Мұғалім апай, сізде

«Риддер қаласының №21 балалар бөбекжай-бақшасы»
мемлекеттік мекемесі
«Білім кристалын іздеу»
І жартыжылдық бойынша ата-аналарға арналған ашық сабақ
Мектепалды даярлық топ
Қазақ тілі мұғалімі
А. Б. Касбаева
Тақырыбы: «Білім кристалын іздеу»
Мақсаттары:
- І жартыжылдықта өтілген материалды тиянақтау, жүйелеу, балалардың білімін тексеру. Ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды әрі қарай жалғастыру.
- Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуларын тексеру, сын тұрғысынан ойлау, еске түсіру, байқампаздық қасиеттерін дамытуды әрі қарай жалғастыру.
- Балабақша қызметкерлері жұмысынан мәлімет беру, олардың еңбегін сыйлауға тәрбиелеу, қазақ тілін үйренуге қызығушылықтарын арттыру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Проблемалық жағдай туғызу.
Өткенді пысықтау
Сәлемдесу.
- Балалар, из нашего детского сада прошлой ночью неопознанный летающий объект пытался похитить кристалл знаний. При попытке поднять его в воздух кристалл упал и рассыпался на несколько кусочков по всему детскому саду. Нам необходимо найти осколки и собрать весь кристалл.
С чего мы можем начать поиски?
-Давайте начнем с первого этажа.
(Теледидарды қосады. Экранда - бірінші қабат. Бірінші кабинет - хатшы кабинеті. )
Хатшы:
- Иә, менде кристал бар. Но я должна убедиться, что вы действительно из нашего детского сада. Ответьте мне на вопросы:
- Сенің атың кім?
- Сенің тегің кім?
- Сен неше жастасың?
- Сен қайда барасың?
- Сен қайда тұрасың?
Рахмет.
(Мұғалім кристалдың 1 бөлігін алып, тақтаға жапсырады)
Сәлемдесу
- Пройти по детскому саду, поискать глазами.
- Спросить у сотрудников, не видели ли они кристалл.
- Сізде кристалл бар ма?
4-5 бала кезекпен жауап береді.
Менің атым . . .
Менің тегім . . .
Мен 6 (7) жастамын.
Мен балабақшаға барамын.
Мен Риддер қаласында тұрамын.
Келесі кабинет - есепші кабинеті. (теледидар қосылады)
Есепші:
- Иә, менде кристалл бар. Ребята, я начисляю зарплату сотрудникам детского сада.
Мне нужно знать, кто работает в детском саду.
Рахмет.
(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, тақтаға жапсырады)
- Сізде кристалл бар ма?
(карточкамен жұмыс. Балалар алдарындағы карточкадағы адамдардан балабақшада жұмыс істейтін мамандық иелерін атау керек. )
- Балабақшада меңгеруші, тәрбиеші, күтуші, мұғалім, аспаз, дәрігер жұмыс істейді.
Әрі қарай - ас үй. Аспаз апайдан сұрайық. (теледидар қосылады)
Аспаз:
- Менде кристалл бар. Но я отдам его вам в том случае, если вы поможете мне рассортировать овощи и фрукты. Рахмет.
(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады)
- Сізде кристалл бар ма?
Карточкамен жұмыс. Балалар алдарындағы карточкалардағы жеміс суретін «жеміс» деген себетке, көкөніс суретін «көкөніс» деген себетке «салу» керек (сызықпен)
Бірінші қабатта дене шынықтыру залы. Сонда кіріп көрейік.
(теледидар қосылады)
Дене шынықтыру инструкторы:
-Иә, менде кристалл бар. Ребята, тот, кто не делает утреннюю гимнастику, не занимается физкультурой, тот часто болеет, пропускает детский сад. Посмотрите, перед вами дети, у которых что-то болит. Назовите те части тела, которые «болят» у ребенка на вашей карточке. Рахмет.
(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады)
- Мұғалім апай, сізде кристалл бар ма?
Балалар карточкадағы баланың қызылмен боялған дене мүшесін атайды.
Ал мына жерде биші апайымыз бар. Ол кристалл ұшқындарын көрмеп пе екен, сұрайық.
- Менде кристалл бар. Разучите со мной несколько танцевальных движений и я отдам вам кристалл.
(теледидар қосылады) Хореограф балаларға қазақ биінің элементтерін көрсетеді)
-Жарайсыңдар!
(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады)
- Сізде кристалл бар ма?
Балалар тақтаның алдындағы бос орынға шығады. Хореограф көрсеткен қимылдарды қайталайды.
Келесі бөлме - кір жуатын апайдың бөлмесі. Ол кристалл ұшқыны көрмеп пе екен, сұрайық.
(теледидар қосылады)
Кір жуушы:
-Менде кристалл бар. Ребята, вы выполяете важную миссию. Жарайсыңдар. Конечно, я отдам нужный вам осколок кристалла. Но вы не откажетесь помочь мне. Я после стирки должна разложить вещи по коробочкам. Они подписаны. Помогите разложить.
Рахмет.
(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады) .
- Қараңдар, балалар, кристаллды жинап болуға таядық . Енді бір бөлігі ғана қалды. Бірінші қабатта барлық жерді қарадық. Екінші қабатқа
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz