Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Интерактивтік тақтада орындау
№5 Хромтау мектеп гимназиясы
МАТЕМАТИКА
Тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу.
5- класс
Пән мұғалімі: Д.Қошабаев.
2010-2011 оқу жылы
1. Ұйымдастыру
2. Үй жұмысын тексеру
3. Актуализация
4. Жаңа сабақ
5. Алғашқы бекіту
6. Сабақты қорытындылау
7. Бағалау
8. Үй тапсырмасы
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу.
Сабақтың мақсаты: 1. Ондық бөлшектерді барлық ережесін сақтай отырып
қоса білуге үйрету, ондық бөлшектер мен натурал сандар арасындағы қосу
амалдарын орындаудың ұқсастықтары мен айырмашылықтарына түсінік беру.
2. Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін дамыту, ауызша және жазбаша
есептеу дағдыларын қалыптастыру.
3. Өзінің және өзгенің еңбегін бағалай білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі. Интерактивтік тақтада орындау
Сабақтың барысы:
Ұйымдакстыру:Оқушылар түгелденіп,кластың сабаққа даярлығы
тексеріледі,жәрдемші оқушылар кластың сабаққа даярлығы ,үй жұмысын
орындау барысы жайлы хабарлама береді.
Үй жұмысын тексеру:Жәрдемшілердің хакбарына сәйкес қай есеп шығарылды,қай
есеп шығарылмағандығы акнықталады.Әр қатардан бір оқушыдан тақтаға
шақырылып үй жұмысының ішінен кез-келген үш есеп шығарылады.
Актуализация:1.Ондық бөлшектерді разрядтар бойынша айырып оқу.Орнын тап
ойыны.Шарты:12,473; 0,2345; 867,2305.
2.Схеманы толықтыр:
Шарты:Бос орынға белгі соқ.
|0,725 |
| |
|2,75 | | | | | |27,5 |
| | | |2,75 | | | |
| | | | | | | |
| |
|3,21 |
Жаңа сабақ:1.Тақтаға әр түрлі мысалдар жазылған таблицалар ілінеді.
|2,13 | |ХХ | |5,5 | |3,1 |
|+ | |+ | |+ | |+ |
|ХХХ | |3,5 | |4,7 | |ХХХ |
|5,24 | |8,7 | | | |4,17 |
Белгісіз қосылғышты не қосындыны тап:
2.
|3,82 | | |0,27 |
|+ | | |+ |
|5,27 | | |5,385 |
| 9,09 | | |5,655 |
Зер салып қара
3.Қосу ережесін қорытындылайық.
А)Үтірдің астына үтір тура келетіндей етіп,аттас разрядтар астына аттас
разрядтар тұратындай етіп жазу керек.
Ә)Ондық бөлшектердің жазылуында ондық таңбаарының санын нөлдерді тіркеп
жазу арқылы теңестіру керек.
Б)Үтірге көңіл аудармай қосу керек.
В)Шыққан жауапта үтірді берілген бөлшектердегі үтірдің астына келтіріп
қою керек.
Алғашқы бекіту: №945 есеп (ауызша)
Ойын: Кестені толтыр
| |
| |
|35,25 | |221,7 | | |
|8,999 |
| |
| |
Өз бетінше жұмыс(деңгейлік тапсырма)
№947 1) 2) 3) 966 1) 2) 977 1)
Есептердің жауаптапры тақтаға таблицамен ілінеді
Ойын( тиісті жауапты жаз)
|7,5+3,15 |
| | | |413,1+131,8 | |
| | |0,378+22 | | |
| |12,1+0,44 | | | |
|5+0,985 | | | | |
Басқыштың үстіне тиісті жауаптар жазылуы керек.
Сабақты қорытындылау:Косу ережесі кейбір оқушылардан қайталанып сұранады.
Бағалау:Сабаққа белсене қатысып,тапсырманы толық орындаған оқушылар
бағаланады.
Үй тапсырмасы:Үй тапсырмасының номері көрсетіліп ,орындау туралы
нұсқаулар беріледі.
Сабақты талдау
Сабақтың тақырыбы:Ондық бөлшектерді қосу
Сабақтың мақсаты:1.Ондық бөлшектерді барлық ережелерін сақтай отырып
қоса білуге үйрету,ондық бөлшектер мен натурал сандар арасындағы қосу
амалдарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарына түсінік беру
2.Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін дамыту,ауызша және жазбаша
есептеу дағдыларын қалыптастыру
3.Өзінің және өзгенің еңбегін бағалай білугеұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақ тараудан бағдарлама бойынша алынды.
Ең алдымен ондық бөлшектердің разрядтары,ондық бөлшектерді салыстыру
туралы түсініктер қайталанды.
Сабақты түсіндіру барысында оқушылар алдына проблема қойылып,оны өздеріне
шешу ұсынылды.
Тақтаға әр түрлі мысалдар жазылды және оның қалай орындалғандығын
түсіндіре отырып оқушылар өздері ондық бөлшектерді қосу ережелерін
қорытып шығарады.Бұл жерде оқушыларға еркіндік беріліп,олардың өз бетінше
жұмыс істеуіне жағдай жасалды.Ауызша есептер шығару арқылы алғашқы бекіту
жүргізілді.
Сабақты бекіту кезеңінде «Кестені толтыр» ойыны өткізілду.Оқушылар ойнай
отырып негізгі ереже бойынша ондық бөлшектерді қосуды орындайды.Бұдан
кейін оқушылардың білік дағдысын тексеру мақсатында деңгейлік тапсырма
ұсынылды.Оқушылар мұндай деңгейлік тапсырмаларды орындауға дағдыланған
және оның қалай бағаланатындығын біледі.Сабақ «Тиісті жауапты жаз»
ойынымен қорытындыланды және оқушылардан ондық бөлшектерді қосу ережесі
қайталанып сұралды.Сабақ соңында оқушылар бағаланды және үй тапсырмасының
қалай орындалатындығы туралы түсінік берілді.Сабақ өз мақсатына толық
жетті.
1.Ондық бөлшектерді разрядтар бойынша айырып оқу.Орнын тап
ойыны.Шарты:12,473; 0,2345; 867,2305.
2.Бос орынға белгі соқ.
|0,725 |
| |
|2,75 | | | | | |27,5 |
| | | |2,75 | | | |
| | | | | | | |
| |
|3,21 |
3.Жаңа сабақ:1.Тақтаға әр түрлі мысалдар жазылған таблицалар ілінеді.
|2,13 | |ХХ | |5,5 | |3,1 |
|+ | |+ | |+ | |+ |
|ХХХ | |3,5 | |4,7 | |ХХХ |
|5,24 | |8,7 | | | |4,17 |
Белгісіз қосылғышты не қосындыны тап:
2.
|3,82 | | |0,27 |
|+ | | |+ |
|5,27 | | |5,385 |
| 9,09 | | |5,655 |
Зер салып қара
4. №945 есеп (ауызша)
5.Ойын: Кестені толтыр
| |
| |
|35,25 | |221,7 | | |
|8,999 |
| |
| |
Өз бетінше жұмыс(деңгейлік тапсырма)
6.№947 1) 2) 3) 966 1) 2) 977 1)
Есептердің жауаптапры тақтаға таблицамен ілінеді
7.Ойын( тиісті жауапты жаз)
|7,5+3,15 |
| | | |413,1+131,8 | |
| | |0,378+22 | | |
| |12,1+0,44 | | | |
|5+0,985 | | | | |
Басқыштың үстіне тиісті жауаптар жазылуы керек.
-----------------------
15,8
15,8
МАТЕМАТИКА
Тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу.
5- класс
Пән мұғалімі: Д.Қошабаев.
2010-2011 оқу жылы
1. Ұйымдастыру
2. Үй жұмысын тексеру
3. Актуализация
4. Жаңа сабақ
5. Алғашқы бекіту
6. Сабақты қорытындылау
7. Бағалау
8. Үй тапсырмасы
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу.
Сабақтың мақсаты: 1. Ондық бөлшектерді барлық ережесін сақтай отырып
қоса білуге үйрету, ондық бөлшектер мен натурал сандар арасындағы қосу
амалдарын орындаудың ұқсастықтары мен айырмашылықтарына түсінік беру.
2. Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін дамыту, ауызша және жазбаша
есептеу дағдыларын қалыптастыру.
3. Өзінің және өзгенің еңбегін бағалай білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі. Интерактивтік тақтада орындау
Сабақтың барысы:
Ұйымдакстыру:Оқушылар түгелденіп,кластың сабаққа даярлығы
тексеріледі,жәрдемші оқушылар кластың сабаққа даярлығы ,үй жұмысын
орындау барысы жайлы хабарлама береді.
Үй жұмысын тексеру:Жәрдемшілердің хакбарына сәйкес қай есеп шығарылды,қай
есеп шығарылмағандығы акнықталады.Әр қатардан бір оқушыдан тақтаға
шақырылып үй жұмысының ішінен кез-келген үш есеп шығарылады.
Актуализация:1.Ондық бөлшектерді разрядтар бойынша айырып оқу.Орнын тап
ойыны.Шарты:12,473; 0,2345; 867,2305.
2.Схеманы толықтыр:
Шарты:Бос орынға белгі соқ.
|0,725 |
| |
|2,75 | | | | | |27,5 |
| | | |2,75 | | | |
| | | | | | | |
| |
|3,21 |
Жаңа сабақ:1.Тақтаға әр түрлі мысалдар жазылған таблицалар ілінеді.
|2,13 | |ХХ | |5,5 | |3,1 |
|+ | |+ | |+ | |+ |
|ХХХ | |3,5 | |4,7 | |ХХХ |
|5,24 | |8,7 | | | |4,17 |
Белгісіз қосылғышты не қосындыны тап:
2.
|3,82 | | |0,27 |
|+ | | |+ |
|5,27 | | |5,385 |
| 9,09 | | |5,655 |
Зер салып қара
3.Қосу ережесін қорытындылайық.
А)Үтірдің астына үтір тура келетіндей етіп,аттас разрядтар астына аттас
разрядтар тұратындай етіп жазу керек.
Ә)Ондық бөлшектердің жазылуында ондық таңбаарының санын нөлдерді тіркеп
жазу арқылы теңестіру керек.
Б)Үтірге көңіл аудармай қосу керек.
В)Шыққан жауапта үтірді берілген бөлшектердегі үтірдің астына келтіріп
қою керек.
Алғашқы бекіту: №945 есеп (ауызша)
Ойын: Кестені толтыр
| |
| |
|35,25 | |221,7 | | |
|8,999 |
| |
| |
Өз бетінше жұмыс(деңгейлік тапсырма)
№947 1) 2) 3) 966 1) 2) 977 1)
Есептердің жауаптапры тақтаға таблицамен ілінеді
Ойын( тиісті жауапты жаз)
|7,5+3,15 |
| | | |413,1+131,8 | |
| | |0,378+22 | | |
| |12,1+0,44 | | | |
|5+0,985 | | | | |
Басқыштың үстіне тиісті жауаптар жазылуы керек.
Сабақты қорытындылау:Косу ережесі кейбір оқушылардан қайталанып сұранады.
Бағалау:Сабаққа белсене қатысып,тапсырманы толық орындаған оқушылар
бағаланады.
Үй тапсырмасы:Үй тапсырмасының номері көрсетіліп ,орындау туралы
нұсқаулар беріледі.
Сабақты талдау
Сабақтың тақырыбы:Ондық бөлшектерді қосу
Сабақтың мақсаты:1.Ондық бөлшектерді барлық ережелерін сақтай отырып
қоса білуге үйрету,ондық бөлшектер мен натурал сандар арасындағы қосу
амалдарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарына түсінік беру
2.Оқушылардың өз бетінше ойлау қабілетін дамыту,ауызша және жазбаша
есептеу дағдыларын қалыптастыру
3.Өзінің және өзгенің еңбегін бағалай білугеұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақ тараудан бағдарлама бойынша алынды.
Ең алдымен ондық бөлшектердің разрядтары,ондық бөлшектерді салыстыру
туралы түсініктер қайталанды.
Сабақты түсіндіру барысында оқушылар алдына проблема қойылып,оны өздеріне
шешу ұсынылды.
Тақтаға әр түрлі мысалдар жазылды және оның қалай орындалғандығын
түсіндіре отырып оқушылар өздері ондық бөлшектерді қосу ережелерін
қорытып шығарады.Бұл жерде оқушыларға еркіндік беріліп,олардың өз бетінше
жұмыс істеуіне жағдай жасалды.Ауызша есептер шығару арқылы алғашқы бекіту
жүргізілді.
Сабақты бекіту кезеңінде «Кестені толтыр» ойыны өткізілду.Оқушылар ойнай
отырып негізгі ереже бойынша ондық бөлшектерді қосуды орындайды.Бұдан
кейін оқушылардың білік дағдысын тексеру мақсатында деңгейлік тапсырма
ұсынылды.Оқушылар мұндай деңгейлік тапсырмаларды орындауға дағдыланған
және оның қалай бағаланатындығын біледі.Сабақ «Тиісті жауапты жаз»
ойынымен қорытындыланды және оқушылардан ондық бөлшектерді қосу ережесі
қайталанып сұралды.Сабақ соңында оқушылар бағаланды және үй тапсырмасының
қалай орындалатындығы туралы түсінік берілді.Сабақ өз мақсатына толық
жетті.
1.Ондық бөлшектерді разрядтар бойынша айырып оқу.Орнын тап
ойыны.Шарты:12,473; 0,2345; 867,2305.
2.Бос орынға белгі соқ.
|0,725 |
| |
|2,75 | | | | | |27,5 |
| | | |2,75 | | | |
| | | | | | | |
| |
|3,21 |
3.Жаңа сабақ:1.Тақтаға әр түрлі мысалдар жазылған таблицалар ілінеді.
|2,13 | |ХХ | |5,5 | |3,1 |
|+ | |+ | |+ | |+ |
|ХХХ | |3,5 | |4,7 | |ХХХ |
|5,24 | |8,7 | | | |4,17 |
Белгісіз қосылғышты не қосындыны тап:
2.
|3,82 | | |0,27 |
|+ | | |+ |
|5,27 | | |5,385 |
| 9,09 | | |5,655 |
Зер салып қара
4. №945 есеп (ауызша)
5.Ойын: Кестені толтыр
| |
| |
|35,25 | |221,7 | | |
|8,999 |
| |
| |
Өз бетінше жұмыс(деңгейлік тапсырма)
6.№947 1) 2) 3) 966 1) 2) 977 1)
Есептердің жауаптапры тақтаға таблицамен ілінеді
7.Ойын( тиісті жауапты жаз)
|7,5+3,15 |
| | | |413,1+131,8 | |
| | |0,378+22 | | |
| |12,1+0,44 | | | |
|5+0,985 | | | | |
Басқыштың үстіне тиісті жауаптар жазылуы керек.
-----------------------
15,8
15,8
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz