Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Суреттерді оқушыларға әңгімелету
Л.Қлышев атындағы орта жалпы білім беретін мектебі.
Дүниетану. 2-класс.
Тақырыбы: «Су»
Өткізген: Кулушева Ақмарал Закарияқызы.
Шыңғырлау.
Тақырыбы: Су.
Мақсаты: а) Су туралы түсінік беру.Судың қасиетін түсіндіру.Су туралы
білімдерін арттыру. Кластер арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.
б) Суды үнемдеуге, судан сақтануға, сумен шынығуға
тәрбиелеу.
в) Оқушылардың сөздік қорларын дамыту және істеген
жұмыстарынан нәтиже алуды үйрету.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс, тәжірибелік жұмыстар жүргізу.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, бейнелеу, еңбекке баулу.
Көрнекіліктер: суреттер, слаидтар, глобус, карта, фотоклип.
Техникалық құралдар: интерактивтік тақта, активпульт.
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Психологиялық дайындық.
3. Жаңа сабақты түсіндіру.
4. Оқулықпен жұмыс.
5. Суреттермен жұмыс.
6. Тәжірибелік жұмыстар.
7. Шығармашылық жұмыстар.
8. Тест сұрақтары.
9. Дұрыс жауаптар.
10. Жарнама7
11. Үйге тапсырма.
12. Бағалау.
13. Қорытынды бөлім.
14. Сабақтың соңы.
Сабақ жоспарының әр бөлігі слаидпен интерактивтік тақтадан көрсетіліп
тұрады.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасып, түгендеу.Күн жадыны жазып қою.Бүгінгі сабағымызда әр
тапсырманы орындаған сайын ағаштың бір бөлшегін салып отырамыз.Сабақтың
соңында тұтас ағашты салып бітіруіміз керек.
2.Психологиялық дайындық.
Құдықтан су алайық,
Беті-қолды жуайық.
Салқын сумен жуынып,
Шынығып бір алайық.
(2-3 дауыс екпінін өзгеоту арқылы қайталап айтамыз).
3.Жаңа сабақты түсіндіру.
Ауызша әңгімелесу. Сұрақтар қойып,оқушыларға жауаптарын айтқызу.
Мыс: 1) Адамдар,өсімдіәктер, жануарлар, яғни тірі табиғат өмір сүру үшін
нелер қажет? (жарық, жылу, су, ауа).
2) Түйе неге шыдайды? (шөлге).
Жұмбақ жасыру арқылы тақырыпты ашамын.
Сылдыр-сылдыр ағады,
Қыста мұз боп қатады.
Пешке қойып жылытсаң,
Буға айналып қалады. (Су).
Олай болса,бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Су» деп аталады.
Су-дегеніміз не? Қандай болады? Не үшін қажет екендігін оқушыларға
айтқызамын.
Судың 3 түрі болатындығын түсіндіремін.
сұйық су
Су қатты қар, мұз
газ
бу
Суды қайдан алуға болады?
құдық
Су көл
бұлақ
өзен
мұхит
теңіз
Жер бетінде бірнеше құдық, көл, бұлақ, өзендер бар.Және үлкен 4 мұхит бар.
Тұщы су және ащы су болады. Адамдар тұщы суды пайдаланады. Қолдан құдықтар
қазады.
Ағаштың тамырының суретін саламыз.
4. Оқулықпен жұмыс.
Оқулықты алдымен өзім оқып шығамын.Оқушылар таныс емес сөздерді түртіп
алып отырамы.Оқушыларға кезектестіріп оқытамын.Картадан немесе глобустан
жер шарының қаншама көлемін су алып жатқанын көреміз.Сусыз тіршілік жоқ
екенін түсіндіремін. Адам ағзасында да су ерекше орын алатынын айтып
кетемін.
Ағаштың діңінің суретін саламыз.
5.Суреттермен жұмыс.
1.Каспи теңізінің суреті.
2.Балықтардың суреті.
3.Шағаланың суреті.
4.Су үстіндегі жұмысшылардың суреті.
Суреттерді оқушыларға әңгімелету.
Ағаштың бұтақтарын саламыз.
6.Тәжірибелік жұмыстар.
Суды пайдаланып, тәжірибелік жұмыстар жүргізу.
1. Стаканға суды құйып, оған секер салып қасықпен араластырамыз.Салған
секер суда еріп кеткенін көреміз. Судың еріткіш қасиеті бар екенін
ұғынамыз. Судың мөлдір екенін байқаймыз.
2. Стаканға оралған қағаз немесе мақтаны салып, үстінен су құйып көреміз.
Суды құйып болған соң ,мақтада судың құрамындағы ластың сүзілгенін
көреміз.
Нәтиже: Су еріткіш,су мөлдір, су сүзіледі.
Ағаштың жапырақтарын саламыз.
7. Шығармашылық жұмыстар.
І-топ. Суға байланысты мақал-мәтелдер, жұмбақтар айтамыз.
ІІ-топ. Судың (өзен, көлдердің суреттерін саламыз).
ІІІ-топ.Судың қатты күйін қағаздан қиып көрсетеміз.
Ағаштың гүлдерін саламыз.
8.Тест сұрақтары:
Тест активпультпен жүргізіледі.
1.Судың түсі қандай?
А) ақ
Б) мөлдір
В) жасыл
2.Судың неше күйі болады?
А) 2
Б) 3
В) 1
3.Су сүзіле ме,жоқ па?
А )ия
Б) жоқ
В) білмеймін.
4.Сусыз тіршілік ету мүмкін бе ,жоқ па?
А) мүмкін емес
Б) мүмкін
В) білмеймін
5. Судың қатты күйі қалай аталады?
А)бу
Б)мұз
В)су
6.Жер бетінде неше мұхит бар?
А)5
Б) 3
В) 4
Ағаштың жемістерін салып,жинаймыз.
9.Дұрыс жауаптар.
1-б
2-б
3-а
4-а
5-б
6-в
Ағашқа су құямыз
.
10.Жарнама.
Шаршағаныңды басатын,
Сарайыңды ашатын.
Су болмайды қашанда,
Қайнаған судан асатын,-дей келе,қазақ халқы суды қадір етумен қатар, оны
жан-жануарлар дүниесіне, өсімдік әлеміне тіршілік етуші күш деп санаған.
11.Үйге тапсырма.
Тақырыпты оқып,мазмұнын айтып келу және газет-журналдардан су туралы өлең
жолдарын жазып, жаттап келу.
------- ------ су,
Шыбынға ------ ------.
------- ------ су,
Ұстап қалма -----.
12.Бағалау.
13.Қорытынды бөлім.
Қорытынды ретінде суға байланысты бейнеклип көрсету.
Сабақтың соңы.
Дүниетану. 2-класс.
Тақырыбы: «Су»
Өткізген: Кулушева Ақмарал Закарияқызы.
Шыңғырлау.
Тақырыбы: Су.
Мақсаты: а) Су туралы түсінік беру.Судың қасиетін түсіндіру.Су туралы
білімдерін арттыру. Кластер арқылы оқушылардың қызығушылықтарын арттыру.
б) Суды үнемдеуге, судан сақтануға, сумен шынығуға
тәрбиелеу.
в) Оқушылардың сөздік қорларын дамыту және істеген
жұмыстарынан нәтиже алуды үйрету.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, топпен жұмыс, тәжірибелік жұмыстар жүргізу.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, бейнелеу, еңбекке баулу.
Көрнекіліктер: суреттер, слаидтар, глобус, карта, фотоклип.
Техникалық құралдар: интерактивтік тақта, активпульт.
Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Психологиялық дайындық.
3. Жаңа сабақты түсіндіру.
4. Оқулықпен жұмыс.
5. Суреттермен жұмыс.
6. Тәжірибелік жұмыстар.
7. Шығармашылық жұмыстар.
8. Тест сұрақтары.
9. Дұрыс жауаптар.
10. Жарнама7
11. Үйге тапсырма.
12. Бағалау.
13. Қорытынды бөлім.
14. Сабақтың соңы.
Сабақ жоспарының әр бөлігі слаидпен интерактивтік тақтадан көрсетіліп
тұрады.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасып, түгендеу.Күн жадыны жазып қою.Бүгінгі сабағымызда әр
тапсырманы орындаған сайын ағаштың бір бөлшегін салып отырамыз.Сабақтың
соңында тұтас ағашты салып бітіруіміз керек.
2.Психологиялық дайындық.
Құдықтан су алайық,
Беті-қолды жуайық.
Салқын сумен жуынып,
Шынығып бір алайық.
(2-3 дауыс екпінін өзгеоту арқылы қайталап айтамыз).
3.Жаңа сабақты түсіндіру.
Ауызша әңгімелесу. Сұрақтар қойып,оқушыларға жауаптарын айтқызу.
Мыс: 1) Адамдар,өсімдіәктер, жануарлар, яғни тірі табиғат өмір сүру үшін
нелер қажет? (жарық, жылу, су, ауа).
2) Түйе неге шыдайды? (шөлге).
Жұмбақ жасыру арқылы тақырыпты ашамын.
Сылдыр-сылдыр ағады,
Қыста мұз боп қатады.
Пешке қойып жылытсаң,
Буға айналып қалады. (Су).
Олай болса,бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Су» деп аталады.
Су-дегеніміз не? Қандай болады? Не үшін қажет екендігін оқушыларға
айтқызамын.
Судың 3 түрі болатындығын түсіндіремін.
сұйық су
Су қатты қар, мұз
газ
бу
Суды қайдан алуға болады?
құдық
Су көл
бұлақ
өзен
мұхит
теңіз
Жер бетінде бірнеше құдық, көл, бұлақ, өзендер бар.Және үлкен 4 мұхит бар.
Тұщы су және ащы су болады. Адамдар тұщы суды пайдаланады. Қолдан құдықтар
қазады.
Ағаштың тамырының суретін саламыз.
4. Оқулықпен жұмыс.
Оқулықты алдымен өзім оқып шығамын.Оқушылар таныс емес сөздерді түртіп
алып отырамы.Оқушыларға кезектестіріп оқытамын.Картадан немесе глобустан
жер шарының қаншама көлемін су алып жатқанын көреміз.Сусыз тіршілік жоқ
екенін түсіндіремін. Адам ағзасында да су ерекше орын алатынын айтып
кетемін.
Ағаштың діңінің суретін саламыз.
5.Суреттермен жұмыс.
1.Каспи теңізінің суреті.
2.Балықтардың суреті.
3.Шағаланың суреті.
4.Су үстіндегі жұмысшылардың суреті.
Суреттерді оқушыларға әңгімелету.
Ағаштың бұтақтарын саламыз.
6.Тәжірибелік жұмыстар.
Суды пайдаланып, тәжірибелік жұмыстар жүргізу.
1. Стаканға суды құйып, оған секер салып қасықпен араластырамыз.Салған
секер суда еріп кеткенін көреміз. Судың еріткіш қасиеті бар екенін
ұғынамыз. Судың мөлдір екенін байқаймыз.
2. Стаканға оралған қағаз немесе мақтаны салып, үстінен су құйып көреміз.
Суды құйып болған соң ,мақтада судың құрамындағы ластың сүзілгенін
көреміз.
Нәтиже: Су еріткіш,су мөлдір, су сүзіледі.
Ағаштың жапырақтарын саламыз.
7. Шығармашылық жұмыстар.
І-топ. Суға байланысты мақал-мәтелдер, жұмбақтар айтамыз.
ІІ-топ. Судың (өзен, көлдердің суреттерін саламыз).
ІІІ-топ.Судың қатты күйін қағаздан қиып көрсетеміз.
Ағаштың гүлдерін саламыз.
8.Тест сұрақтары:
Тест активпультпен жүргізіледі.
1.Судың түсі қандай?
А) ақ
Б) мөлдір
В) жасыл
2.Судың неше күйі болады?
А) 2
Б) 3
В) 1
3.Су сүзіле ме,жоқ па?
А )ия
Б) жоқ
В) білмеймін.
4.Сусыз тіршілік ету мүмкін бе ,жоқ па?
А) мүмкін емес
Б) мүмкін
В) білмеймін
5. Судың қатты күйі қалай аталады?
А)бу
Б)мұз
В)су
6.Жер бетінде неше мұхит бар?
А)5
Б) 3
В) 4
Ағаштың жемістерін салып,жинаймыз.
9.Дұрыс жауаптар.
1-б
2-б
3-а
4-а
5-б
6-в
Ағашқа су құямыз
.
10.Жарнама.
Шаршағаныңды басатын,
Сарайыңды ашатын.
Су болмайды қашанда,
Қайнаған судан асатын,-дей келе,қазақ халқы суды қадір етумен қатар, оны
жан-жануарлар дүниесіне, өсімдік әлеміне тіршілік етуші күш деп санаған.
11.Үйге тапсырма.
Тақырыпты оқып,мазмұнын айтып келу және газет-журналдардан су туралы өлең
жолдарын жазып, жаттап келу.
------- ------ су,
Шыбынға ------ ------.
------- ------ су,
Ұстап қалма -----.
12.Бағалау.
13.Қорытынды бөлім.
Қорытынды ретінде суға байланысты бейнеклип көрсету.
Сабақтың соңы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz