Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бұрынғы айтыс Ұқсастығы Қазіргі айтыс

Сабақтың тақырыбы: Айтыс туралы жалпы түсінік.

Сабақтың мақсаты: білімділік- айтыс туралы ойларын тереңдету. Оқушыларды
ізденімпаздылыққа, шығармашылыққа деген ынталарын арттырып, білімдерін
кеңейту.
Дамытушылық- оқушылардың айтыс туралы білімдерін шығармашылыққа жинақтап,
ойлау қабілеттері мен тіл байлықтарын молайту.
Тәрбиелік- оқушыларға айтыстың ерекшеліктерін таныта отырып, шешен сөйлей
білуге, ізеттілікке, имандылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: өнеге сабақ

Сабақтың әдісі: іздендіру, баяндау, жинақтау, салыстыру, талдау,пікірлесу,
ой қозғау.

Сабақтың көрнекілігі: қосымша оқулықтар, плакаттар, парақшалар

Сабақтың жүру барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
Сабаққа қатысымын тексеруэ

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Шешендік сөз дегеніміз не?
2. Шешендік арнау, шешендік толғау дегенді қалай түсінесің?
3. Сол кезеңдегі би- шешендерден кімдерді білесің?

ІІІ. Жаңа сабақтың мазмұны.
1. Ой шақыру.
1. Ақындары айтысының өзіне тән ерекшеліктері
2. Айтыстың адам тәрбиелеудегі ролі
3. Айтыстың көркемдік ерекшелігі

2. «Венн» диограммасы . Бұрынғы айтыс және осы күнгі айтыстар

Бұрынғы айтыс Ұқсастығы Қазіргі айтыс

Демократиялық тақырыптар Көкейтесті
мәселелер,
жариялылық басым, мерейтой
иесіне
әлеуметтік мәселелер, арналады,
бір- бірін
елдегі қоғамдық тартыстар сынау басым

3. Парақшамен жұмыс
1. Айтыс жырларының көне түрі- бәдік айтысы туралы не білесің?
2. Салт айтысы неше түрге бөлінеді, қалай аталады?
3. Қазіргі айтыс ақындарынан кімдерді білесің?
4. Бұрынғы айтыс ақындары кімдер?

4. Инсерт.

|Білетінім |Үйренгенім |Нені білгім келеді |
|Айтыс- қазақ сөз |Қазақ ауыз әдебиетінің |Болашақта бұрынғы және |
|өнерінің үздік |бірнеше түрі бар: |қазіргі айтыс |
|үлгісі, айтыс- сөз |бәдік, жар- жар, |түрлерінің |
|барымтасы, ұлттық |жануарлар мен адамдар |ерекшеліктерін, олардың|
|өнер екенін |айтысы, өлі мен тірі |айтыс шеберліктері мен |
| |айтысы, жұмбақ айтысы,|тарихы туралы білгім |
| |салт айтысы, осы күнгі |келеді |
| |айтыстар | |

5.Ой қозғау «Айтыс дегеніміз не?» (топтастыру әдісі)

Әр түрлі тақырыпты қамтиды Халық ауыз
әдебиетінің бір түрі

Ұлттық өнер Айтыс Екі ақынның өлеңмен

тартысы

Халық өмірінің көрінісі Өнер жарысы

Сөз сайысы

6. Сәккууэй. Бес жолдан тұратын қорытынды
1. Зат есім. Айтыс
2. Сын есім. Киелі өнер
3. Етістік. Айтысады
4. Сезіну. Айтыс- сөз барымтасы
5. Синоним. Ақындар айтысы- ұлттық өнер падишасы

ІҮ. Сабақты қорытындылау
Оқушыларды бағалау

Ү. Үйге тапсырма
1. «Айтыс – киелі өнер» тақырыбында шығарма жазу
2. Тақырыптың мазмұнын баяндау.
Бағалау.

Боран Нысанбаев атындағы орта мектеп

Тақырыбы: «Айтыс туралы
жалпы түсінік»

Өткізген: Кенжеахметова Алия

2008-2009 оқу жылы
-----------------------
Халық ауыз әдебиетінің түрі, көркемдік ерекшеліктері, сөз шеберліктері

Ұқсас жұмыстар
Семей ядролық полигоны аумағы
Айтыс- қазақтың төл өнері
Өлең барда, кие тұтар өнер барда мәңгілік Манаптың шоқтығы биік
Суреттер топтамасын пайдаланып Сұлтанмахмұт Торайғыров өмірімен танысу
Азияда алауы
Домбыра халық даналығы ересектер тобы
Қалқанша бездің құрылысы,қызметі
Қысқа қағыспа айтыс
Күй тартыстың мәні
Жүз жыл жырлаған жүрек (әдеби кеш)
Пәндер