Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жануарлардың тіршілік ортасы және мекен ортасы

Дүниетану

Қосжанова Алтын Жақсыбайқызы
Шалқар қаласы
№1 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі

Сабақтың тақырыбы:
Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі
Білімділік:
Оқушыларға жануарлар әлеміндегі сырлы құпиялар мен адам өміріндегі
жануарлардың рөлі туралы мағлұматтар беру
Дамытушылық: Қоршаған орта мен адам арасындағы қорым- қатынастарды туған
өлке мен адамның табиғаттағы пайдалана алудағы теріс әрекеттерін көрсету
арқылы жануарлар дүниесінің тіршіліктегі пайдасына қажеттілігіне
оқушылардың көзін жеткізу
Тәрбиелік:
Табиғатты аялауға, жануарларды қорғауға, қамқорлыққа, тапқырлыққа
ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, хабарлау, кубизм, дебат(пікір-талас)
топтастыру
Пәнаралық байланыс: Математика, өмірмен байланыстыру, халықтық педагогика
Сабақ барысы

I. Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық:
Орманы, тауы, сулары,
Қандай әсем нұр таңы.
Алуан түрлі аңдары
Табиғат толы аңғары.
Үй тапсырмасы: Жануарлардың тіршілік ортасы және мекен ортасы
Суреттегі жануарларды мекен ету ортасына қарай біріктіріңдер:
Жылан мен құлан туралы не айтуға болады?
«Кім тапқыр?»
600:3 650-90
560:8 200:4
Камбала-теңізде тіршілік етеді. Қорегін теңіз түбінен табады. Су түбінен
көтерілмейді.
Тиін-құрлықта мекен етуге бейімделген.
Арқар-таудың тегіс ашық жерлерінде тіршілік етеді.
Ақбөкен-қуаң далаларда мекендеген. (Еділ-Жайық өзені)

Мен үшін жаңалық!

Мекен ортасы- өздеріне қолайлы жерде тіршілік етеуі.

сызбадан қандай байланысты байқауға болады.

Адам баласына өсімдік пен жануарлардың берері көп, ал адам оларды керегіне
жаратады.

Жаңа сабақ: Табиғат егіз адаммен
Ұқсастық табам одан мен
Мәңгілік болсын егіздер
Жер орта көп теңіздей,-дегендей бүгінгі сабағымыз
табиғат пен адамның, жануарлар әлемінің арасындағы байланысты ортаға
саламыз.

Өсімдіктер табиғаттың ерекше маңызды бөлігі
қоректендіреді
киіндіреді
баспана тауып береді

Жануарлар өсімдіктің көбеюіне
Т аралуына
өсіп-дамуына
жеміс беруіне көмектеседі

Шұбалшын топырақ- Құстар бунақденелілерден Монарх көбелегі
өсімдіктелді
тың қарашіріндісін тазартып қорғайды тозаңдандырады.
көбейтеді.

Оқулықпен жұмыс
Іштей оқу
Тізбектей оқу

Дәптермен жұмыс( саны азайған жануарларды қамқорлыққа алу, санын көбейту

Қорықтар: Ақсу-Жабағылы
Наурызым
Алматы
Барсакелмес
Қорғалжың
Марқакөл
Үстірт

Қызыл кітапқа енген жануарлар
Арқар, Барыс, Ақкіс, Қызыл қасқыр, Қарақұйрық

Тапсырмалар
1 Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы бар ма?
2 Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі зияны?
3 Қандай жануарларды адам досы санайды? Неге?
Қосымша

1 Ара шаруашылығынан не алады?

2 Балық шаруашылығанан адам не алады?

3 Мал шаруашылығымен адам не үшін айналысады?

«Танымдық ойын»

Халықтық болжамдар айту
Құмырсқа
Қарлығыш
Аралар
Ит
Мысық
Торғайлар

Қорыту

Табиғат Ана, Құшағын саялайық,
Қорғау үшін күш-жігер аямайық,
Ол болмаса, сен жоқсың, осыны ұқ!
Адамзат!Табиғатты аялайық!

Үйге тапсырма
□ 145-146 беттер. Оқу,мазмұндау
□ Бағалау

-----------------------
Жануар

Табиғат

Адам

Ұқсас жұмыстар
Тіршілік ету ортасы
Біржасушалы жәндіктердің тіршілігі
Жануарлардың тіршілік ортасы
Жануарлардың көптүрлілігі
Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту
Бүршіктің құрылысы
Экология негіздері. таңдау курсы
Пайдалы қазбалардың қасиеттерін анықтау
Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспар. 1 сынып
Жануарлар мен өсімдіктердің Қызыл кітабы
Пәндер