағымды-жағымсыз» (топқа бөліп жазу)
4-топ:Абайдың табиғат туралы өлеңдерін жатқа айту
1. Мақал-мәтел айтысынан мысалдар келтіру
2.«Бес жол өлең» құрастыру
3.«Өзің жалғастыр» өлең шумағының ұйқасын тауып, аяқтау.
4.Тест сұрақтарына жауап алу
Қорытынды:слайд
Оқушылар өздері сабақта не істегендерін, қандай нәтижеге жеткендерін
айтады.
Жаңа проблема туындады: Абайдан кейінгі жазушылар кімдер?
Үйге тапсырма: слайд
Абайдан кейінгі қазақ даласынан шыққан ақындар мен жазушыларды іздестіруге,
соның ішінде С.Торайғыров туралы мәліметтер жинау.
Бағалау: слайд
Сабақтың мақсаты: оқушылардың сөздік қорын кеңейту, байланыстырып сөйлеуге
жаттықтыру, оқушылардың ой-өрісін, тілін дамыту, алған білімді жинақтау,
батырлыққа, ерлікке, елін сүюге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: сөздіктер кітапшалары және мақал-мәтел кітапшалары, жеке
сөздер (қазақ, сахара, жұлдыздар), ақын-жазушылардың суреттері, Абайдың
қара сөздері, интерактивтік тақта, слайдтар.
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Әдіс: ұжымдык, топпен, оқыту әдісі
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
1-2 минут керекті құралдарын, орындарын тексеру.
2.Психологиялық дайындығы
3.Үй тапсырмасын тексеру:
Үйге 9 сұраққа жауап іздеу беріледі. Сұрақтарды 4 топқа бөліп қоямын. Әр
топ өзінше жауапты ауызша береді. Бағалаушы бағалау парағымен бағалап
отырады. Слайд
Сұрақтар:
-19 ғасырдың екінші жартысында қазақ жерінен шыққан қандай ақын-
жазушыларды білесіңдер?
-Абай кім? Ыбырай кім? Шоқан кім болған?
-Олардың халқына сіңірген еңбегі?
-Шоқан қай жерде, қай қалада оқыған?
-Ыбырай қай жерде оқыған?
-Ыбырайдың қандай өлеңдерін білесіңдер?
-Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер?
-Абай қай жерде оқыған? -Мектеп ашқан адам?
Тақырып бойынша жұмыс:Жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру.
Сөздік жұмысы:Әр топқа бір-бір сөзден беріп, оған қорытынды немесе ереже
шығару. Слайд
1 топ: «қазақ»
2 топ: «сахара»
3 топ: «жұлдыздар»
4 топ: «қазақ сахарасының жұлдыздары»
Бір оқушы әр топтан жауап беріп отырады,өз топтарының атын қорғайды.
Слайд. Абай, Ыбырай, Шоқан
«Қазақ сахарасының жұлдыздары»
Тапсырма: Әр топ осы ақын-жазушыларға байланысты кітаптан жазылған
әңгімелердің мазмұнын айтуға жаттығады:
1 топ: Шоқан Уәлиханов туралы С.Бегалиннің «Қырдың жас түлегі» әңгімесінің
мазмұнын айтады,негізгі ойын ашады.
2 топ: Ыбырай Алтынсариннің «Дүниеде жамандық неден?»әңгімесі мазмұнына
тоқталып,негізгі ойды анықтайды.
3 топ: Абай Құнанбаевтың «Сабырсыз,арсыз,еріншек» өлеңін жатқа мәнерлеп
айтады.
4 топ: Абайдың қара сөздерін тауып, дәптерлеріне көшіріп, оның
түсіндірмесін дайындайды.
Сергіту сәті:
«Желсіз түнде жарық ай» өлеңін айту
Тақтамен жұмыс және дәптермен жұмыс:
«Қазақ сахарасының жұлдыздары»
|Әлементтері |Шоқан |Ыбырай |Абай |
| |Зерттеуші, |Педагог, жазушы,|Ақын, жазушы, |
| |саяхатшы,этнограф |инспектор |композитор, |
| | | |аудармашы |
|Байланысы |Халықты білімге шақыру, елінің тарихын зерттеу |
| |Өз халқының ақыл-ой сезімін ояту, халықтың көзін ашу |
| |Елінің заңдылықтары, оқу-білім заңдылығын сақтау |
|Байланыс әдісі |Зерттеу, саяхат жасау |Ұйымдастыру, |Тәрбиелеу |
| |әдісі |оқытудың |әдістері, |
| | |әдістері |үгіт-насихат |
|Нәтижесі |Елінің тарихын, салтын |Мектеп салып |Өлең, тақпақ, |
| |зерттеді,өшпес мұра |балаларды |қара сөздер |
| |қалдырды. |оқытты, кітап |жазды, ел билеу |
| | |жазды |ісіне араласты |
Бұл таблицаны құрастыруда әр топтан 1 оқушы шығып кестенің екі жолын
толтырады.
Бекіту: слайд
Сұрақтар:
1. Шоқан кім?
2. Ыбырай кім?
3. Абай кім?
4. Олардың халқына тигізген пайдасы?
Слайд:Тапсырмалар
1-топ:«Қыран қырды аңсамай тұра ала ма?»(эссе жазу)
2-топ: «Жаман-жақсы» (топқа бөліп жазу)
3-топ:«Жағымды-жағымсыз» (топқа бөліп жазу)
4-топ:Абайдың табиғат туралы өлеңдерін жатқа айту
1. Мақал-мәтел айтысынан мысалдар келтіру
2.«Бес жол өлең» құрастыру
3.«Өзің жалғастыр» өлең шумағының ұйқасын тауып, аяқтау.
4.Тест сұрақтарына жауап алу
Қорытынды:слайд
Оқушылар өздері сабақта не істегендерін, қандай нәтижеге жеткендерін
айтады.
Жаңа проблема туындады: Абайдан кейінгі жазушылар кімдер?
Үйге тапсырма: слайд
Абайдан кейінгі қазақ даласынан шыққан ақындар мен жазушыларды іздестіруге,
соның ішінде С.Торайғыров туралы мәліметтер жинау.
Бағалау: слайд
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz