Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қос сөз
Шығыс Қазақстан облысы Катонқарағай ауданы
«Аршаты орта мектебі» КММ
Пән мұғалімі: Китапбаева Жанна Токтагановна
Қазақ тілі. 6- сынып 8.10.2012жыл
І. Сабақтың тақырыбы: Грамматикалық: «Қос сөздер. Қайталама қос
сөздер»
Лексикалық: «Қазақтың ұлттық
ойындары»
ІІ. Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: оқушыларға қос сөздер, оның ішіндегі қайталама қос сөздердің
жасалу жолдары мен ерекшеліктерін жетік меңгерту,қазақтың ұлттық ойын
түрлерімен таныстыру
Дамытушылық: оқушылардың күрделі сөздер туралы алған білімдерін , есте
сақтау, көру жадыларын және шығармашылық қабілеттерін дамыту, ізденушілік,
шапшаң ойлаушылық қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: оқушыларды сыйластыққа, ұлттық құндылықтарды құрметтеуге,Ұлттық
нышандарды дәріптеуге тәрбиелеу, бірін-бірі бағалай білуге үйрету..
ІІІ Сабақтың көрнекіліктері: слайдтар, бәйтерек, қима қағаздар, ақтық.
ІҮ Сабақтың түрі: ойын сабақ, жаңа сабақты меңгерту
Ү Сабақтың әдістері: деңгейлеп оқыту, семантикалық картамен жұмыс,
оқулықпен жұмыс, шығармашылықпен айналысу.
ҮІ Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру: оқушыларды түгендеу, сабақтың өту барысымен таныстыру.
Топ басшыларының ізгі ниеттерін айтқызу.
2. Үй тапсырмасы: «Аударыспақ» ойыны
1.Дара сөз, күрделі сөз деген не?
2.Сөздер құрамы жағынан нешеге бөлінеді?
3.Күрделі сөздерді ата.
4.Біріккен сөздер деген не?
5.Кіріккен сөз дегеніміз не?
6.Аң – құс, жәндік, өсімдік атауларына мысалдар келтір:
7.Географиялық атауларға мысалдар келтір.
8. Кісі аттарына мысалдар келтір.
9.Дене мүшелері атауларына мысалдар келтір.
10. Ойын атауларына мысалдар келтір.
11.Ән-күй, өлең аттарына мысалдар келтір.
12. Мезгіл атауларына мысал келтір.
13.Қоғамдық өмірге тұрмысқа байланысты атаулар.
14.Белгісіздік, болымсыздық мәндегі атаулар
2.Үй тапсырмасын қорытындылау: «Ақсүйек» ойыны. Семантикалық карта:
|№ |Мысалдар |Қысқарған |Біріккен |Қос |Тіркескен сөз |
| | |сөз |сөз |сөз | |
|1 |Бүгін | |+ | | |
|2 |БҰҰ |+ | | | |
|3 |Қара көк | | | |+ |
|4 |Әке-шеше | | |+ | |
3.Жаңа сабақ: «Асық» ойыны:
Ережені оқытып, тақтада түсіндірту
Сөздердің қосарланып немесе қайталанып
айтылуынан жасалған сөздер қос сөздер деп аталады.
Қос сөздің түрлерін түсіндірту:
Сөздердің қосарланып немесе қайталанып
айтылуынан жасалған сөздер қос сөздер деп аталады.
Жасалу жолдары:
Көре – көре көсем боласың,
Сөйлей – сөйлей шешен боласың
1.Түбірдің түгелдей қайталануы арқылы жасалады.
Анасы мен баласы жүзбе-жүз көрісті
2.Бір сыңары қосымшалы, бір сыңары
қосымшасыз бір түбірдің қайталануы
Барар –бармасымды Құртқа біледі.
3.Бір түбірдің әр түрлі қосымша жалғанып
қайталануы арқылы жасалады.
Апасы үйге ет-мет, шай-пай сияқты азықтарды ала келіпті.
4.Екінші сыңары бірінші сыңарына еліктеу
мәнінде жұмсалуы арқылы жасалады.
Түнге қарай ауа райы бұзыла бастады, артынша найзағай жарқ-жұрқ етіп
Үрейді ұшырды.
5.Еліктеуіш сөздің екінші сыңары кейбір дыбыстық
өзгерістерге ұшырап жасалуы.
Алма бағында қып-қызыл алмалар үлбіреп пісіп тұр.
6.Түбір сөздің алдынан күшейткіш буын қосылып айтылуы
3. Жаттығу жұмыстарын орындау: «Алтыбақан» ойыны
88-жаттығу
Берілген сөздерден сөйлем құрап, қос сөздердің қалай жасалғанын айт.
Дүркін-дүркін, қолма-қол, көзбе-көз, жалт-жұлт, өзінен-өзі, қараптан-
қарап, жымың-жымың, қараң-қараң, мөлт-мөлт, тарс-тарс.
Айтыс
89-жаттығу
Суретке қарап, әңгіме құра
«Тақия тастамақ» ойыны:
Бір оқушы қос сөздің бір сыңарын айтады, екіншісі жалғасын тауып, қалай
жасалғанын айту керек.
«Соқыртеке» тақтадан көрген сөздерді қайталап айту:
Алыс-жақын, үп- үлкен, түйе-мүйе, аузы-аузына, ат-мат, алпамсадай-
алпамсадай, Екібастұз, Катонқарағай, сары май, имек-имек, барар-
бармасымды,үйдей-үйдей, ата-ана.
«Палуандар күресі» деңгейлік тапсырмаларды орындау:
Қызыл- сөйлем мүшесіне талдау
Сары- дыбыстық талдау жасау
Көк- түбір мен қосымшасын ажырату
ҮІІ Жаңа сабақты қорытындылау: «Саялы бәйтерек аясында»
Қос сөз дегеніміз не?
Қос сөздер нешеге бөлінеді
Қайталама қос сөз деген не?
«Тау-тау» қалай жасалған?
«жүзбе-жүз» қалай жасалған?
«Орынды –орынсыз» қалай жасалған?
«Ет-мет» қалай жасалған?
«Жалт-жұлт» қалай жасалған?
«Қып-қызыл» қалай жасалған?
Біріккен сөз дегеніміз не?
Елтаңбаның авторы кім?
Тудың авторы кім?
Әнұранның авторлары кімдер?
ІХ Үй тапсырмасы: жасалу жолдарын жаттау, 91- жаттығу
Х Бағалау:
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Ашық сабақ: Қазақ тілі
Өткізген: Кітапбаева Ж.Т
«Аршаты орта мектебі» КММ
2012-2013 оқу жылы
-----------------------
Қос сөз
Қосалама қос сөз
Қайталама қос сөз
«Аршаты орта мектебі» КММ
Пән мұғалімі: Китапбаева Жанна Токтагановна
Қазақ тілі. 6- сынып 8.10.2012жыл
І. Сабақтың тақырыбы: Грамматикалық: «Қос сөздер. Қайталама қос
сөздер»
Лексикалық: «Қазақтың ұлттық
ойындары»
ІІ. Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: оқушыларға қос сөздер, оның ішіндегі қайталама қос сөздердің
жасалу жолдары мен ерекшеліктерін жетік меңгерту,қазақтың ұлттық ойын
түрлерімен таныстыру
Дамытушылық: оқушылардың күрделі сөздер туралы алған білімдерін , есте
сақтау, көру жадыларын және шығармашылық қабілеттерін дамыту, ізденушілік,
шапшаң ойлаушылық қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: оқушыларды сыйластыққа, ұлттық құндылықтарды құрметтеуге,Ұлттық
нышандарды дәріптеуге тәрбиелеу, бірін-бірі бағалай білуге үйрету..
ІІІ Сабақтың көрнекіліктері: слайдтар, бәйтерек, қима қағаздар, ақтық.
ІҮ Сабақтың түрі: ойын сабақ, жаңа сабақты меңгерту
Ү Сабақтың әдістері: деңгейлеп оқыту, семантикалық картамен жұмыс,
оқулықпен жұмыс, шығармашылықпен айналысу.
ҮІ Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру: оқушыларды түгендеу, сабақтың өту барысымен таныстыру.
Топ басшыларының ізгі ниеттерін айтқызу.
2. Үй тапсырмасы: «Аударыспақ» ойыны
1.Дара сөз, күрделі сөз деген не?
2.Сөздер құрамы жағынан нешеге бөлінеді?
3.Күрделі сөздерді ата.
4.Біріккен сөздер деген не?
5.Кіріккен сөз дегеніміз не?
6.Аң – құс, жәндік, өсімдік атауларына мысалдар келтір:
7.Географиялық атауларға мысалдар келтір.
8. Кісі аттарына мысалдар келтір.
9.Дене мүшелері атауларына мысалдар келтір.
10. Ойын атауларына мысалдар келтір.
11.Ән-күй, өлең аттарына мысалдар келтір.
12. Мезгіл атауларына мысал келтір.
13.Қоғамдық өмірге тұрмысқа байланысты атаулар.
14.Белгісіздік, болымсыздық мәндегі атаулар
2.Үй тапсырмасын қорытындылау: «Ақсүйек» ойыны. Семантикалық карта:
|№ |Мысалдар |Қысқарған |Біріккен |Қос |Тіркескен сөз |
| | |сөз |сөз |сөз | |
|1 |Бүгін | |+ | | |
|2 |БҰҰ |+ | | | |
|3 |Қара көк | | | |+ |
|4 |Әке-шеше | | |+ | |
3.Жаңа сабақ: «Асық» ойыны:
Ережені оқытып, тақтада түсіндірту
Сөздердің қосарланып немесе қайталанып
айтылуынан жасалған сөздер қос сөздер деп аталады.
Қос сөздің түрлерін түсіндірту:
Сөздердің қосарланып немесе қайталанып
айтылуынан жасалған сөздер қос сөздер деп аталады.
Жасалу жолдары:
Көре – көре көсем боласың,
Сөйлей – сөйлей шешен боласың
1.Түбірдің түгелдей қайталануы арқылы жасалады.
Анасы мен баласы жүзбе-жүз көрісті
2.Бір сыңары қосымшалы, бір сыңары
қосымшасыз бір түбірдің қайталануы
Барар –бармасымды Құртқа біледі.
3.Бір түбірдің әр түрлі қосымша жалғанып
қайталануы арқылы жасалады.
Апасы үйге ет-мет, шай-пай сияқты азықтарды ала келіпті.
4.Екінші сыңары бірінші сыңарына еліктеу
мәнінде жұмсалуы арқылы жасалады.
Түнге қарай ауа райы бұзыла бастады, артынша найзағай жарқ-жұрқ етіп
Үрейді ұшырды.
5.Еліктеуіш сөздің екінші сыңары кейбір дыбыстық
өзгерістерге ұшырап жасалуы.
Алма бағында қып-қызыл алмалар үлбіреп пісіп тұр.
6.Түбір сөздің алдынан күшейткіш буын қосылып айтылуы
3. Жаттығу жұмыстарын орындау: «Алтыбақан» ойыны
88-жаттығу
Берілген сөздерден сөйлем құрап, қос сөздердің қалай жасалғанын айт.
Дүркін-дүркін, қолма-қол, көзбе-көз, жалт-жұлт, өзінен-өзі, қараптан-
қарап, жымың-жымың, қараң-қараң, мөлт-мөлт, тарс-тарс.
Айтыс
89-жаттығу
Суретке қарап, әңгіме құра
«Тақия тастамақ» ойыны:
Бір оқушы қос сөздің бір сыңарын айтады, екіншісі жалғасын тауып, қалай
жасалғанын айту керек.
«Соқыртеке» тақтадан көрген сөздерді қайталап айту:
Алыс-жақын, үп- үлкен, түйе-мүйе, аузы-аузына, ат-мат, алпамсадай-
алпамсадай, Екібастұз, Катонқарағай, сары май, имек-имек, барар-
бармасымды,үйдей-үйдей, ата-ана.
«Палуандар күресі» деңгейлік тапсырмаларды орындау:
Қызыл- сөйлем мүшесіне талдау
Сары- дыбыстық талдау жасау
Көк- түбір мен қосымшасын ажырату
ҮІІ Жаңа сабақты қорытындылау: «Саялы бәйтерек аясында»
Қос сөз дегеніміз не?
Қос сөздер нешеге бөлінеді
Қайталама қос сөз деген не?
«Тау-тау» қалай жасалған?
«жүзбе-жүз» қалай жасалған?
«Орынды –орынсыз» қалай жасалған?
«Ет-мет» қалай жасалған?
«Жалт-жұлт» қалай жасалған?
«Қып-қызыл» қалай жасалған?
Біріккен сөз дегеніміз не?
Елтаңбаның авторы кім?
Тудың авторы кім?
Әнұранның авторлары кімдер?
ІХ Үй тапсырмасы: жасалу жолдарын жаттау, 91- жаттығу
Х Бағалау:
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі
Ашық сабақ: Қазақ тілі
Өткізген: Кітапбаева Ж.Т
«Аршаты орта мектебі» КММ
2012-2013 оқу жылы
-----------------------
Қос сөз
Қосалама қос сөз
Қайталама қос сөз
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz