Сөздер ағылшын тілінде

Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебі.
Ағылшын тілі пәнінен факультатив сабағының
күнтізбелік -тақырыптық жоспары
(Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің
ағылшын тілі пәні мұғалімі
А. С. Брекееваның іс-тәжірибесінен )
Федоровка, 2013 жыл
Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің шет тілі пәндер бірлестігі отырысында қаралып, аудандық білім бөліміне ұсынылды.
Хаттама № 1 23. 08. 2013жыл
Құрастырушы:
Брекеева А. С. - Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
Рецензет :
Құрматова Г. Б . - Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің жоғары санатты ағылшын тілі пәні мұғалімі.
Ұсынылған бағдарлама Enjoy English ” Part 1, авторлары Биболетова М. З., Денисенко О. А., оқулығы бойынша құрылған. Бағдарламаның басты мақсаты - бастауыш сынып оқушыларын ағылшын тілінде сөйлей білуге үйрету, сөздік қорын дамыту, ағылшын тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру, өзіне берілген сұрақты тыңдап, түсініп, қысқа жауап беруге белгілі бір дәрежеде жүйелі сөйлей білуге, диалог түрінде әңгімелесе білуге үйрету.
Кіріспе сөз
« Қазақстан бүкіл әлемдегі халқы үш тілді пайдаланатын,
мәдениетті елі ретінде танылуға тиіс.
Бұлар: қазақ тілі-мемлекеттік тіл, орыс тілі-ұлтаралық
қатынас тілі, ағылшын тілі-жаhандық экономикаға
ойдағыдай кіру тілі»
Н. Ә. Назарбаев
Ағылшын тілі - XXI ғасырдың тілі. Бұл тіл қазақты дүниеге танытатын, әлемдік деңгейге шығаратын тіл. Еліміздің шет елдермен қарым-қатынасымыз күшейіп отырған қазіргі заманда оқушылардың шет тіліне қызығуын, білімге құштарлығын ояту, танымдық белсенділігін арттыру басты міндет. Демек, оқушыларымыздың ағылшын тілін білуі - уақыт талабы. Шетел тілі қазіргі кезде заман талабына сай көптеген мектептерде 1 сыныптан бастап жүргізілуде. Бұл оқушы бойында ерте кезеңнен бастап ұлтаралық, мәдениетаралық бірлестікке дайындықтың қалыптасуына тікелей ықпал етеді. Шетел тілін бастауыш мектептен бастап оқытудың артықшылығы әрбір балаға психологиялық ойлауына, шет тілі сөзіне көңіл аударуына, түсінуіне оң әсер ететіндігі, содан соң негізгі мектепте білімін берік нығайтуын, білім сапасын арттыруға мүмкіндік беретіндігінде.
Түсінік хат.
- Оқу пәнінің жалпы мақсаттары.
Оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына және оның тұтастай дамуына ықпал ету, сөйлеу қызметінің негізгі түрлеріндегі қарапайым шеттілдік коммуникативтік құзыреттің қалыптасуы, төменгі сынып оқушыларының эмоционалдық, шығармашылық, әлеуметтік, когнитивтік және тілдік қабілеттерін дамуы, ағылшын тілінде қарым-қатынас жасай алу негіздерін меңгеруі
- 3-сыныпта «Шетел тілі» (ағылшын тілі) оқу пәнінің міндеттері:
- . шет тілінде сөйлейтін/жазатын адамдармен өзара түсіністік орнатуға мүмкіндік беретін қарым-қатынас құралы ретіндегі шет тілі туралы түсінік қалыптастыру, дыбысталатын және жазбаша мәтіндер арқылы жаңаны танып білу;
- төменгі сынып оқушыларының лингвистикалық ой-өрістерін кеңейту; төменгі сынып оқушыларына қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық түсініктерді меңгеру;
- болашақта психологиялық кедергіні жеңу үшін жаңа тілдік әлемге төменгі сынып оқушыларының коммуникативтік-психологиялық бейімделуін және шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануды қамтамасыз ету;
- рольдік ойындар арқылы оқушының тұлғалық сапасын, оның түсінігін, ойын және қиялын дамыту;
- оқушыға рухани-адамгершілік тәрбие беру;
Сөйлесімнің фонетикалық, лексикалық сипаты .
Лексикалық қордағы тұрақты сөз тіркестері, түрлі репликалар, қарым-қатынасты қамтамасыз етудің тілдік этикеттің элементері болып есептеледі. Лексикалық минимумның орфографиясы.
Күтілетін нәтиже:
Төменгі сынып оқушыларының лингвистикалық ой-өрістерін кеңейуі; төменгі сынып оқушыларына қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық түсініктерді меңгеруі;
психологиялық кедергіні жеңу үшін жаңа тілдік әлемге төменгі сынып оқушыларының коммуникативтік-психологиялық бейімделуі
шет тілін пайдалану арқылы, үйрететін ойындар, оқу қойылымдары процестерінде балалардың эмоционалдық саласын дамуы.
Пән бойынша оқу жүктемесі: Аптасына 1 сағ. жылына 34 сағ.
Бақылау жұмысы жылына 2 рет
to teach greеt each other, to get acquainted and say goodbye in English;
- to acquaint pupils with the English alphabet;
- to learn understand simple expressions
pictures,
Video
http://www. youtube. com/watch?
Activity book #1
to develop skills in oral speech;
to conduct dialogue inquiry with question
Who are you ? and answer
I am …:
- to acquaint with English names of boys and girls;
- to acquaint with the letter Aa
I, you, who, a dog, a cat, a crocodile, a fox, an elephant, a tiger, Who are you? I am…, yes, no
I am a boy\girl
Toys, pictures,
Cards with ABC and with sounds,
Felt-tip pen, stickers
skills of oral speech: to conduct dialogue inquiry, using the question How old are you? and answer
I am 6 …;
to tell about yourself using offers with a link-verb with a support on model;
- to acquaint with the letter Bb
How old are you?
I am 6 (7, 8)
I am the dog. My name is Jack/ I am Jack.
Number, one, two, three, four, five
Cards with numbers, activeboard
Video from internet
http://my. mail. ru/video/mail/zmeshalkina/6081/7549. html
to develop skills of oral speech: to conduct dialogue inquiry, using questions: What is your name? Who are you? How old are you?:
to tell about yourself, using offers with a link-verb; completely to understand orally the text constructed on a familiar language material, with a support on the picture.
- to acquaint with the letter Cc.
And, six, seven, eight, nine, ten
What is your name? Who are you? How old are you
Cards with ABC and with sounds,
Felt-tip pen, stickers
audiodisk
A parrot, jump, run, fly, skip, sit, swim, he, she, can, I can…
Please, run!
drawings with animals with animals,
cards with ABC
to develop skills in oral speech: to learn to tell about yourself, using speech sample
1I can …: to learn to request information, using a question
Can you …? and to answer it
Yes, I can, No, I can’t:
to learn to express a request: Please, run! : completely to understand aurally the short text constructed on a familiar language material, with a support on the picture.
- to acquaint with the letter Ee
Cards with expressions
, with AbC and sounds
activeboard
to develop skills of oral speech: to learn to tell about yourself, using a speech sample I can…:
to learn to request information, using the question Can you …? and to answer it
Yes, I can, No, I can’t: to learn to express a request: Please, run! : completely to understand orally the short text constructed on a familiar language material, with a support on the picture.
- to acquaint with the letter Ff.
A lion, a monkey, sing, dance, Can you…? Yes, I can, No, I can’t:
I can skip.
drawings with animals with animals,
cards with ABC,
to develop skills of oral speech: to learn to tell about itself, using speech sample I can …, I can't: to learn to request information, using the question Can you …? and to answer it to Yes, I can, No, I can’t: to learn to express a request: Please, run! : completely to understand orally the short text constructed on a familiar language material, with a support on the picture.
- to acquaint with the letter Gg
A cockerel Can you…?
I can skip, dance and sing.
Yes, I can, No, I can’t:
Please, run!:
Toys, pictures,
Cards with ABC and with sounds,
Felt-tip pen, stickers
estimation card
to develop skills of oral speech: to learn to tell about yourself, using speech sample I can …, I can't:
to learn to request information, using the question
What is your name?
How old are you?
Can you …? and to answer them: to learn to express a request: Please, run! : completely to understand orally the short text constructed on a familiar language material, with a support on the picture.
- to acquaint with the letter Hh
His, her
His name is…
Her name is…
drawings with animals with animals,
cards with ABC, activeboard
to develop skills of oral speech: to learn to tell about yourself, using speech sample I can …, I can't: to learn to request information, using the question What is your name? How old are you? Can you …? and to answer them: to learn to tell about the schoolmate, using a speech sample: He/She can …, He/She can't …: to understand aurally the short text constructed on a familiar language material:
to acquaint with the letter Ii.
Ii
[ai] [i]
Count, read, write, draw
I can…, I can't
What is your name? How old are you? Can you…?
He/She can…, He/She cannot
cutting alphabet,
, Power
Point Presentation
to develop skills of oral speech: to learn to tell about itself, using speech sample I can …: to learn to request information, using the question What is your name? How old are you? Can you …? and to answer them: to learn to make orders, to express requests of Please, run! ; to learn to express approval to that others made, using expressions: to understand orally the short text constructed on a familiar language material:
to acquaint with the letter Jj
A fish, Fine! Well done! OK!
I can…,
What is your name? How old are you? Can you…?
Please, run
Activeboard, cards with words and letters
Flipcharts,
audiodisk
to develop skills of oral speech: to learn to tell about someone, using a speech sample of
She (He) can … She(he) can’t: to learn to make orders, to express requests of Please, run! ; to learn to express approval to that others made, using expressions: to understand orally the short text, with a support on an illustration;
to acquaint with the letter Kk.
Walk
She (He) can… She(he) can’t, :
Please, run
Activeboard, cards with words and letters
Power Point Presentation
Video
to develop skills of oral speech: to learn to tell that you have, using a speech sample of I have got …; to learn to make orders, to express council: Take a pen, please! ; to learn to understand aurally the short text, with a support on an illustration;
to acquaint with the letter Ll
A pen, a pencil, a pencil box, a bag, a textbook, a workbook, a rubber, have
got,
Take a pen, please!
I have got
cards for lexicon training;
situational pictures
to develop skills of oral speech: to learn to tell that you have, using a speech sample of I have got …; to learn to tell that people around are able to do; to learn to understand aurally the short text, with a support on an illustration;
to acquaint with the letter Mm
Flipcharts for creation of projects;
. list of paper for each pupil,
AUDIO DISK
to develop skills of oral speech: to learn to tell that you have, using a speech sample of I have got …;
to learn to describe subjects, calling their color; to learn to understand aurally the short text, with a support on an illustration;
to acquaint with the letter Nn.
Red, blue, green, yellow, orange, black What colour is it?
Sample : I have got…;
Cards with ABC and with sounds,
Felt-tip pen, stickers
estimation card
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz