Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жай бөлшектерді, аралас сандарды қосу
Батыс Қазақстан облысы. Зеленов ауданы.
Новенький ауылы.
Новенький орта жалпы білім беретін
мектебінің математика
пәні мұғалімі
Сатаева Тәттігүл.
Аблайқызы.
Математика 5 класс
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару. (Бірнеше объектінің бірігіп істейтін
жұмысы)
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың мақсаты:
1. Біліміділік: Санның бөлігін, бөлігі бойынша санды табу дағдыларын
арттыру. Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысы есептерінің
ережесін қолдану дағдыларын қалыптастыру.
2. Дамытушылық: Ойлау, есеп мазмұнын талдау, ауызша есептеу
қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік:Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың өту әдісі:
Күтілетін нәтиже: Жай бөлшектерге амалдар қолдана білу, Санның бөлігі,
бөлігі
бойынша сан ұғымдарын шатыстырмау.
Қолданылатын әдебиеттер, көрнекіліктер: Сызба, проектор
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Сұрақ жауап, ауызша есептеулер (Іргетас қалау)
ІІІ. Тәжірибе есебі (Қабырға тұрғызу)
ІҮ. Сергіту сәті
Ү. Есептер шығару (Төбе жабу)
ҮІ. Терезе, есік орналастыру.
ҮІІ. Қорытынды.
І. Амандасу.
Оқушыларды сабаққа дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру (Дәптерлерді жинау)
ІІ. Үйіміздің іргетасын қалайық
1. Жай бөлшек, түрлері, қасиеті.
2. Жай бөлшектерді, аралас сандарды қосу.
3. Жай бөлшектерді азайту, аралас сандарды азайту.
4. Жай бөлшектерді көбейту.
5. Жай бөлшектерді бөлу.
6. Санның бөлігі қалай табылады?
7. Бөлігі бойынша сан қалай табылады?
Тізбекті есепте
45 – тің -і , 20 -і 25-ке тең санды тап 60
Машина 200 км жол жүрді, бұл оның жүруге тиісті жолының -індей. Машина
әлі неше км жол жүру керек? 500-200= 300 км жүру керек
Арманның 36 асығы бар оның -і боялған. Арманның неше асығы боялмаған?
7*3=21 36- 21=15 асығы боялмаған.
ІІІ.Қабырға тұрғызу.
Екі бригадаға үй қабырғалары беріледі осыған тасты қалап қабырға тұрғызу
керек, қай бригада тез? Есеп құрастыру. Шешу.
І бригада сек ? сек – та орындайды.
ІІ бригада сек
№924 (2)
Кірпіш заводы тапсырманың бірінші күні -ін екінші күні қалғанының
-ін орындады.
Үшінші күні қалған 24000 кірпішті құйды. Завод тапсырма бойынша барлығы
неше кірпіш құйюы керек?
І к- ;
ІІ к - қалғ ? кірпіш
ІІІ к – 24000
ІҮ. Сергіту сәті:
|Жұмбақ |Санамақ |Үш үкі үркіп ұшыпты |
|Біз санбыз |Төбеден төрт бөктергі. |Тасқа құлап түсіпті |
|Сызықпен бөлінген |Аңдытып қос бөктергі |Жарда жеті жапалақ |
|Математиканы ұқпас |Шаңқылдаса бір қарға |Отырғанда қаталап |
|адамға |Үн қоспапты көп қарға |Топ – топ тоғыз тоқылдақ|
|Құбыжық боп көрінген |Секем ап бір дауыстан |Қрғып кеткен топырлап |
|Дұрыс, бұрыс, аралас |Безектеп бес сауысқан |Сөйтіп қызық іс болды |
|Ондық болып бөлінген |Алты белден асыпты |Бәрі қанша құс болды. |
|(Бұрыс бөлшек) |Тым тырақай қашыпты |31 |
Ү. Төбесін жабу.
№692
Екі трактор бірігіп жерді 6 сағатта жыртып бітіреді.Сол жерді бірінші
трактор 15 сағатта жыртатын болса, екінші трактор неше сағатта жыртып
бітіреді.
І тр -15 сағ 6 сағ Шешуі:
ІІтр ?
10 сағ орынд
ҮІ. Терезе, есік қондыру
№921
Тік төртбұрыштың ені см. Бұл оның ұзындығының -індей. Тік
төртбұрыштың периметрін табыңдар.
Ені - см -індей шешуі: см
Ұз -
Р - ?
Сонымен үйіміз тұрғызылды.
Уақыт болса Бірінші бригада үйді 20 күнде, екінші бригада 25 күнде
тұрғызатын болса , екі бригада бірге неше күнде тұрғызады.
Сабақтың қорытындысы: Бағалау
Үйге тапсырма №693, 915, 916
Новенький ауылы.
Новенький орта жалпы білім беретін
мектебінің математика
пәні мұғалімі
Сатаева Тәттігүл.
Аблайқызы.
Математика 5 класс
Сабақтың тақырыбы: Есептер шығару. (Бірнеше объектінің бірігіп істейтін
жұмысы)
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың мақсаты:
1. Біліміділік: Санның бөлігін, бөлігі бойынша санды табу дағдыларын
арттыру. Бірнеше объектінің бірігіп орындайтын жұмысы есептерінің
ережесін қолдану дағдыларын қалыптастыру.
2. Дамытушылық: Ойлау, есеп мазмұнын талдау, ауызша есептеу
қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік:Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Сабақтың өту әдісі:
Күтілетін нәтиже: Жай бөлшектерге амалдар қолдана білу, Санның бөлігі,
бөлігі
бойынша сан ұғымдарын шатыстырмау.
Қолданылатын әдебиеттер, көрнекіліктер: Сызба, проектор
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Сұрақ жауап, ауызша есептеулер (Іргетас қалау)
ІІІ. Тәжірибе есебі (Қабырға тұрғызу)
ІҮ. Сергіту сәті
Ү. Есептер шығару (Төбе жабу)
ҮІ. Терезе, есік орналастыру.
ҮІІ. Қорытынды.
І. Амандасу.
Оқушыларды сабаққа дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру (Дәптерлерді жинау)
ІІ. Үйіміздің іргетасын қалайық
1. Жай бөлшек, түрлері, қасиеті.
2. Жай бөлшектерді, аралас сандарды қосу.
3. Жай бөлшектерді азайту, аралас сандарды азайту.
4. Жай бөлшектерді көбейту.
5. Жай бөлшектерді бөлу.
6. Санның бөлігі қалай табылады?
7. Бөлігі бойынша сан қалай табылады?
Тізбекті есепте
45 – тің -і , 20 -і 25-ке тең санды тап 60
Машина 200 км жол жүрді, бұл оның жүруге тиісті жолының -індей. Машина
әлі неше км жол жүру керек? 500-200= 300 км жүру керек
Арманның 36 асығы бар оның -і боялған. Арманның неше асығы боялмаған?
7*3=21 36- 21=15 асығы боялмаған.
ІІІ.Қабырға тұрғызу.
Екі бригадаға үй қабырғалары беріледі осыған тасты қалап қабырға тұрғызу
керек, қай бригада тез? Есеп құрастыру. Шешу.
І бригада сек ? сек – та орындайды.
ІІ бригада сек
№924 (2)
Кірпіш заводы тапсырманың бірінші күні -ін екінші күні қалғанының
-ін орындады.
Үшінші күні қалған 24000 кірпішті құйды. Завод тапсырма бойынша барлығы
неше кірпіш құйюы керек?
І к- ;
ІІ к - қалғ ? кірпіш
ІІІ к – 24000
ІҮ. Сергіту сәті:
|Жұмбақ |Санамақ |Үш үкі үркіп ұшыпты |
|Біз санбыз |Төбеден төрт бөктергі. |Тасқа құлап түсіпті |
|Сызықпен бөлінген |Аңдытып қос бөктергі |Жарда жеті жапалақ |
|Математиканы ұқпас |Шаңқылдаса бір қарға |Отырғанда қаталап |
|адамға |Үн қоспапты көп қарға |Топ – топ тоғыз тоқылдақ|
|Құбыжық боп көрінген |Секем ап бір дауыстан |Қрғып кеткен топырлап |
|Дұрыс, бұрыс, аралас |Безектеп бес сауысқан |Сөйтіп қызық іс болды |
|Ондық болып бөлінген |Алты белден асыпты |Бәрі қанша құс болды. |
|(Бұрыс бөлшек) |Тым тырақай қашыпты |31 |
Ү. Төбесін жабу.
№692
Екі трактор бірігіп жерді 6 сағатта жыртып бітіреді.Сол жерді бірінші
трактор 15 сағатта жыртатын болса, екінші трактор неше сағатта жыртып
бітіреді.
І тр -15 сағ 6 сағ Шешуі:
ІІтр ?
10 сағ орынд
ҮІ. Терезе, есік қондыру
№921
Тік төртбұрыштың ені см. Бұл оның ұзындығының -індей. Тік
төртбұрыштың периметрін табыңдар.
Ені - см -індей шешуі: см
Ұз -
Р - ?
Сонымен үйіміз тұрғызылды.
Уақыт болса Бірінші бригада үйді 20 күнде, екінші бригада 25 күнде
тұрғызатын болса , екі бригада бірге неше күнде тұрғызады.
Сабақтың қорытындысы: Бағалау
Үйге тапсырма №693, 915, 916
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz