Айтыс: ұлттық ауыз әдебиеті, көркемдік ерекшеліктері және тәрбиелік рөлі

Сабақтың тақырыбы: Айтыс туралы жалпы түсінік.

Сабақтың мақсаты: б ілімділік- айтыс туралы ойларын тереңдету. Оқушыларды ізденімпаздылыққа, шығармашылыққа деген ынталарын арттырып, білімдерін кеңейту.

Дамытушылық- оқушылардың айтыс туралы білімдерін шығармашылыққа жинақтап, ойлау қабілеттері мен тіл байлықтарын молайту.

Тәрбиелік- оқушыларға айтыстың ерекшеліктерін таныта отырып, шешен сөйлей білуге, ізеттілікке, имандылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: өнеге сабақ

Сабақтың әдісі: іздендіру, баяндау, жинақтау, салыстыру, талдау, пікірлесу, ой қозғау.

Сабақтың көрнекілігі: қосымша оқулықтар, плакаттар, парақшалар

Сабақтың жүру барысы : І. Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу

Сабаққа қатысымын тексеруэ

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

  1. Шешендік сөз дегеніміз не?
  2. Шешендік арнау, шешендік толғау дегенді қалай түсінесің?
  3. Сол кезеңдегі би- шешендерден кімдерді білесің?

ІІІ. Жаңа сабақтың мазмұны.

  1. Ой шақыру. Ақындары айтысының өзіне тән ерекшеліктеріАйтыстың адам тәрбиелеудегі роліАйтыстың көркемдік ерекшелігі
  2. «Венн» диограммасы . Бұрынғы айтыс және осы күнгі айтыстар

Бұрынғы айтыс Ұқсастығы Қазіргі айтыс

Демократиялық тақырыптар Көкейтесті мәселелер,

жариялылық басым, мерейтой иесіне

әлеуметтік мәселелер, арналады, бір- бірін

елдегі қоғамдық тартыстар сынау басым

  1. Парақшамен жұмысАйтыс жырларының көне түрі- бәдік айтысы туралы не білесің?Салт айтысы неше түрге бөлінеді, қалай аталады?Қазіргі айтыс ақындарынан кімдерді білесің?Бұрынғы айтыс ақындары кімдер?
  2. Инсерт.
Білетінім
Үйренгенім
Нені білгім келеді
Білетінім: Айтыс- қазақ сөз өнерінің үздік үлгісі, айтыс- сөз барымтасы, ұлттық өнер екенін
Үйренгенім: Қазақ ауыз әдебиетінің бірнеше түрі бар: бәдік, жар- жар, жануарлар мен адамдар айтысы, өлі мен тірі айтысы, жұмбақ айтысы, салт айтысы, осы күнгі айтыстар
Нені білгім келеді: Болашақта бұрынғы және қазіргі айтыс түрлерінің ерекшеліктерін, олардың айтыс шеберліктері мен тарихы туралы білгім келеді

5. Ой қозғау «Айтыс дегеніміз не?» (топтастыру әдісі)

Әр түрлі тақырыпты қамтиды Халық ауыз әдебиетінің бір түрі

Ұлттық өнер Айтыс Екі ақынның өлеңмен

тартысы

Халық өмірінің көрінісі Өнер жарысы

Сөз сайысы

6. Сәккууэй. Бес жолдан тұратын қорытынды

  1. Зат есім. Айтыс
  2. Сын есім. Киелі өнер
  3. Етістік. Айтысады
  4. Сезіну. Айтыс- сөз барымтасы
  5. Синоним. Ақындар айтысы- ұлттық өнер падишасы

ІҮ. Сабақты қорытындылау

Оқушыларды бағалау

Ү. Үйге тапсырма

1. «Айтыс - киелі өнер» тақырыбында шығарма жазу

2. Тақырыптың мазмұнын баяндау.

Бағалау.

Боран Нысанбаев атындағы орта мектеп

Тақырыбы: «Айтыс туралы

жалпы түсінік»

Өткізген: Кенжеахметова Алия

2008-2009 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Халық ауыз әдебиеті: айтыс - жігіт пен қыздың өлеңдік диалогы (Новокаменка, Қызылжар ауд.)
Балабақшада балалардың көркем сөйлеу мәдениетін қалыптастыру: ұлттық ауыз әдебиеті мен ойындардың рөлі
Ата-аналар жиналысы: ауыз әдебиеті үлгілерінің бала тәрбиесіндегі рөлі
Абай лирикасы: өмірі, шығармашылығы және көркемдік ерекшеліктері
Шешендік өнердің тәрбиелік мәні және ұлттық мәдени рөлі
Қазақ ұлттық ойындарының денсаулыққа әсері және тәрбиелік рөлі
Қозы Көрпеш - Баян сұлу дастанының көркемдік ерекшеліктері
Мал шаруашылығы: төрт түліктің ерекшеліктері және ұлттық тәрбиелік мәні
Әсет әндерінің поэтикалық құрылымы мен көркемдік ерекшеліктері
Асан Қайғы мен Қазтуған Сүйінішұлы: өмірі мен толғауларының тақырыптық және көркемдік ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz