Мұғалім апай, сізде

«Риддер қаласының №21 балалар бөбекжай-бақшасы»

мемлекеттік мекемесі

«Білім кристалын іздеу»

І жартыжылдық бойынша ата-аналарға арналған ашық сабақ

Мектепалды даярлық топ

Қазақ тілі мұғалімі

А. Б. Касбаева

Тақырыбы: «Білім кристалын іздеу»

Мақсаттары:

  1. І жартыжылдықта өтілген материалды тиянақтау, жүйелеу, балалардың білімін тексеру. Ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды әрі қарай жалғастыру.
  2. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуларын тексеру, сын тұрғысынан ойлау, еске түсіру, байқампаздық қасиеттерін дамытуды әрі қарай жалғастыру.
  3. Балабақша қызметкерлері жұмысынан мәлімет беру, олардың еңбегін сыйлауға тәрбиелеу, қазақ тілін үйренуге қызығушылықтарын арттыру.
Сабақтың типі:
Оқушылардың білімін тексеру сабағы
Сабақтың типі:: Сабақтың түрі:
Оқушылардың білімін тексеру сабағы: Дәстүрлі емес
Сабақтың типі:: Қолданылатын әдістер:
Оқушылардың білімін тексеру сабағы: Жалқылау әдісі, оқушыны ойландыру, сұрақ-жауап, жаттықтыру
Сабақтың типі:: Көрнекілік:
Оқушылардың білімін тексеру сабағы: Кристалл ұшқындары (жылтыр қағаз), карточкалар, қарындаштар, тақта
Сабақтың типі:: Техникалық құралдар
Оқушылардың білімін тексеру сабағы: Теледидар, DVD-ойнатқышы, бейнетаспа
Сабақтың типі:: Пәнаралық байланыс:
Оқушылардың білімін тексеру сабағы: Айналамен танысу, валеология

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі
Педагогтың әрекеттері
Балалардың әрекеттері
Сабақ кезеңі:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Проблемалық жағдай туғызу.

Өткенді пысықтау

Педагогтың әрекеттері:

Сәлемдесу.

  • Балалар, из нашего детского сада прошлой ночью неопознанный летающий объект пытался похитить кристалл знаний. При попытке поднять его в воздух кристалл упал и рассыпался на несколько кусочков по всему детскому саду. Нам необходимо найти осколки и собрать весь кристалл.

С чего мы можем начать поиски?

-Давайте начнем с первого этажа.

(Теледидарды қосады. Экранда - бірінші қабат. Бірінші кабинет - хатшы кабинеті. )

Хатшы:

- Иә, менде кристал бар. Но я должна убедиться, что вы действительно из нашего детского сада. Ответьте мне на вопросы:

- Сенің атың кім?

- Сенің тегің кім?

- Сен неше жастасың?

- Сен қайда барасың?

- Сен қайда тұрасың?

Рахмет.

(Мұғалім кристалдың 1 бөлігін алып, тақтаға жапсырады)

Балалардың әрекеттері:

Сәлемдесу

- Пройти по детскому саду, поискать глазами.

- Спросить у сотрудников, не видели ли они кристалл.

- Сізде кристалл бар ма?

4-5 бала кезекпен жауап береді.

Менің атым . . .

Менің тегім . . .

Мен 6 (7) жастамын.

Мен балабақшаға барамын.

Мен Риддер қаласында тұрамын.

Сабақ кезеңі:
Педагогтың әрекеттері:

Келесі кабинет - есепші кабинеті. (теледидар қосылады)

Есепші:

- Иә, менде кристалл бар. Ребята, я начисляю зарплату сотрудникам детского сада.

Мне нужно знать, кто работает в детском саду.

Рахмет.

(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, тақтаға жапсырады)

Балалардың әрекеттері:

- Сізде кристалл бар ма?

(карточкамен жұмыс. Балалар алдарындағы карточкадағы адамдардан балабақшада жұмыс істейтін мамандық иелерін атау керек. )

- Балабақшада меңгеруші, тәрбиеші, күтуші, мұғалім, аспаз, дәрігер жұмыс істейді.

Сабақ кезеңі:
Педагогтың әрекеттері:

Әрі қарай - ас үй. Аспаз апайдан сұрайық. (теледидар қосылады)

Аспаз:

- Менде кристалл бар. Но я отдам его вам в том случае, если вы поможете мне рассортировать овощи и фрукты. Рахмет.

(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады)

Балалардың әрекеттері:

- Сізде кристалл бар ма?

Карточкамен жұмыс. Балалар алдарындағы карточкалардағы жеміс суретін «жеміс» деген себетке, көкөніс суретін «көкөніс» деген себетке «салу» керек (сызықпен)

Сабақ кезеңі:
Педагогтың әрекеттері:

Бірінші қабатта дене шынықтыру залы. Сонда кіріп көрейік.

(теледидар қосылады)

Дене шынықтыру инструкторы:

-Иә, менде кристалл бар. Ребята, тот, кто не делает утреннюю гимнастику, не занимается физкультурой, тот часто болеет, пропускает детский сад. Посмотрите, перед вами дети, у которых что-то болит. Назовите те части тела, которые «болят» у ребенка на вашей карточке. Рахмет.

(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады)

Балалардың әрекеттері:

- Мұғалім апай, сізде кристалл бар ма?

Балалар карточкадағы баланың қызылмен боялған дене мүшесін атайды.

Сабақ кезеңі: Сергіту сәті.
Педагогтың әрекеттері:

Ал мына жерде биші апайымыз бар. Ол кристалл ұшқындарын көрмеп пе екен, сұрайық.

- Менде кристалл бар. Разучите со мной несколько танцевальных движений и я отдам вам кристалл.

(теледидар қосылады) Хореограф балаларға қазақ биінің элементтерін көрсетеді)

-Жарайсыңдар!

(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады)

Балалардың әрекеттері:

- Сізде кристалл бар ма?

Балалар тақтаның алдындағы бос орынға шығады. Хореограф көрсеткен қимылдарды қайталайды.

Сабақ кезеңі: Өткенді пысықтау
Педагогтың әрекеттері:

Келесі бөлме - кір жуатын апайдың бөлмесі. Ол кристалл ұшқыны көрмеп пе екен, сұрайық.

(теледидар қосылады)

Кір жуушы:

-Менде кристалл бар. Ребята, вы выполяете важную миссию. Жарайсыңдар. Конечно, я отдам нужный вам осколок кристалла. Но вы не откажетесь помочь мне. Я после стирки должна разложить вещи по коробочкам. Они подписаны. Помогите разложить.

Рахмет.

(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады) .

  • Қараңдар, балалар, кристаллды жинап болуға таядық . Енді бір бөлігі ғана қалды. Бірінші қабатта барлық жерді қарадық. Екінші қабатқа

Ұқсас жұмыстар
Тақтада ілінген Интернет сөзіне ассоциация құру
Мазмұнды кейіпкерлі ойын Емхана
Оқшау сөздер. 8 сынып
Ғажайып ертегі
Ұстазым – алтын діңгегім
"көктем аруы-2013" 9-11 сыныптар
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында қолданылатын инновациялық әдіс-тәсілдер Шеберлік сыныптың мақсаты Оқушылардың оқуын жақсарту үшін, мұғалімдердің қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында инновациялық әдіс-тәсілдерді түрлендіріп қолданып отыруына ықпал ету
Ұстазым, менің ұстазым жайлы ақпарат
Адамның жоғары жүйке қызметінің ерекшеліктері. жоғары жүйке қызметінің топтары
Студент достар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz