Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Қыс ғажайыптары
Ақтөбе облысы
Шалқар қаласы
«Еркемай» мектепке дейінгі балалар
мекемесінің
бейнелеу пәні мұғалімі
Шүренова Нұргүл Ойлықызы
Тақырыбы: Қыс ғажайыптары
Ұ.О.І.Ә-ның мақсаты: Балалардың шығармашылық ынтасын ояту. Балалардың
табиғатқа деген қамқорлық, сүйіспеншілік сезімдеріне тәрбиелеу. Түсті
қағазға дәстүрлі емес тәсілмен жұмыс істеу іскерлігіне баулу. Ұжымдық сурет
салуға үйрету.
Білім саласы: Шығармашылық
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: әңгімелеу, түсіндіру, серуен- саяхат, өлең оқу,
дәстүрлі емес тәсілмен сурет салу, сұрақ- жауап, қимылдық ойын, сергіту
жаттығулары.
Керекті құралдар: Қысқы орман пейзажы, сурет салатын түсті қағаз, тіс
пастасы, қол сүрткіш.
Ұ.О.І.Ә-нің барысы: Сәлемдесу.
Қайырлы таң- Алтын күн!
Қайырлы таң- Көк аспан!
Қайырлы таң- апайлар!
Қайырлы таң- достарым!
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыс.
- Балалар, орманға барғыларың келе ме?
-Иә
Ендеше, мен сиқырлы қалпағым мен сиқырлы шапанымды киіп алайын, соның
көмегімен біз орманға барамыз.
- Кәне, бәріміз көзімізді жұмамыз.
- Міне, балалар біз орманға келдік.
Орманнан нелерді көріп тұрмыз?
Балалардың жауабы: - Орманға келдік. Ақ қар, шыршалар, ағаштар көрдік.
Тәрбиеші: - Балалар кім қар туралы өлең біледі екен?
[pic]
Балалар:
Аппақ- аппақ, қар аппақ,
Айналаның бәрі аппақ.
Тәрбиеші: - Шыршаның түсі қандай? Шыршаның бойлары бірдей ме?
Балалар: - Жасыл. Бойлары аласа- биік.
Тәрбиеші: - Орманда тағы нелер бар екен?
Қоян шыршаның түбінен секіріп шығады.
Қоян: - Ой, саламатсыздар ма, балалар? Орманда не істеп жүрсіңдер?
Балалар: (Қоянмен амандасады). Саяхатқа келдік!
[pic]
Тәрбиеші: - Баллар, біздер аңдар туралы өлеңдер білеміз бе? Кәне, кім
айтады?
Айда: Қайшы құлақ қоянмен,
Ақшыл түске боялдым.
Қоян: - Ой, қандай керемет! Менде сендермен бірге жүрейін.
[pic]
Тәрбиеші: - Жарайды, бізбен бірге еріп жүрсін, балалар. Мынау не екен?
Балалар: - Ағаштар
Тәрбиеші: - Ағаштарда жапырақ бар ма? Мынау ақ болып тұрған нелер екен?
Балалар: - Жапырақ жоқ, бұлар ақ қарлар.
Тәрбиеші: - Мынау нелер екен?
Балалар: - Суық торғайлар.
Торғай, торғай тоқылдақ,
Жерден тары шоқып ап, деп балалар жем шашады.
Тәрбиеші: - Балалар, мына жерде апан бар екен, кәне, қарайық, ненің апаны
екен?
Балалар: - Аюдың апаны.
Айым: Балпаң-балпаң басамын,
Алты қырдан асамын.
Тәрбиеші: - Балалар қыста аю ұйықтап жатады, сондықтан біз тыныш жүрейік,
біз айқайласақ, шуласақ аю оянып кетеді.
- Балалар, ал мынау тұрған не екен?
Балалар: - Аққала.
Тәрбиеші: - Міне, біздің де алдымызда балалар орманға саяхатқа келген.
Солар аққала жасап кетіпті. Аққала неше бөліктен тұрады? Пішіні қандай?
Түсі қандай?
Балалар: Үш бөліктен, пішіні дөңгелек, түсі- ақ.
Тәрбиеші: - Жарайсыңдар, балалар. Мына жерде әдемі үйшік тұр. Бұл үйшік
кімнің үйі екен? Терезесін қағып көрейікші?
Балалар: - Тук- тук- терезесін қағады.
Түлкі: - Менің үйімнің терезесін қағып тұрған кімдер?
Тәрбиеші: Біз орманға саяхатқа келгенбіз. Сенің әдемі үйшігіңді көріп
келдік!
Түлкі: - Амансыңдар ма, балалар?!
Балалар: Түлкімен амандасады.
Тәрбиеші: - Балалар кім түлкі туралы өлең біледі?
Аружан: Мен түлкімен- түлкімін,
Тұнып тұрған күлкімін.
Түлкі: - Жарайсың, балақай. Мен де сендермен бірге жүрсем бола ма?
Тәрбиеші: - Иә, бізбен бірге жүр. Балалар біз тоңып қалдық. Аңдармен
бірге ойын ойнап алсақ қалай болады?
Қоян: Мен ойнатсам бола ма, балалар? Ендеше қимылдық ойын ойнайық.
Аяз десем- секіреміз,
Шуақ десем- тоқтаймыз (2 рет ойналады)
Тәрбиеші: - Балалар біздің балабақшаға қайтатын уақытымыз болды.
Аңдармен қоштасайық! Аңдармен қоштасайық! Көзімізді жұмып, сиқырлы
қалпақ, шапанның көмегімен балабақшамызға қайтайық.
- Міне, балалар біз балабақшамызға келдік!
- Орманнан нелерді көрдік?
Балалардың жауабы:
Тәрбиеші: Орнымызға отырып әдемілеп тіс пастасы арқылы ақ қардың суретін
салайық. Сол қолымызға қол сүрткішімізді ұстап, оң қолымызбен саусақ
ұшымен қар суретін бейнелеп салайық!
Тәрбиеші салу техникасын көрсетеді.
Сергіту жаттығуын жасайық:
Орманға барсақ түлкі бар,
Сайға барсақ, қоян бар.
Байқаңдар, қар астында,
Ұйықтап жатқан аю бар.
Балалардың салған суретін қорытындылау.
Сау болыңыздар!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz