Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жануарлардың тіршілік ортасы және мекен ортасы
Дүниетану
Қосжанова Алтын Жақсыбайқызы
Шалқар қаласы
№1 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы:
Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі
Білімділік:
Оқушыларға жануарлар әлеміндегі сырлы құпиялар мен адам өміріндегі
жануарлардың рөлі туралы мағлұматтар беру
Дамытушылық: Қоршаған орта мен адам арасындағы қорым- қатынастарды туған
өлке мен адамның табиғаттағы пайдалана алудағы теріс әрекеттерін көрсету
арқылы жануарлар дүниесінің тіршіліктегі пайдасына қажеттілігіне
оқушылардың көзін жеткізу
Тәрбиелік:
Табиғатты аялауға, жануарларды қорғауға, қамқорлыққа, тапқырлыққа
ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, хабарлау, кубизм, дебат(пікір-талас)
топтастыру
Пәнаралық байланыс: Математика, өмірмен байланыстыру, халықтық педагогика
Сабақ барысы
I. Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық:
Орманы, тауы, сулары,
Қандай әсем нұр таңы.
Алуан түрлі аңдары
Табиғат толы аңғары.
Үй тапсырмасы: Жануарлардың тіршілік ортасы және мекен ортасы
Суреттегі жануарларды мекен ету ортасына қарай біріктіріңдер:
Жылан мен құлан туралы не айтуға болады?
«Кім тапқыр?»
600:3 650-90
560:8 200:4
Камбала-теңізде тіршілік етеді. Қорегін теңіз түбінен табады. Су түбінен
көтерілмейді.
Тиін-құрлықта мекен етуге бейімделген.
Арқар-таудың тегіс ашық жерлерінде тіршілік етеді.
Ақбөкен-қуаң далаларда мекендеген. (Еділ-Жайық өзені)
Мен үшін жаңалық!
Мекен ортасы- өздеріне қолайлы жерде тіршілік етеуі.
сызбадан қандай байланысты байқауға болады.
Адам баласына өсімдік пен жануарлардың берері көп, ал адам оларды керегіне
жаратады.
Жаңа сабақ: Табиғат егіз адаммен
Ұқсастық табам одан мен
Мәңгілік болсын егіздер
Жер орта көп теңіздей,-дегендей бүгінгі сабағымыз
табиғат пен адамның, жануарлар әлемінің арасындағы байланысты ортаға
саламыз.
Өсімдіктер табиғаттың ерекше маңызды бөлігі
қоректендіреді
киіндіреді
баспана тауып береді
Жануарлар өсімдіктің көбеюіне
Т аралуына
өсіп-дамуына
жеміс беруіне көмектеседі
Шұбалшын топырақ- Құстар бунақденелілерден Монарх көбелегі
өсімдіктелді
тың қарашіріндісін тазартып қорғайды тозаңдандырады.
көбейтеді.
Оқулықпен жұмыс
Іштей оқу
Тізбектей оқу
Дәптермен жұмыс( саны азайған жануарларды қамқорлыққа алу, санын көбейту
Қорықтар: Ақсу-Жабағылы
Наурызым
Алматы
Барсакелмес
Қорғалжың
Марқакөл
Үстірт
Қызыл кітапқа енген жануарлар
Арқар, Барыс, Ақкіс, Қызыл қасқыр, Қарақұйрық
Тапсырмалар
1 Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы бар ма?
2 Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі зияны?
3 Қандай жануарларды адам досы санайды? Неге?
Қосымша
1 Ара шаруашылығынан не алады?
2 Балық шаруашылығанан адам не алады?
3 Мал шаруашылығымен адам не үшін айналысады?
«Танымдық ойын»
Халықтық болжамдар айту
Құмырсқа
Қарлығыш
Аралар
Ит
Мысық
Торғайлар
Қорыту
Табиғат Ана, Құшағын саялайық,
Қорғау үшін күш-жігер аямайық,
Ол болмаса, сен жоқсың, осыны ұқ!
Адамзат!Табиғатты аялайық!
Үйге тапсырма
□ 145-146 беттер. Оқу,мазмұндау
□ Бағалау
-----------------------
Жануар
Табиғат
Адам
Қосжанова Алтын Жақсыбайқызы
Шалқар қаласы
№1 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы:
Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі
Білімділік:
Оқушыларға жануарлар әлеміндегі сырлы құпиялар мен адам өміріндегі
жануарлардың рөлі туралы мағлұматтар беру
Дамытушылық: Қоршаған орта мен адам арасындағы қорым- қатынастарды туған
өлке мен адамның табиғаттағы пайдалана алудағы теріс әрекеттерін көрсету
арқылы жануарлар дүниесінің тіршіліктегі пайдасына қажеттілігіне
оқушылардың көзін жеткізу
Тәрбиелік:
Табиғатты аялауға, жануарларды қорғауға, қамқорлыққа, тапқырлыққа
ұйымшылдыққа тәрбиелеу
Қолданылатын әдістер: сұрақ-жауап, хабарлау, кубизм, дебат(пікір-талас)
топтастыру
Пәнаралық байланыс: Математика, өмірмен байланыстыру, халықтық педагогика
Сабақ барысы
I. Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық:
Орманы, тауы, сулары,
Қандай әсем нұр таңы.
Алуан түрлі аңдары
Табиғат толы аңғары.
Үй тапсырмасы: Жануарлардың тіршілік ортасы және мекен ортасы
Суреттегі жануарларды мекен ету ортасына қарай біріктіріңдер:
Жылан мен құлан туралы не айтуға болады?
«Кім тапқыр?»
600:3 650-90
560:8 200:4
Камбала-теңізде тіршілік етеді. Қорегін теңіз түбінен табады. Су түбінен
көтерілмейді.
Тиін-құрлықта мекен етуге бейімделген.
Арқар-таудың тегіс ашық жерлерінде тіршілік етеді.
Ақбөкен-қуаң далаларда мекендеген. (Еділ-Жайық өзені)
Мен үшін жаңалық!
Мекен ортасы- өздеріне қолайлы жерде тіршілік етеуі.
сызбадан қандай байланысты байқауға болады.
Адам баласына өсімдік пен жануарлардың берері көп, ал адам оларды керегіне
жаратады.
Жаңа сабақ: Табиғат егіз адаммен
Ұқсастық табам одан мен
Мәңгілік болсын егіздер
Жер орта көп теңіздей,-дегендей бүгінгі сабағымыз
табиғат пен адамның, жануарлар әлемінің арасындағы байланысты ортаға
саламыз.
Өсімдіктер табиғаттың ерекше маңызды бөлігі
қоректендіреді
киіндіреді
баспана тауып береді
Жануарлар өсімдіктің көбеюіне
Т аралуына
өсіп-дамуына
жеміс беруіне көмектеседі
Шұбалшын топырақ- Құстар бунақденелілерден Монарх көбелегі
өсімдіктелді
тың қарашіріндісін тазартып қорғайды тозаңдандырады.
көбейтеді.
Оқулықпен жұмыс
Іштей оқу
Тізбектей оқу
Дәптермен жұмыс( саны азайған жануарларды қамқорлыққа алу, санын көбейту
Қорықтар: Ақсу-Жабағылы
Наурызым
Алматы
Барсакелмес
Қорғалжың
Марқакөл
Үстірт
Қызыл кітапқа енген жануарлар
Арқар, Барыс, Ақкіс, Қызыл қасқыр, Қарақұйрық
Тапсырмалар
1 Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы бар ма?
2 Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі зияны?
3 Қандай жануарларды адам досы санайды? Неге?
Қосымша
1 Ара шаруашылығынан не алады?
2 Балық шаруашылығанан адам не алады?
3 Мал шаруашылығымен адам не үшін айналысады?
«Танымдық ойын»
Халықтық болжамдар айту
Құмырсқа
Қарлығыш
Аралар
Ит
Мысық
Торғайлар
Қорыту
Табиғат Ана, Құшағын саялайық,
Қорғау үшін күш-жігер аямайық,
Ол болмаса, сен жоқсың, осыны ұқ!
Адамзат!Табиғатты аялайық!
Үйге тапсырма
□ 145-146 беттер. Оқу,мазмұндау
□ Бағалау
-----------------------
Жануар
Табиғат
Адам
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz