Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Досты бағалайтын Достықты бағалайтын
Сабақтың тақырыбы: «Достық өлкесінің заңы»
М. Шаханов
Мақсаты:
Өлеңнің тақырыбын ашу, талдау жұмыстарын жүргізу,
мазмұнын меңгерту.
Дамытушылық: а) ауызша, жазбаша сөйлеу тәсілдерін жетілдіру.
ә) Сөйлеу мәдениетін шешендікке көп
алдында еркін сөйлей білуге баулу.
Тәрбиелік: Оқушыларды дұрыс достық қарым-қатынаста болуға,
көпшілдікке, ұжымдыққа
тәрбиелеу.
1.Сабақтың көрнекілігі: М.Шахановтың өмірбаяны жазылған сызба,автордың
кітаптары, бейнетаспа, үнтаспа, әртүрлі сызба схемалар.
Сабақтың түрі: Дебатқа құрылған көзқарас, пікір-сайыс сабағы.
Сабақтың барысы:
I ұйымдастыру кезеңі
II Үй тапсырмасымен жұмыс «Ақ шаш»
-Үйге қандай тапсырма берілді?
Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұндау «Ағармасын бір тал шашы анамның
тақырыбына шығарма, өлең жазу.
1. Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап алу.
–Мишаның байқампаздығы неден аңғарылды?
– Мишаның сұрағына анасы қалай жауап береді?
2. Өз аналары туралы жазып келген өлең шығармалар болса оқылады.
3. Мазмұндап айтылады.
III.Жаңа сабақ
1. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Қысқаша көрініс көрсету арқылы ситуациялық
сұрақ қою.
Осы жерден сен болсаң не істер едің? Оқушылар пікір таңдалады. Ендеше біз
бүгін «Дос керек», «Дос керек емес» деген тақырыпта пікір таластырамыз.
Оқушылар пікір таластырады. Бүгінгі өтетін тақырыбымыз Мұхтар Шахановтың
«Достық өлкесінің заңы» деген өлеңмен танысамыз.
Өлеңінің авторы М.Шаханов туралы сызбамен түсіндіру.
1942 жылы Оңтүстік облысы
Отырар өлкесінде дүниеге келген.
3.Мәтінді мұғалім мәнерлеп оқиды
Енді осы өлеңнің мазмұнымен танысамыз
4.Мәтінге сұрақтар қою.
-Ақын өлеңде кім туралы айтып тұр
-Мұхтар Шаханов бала кезін қалай есіне түсіріп тұр
4. Өлеңге талдау жасау.
Өлеңге сәбилік шаққа байланысты айтылған тіркестерді табу. Сүттей аппақ,
аңғал бейқам, балбұлақтай сыңғырлы. Сүттей аппақ сөзіне мағыналас сөздер
таза,пән, ешкімге арамдық ойламайтын.
Достық сөзіне математикалық үлгіде талдау жасау
шартты белгілер бойынша.
- дыбыс
D – әріп
- дауысты дыбыс
- дауыссыз дыбыс
Х - жоқ
6. О, 6 D 2 , 2∆, 4∆.
Өрнек құруға болады.
2 ∆ + 4 = 6 O
3 қ ∆ + 1ұ ∆ + X
Өлеңдегі түсініксіз сөздермен жұмыс.
Нағашы, жиен сөздері сызба арқылы түсіндіріледі
Әкесі, нағашы ата Шеше шешесі,
нағашы әже
Бауыры,ағасы, нағашы аға
апайы,сіңілісі нағашы апай
Жиен
IV. Венн диаграммасы
Досты бағалайтын Достықты бағалайтын
7. Үйге тапсырма беру.
-Өлеңнің соңғы 4 шумағын жаттау.
- «Ұлы адамдар достығы» тақырыбына материалдар жинау.
8. Дәптермен жұмыс. Салыстыру. Салыстыру картасын толтыру.
Салыстыру картасы.
|Негізгі |Үй тапсырмасы |Жаңа тақырып |
|белгілері | | |
| | | |
|Мәтін (өлең) |Ақ шаш |Достың өлкесінің |
|аты | |заңы |
| | | |
| |В.Сухомлинский |М.Шаханов |
|Авторы | | |
| |Ана, бала. |Нағашы ата, әже |
|Кейіпкерлері | | |
| |Ананы |Дос қадірін |
|Мазмұнының |құрметтеу, |түсіну, досты |
|идеялық мәні |ренжітпеу. |сатпау. |
Үнтаспадан Ән «Достарым»
Қорытынды.
-----------------------
Ғасырларды безбендеу,
Танакөз
Мұхтар Шаханов
Жалын журналының бас редакторы
Қырғызстан елінде елшілікте болған
Ақын
Желтоқсан оқиғасының жазықсыз құрбандарын ақтаушы
Досын ренжітпейді, ақылмен шешеді,
терең ойлайды.
Достың көңілін қалдырмау, өзімшіл,
шолақ ойлайды.
Б
А
Л
А
М. Шаханов
Мақсаты:
Өлеңнің тақырыбын ашу, талдау жұмыстарын жүргізу,
мазмұнын меңгерту.
Дамытушылық: а) ауызша, жазбаша сөйлеу тәсілдерін жетілдіру.
ә) Сөйлеу мәдениетін шешендікке көп
алдында еркін сөйлей білуге баулу.
Тәрбиелік: Оқушыларды дұрыс достық қарым-қатынаста болуға,
көпшілдікке, ұжымдыққа
тәрбиелеу.
1.Сабақтың көрнекілігі: М.Шахановтың өмірбаяны жазылған сызба,автордың
кітаптары, бейнетаспа, үнтаспа, әртүрлі сызба схемалар.
Сабақтың түрі: Дебатқа құрылған көзқарас, пікір-сайыс сабағы.
Сабақтың барысы:
I ұйымдастыру кезеңі
II Үй тапсырмасымен жұмыс «Ақ шаш»
-Үйге қандай тапсырма берілді?
Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұндау «Ағармасын бір тал шашы анамның
тақырыбына шығарма, өлең жазу.
1. Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап алу.
–Мишаның байқампаздығы неден аңғарылды?
– Мишаның сұрағына анасы қалай жауап береді?
2. Өз аналары туралы жазып келген өлең шығармалар болса оқылады.
3. Мазмұндап айтылады.
III.Жаңа сабақ
1. Мұғалімнің кіріспе сөзі. Қысқаша көрініс көрсету арқылы ситуациялық
сұрақ қою.
Осы жерден сен болсаң не істер едің? Оқушылар пікір таңдалады. Ендеше біз
бүгін «Дос керек», «Дос керек емес» деген тақырыпта пікір таластырамыз.
Оқушылар пікір таластырады. Бүгінгі өтетін тақырыбымыз Мұхтар Шахановтың
«Достық өлкесінің заңы» деген өлеңмен танысамыз.
Өлеңінің авторы М.Шаханов туралы сызбамен түсіндіру.
1942 жылы Оңтүстік облысы
Отырар өлкесінде дүниеге келген.
3.Мәтінді мұғалім мәнерлеп оқиды
Енді осы өлеңнің мазмұнымен танысамыз
4.Мәтінге сұрақтар қою.
-Ақын өлеңде кім туралы айтып тұр
-Мұхтар Шаханов бала кезін қалай есіне түсіріп тұр
4. Өлеңге талдау жасау.
Өлеңге сәбилік шаққа байланысты айтылған тіркестерді табу. Сүттей аппақ,
аңғал бейқам, балбұлақтай сыңғырлы. Сүттей аппақ сөзіне мағыналас сөздер
таза,пән, ешкімге арамдық ойламайтын.
Достық сөзіне математикалық үлгіде талдау жасау
шартты белгілер бойынша.
- дыбыс
D – әріп
- дауысты дыбыс
- дауыссыз дыбыс
Х - жоқ
6. О, 6 D 2 , 2∆, 4∆.
Өрнек құруға болады.
2 ∆ + 4 = 6 O
3 қ ∆ + 1ұ ∆ + X
Өлеңдегі түсініксіз сөздермен жұмыс.
Нағашы, жиен сөздері сызба арқылы түсіндіріледі
Әкесі, нағашы ата Шеше шешесі,
нағашы әже
Бауыры,ағасы, нағашы аға
апайы,сіңілісі нағашы апай
Жиен
IV. Венн диаграммасы
Досты бағалайтын Достықты бағалайтын
7. Үйге тапсырма беру.
-Өлеңнің соңғы 4 шумағын жаттау.
- «Ұлы адамдар достығы» тақырыбына материалдар жинау.
8. Дәптермен жұмыс. Салыстыру. Салыстыру картасын толтыру.
Салыстыру картасы.
|Негізгі |Үй тапсырмасы |Жаңа тақырып |
|белгілері | | |
| | | |
|Мәтін (өлең) |Ақ шаш |Достың өлкесінің |
|аты | |заңы |
| | | |
| |В.Сухомлинский |М.Шаханов |
|Авторы | | |
| |Ана, бала. |Нағашы ата, әже |
|Кейіпкерлері | | |
| |Ананы |Дос қадірін |
|Мазмұнының |құрметтеу, |түсіну, досты |
|идеялық мәні |ренжітпеу. |сатпау. |
Үнтаспадан Ән «Достарым»
Қорытынды.
-----------------------
Ғасырларды безбендеу,
Танакөз
Мұхтар Шаханов
Жалын журналының бас редакторы
Қырғызстан елінде елшілікте болған
Ақын
Желтоқсан оқиғасының жазықсыз құрбандарын ақтаушы
Досын ренжітпейді, ақылмен шешеді,
терең ойлайды.
Достың көңілін қалдырмау, өзімшіл,
шолақ ойлайды.
Б
А
Л
А
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz