Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Аңшы мен қояндар
Ақтөбе қаласы
Тәрбиеші: Қуанова Ш.
№ 21 «Кәусәр бұлақ»
Мектепке дейінгі гимназия
Сабақтың тақырыбы :«Қуыршақты серуенге шығару»
Сабақтың мақсаты:Бір – бірінен ажыратып дұрыс атын тай білуге,
эстетикалыққа тәрбиелеу.
Сабаққа керекті құралдар: Ұлттық кейінген қуыршақ, қуыршақтың жылы
киімдері (шапка, шалбар, пальто) ойын
атрибуттары.
Әдіс тәсілдері:Әңгімелеу, көрсету, нұсқау беру.
Сөздіктер: Кәжекей, сәукеле, мәсі.
Сабақтың барысы:Балалар бүгін бізге қуыршақ қонаққа келді.
Балалар қане қуыршақпен амандасайық.
Балалар:Саламатсыз ба.
Тәрбиеші:Балалар біз қуыршаққа ат берейік.
Қуыршақтың аты Сауле.
Аты, кім балалар?
Балалар:Сауле
Тәрбиеші: Сәуле қандай тамаша кейініп келген.
Қарандаршы басында сәукеле, ал мыңау
көйлегі, ал мынау кәженкейі, ал аяғында мәсісі
бар. Енді балалар біз
Сәулеге ранап ән
тақпақтарымызды айтып берейік.
Тақпақ:1. Мені жақсы көреді
Күндей күліп келеді.
Көп ертегі біледі.
Маған айтып береді. Әсел.
2. Мен гүлдерді жұлмаймын.
Торғайларды қумаймын.
Айтқан сөзін тыңдаймын.
Анашымды сыйлаймын. Айхан.
3. Айналайын анашым.
Әлпештеген анашым.
Еміп өскен баламыз.
Маматайдың мамасын
4. Саяхаттап шырақты.
Орман тауға барамыз.
Бөгеп тастап бұлақты .
Көпшік жасап аламыз.
Ән: «Ойыншықтар».
Сауле: Бұл топтың балалары шетінен әнші екен,
Қандай жақсы балалар.
Рахмет балалар. Жарайсындар.
Тәрбиеші:Енді, балалар, қазір бәріміз Сәулемен серуенге
шығайық . Алдыменен Сәуленің жылы киімдерін
кигізейік. Бірінші қайсы киімін кигіземіз.
Балалар:1. Шапка, 2. Кофтасын, 3. Пальто.
Тәрбиеші:Енді балалар бәріміз серуенге шығып ойын
ойнайық.
Ойын: «Аңшы мен қояндар».
Мақсаты: Балаларды ептілікке, шапшандыққа, тәрбиелеу.
Мазмұны: Балалардың ішінде бір бала немесе тәрбиеші, әнші
болады. Ал, қалған балалар қояндар болады.
Қояндар орманда серуендеп қос аяқпен секіріп,
Бұтақтардың арасыменжүгіріп жүреді. Олар
аңшыны байқамайды. Тәрбиеші аңшы деп сигнал
береді. Сигнал бергенде қояндар өз үйлеріне тура
аңшыдан қашады. Ал аңшы қолындағы
мылтығымен серуендеп жүрген. Қояндардың
біреуін атып алады. Соңында аңшыдан неше атып
алғаның санатамыз. Ойын 3-4 рет қайталанады.
Тәрбиеші:Балалар бүгін өте жақсы қатыстындар. Әсель,
Рустем, Айхан, Айда. Келесі
сабақта бұдан да
жақсы қатысамыз.Қане, балалар
Сәулені шығарып
салайық.
Сәулеге не айтамыз балалар.
Балалар: Сау болыңыз.
Тәрбиеші: Біздерге тез – тезден қонаққа келіп
тұр.
Тәрбиеші: Қуанова Ш.
№ 21 «Кәусәр бұлақ»
Мектепке дейінгі гимназия
Сабақтың тақырыбы :«Қуыршақты серуенге шығару»
Сабақтың мақсаты:Бір – бірінен ажыратып дұрыс атын тай білуге,
эстетикалыққа тәрбиелеу.
Сабаққа керекті құралдар: Ұлттық кейінген қуыршақ, қуыршақтың жылы
киімдері (шапка, шалбар, пальто) ойын
атрибуттары.
Әдіс тәсілдері:Әңгімелеу, көрсету, нұсқау беру.
Сөздіктер: Кәжекей, сәукеле, мәсі.
Сабақтың барысы:Балалар бүгін бізге қуыршақ қонаққа келді.
Балалар қане қуыршақпен амандасайық.
Балалар:Саламатсыз ба.
Тәрбиеші:Балалар біз қуыршаққа ат берейік.
Қуыршақтың аты Сауле.
Аты, кім балалар?
Балалар:Сауле
Тәрбиеші: Сәуле қандай тамаша кейініп келген.
Қарандаршы басында сәукеле, ал мыңау
көйлегі, ал мынау кәженкейі, ал аяғында мәсісі
бар. Енді балалар біз
Сәулеге ранап ән
тақпақтарымызды айтып берейік.
Тақпақ:1. Мені жақсы көреді
Күндей күліп келеді.
Көп ертегі біледі.
Маған айтып береді. Әсел.
2. Мен гүлдерді жұлмаймын.
Торғайларды қумаймын.
Айтқан сөзін тыңдаймын.
Анашымды сыйлаймын. Айхан.
3. Айналайын анашым.
Әлпештеген анашым.
Еміп өскен баламыз.
Маматайдың мамасын
4. Саяхаттап шырақты.
Орман тауға барамыз.
Бөгеп тастап бұлақты .
Көпшік жасап аламыз.
Ән: «Ойыншықтар».
Сауле: Бұл топтың балалары шетінен әнші екен,
Қандай жақсы балалар.
Рахмет балалар. Жарайсындар.
Тәрбиеші:Енді, балалар, қазір бәріміз Сәулемен серуенге
шығайық . Алдыменен Сәуленің жылы киімдерін
кигізейік. Бірінші қайсы киімін кигіземіз.
Балалар:1. Шапка, 2. Кофтасын, 3. Пальто.
Тәрбиеші:Енді балалар бәріміз серуенге шығып ойын
ойнайық.
Ойын: «Аңшы мен қояндар».
Мақсаты: Балаларды ептілікке, шапшандыққа, тәрбиелеу.
Мазмұны: Балалардың ішінде бір бала немесе тәрбиеші, әнші
болады. Ал, қалған балалар қояндар болады.
Қояндар орманда серуендеп қос аяқпен секіріп,
Бұтақтардың арасыменжүгіріп жүреді. Олар
аңшыны байқамайды. Тәрбиеші аңшы деп сигнал
береді. Сигнал бергенде қояндар өз үйлеріне тура
аңшыдан қашады. Ал аңшы қолындағы
мылтығымен серуендеп жүрген. Қояндардың
біреуін атып алады. Соңында аңшыдан неше атып
алғаның санатамыз. Ойын 3-4 рет қайталанады.
Тәрбиеші:Балалар бүгін өте жақсы қатыстындар. Әсель,
Рустем, Айхан, Айда. Келесі
сабақта бұдан да
жақсы қатысамыз.Қане, балалар
Сәулені шығарып
салайық.
Сәулеге не айтамыз балалар.
Балалар: Сау болыңыз.
Тәрбиеші: Біздерге тез – тезден қонаққа келіп
тұр.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz