Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөздер ағылшын тілінде
Федоровка қазақ
жалпы орта білім беретін мектебі.
Ағылшын тілі пәнінен факультатив сабағының
күнтізбелік –тақырыптық жоспары
(Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің
ағылшын тілі пәні мұғалімі
А.С.Брекееваның іс-тәжірибесінен )
Федоровка, 2013 жыл
Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің шет тілі пәндер
бірлестігі отырысында қаралып,аудандық білім бөліміне ұсынылды.
Хаттама № 1 23.08.2013жыл
Құрастырушы:
Брекеева А.С.- Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
Рецензет :
Құрматова Г.Б.- Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің жоғары санатты ағылшын тілі пәні
мұғалімі.
Ұсынылған бағдарлама Enjoy English ” Part 1,авторлары
Биболетова М.З., Денисенко О.А., оқулығы бойынша құрылған.
Бағдарламаның басты мақсаты – бастауыш сынып оқушыларын ағылшын
тілінде сөйлей білуге үйрету, сөздік қорын дамыту, ағылшын тіліне тән
дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру, өзіне берілген сұрақты тыңдап,
түсініп, қысқа жауап беруге белгілі бір дәрежеде жүйелі сөйлей білуге,
диалог түрінде әңгімелесе білуге үйрету.
Кіріспе сөз
«
Қазақстан бүкіл әлемдегі халқы үш тілді пайдаланатын,
мәдениетті елі
ретінде танылуға тиіс.
Бұлар: қазақ тілі-мемлекеттік тіл, орыс тілі-ұлтаралық
қатынас тілі, ағылшын тілі-жаhандық экономикаға
ойдағыдай кіру тілі»
Н.Ә.Назарбаев
Ағылшын тілі – XXI ғасырдың тілі. Бұл тіл қазақты дүниеге
танытатын, әлемдік деңгейге шығаратын тіл. Еліміздің шет елдермен
қарым-қатынасымыз күшейіп отырған қазіргі заманда оқушылардың шет
тіліне қызығуын, білімге құштарлығын ояту, танымдық белсенділігін
арттыру басты міндет. Демек, оқушыларымыздың ағылшын тілін білуі –
уақыт талабы. Шетел тілі қазіргі кезде заман талабына сай көптеген
мектептерде 1 сыныптан бастап жүргізілуде. Бұл оқушы бойында ерте
кезеңнен бастап ұлтаралық, мәдениетаралық бірлестікке дайындықтың
қалыптасуына тікелей ықпал етеді. Шетел тілін бастауыш мектептен
бастап оқытудың артықшылығы әрбір балаға психологиялық ойлауына, шет
тілі сөзіне көңіл аударуына, түсінуіне оң әсер ететіндігі, содан соң
негізгі мектепте білімін берік нығайтуын, білім сапасын арттыруға
мүмкіндік беретіндігінде.
Түсінік хат.
1. Оқу пәнінің жалпы мақсаттары.
Оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына және оның тұтастай дамуына
ықпал ету, сөйлеу қызметінің негізгі түрлеріндегі қарапайым шеттілдік
коммуникативтік құзыреттің қалыптасуы, төменгі сынып оқушыларының
эмоционалдық, шығармашылық, әлеуметтік, когнитивтік және тілдік
қабілеттерін дамуы, ағылшын тілінде қарым-қатынас жасай алу негіздерін
меңгеруі
2. 3-сыныпта «Шетел тілі» (ағылшын тілі) оқу пәнінің міндеттері:
• .шет тілінде сөйлейтін/жазатын адамдармен өзара түсіністік орнатуға
мүмкіндік беретін қарым-қатынас құралы ретіндегі шет тілі туралы түсінік
қалыптастыру, дыбысталатын және жазбаша мәтіндер арқылы жаңаны танып
білу;
• төменгі сынып оқушыларының лингвистикалық ой-өрістерін кеңейту; төменгі
сынып оқушыларына қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша
және жазбаша сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық
түсініктерді меңгеру;
• болашақта психологиялық кедергіні жеңу үшін жаңа тілдік әлемге төменгі
сынып оқушыларының коммуникативтік-психологиялық бейімделуін және шет
тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануды қамтамасыз ету;
• рольдік ойындар арқылы оқушының тұлғалық сапасын, оның түсінігін, ойын
және қиялын дамыту;
• оқушыға рухани-адамгершілік тәрбие беру;
Сөйлесімнің фонетикалық,лексикалық сипаты.
Лексикалық қордағы тұрақты сөз тіркестері, түрлі репликалар, қарым-
қатынасты қамтамасыз етудің тілдік этикеттің элементері болып
есептеледі. Лексикалық минимумның орфографиясы.
Күтілетін нәтиже:
Төменгі сынып оқушыларының лингвистикалық ой-өрістерін кеңейуі; төменгі
сынып оқушыларына қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша
және жазбаша сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық
түсініктерді меңгеруі;
психологиялық кедергіні жеңу үшін жаңа тілдік әлемге төменгі сынып
оқушыларының коммуникативтік-психологиялық бейімделуі
шет тілін пайдалану арқылы, үйрететін ойындар, оқу қойылымдары
процестерінде балалардың эмоционалдық саласын дамуы.
Пән бойынша оқу жүктемесі: Аптасына 1 сағ. жылына 34 сағ.
Бақылау жұмысы
жылына 2 рет
|№ |Date |Theme |Ho|The|
| | | |ur|con|
| | | |s |ten|
| | | | |t |
| | | | |of |
| | | | |the|
| | | | |les|
| | | | |son|
| |Балалармен шеңберде тұрып екі|Мұғаліммен амандасады. | | |
|Мотивациялық |тілді амандасады: | | | |
|қозғаушылық |«Қайырлы күн! | | | |
| |Good morning!» |Бір-біріне бұрылып | | |
| |Балаларды бір бірімен |амандасады. | | |
| |амандасуды сұрайды: “Face |Жұптармен ауысады. | | |
| |each other and say Hello!” | | | |
| |.Жұптармен ауысуды ұсынады | | | |
|Ұйымдастыру |:“Face another child,say | | | |
| |hello!” | | | |
| |Қолдың қимылымен көрсетіп |Орындарына отырады. | | |
| |орындарына барып отыруын |Тыңдайды.Жаңа ағылышн | | |
| |сұраймын.Go to your sit and |сөздерді | | |
|Фонетикалық |Sit down, please! |қайталайды.Бір-бірінен атын| | |
|жұмыс | |сұрап,өздерін таныстырады. | | |
| |Балалармен танысу. | | | |
| |My name is Assel Sabitovna, |Hello! | | |
| |I am an English teacher. |My name is…. | | |
| | |And What is your name? | | |
| |What is your name? | | | |
| |My name is… | | | |
| | | | | |
| |Оқулықпен таныстыру. | | | |
| | |Жаңа сөздерді | | |
| |Артикуляциялық аппаратын |қатты-ақырын-сыбырлап | | |
| |жаттықтыру. |айтады. | | |
| |Жаңа сөздерді |Сөйлемді қайталайды. | | |
| |қатты-ақырын-сыбырлап айтады.|Бір біріне бұрылады.Жаңа | | |
| |My name is |сөздерді бір біріне айтады.| | |
| |What is your name? |Жаттығуларды орындайды | | |
| | | | | |
| |[m]-ерін мен ерін дыбысы |Оқушылар фонетикалық | | |
|Лексикалық жұмыс|[n]-тілдің ұшы таңдайда |жаттығуларды бірге | | |
| |[w]-ерінді дөңгелетіп |орындайды. | | |
| |үреміз,күлеміз. | | | |
| | | | | |
| |Open workbook! |Жұмыс кітабын ашып жатығуды| | |
| |Lesson 1(әр сөйлем аударылып |орындайды. | | |
| |береді) | | | |
| |Мына сүретте үлкен үй бар. |Әріптер | | |
| |Не көріп тұрмыз? |Санайды ,қазақ тіліне ұқсас| | |
| |Қанша әріп санаймыз? |әріптерді жасылмен , | | |
| | |танымайтын әріптерді | | |
| | |қызылмен бояйды. | | |
| | | | | |
| | |Сүретке қарап спотүрлерін | | |
| | |қазақша атап береді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Сергіту. |-Балалар ,ағылшын тілінде 26 | | | |
| |әріп бар,олардың 6 дауысты, | | | |
| |20 –сы дауыссыз. | | | |
|Қорытындылау |44 дыбыс бар. | | | |
| | |Үстелдің үстіндегі суретті | | |
| | |таңдап ағылшын тілінде | | |
| | |бір-біріне айтуға тырысады.| | |
|Рефлексия |Ex.1 Сүретте қандай спорт | | | |
| |түрлері бейнеленген. | | | |
| | | | | |
| |Сөздер ағылшын тілінде |Дәрігер,боксшы,суретші,тіс | | |
| |таныстырып өтіледі |дәрігері,балықшы. | | |
| |Volleyball, basketball,tennis|Тыңдайды,қайталайды, есте | | |
| |,football |қалған сөздерді айтады . | | |
| |Жаңа сөздерді бір біріне | | | |
| |айтуды ұсынады. | | | |
| | |Әр түрлі мамандықтар | | |
| |Ex.3 |бейнеленген суреттерді | | |
| |Мына сүреттерді қандай |таңдап оны ағылшын тілінде | | |
| |мамандықтар бар? |айтады | | |
| |Жаңа сөздермен таныстыру. |Teacher | | |
| |A doctor,teacher,dentist, |I am a teacher | | |
| |boxer,fisherman. | | | |
| | | | | |
| | |Орындарына тұрып ән айтады | | |
| |Brainstorming |,қимылдарды орындайды | | |
| | | | | |
| |Суреттерді алып ағылшынша | | | |
| |атап беріп , сөйлем құру. | | | |
| |Мыс: | | | |
| |A doctor . |Тыңдайды,қайталайды. | | |
| |I am a doctor |Ұнаған аттарын таңдап | | |
| | |іштеріне сақтайды , | | |
| |. |бір-бірінің атарын ағылшын | | |
| | |тілінде сұрап білу керек. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |2 тілде «рахмет» сөзді | | |
| |«What is your name?» |қайталайды | | |
| |Интербелсенді тақтадан видео | | | |
| |көрсетіледі. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |A game | | | |
| |Ағылшын есімдері | | | |
| |карточкаларда жазылған | | | |
| |баларға ұсынылады . | | | |
| |Alice ,Jack,Margaret,Stiff, | | | |
| |Garry,Bob,Betsy,Kate,Jain. | | | |
| | | | | |
| |f\e Hello! My name is Jess | | | |
| |I am a teacher7 | | | |
| |What is your name? | | | |
| |Repeat, please | | | |
| |What is your name? | | | |
| |My name is | | | |
| |I am doctor, teacher,dentist | | | |
| |etc. | | | |
| | | | | |
| |Не істедік? Немен таныстық? | | | |
| |Не істеу білеміз? | | | |
| |Cабаққа өте жақсы | | | |
| |қатысқандарын үшін, мына | | | |
| |жұлдызшаларды сыйлаймын. | | | |
| |The lesson is over.Сабағымыз | | | |
| |аяқталды.Thank you.Рахмет. . | | | |
Қосымша №1
What is your name?
What is your name?
Now tell me please,
What is your name? My name is Janet, My name is Janet, That’s my name?
B) [w]-Why do you cry,Willy?
Why do you cry?
Why Willy ,why Willy?
Why do you cry?
№2
Theme: The letter Aa
Сабақтың мақсаты: 1.Ағылшын тілінде сөйлуге және түсінуге мумкіндік туғызу
2.Тәрбиелік мақсаты: Жаңа өмірге
болған көз
қарасын дамыту.Жаңа өмірге
құштарлығын арттыру.
3.Дамытушылық мақсаты: Алған
білімдеріне талдау
жасауға және білімдерін дамытуға
үйрету..
Міндеттері:
1.Оқушылармен еркін жұмыс формуласын ұйымдастыру.
2.Естігендерін тәжрібеде қолдану.
3.Оқуға дағдылау.
4.Сұрақ-жауап жаттығуларын жасау.
5.Сұрақ-жауап арқылы даилогты қалыптастыру.
6.What is your name? сұрағымен таныстыру және гармматикалық түсінік
беру.
Сабақтың түрі:жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,тыңдалым,оқылым, ойын арқылы қайталау
,бекіту.
Көрнекілігі: Тақырып бойынша суреттер, Дыбысты таспалар,
компьютер, проектор, экран, презентация, Microsoft
Power Point
.
|Кезендері | Мұғалім | Балалар іс-әрекеті|+ |- |
| |іс-әрекеті | | | |
|1. Ұйымдастыру. | Оқушылармен амандасу.. |Good morning! Good | | |
| |Good morning dear boys and |morning! | | |
| |girls! |Good morning, to you! | | |
| | |Good morning! Good | | |
| |Жаңа тақырып тақтаға жазылып,|morning! | | |
| |сабақтың мақсатымен танысу. |I am glad to see you! | | |
| |Бугін біз ағылшын тілінің | | | |
| |алғашқы әріпімен танысамыз Аа|Оқушылар тыңдайды. | | |
| |және What is your name? деген| | | |
| |сұраққа жауап беруді | | | |
| |жалғастырамыз.Бугін біз сабақ| | | |
| |барысында ағылшын тілінде | | | |
| |жанурлардың атын үйренеміз | | | |
| |оған қоса Who are you? | | | |
| |Cұрағына жауап қайтаруды | | | |
| |үйренеміз. | | | |
|2. Экранда |Мұғалім оқушылардан экаранда |Оқушылар экранда | | |
|келтірілген |көргендерін мұғалімнің |көргендеріне анализ жасай| | |
|мысалдардың |көмегімен оқуды үсынады. |отырып естіген сөздерді | | |
|анализдері. |(1-слайд). |дұрыс қолдануға | | |
| |What is your name? |дағдыланады. Мұғалімнің | | |
| |Сенің атың кім? |көмегімен сұраққа жауап | | |
| |My name is Nursultan. |қайтаруды үйренеді. | | |
| |Менің атым Нурсултан. |Қайталайды. | | |
|3. Жұптық жұмыс. | Мұғалім оқушылармен |Оқушылар бір-бірлерімен | | |
| |амандасып және |амандасады және танысады.| | |
| |What is your ?сұрағын қойып | | | |
| |танысып шығады және слайдта |What is your name? | | |
| |көрсетілгендей бір-бірлеріне |My name is … . | | |
| |сұрақ қойып танысып |(T-p1 –p2-p3-p4-p5-…) | | |
| |шығады.(2-слайд). | | | |
| |1)-Hi! What is your name? | | | |
| |-Hi! My name is Marat. | | | |
| |2)-Good morning. My name is | | | |
| |Colin. What is your name? | | | |
| |-Good morning. My name is | | | |
| |Asel. | | | |
| |3)-Hello! What is your name? | | | |
| |- My name is Sara. And what | | | |
| |is your name? | | | |
| |-My name is Nursultan. | | | |
| |- I glad to meet you. | | | |
|4.Фонетикалық |Now let’s improve our |Оқушылар тақтадағы | | |
|жаттығу. |pronunciation. |сөздерді мұғалімнің | | |
| |Алдын ала дайындалған дыбыс |көмегімен қайталап | | |
| |таспасын тыңдап жаттығу |жаттығуды жасайды. | | |
| |жасаймыз. |Сөздері тақтада | | |
| |[w],[i],[t],[n],[ei], [m].[l]|жазылған.(3- слайд) | | |
| | |дыбыстармен | | |
| | |танысады,қайталайды. | | |
|5. Sing a song |Мұғалім оқушыларға экранда | Оқушылар өлеңді тыңдап | | |
| |көрсетілген өлең шумақтарын |қайталап айтып үйренеді. | | |
| |тыңдап қайталуды уйретеді. | | | |
| |(4-слайд) |What is your name? | | |
| |What is your name? |What is your name? | | |
| |What is your name? |Now tell me please, | | |
| |Now tell me please, |What is your name? | | |
| |What is your name? |My name is Janet, | | |
| |My name is Janet, |My name is Janet, | | |
| |My name is Janet, |That’s my name? | | |
| |That’s my name? | | | |
|6.Жаңа сөздермен |Мұғалім оқушыларға суретке | | | |
|қоса дыбыстарды |қарай отырып ағылшын тілінде |Берілген сөздерден | | |
|таныстыру. |атайды. |оқушылар | | |
| |A fox, a lion, an elephant,a |тыңдайды,қайталайды. | | |
| |rabbit, a dog, a lion, a | | | |
| |monkey. |Дыбыстарды дәптерлеріне | | |
| |Afox |жазады. | | |
| |Қандай дыбыс естіледі ? | | | |
| |[f] | | | |
| | |1. Who are you? | | |
| |Who are you? Сұрағы |2. I am a boy\girl | | |
|. |таныстырылады. | | | |
|Лексикалық жұмыс |I am a.. | | | |
| | |Жануарлар бар сүреттерді | | |
| |Үстелге ойыншықтар қойылады |таңдап мұғалімнің | | |
| |қоян, аю, түлкі т.б |көмегімен ағылшын тілінде| | |
| |Оқушылар шақырылып есіне |айтып шығады | | |
| |қалған сөздерді айтуы | | | |
| |сұралады. |Жасырын ойыншық алып | | |
| |A game |қалғандары Who are | | |
| |Who are you ? |you?сұрақ арқылы білу | | |
| |I am a -біренше рет |керек. | | |
| |қайталанған соң ойын | | | |
| |ойнатылады.. | | | |
|Аа әріпімен |Аа [ei] |Оқушылар | | |
|таныстыру. |.Дауысты дыбыс |қайталайды,дәптерлеріне | | |
| |Name ,cat |жазады. | | |
| |Оқылым үйретіледі. | | | |
| |Active Studio мен жазылуы |Өздері оқиды .name,cat | | |
| |үйретіледі |жазады,аударады. | | |
| | |Жұмыс дәптеріне | | |
| | |орындайды. | | |
|Бекіту |Оқулықпен жұмыс |Сүретке қарап жаңуарларды| | |
| |Ех 2 s\b ex.2 w\b |ағылшын тілінде атайды. | | |
| | |Жұмыс дәптерлерінде | | |
| | |жаттығуды орындайды. | | |
| |Не істедік? Немен таныстық? |. | | |
|Рефлексия |Не істеу білеміз? | | | |
| | | | | |
| |The lesson is over.Сабағымыз | | | |
| |аяқталды.Thank you.Рахмет | | | |
|Бағалау | Ех. 4 | | | |
|Үй тапсырмасы |Аа әріпін жазу. | | | |
| |Карточкаларға сандарды салып | | | |
| |келу | | | |
|. Сабақтың |The lesson is over! | | | |
|аяталуы. |Good bye! |Goodbye! | | |
Қосымша 2
.
Дидактикалық материал
Фонетикалық ойын:
«Сурет»
Балалардың алдына , өтіліп жатқан әріптен басталатын сүреттер қойылады .
Мыс. Аа әріпін таныстырып жатқанда алманың суретін алу керек.5 сөз тапқан
бала жеңіпаз болады..
«Сиқыршы»
Тақтаға сөз жазылады бір әріп ауыстырып басқа сөз шығару
Мыс: Cаt,-Fat -Hat
Фонетикалық жаттығулар
1.Tick ,tock,tick,tock.
Says my clock.
Tock ,tick,tock, tick
Be quick!
2.I have a flat
She has a hat
Ann has a bag.
3.Polly put the kettle on,
Polly put the kettle on,
Polly put the kettle on,
We ‘ll have tea.
Sally,take it off again,
Sally,take it off again,
Sally,take it off again,
They’ve all gone away!
4.Rain,rain,rain go away
Come again another day-
Little Mary wants to play!
Counting rhymes
One ,two,three,four,
Mary at the cottage door,
Five, six,seven,eight,
Eating cherries off the plate.
One, Two, Buckle My Shoe
1... 2... Buckle my shoe
3... 4... Knock at the door
5... 6... Pick up sticks
7... 8... Lay them straight
9... 10... A big fat hen
11... 12... Dig and delve
13... 14... Maids a-courting
15... 16... Maids in the kitchen
17... 18... Maids a-waiting
19... 20... I've had plenty!
Songs
One, Two, I Like You
One, two, I like you. One, two, I like you.
One, two, three, you like me and I like you.
One, two, I like you. One, two, I like you.
One, two, three, you like me and I like you. (I do!)
Jingle bells
Riddles
I live in the woods.
I'm very big and furry.
I have a big nose, a little tail and four legs.
I like to eat fish and berries.
I am a... BEAR
I have wings but I'm not a bird
I am small and colorful.
I live in gardens and fields and forests.
I used to be a caterpillar.
I am a... butterfly
I'm a soft and furry pet.
I have four legs and a long tail.
I have sharp teeth and claws.
I like to chase mice.
I am a... cat
I live in a house called a coop.
I have two legs, two wings and a tail.
I eat worms and bugs and grain.
I lay eggs.
I am a... chicken
I live in lakes and rivers.
I eat fish and birds.
I have four legs and a long tail.
I have lots of pretty teeth.
I am a... crocodile
I have four legs.
I'm very smart and I like to play.
I like to smell things.
I can wag my tail.
I am a... dog
I'm very, very big.
I like to eat peanuts and hay.
I have four legs and two big ears.
My long nose is called a trunk.
I am an... elepha
Ребусы на
английском языке с ответами
ОТВЕТ НА РЕБУС: (friendship )
ОТВЕТ НА РЕБУС: (blackboard )
ОТВЕТ НА РЕБУС: (chess)
ОТВЕТ НА РЕБУС(monday)
Пайдаланған әдебиеттер
1. Enjoy English ” Part 1, оқулығы
Биболетова М.З., Денисенко О.А., «Титул» баспасы 2012ж
2.”Way Ahead” 1 Printha Ellis,Mary Bowen “Macmillan Publishes”
3.«.Мектептегі шет тілі » республикалық әдістемелік –педагогикалық
журнал № 4 2013ж
4.”Happy English” Activity book T.Klementyeva
5.«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» Кембридж баспасы 2012 ж
-----------------------
A teacher
Cooker
A doctor
Painter
жалпы орта білім беретін мектебі.
Ағылшын тілі пәнінен факультатив сабағының
күнтізбелік –тақырыптық жоспары
(Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің
ағылшын тілі пәні мұғалімі
А.С.Брекееваның іс-тәжірибесінен )
Федоровка, 2013 жыл
Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін мектебінің шет тілі пәндер
бірлестігі отырысында қаралып,аудандық білім бөліміне ұсынылды.
Хаттама № 1 23.08.2013жыл
Құрастырушы:
Брекеева А.С.- Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
Рецензет :
Құрматова Г.Б.- Федоровка қазақ жалпы орта білім беретін
мектебінің жоғары санатты ағылшын тілі пәні
мұғалімі.
Ұсынылған бағдарлама Enjoy English ” Part 1,авторлары
Биболетова М.З., Денисенко О.А., оқулығы бойынша құрылған.
Бағдарламаның басты мақсаты – бастауыш сынып оқушыларын ағылшын
тілінде сөйлей білуге үйрету, сөздік қорын дамыту, ағылшын тіліне тән
дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру, өзіне берілген сұрақты тыңдап,
түсініп, қысқа жауап беруге белгілі бір дәрежеде жүйелі сөйлей білуге,
диалог түрінде әңгімелесе білуге үйрету.
Кіріспе сөз
«
Қазақстан бүкіл әлемдегі халқы үш тілді пайдаланатын,
мәдениетті елі
ретінде танылуға тиіс.
Бұлар: қазақ тілі-мемлекеттік тіл, орыс тілі-ұлтаралық
қатынас тілі, ағылшын тілі-жаhандық экономикаға
ойдағыдай кіру тілі»
Н.Ә.Назарбаев
Ағылшын тілі – XXI ғасырдың тілі. Бұл тіл қазақты дүниеге
танытатын, әлемдік деңгейге шығаратын тіл. Еліміздің шет елдермен
қарым-қатынасымыз күшейіп отырған қазіргі заманда оқушылардың шет
тіліне қызығуын, білімге құштарлығын ояту, танымдық белсенділігін
арттыру басты міндет. Демек, оқушыларымыздың ағылшын тілін білуі –
уақыт талабы. Шетел тілі қазіргі кезде заман талабына сай көптеген
мектептерде 1 сыныптан бастап жүргізілуде. Бұл оқушы бойында ерте
кезеңнен бастап ұлтаралық, мәдениетаралық бірлестікке дайындықтың
қалыптасуына тікелей ықпал етеді. Шетел тілін бастауыш мектептен
бастап оқытудың артықшылығы әрбір балаға психологиялық ойлауына, шет
тілі сөзіне көңіл аударуына, түсінуіне оң әсер ететіндігі, содан соң
негізгі мектепте білімін берік нығайтуын, білім сапасын арттыруға
мүмкіндік беретіндігінде.
Түсінік хат.
1. Оқу пәнінің жалпы мақсаттары.
Оқушының жеке тұлға болып қалыптасуына және оның тұтастай дамуына
ықпал ету, сөйлеу қызметінің негізгі түрлеріндегі қарапайым шеттілдік
коммуникативтік құзыреттің қалыптасуы, төменгі сынып оқушыларының
эмоционалдық, шығармашылық, әлеуметтік, когнитивтік және тілдік
қабілеттерін дамуы, ағылшын тілінде қарым-қатынас жасай алу негіздерін
меңгеруі
2. 3-сыныпта «Шетел тілі» (ағылшын тілі) оқу пәнінің міндеттері:
• .шет тілінде сөйлейтін/жазатын адамдармен өзара түсіністік орнатуға
мүмкіндік беретін қарым-қатынас құралы ретіндегі шет тілі туралы түсінік
қалыптастыру, дыбысталатын және жазбаша мәтіндер арқылы жаңаны танып
білу;
• төменгі сынып оқушыларының лингвистикалық ой-өрістерін кеңейту; төменгі
сынып оқушыларына қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша
және жазбаша сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық
түсініктерді меңгеру;
• болашақта психологиялық кедергіні жеңу үшін жаңа тілдік әлемге төменгі
сынып оқушыларының коммуникативтік-психологиялық бейімделуін және шет
тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануды қамтамасыз ету;
• рольдік ойындар арқылы оқушының тұлғалық сапасын, оның түсінігін, ойын
және қиялын дамыту;
• оқушыға рухани-адамгершілік тәрбие беру;
Сөйлесімнің фонетикалық,лексикалық сипаты.
Лексикалық қордағы тұрақты сөз тіркестері, түрлі репликалар, қарым-
қатынасты қамтамасыз етудің тілдік этикеттің элементері болып
есептеледі. Лексикалық минимумның орфографиясы.
Күтілетін нәтиже:
Төменгі сынып оқушыларының лингвистикалық ой-өрістерін кеңейуі; төменгі
сынып оқушыларына қолжетімді және қарапайым деңгейде шет тілінде ауызша
және жазбаша сөйлеуді игеруге қажетті қарапайым лингвистикалық
түсініктерді меңгеруі;
психологиялық кедергіні жеңу үшін жаңа тілдік әлемге төменгі сынып
оқушыларының коммуникативтік-психологиялық бейімделуі
шет тілін пайдалану арқылы, үйрететін ойындар, оқу қойылымдары
процестерінде балалардың эмоционалдық саласын дамуы.
Пән бойынша оқу жүктемесі: Аптасына 1 сағ. жылына 34 сағ.
Бақылау жұмысы
жылына 2 рет
|№ |Date |Theme |Ho|The|
| | | |ur|con|
| | | |s |ten|
| | | | |t |
| | | | |of |
| | | | |the|
| | | | |les|
| | | | |son|
| |Балалармен шеңберде тұрып екі|Мұғаліммен амандасады. | | |
|Мотивациялық |тілді амандасады: | | | |
|қозғаушылық |«Қайырлы күн! | | | |
| |Good morning!» |Бір-біріне бұрылып | | |
| |Балаларды бір бірімен |амандасады. | | |
| |амандасуды сұрайды: “Face |Жұптармен ауысады. | | |
| |each other and say Hello!” | | | |
| |.Жұптармен ауысуды ұсынады | | | |
|Ұйымдастыру |:“Face another child,say | | | |
| |hello!” | | | |
| |Қолдың қимылымен көрсетіп |Орындарына отырады. | | |
| |орындарына барып отыруын |Тыңдайды.Жаңа ағылышн | | |
| |сұраймын.Go to your sit and |сөздерді | | |
|Фонетикалық |Sit down, please! |қайталайды.Бір-бірінен атын| | |
|жұмыс | |сұрап,өздерін таныстырады. | | |
| |Балалармен танысу. | | | |
| |My name is Assel Sabitovna, |Hello! | | |
| |I am an English teacher. |My name is…. | | |
| | |And What is your name? | | |
| |What is your name? | | | |
| |My name is… | | | |
| | | | | |
| |Оқулықпен таныстыру. | | | |
| | |Жаңа сөздерді | | |
| |Артикуляциялық аппаратын |қатты-ақырын-сыбырлап | | |
| |жаттықтыру. |айтады. | | |
| |Жаңа сөздерді |Сөйлемді қайталайды. | | |
| |қатты-ақырын-сыбырлап айтады.|Бір біріне бұрылады.Жаңа | | |
| |My name is |сөздерді бір біріне айтады.| | |
| |What is your name? |Жаттығуларды орындайды | | |
| | | | | |
| |[m]-ерін мен ерін дыбысы |Оқушылар фонетикалық | | |
|Лексикалық жұмыс|[n]-тілдің ұшы таңдайда |жаттығуларды бірге | | |
| |[w]-ерінді дөңгелетіп |орындайды. | | |
| |үреміз,күлеміз. | | | |
| | | | | |
| |Open workbook! |Жұмыс кітабын ашып жатығуды| | |
| |Lesson 1(әр сөйлем аударылып |орындайды. | | |
| |береді) | | | |
| |Мына сүретте үлкен үй бар. |Әріптер | | |
| |Не көріп тұрмыз? |Санайды ,қазақ тіліне ұқсас| | |
| |Қанша әріп санаймыз? |әріптерді жасылмен , | | |
| | |танымайтын әріптерді | | |
| | |қызылмен бояйды. | | |
| | | | | |
| | |Сүретке қарап спотүрлерін | | |
| | |қазақша атап береді. | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Сергіту. |-Балалар ,ағылшын тілінде 26 | | | |
| |әріп бар,олардың 6 дауысты, | | | |
| |20 –сы дауыссыз. | | | |
|Қорытындылау |44 дыбыс бар. | | | |
| | |Үстелдің үстіндегі суретті | | |
| | |таңдап ағылшын тілінде | | |
| | |бір-біріне айтуға тырысады.| | |
|Рефлексия |Ex.1 Сүретте қандай спорт | | | |
| |түрлері бейнеленген. | | | |
| | | | | |
| |Сөздер ағылшын тілінде |Дәрігер,боксшы,суретші,тіс | | |
| |таныстырып өтіледі |дәрігері,балықшы. | | |
| |Volleyball, basketball,tennis|Тыңдайды,қайталайды, есте | | |
| |,football |қалған сөздерді айтады . | | |
| |Жаңа сөздерді бір біріне | | | |
| |айтуды ұсынады. | | | |
| | |Әр түрлі мамандықтар | | |
| |Ex.3 |бейнеленген суреттерді | | |
| |Мына сүреттерді қандай |таңдап оны ағылшын тілінде | | |
| |мамандықтар бар? |айтады | | |
| |Жаңа сөздермен таныстыру. |Teacher | | |
| |A doctor,teacher,dentist, |I am a teacher | | |
| |boxer,fisherman. | | | |
| | | | | |
| | |Орындарына тұрып ән айтады | | |
| |Brainstorming |,қимылдарды орындайды | | |
| | | | | |
| |Суреттерді алып ағылшынша | | | |
| |атап беріп , сөйлем құру. | | | |
| |Мыс: | | | |
| |A doctor . |Тыңдайды,қайталайды. | | |
| |I am a doctor |Ұнаған аттарын таңдап | | |
| | |іштеріне сақтайды , | | |
| |. |бір-бірінің атарын ағылшын | | |
| | |тілінде сұрап білу керек. | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | |2 тілде «рахмет» сөзді | | |
| |«What is your name?» |қайталайды | | |
| |Интербелсенді тақтадан видео | | | |
| |көрсетіледі. | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |A game | | | |
| |Ағылшын есімдері | | | |
| |карточкаларда жазылған | | | |
| |баларға ұсынылады . | | | |
| |Alice ,Jack,Margaret,Stiff, | | | |
| |Garry,Bob,Betsy,Kate,Jain. | | | |
| | | | | |
| |f\e Hello! My name is Jess | | | |
| |I am a teacher7 | | | |
| |What is your name? | | | |
| |Repeat, please | | | |
| |What is your name? | | | |
| |My name is | | | |
| |I am doctor, teacher,dentist | | | |
| |etc. | | | |
| | | | | |
| |Не істедік? Немен таныстық? | | | |
| |Не істеу білеміз? | | | |
| |Cабаққа өте жақсы | | | |
| |қатысқандарын үшін, мына | | | |
| |жұлдызшаларды сыйлаймын. | | | |
| |The lesson is over.Сабағымыз | | | |
| |аяқталды.Thank you.Рахмет. . | | | |
Қосымша №1
What is your name?
What is your name?
Now tell me please,
What is your name? My name is Janet, My name is Janet, That’s my name?
B) [w]-Why do you cry,Willy?
Why do you cry?
Why Willy ,why Willy?
Why do you cry?
№2
Theme: The letter Aa
Сабақтың мақсаты: 1.Ағылшын тілінде сөйлуге және түсінуге мумкіндік туғызу
2.Тәрбиелік мақсаты: Жаңа өмірге
болған көз
қарасын дамыту.Жаңа өмірге
құштарлығын арттыру.
3.Дамытушылық мақсаты: Алған
білімдеріне талдау
жасауға және білімдерін дамытуға
үйрету..
Міндеттері:
1.Оқушылармен еркін жұмыс формуласын ұйымдастыру.
2.Естігендерін тәжрібеде қолдану.
3.Оқуға дағдылау.
4.Сұрақ-жауап жаттығуларын жасау.
5.Сұрақ-жауап арқылы даилогты қалыптастыру.
6.What is your name? сұрағымен таныстыру және гармматикалық түсінік
беру.
Сабақтың түрі:жаңа сабақ
Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,тыңдалым,оқылым, ойын арқылы қайталау
,бекіту.
Көрнекілігі: Тақырып бойынша суреттер, Дыбысты таспалар,
компьютер, проектор, экран, презентация, Microsoft
Power Point
.
|Кезендері | Мұғалім | Балалар іс-әрекеті|+ |- |
| |іс-әрекеті | | | |
|1. Ұйымдастыру. | Оқушылармен амандасу.. |Good morning! Good | | |
| |Good morning dear boys and |morning! | | |
| |girls! |Good morning, to you! | | |
| | |Good morning! Good | | |
| |Жаңа тақырып тақтаға жазылып,|morning! | | |
| |сабақтың мақсатымен танысу. |I am glad to see you! | | |
| |Бугін біз ағылшын тілінің | | | |
| |алғашқы әріпімен танысамыз Аа|Оқушылар тыңдайды. | | |
| |және What is your name? деген| | | |
| |сұраққа жауап беруді | | | |
| |жалғастырамыз.Бугін біз сабақ| | | |
| |барысында ағылшын тілінде | | | |
| |жанурлардың атын үйренеміз | | | |
| |оған қоса Who are you? | | | |
| |Cұрағына жауап қайтаруды | | | |
| |үйренеміз. | | | |
|2. Экранда |Мұғалім оқушылардан экаранда |Оқушылар экранда | | |
|келтірілген |көргендерін мұғалімнің |көргендеріне анализ жасай| | |
|мысалдардың |көмегімен оқуды үсынады. |отырып естіген сөздерді | | |
|анализдері. |(1-слайд). |дұрыс қолдануға | | |
| |What is your name? |дағдыланады. Мұғалімнің | | |
| |Сенің атың кім? |көмегімен сұраққа жауап | | |
| |My name is Nursultan. |қайтаруды үйренеді. | | |
| |Менің атым Нурсултан. |Қайталайды. | | |
|3. Жұптық жұмыс. | Мұғалім оқушылармен |Оқушылар бір-бірлерімен | | |
| |амандасып және |амандасады және танысады.| | |
| |What is your ?сұрағын қойып | | | |
| |танысып шығады және слайдта |What is your name? | | |
| |көрсетілгендей бір-бірлеріне |My name is … . | | |
| |сұрақ қойып танысып |(T-p1 –p2-p3-p4-p5-…) | | |
| |шығады.(2-слайд). | | | |
| |1)-Hi! What is your name? | | | |
| |-Hi! My name is Marat. | | | |
| |2)-Good morning. My name is | | | |
| |Colin. What is your name? | | | |
| |-Good morning. My name is | | | |
| |Asel. | | | |
| |3)-Hello! What is your name? | | | |
| |- My name is Sara. And what | | | |
| |is your name? | | | |
| |-My name is Nursultan. | | | |
| |- I glad to meet you. | | | |
|4.Фонетикалық |Now let’s improve our |Оқушылар тақтадағы | | |
|жаттығу. |pronunciation. |сөздерді мұғалімнің | | |
| |Алдын ала дайындалған дыбыс |көмегімен қайталап | | |
| |таспасын тыңдап жаттығу |жаттығуды жасайды. | | |
| |жасаймыз. |Сөздері тақтада | | |
| |[w],[i],[t],[n],[ei], [m].[l]|жазылған.(3- слайд) | | |
| | |дыбыстармен | | |
| | |танысады,қайталайды. | | |
|5. Sing a song |Мұғалім оқушыларға экранда | Оқушылар өлеңді тыңдап | | |
| |көрсетілген өлең шумақтарын |қайталап айтып үйренеді. | | |
| |тыңдап қайталуды уйретеді. | | | |
| |(4-слайд) |What is your name? | | |
| |What is your name? |What is your name? | | |
| |What is your name? |Now tell me please, | | |
| |Now tell me please, |What is your name? | | |
| |What is your name? |My name is Janet, | | |
| |My name is Janet, |My name is Janet, | | |
| |My name is Janet, |That’s my name? | | |
| |That’s my name? | | | |
|6.Жаңа сөздермен |Мұғалім оқушыларға суретке | | | |
|қоса дыбыстарды |қарай отырып ағылшын тілінде |Берілген сөздерден | | |
|таныстыру. |атайды. |оқушылар | | |
| |A fox, a lion, an elephant,a |тыңдайды,қайталайды. | | |
| |rabbit, a dog, a lion, a | | | |
| |monkey. |Дыбыстарды дәптерлеріне | | |
| |Afox |жазады. | | |
| |Қандай дыбыс естіледі ? | | | |
| |[f] | | | |
| | |1. Who are you? | | |
| |Who are you? Сұрағы |2. I am a boy\girl | | |
|. |таныстырылады. | | | |
|Лексикалық жұмыс |I am a.. | | | |
| | |Жануарлар бар сүреттерді | | |
| |Үстелге ойыншықтар қойылады |таңдап мұғалімнің | | |
| |қоян, аю, түлкі т.б |көмегімен ағылшын тілінде| | |
| |Оқушылар шақырылып есіне |айтып шығады | | |
| |қалған сөздерді айтуы | | | |
| |сұралады. |Жасырын ойыншық алып | | |
| |A game |қалғандары Who are | | |
| |Who are you ? |you?сұрақ арқылы білу | | |
| |I am a -біренше рет |керек. | | |
| |қайталанған соң ойын | | | |
| |ойнатылады.. | | | |
|Аа әріпімен |Аа [ei] |Оқушылар | | |
|таныстыру. |.Дауысты дыбыс |қайталайды,дәптерлеріне | | |
| |Name ,cat |жазады. | | |
| |Оқылым үйретіледі. | | | |
| |Active Studio мен жазылуы |Өздері оқиды .name,cat | | |
| |үйретіледі |жазады,аударады. | | |
| | |Жұмыс дәптеріне | | |
| | |орындайды. | | |
|Бекіту |Оқулықпен жұмыс |Сүретке қарап жаңуарларды| | |
| |Ех 2 s\b ex.2 w\b |ағылшын тілінде атайды. | | |
| | |Жұмыс дәптерлерінде | | |
| | |жаттығуды орындайды. | | |
| |Не істедік? Немен таныстық? |. | | |
|Рефлексия |Не істеу білеміз? | | | |
| | | | | |
| |The lesson is over.Сабағымыз | | | |
| |аяқталды.Thank you.Рахмет | | | |
|Бағалау | Ех. 4 | | | |
|Үй тапсырмасы |Аа әріпін жазу. | | | |
| |Карточкаларға сандарды салып | | | |
| |келу | | | |
|. Сабақтың |The lesson is over! | | | |
|аяталуы. |Good bye! |Goodbye! | | |
Қосымша 2
.
Дидактикалық материал
Фонетикалық ойын:
«Сурет»
Балалардың алдына , өтіліп жатқан әріптен басталатын сүреттер қойылады .
Мыс. Аа әріпін таныстырып жатқанда алманың суретін алу керек.5 сөз тапқан
бала жеңіпаз болады..
«Сиқыршы»
Тақтаға сөз жазылады бір әріп ауыстырып басқа сөз шығару
Мыс: Cаt,-Fat -Hat
Фонетикалық жаттығулар
1.Tick ,tock,tick,tock.
Says my clock.
Tock ,tick,tock, tick
Be quick!
2.I have a flat
She has a hat
Ann has a bag.
3.Polly put the kettle on,
Polly put the kettle on,
Polly put the kettle on,
We ‘ll have tea.
Sally,take it off again,
Sally,take it off again,
Sally,take it off again,
They’ve all gone away!
4.Rain,rain,rain go away
Come again another day-
Little Mary wants to play!
Counting rhymes
One ,two,three,four,
Mary at the cottage door,
Five, six,seven,eight,
Eating cherries off the plate.
One, Two, Buckle My Shoe
1... 2... Buckle my shoe
3... 4... Knock at the door
5... 6... Pick up sticks
7... 8... Lay them straight
9... 10... A big fat hen
11... 12... Dig and delve
13... 14... Maids a-courting
15... 16... Maids in the kitchen
17... 18... Maids a-waiting
19... 20... I've had plenty!
Songs
One, Two, I Like You
One, two, I like you. One, two, I like you.
One, two, three, you like me and I like you.
One, two, I like you. One, two, I like you.
One, two, three, you like me and I like you. (I do!)
Jingle bells
Riddles
I live in the woods.
I'm very big and furry.
I have a big nose, a little tail and four legs.
I like to eat fish and berries.
I am a... BEAR
I have wings but I'm not a bird
I am small and colorful.
I live in gardens and fields and forests.
I used to be a caterpillar.
I am a... butterfly
I'm a soft and furry pet.
I have four legs and a long tail.
I have sharp teeth and claws.
I like to chase mice.
I am a... cat
I live in a house called a coop.
I have two legs, two wings and a tail.
I eat worms and bugs and grain.
I lay eggs.
I am a... chicken
I live in lakes and rivers.
I eat fish and birds.
I have four legs and a long tail.
I have lots of pretty teeth.
I am a... crocodile
I have four legs.
I'm very smart and I like to play.
I like to smell things.
I can wag my tail.
I am a... dog
I'm very, very big.
I like to eat peanuts and hay.
I have four legs and two big ears.
My long nose is called a trunk.
I am an... elepha
Ребусы на
английском языке с ответами
ОТВЕТ НА РЕБУС: (friendship )
ОТВЕТ НА РЕБУС: (blackboard )
ОТВЕТ НА РЕБУС: (chess)
ОТВЕТ НА РЕБУС(monday)
Пайдаланған әдебиеттер
1. Enjoy English ” Part 1, оқулығы
Биболетова М.З., Денисенко О.А., «Титул» баспасы 2012ж
2.”Way Ahead” 1 Printha Ellis,Mary Bowen “Macmillan Publishes”
3.«.Мектептегі шет тілі » республикалық әдістемелік –педагогикалық
журнал № 4 2013ж
4.”Happy English” Activity book T.Klementyeva
5.«Мұғалімдерге арналған нұсқаулық» Кембридж баспасы 2012 ж
-----------------------
A teacher
Cooker
A doctor
Painter
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz