Файл қосу

Мұхтар қандай оқушы

Пән: Әртүрлі
БҚО. Орал қаласы

№ 20 жалпы орта білім беретін мектеп

"Қайырымдылық"

Ашық сабақ

Мұғалім : Қуаншалиева Ляззат

Жексенгалиевна

2012-2013 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: «Қайырымдылық»

Сабақтың мақсаты: М.Сүндетов өмірімен таныстыру, әңгіменің мазмұны мен
идеясын тәрбиелік мәнін ашу. Кейіпкердің іс- әрекетіне өз көзқарасын
анықтай білу. Сын тұрғысынан ойлауды дамыту, шығармашылық қабілеттерін
арттыру. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Жаңа сабақ

Әдісі: Сұрақ- жауап, баяндау СТО стратегиясын, топпен жұмыс

Түрі: аралас сабақ

Көрнекілігі: жазушы М.Сүндетовтың портрет, мақал,суреттер,мақал-мәтелдер.

Сабақтың барысы:

Психологиялық әзірлік:

Торғай, торғай, торайсың

Таяу келіп қонғайсың

Жем шашайын теріп ал

Сонда аязға тоңбайсың

Үй тапсырмасын тексеру:

Жылы жаққа ұшпайтын

Біздің жақта қыстайтын

Құстар жүрсе жуықта

Жем шашуды ұмытпа

-Қыстап қалатын құстарға қалай қамқор боласыңдар?

-Қандай құстар біздің ауылымызға қыстап қалады?

Үйге «Торғай» мәтіні берілді.

Мәтін авторы кім? Ж.Аймауытов

Павлодар облысы 1889-1931

Әншілік өнері
жазушы

Композиторлық қабілеті бар
«Ақбілек» романы

Мәтінді 4 бөлікке бөліп, ат қою мазмұнын сұрау:

1. Жыланның арбауы

2. Құстарға қамқорлық

3. Батыл торғай

4. Аман қалған балапандар

Көрініс бойынша суреттерін әңгімелету.

Салған суреттерді тексеру.

Мағынаны тану:

а/Қызығушылықты ояту.

Тақтада цифрлармен әріптер шатастырылып берілген. Цифрларды өз орындарына
қойсақ жаңа тақырып аты шығады. Сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы:
«Қайырымдылық»

Авторы туралы мәлімет беру.

Мағзұм Сүндетов 1936 жылы Атырау облысы Мақат ауданы Доссор поселкісіне
дүниеге келген.

Еңбектері: «Жол айрығы», «Күтем сені Дидар», «Еліктің лағы», «Қызыл ай»
т.б

б/Оқулыұпен жұмыс:

Мәтінді оқыту, ат қою, бөлімдерге бөлу.

а/Ұқыпты оқушы

ә/Мұхтардың күшікке көмегі

б/Мейрімді ана

1-2 оқушыдан мазмұнын сұрау.

Сұрақтар беру:

1. Мұғалима Мұхтарды не үшін мақтады?

2. Мектептен келе жатқанда қандай оқиғаға тап болды?

3. Мұхтар не үшін қуанды?

4. Мұхтарға анасы не үшін ұрыспады?

5. Әңгіменің «Қайырымдылық» деп аталу себебі неде?

Тапсырма:

1. Мәтіннен күшіктің аянышты халін суреттейтін тұсты тауып оқы.

2. Әңгімеден Мұхтардың ұқыптылығын көрсететін жолдарды тауып оқы.

Топтастыру стратегисы:

Мұхтар қандай оқушы?

Ұқыпты
Қайырымды

Батыл Қ
Мейрімді

Қорғау
Ізгілікті іс

Жақсылық жасау Көмектесу

Ой толғау. Еркін жазу стратегисы:

1- Топқа кейіпкерге хат

2- Қайырымдылық

3- Мұхтарға мінездеме

4- Қайырымдылық туралы мақал-мәтел

Мұхтарға хат

Мұхтар, сен нағыз батыл баласың! Маған сенің сотқар балалардан қорықпай
кішкентай күшікті құтқарғаның қатты ұнады. Киіміңнің лас болғанына қарамай,
күшікке көрсеткен көмегің- нағыз қайырымдылық деп ойлаймын.

Қайырымдылық

Қайырымдылық- жақсы қасиет. Ол кішіге қамқор болу, үлкенге көмектесу,
ізгілікті іс жасау. Қайырымды адамды туыстары жақсы көреді, мақтан тұтады.

Мұхтарға мінездеме

Мұхтар- ұқыпты оқушы. Үнемі таза жүреді. Ол күшікті құтқарып өзінің батыл,
қайырымды екенін көрсетті.

Қайырымдылық туралы мақал-мәтел.

1- Жақсығы жасаған жақсылық өмір бойы тозбайды.

2- Мейрімділік жүректен

Мейрімсіздік білектен

3- Жақсылық ағаш басында,

Жамандық аяқ астында

Бағалау

Үйге: мәтінді оқу.

Сабақтың тақырыбы:

"Санды 7-ге көбейту және бөлу.

Сабақтың мақсаты: санды 7-ге көбейту және бөлу кестесімен оқушыларды
таныстыру; логикалық ойлау; есте сақтау қабілеттерін дамыту, жазбаша және
аузша есептеу дағдыларын жетілдіру, еңбек адамдарын құрметтеуге,
ұқыптылыққа тәрбиелеу;

Типі: аралас сабақ

Түрі: дәстүрлі

Пән-аралық байланыс: дүниетану, ана тілі

Көрнекілігі: суреттер, қима қағаздар.

Сабақтың барысы

Психологиялық әзірлік

1,2,3

Бойға жинап күш

Қолға қалам аламыз\

Әдемі етіп жазамыз.

Уй тапсырмасын тексеру

Математикалық диктант

2*7= 4 5*7= 35 1*7= 7 35:7= 5 14:7= 2
28:7= 4

6*7= 42 3*7= 21 4*7= 28 42:7= 6 7:7= 1
21:7 = 3

Есептің жауаптарын жеке-жеке оқушыларға оқыту, тексеру.

Осы есептерде сандарды қандай санға көбейттік –жеті.

Мағынаны табу

□∙7; □:7

Көркем жазу

7 7 7 7 7

Ой шақыру

-жеті қандай сан?

Ата тақ

Ана 7
қасиетті

Күн қарақшы жарғы

7 күнді ата

Бүгін, ертең, бүрсігүні, арғы күні, қасиетті күн, азына, соңғы күн.

Оқулықпен жұмыс

1 тапсырма

7*7 = 7*6+7 7*7= 49 49:7=7

8*7 = 8*6+8 8*7= 56 56:7 = 8

9*7 = 9*6+9 9*7 = 63 63:7 = 9

Жетіге жетіні көбейту дегеніміз-жетіге алтыны көбейту және шыққан нәтижеге
жетіні қосу. Жетіні алтығы көбейткенде қырық екі болады, қырық екіге жетіні
қосұанда қырық тоғызға тең. Қырық тоғыздың ішінде жеті жеті рет бар.

2 тапсырма (Бір оқушыға дауыстап оқыту)

Көрнекілікті пайдалана отырып, есептің шартын талдау.

а) Тігілді – 7 тон әр 7 тері 63 қой терісі

Қалды -? Тері

Ш: (7*2)+12=26

Ж: барлығы 26 суыр терісі

Топпен жұмыс

8*7=56 56:7=8 56:8=7
7*8=56

- Көбейтуді немен тексердік?

- Көбейтудің өзара кері амалы бөлу амалымен .

- Көбейтудің қандай қасиеті қарастырылды

- Ауыстырымдылық (көбейткіштердің орны ауыстырылғанымен мәні өзгермейді)

70*7=490

7*70=490

490:7=70

Өзіндік жұмыс

Өзіндік жұмыс ретінде 3 жаттығу берілді. Бірнеше оқушыға жауаптарын оқыту

56:7=8 63:9=7

8*7=56 7*9=63

56:8=7 9*7=63

7*8=56 63:7=9

Логикалық есептер

1 есеп. Қандай сан жоқ?

63 7 56 7

8 7

2 есеп. 7 + 21 49 : 7

:7 :7

Бекіту жұппен жұмыс

Қима қағаздар беру

* =23 * =24

24 : =3 24: =4

Сөз жұмбақ шешу

1. Жер аты?

2. Аптаның соңғы күні?

3. Әр қазақ баласы білу керек?

4. 56:7=?

Үйге: 5 тапсырма

-----------------------
Ж.Аймауытов

Мұхтар

Қайырымдыдыммммм

М

А

У

І

З

І

Г

Е

С

Ж

Е

Т

Т

А

І

К

Ж

Е

С

Е

Н

Б

С

І

Т

Е

Ж



Ұқсас жұмыстар
Абайдың шыннаты кім
Қоңыр қозы. тұрсын жұртбай
Ділдә қай шығарманың кейіпкері
Қоңыр қозы
Қош бол,бастауыш мектеп!
Оқушының әрекеті бағалау
М.әуезовтың өмірі мен өнер жолы, ұлылық үлгісі
Мұхтар Әуезов кім
Әлем әдебиетінің алыбы
Xxi ғасыр көшбасшысы жайлы
Пәндер