Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұғалім апай, сізде
«Риддер қаласының №21 балалар бөбекжай-бақшасы»
мемлекеттік мекемесі
«Білім кристалын іздеу»
І жартыжылдық бойынша ата-аналарға арналған ашық сабақ
Мектепалды даярлық топ
Қазақ тілі мұғалімі
А. Б.
Касбаева
Тақырыбы: «Білім кристалын іздеу»
Мақсаттары:
1. І жартыжылдықта өтілген материалды тиянақтау, жүйелеу, балалардың
білімін тексеру. Ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды әрі қарай
жалғастыру.
2. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуларын тексеру, сын тұрғысынан
ойлау, еске түсіру, байқампаздық қасиеттерін дамытуды әрі қарай
жалғастыру.
3. Балабақша қызметкерлері жұмысынан мәлімет беру, олардың еңбегін
сыйлауға тәрбиелеу, қазақ тілін үйренуге қызығушылықтарын арттыру.
|Сабақтың типі: |Оқушылардың білімін тексеру сабағы |
|Сабақтың түрі: |Дәстүрлі емес |
|Қолданылатын |Жалқылау әдісі, оқушыны ойландыру, сұрақ-жауап, жаттықтыру |
|әдістер: | |
|Көрнекілік: |Кристалл ұшқындары (жылтыр қағаз), карточкалар, қарындаштар, |
| |тақта |
|Техникалық |Теледидар, DVD-ойнатқышы, бейнетаспа |
|құралдар | |
|Пәнаралық |Айналамен танысу, валеология |
|байланыс: | |
Сабақтың барысы:
|Сабақ кезеңі |Педагогтың әрекеттері |Балалардың әрекеттері |
|І. Ұйымдастыру|Сәлемдесу. |Сәлемдесу |
|кезеңі | | |
| | | |
|Проблемалық | | |
|жағдай туғызу.|Балалар, из нашего детского сада | |
| |прошлой ночью неопознанный летающий | |
| |объект пытался похитить кристалл | |
| |знаний. При попытке поднять его в | |
| |воздух кристалл упал и рассыпался на| |
| |несколько кусочков по всему детскому| |
| |саду. Нам необходимо найти осколки и| |
| |собрать весь кристалл. | |
| |С чего мы можем начать поиски? | |
| | | |
| | | |
| | |- Пройти по детскому |
| | |саду, поискать |
| | |глазами. |
| | |- Спросить у |
|Өткенді | |сотрудников, не видели|
|пысықтау | |ли они кристалл. |
| |-Давайте начнем с первого этажа. | |
| |(Теледидарды қосады. Экранда – | |
| |бірінші қабат. Бірінші кабинет – | |
| |хатшы кабинеті.) | |
| | |- Сізде кристалл бар |
| | |ма? |
| |Хатшы: | |
| |- Иә, менде кристал бар. Но я должна| |
| |убедиться, что вы действительно из | |
| |нашего детского сада. Ответьте мне | |
| |на вопросы: | |
| |- Сенің атың кім? | |
| |- Сенің тегің кім? | |
| |- Сен неше жастасың? |4-5 бала кезекпен |
| |- Сен қайда барасың? |жауап береді. |
| |- Сен қайда тұрасың? |Менің атым .... |
| | |Менің тегім ...... |
| |Рахмет. |Мен 6 (7) жастамын. |
| | |Мен балабақшаға |
| | |барамын. |
| | |Мен Риддер қаласында |
| | |тұрамын. |
| |(Мұғалім кристалдың 1 бөлігін алып, | |
| |тақтаға жапсырады) | |
| |Келесі кабинет – есепші кабинеті. | |
| |(теледидар қосылады) |- Сізде кристалл бар |
| | |ма? |
| |Есепші: | |
| |- Иә, менде кристалл бар. Ребята, я | |
| |начисляю зарплату сотрудникам | |
| |детского сада. | |
| |Мне нужно знать, кто работает в |(карточкамен жұмыс. |
| |детском саду. |Балалар алдарындағы |
| | |карточкадағы |
| | |адамдардан балабақшада|
| | |жұмыс істейтін |
| | |мамандық иелерін атау |
| |Рахмет. |керек.) |
| |(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін |- Балабақшада |
| |алып, тақтаға жапсырады) |меңгеруші, тәрбиеші, |
| | |күтуші, мұғалім, |
| | |аспаз, дәрігер жұмыс |
| | |істейді. |
| |Әрі қарай – ас үй. Аспаз апайдан |- Сізде кристалл бар |
| |сұрайық. (теледидар қосылады) |ма? |
| | | |
| |Аспаз: | |
| |- Менде кристалл бар. Но я отдам его| |
| |вам в том случае, если вы поможете | |
| |мне рассортировать овощи и фрукты. | |
| |Рахмет. | |
| | |Карточкамен жұмыс. |
| | |Балалар алдарындағы |
| | |карточкалардағы жеміс |
| | |суретін «жеміс» деген |
| | |себетке, көкөніс |
| | |суретін «көкөніс» |
| | |деген себетке «салу» |
| |(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін |керек (сызықпен) |
| |алып, алдыңғы бөліктерге қосады) | |
| |Бірінші қабатта дене шынықтыру залы.|- Мұғалім апай, сізде|
| |Сонда кіріп көрейік. |кристалл бар ма? |
| |(теледидар қосылады) | |
| |Дене шынықтыру инструкторы: | |
| |-Иә, менде кристалл бар. Ребята, | |
| |тот, кто не делает утреннюю | |
| |гимнастику, не занимается | |
| |физкультурой, тот часто болеет, | |
| |пропускает детский сад. Посмотрите, | |
| |перед вами дети, у которых что-то | |
| |болит. Назовите те части тела, | |
| |которые «болят» у ребенка на вашей |Балалар карточкадағы |
| |карточке. Рахмет. |баланың қызылмен |
| | |боялған дене мүшесін |
| | |атайды. |
| | | |
| |(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін | |
| |алып, алдыңғы бөліктерге қосады) | |
| |Ал мына жерде биші апайымыз бар. Ол | |
| |кристалл ұшқындарын көрмеп пе екен, | |
| |сұрайық. |- Сізде кристалл бар |
| | |ма? |
| |- Менде кристалл бар. Разучите со | |
| |мной несколько танцевальных движений| |
| |и я отдам вам кристалл. | |
| | | |
| |(теледидар қосылады) Хореограф | |
| |балаларға қазақ биінің элементтерін | |
|Сергіту сәті. |көрсетеді) |Балалар тақтаның |
| | |алдындағы бос орынға |
| | |шығады. Хореограф |
| | |көрсеткен қимылдарды |
| | |қайталайды. |
| | | |
| |-Жарайсыңдар! | |
| | | |
| |(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін | |
| |алып, алдыңғы бөліктерге қосады) | |
|Өткенді |Келесі бөлме – кір жуатын апайдың | |
|пысықтау |бөлмесі. Ол кристалл ұшқыны көрмеп | |
| |пе екен, сұрайық. | |
| | | |
| |(теледидар қосылады) |Апай, сізде кристалл |
| | |бар ма? |
| |Кір жуушы: | |
| |-Менде кристалл бар. Ребята, вы | |
| |выполяете важную миссию. | |
| |Жарайсыңдар. Конечно, я отдам нужный| |
| |вам осколок кристалла. Но вы не | |
| |откажетесь помочь мне. Я после | |
| |стирки должна разложить вещи по | |
| |коробочкам. Они подписаны. Помогите|(Балалар |
| |разложить. |парталарындағы |
| | |киімдерді алып, |
| |Рахмет. |үстелдегі |
| | |қорапшалардың жазуына |
| | |сәйкес салады. Мысалы:|
| | |жасыл шалбар, күлгін |
| | |жейде, қара туфли |
| | |деген киімдерді сәйкес|
| | |жазуы бар қорапшаларға|
| | |салады) |
| |(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін | |
| |алып, алдыңғы бөліктерге қосады). | |
| |Қараңдар, балалар, кристаллды жинап | |
| |болуға таядық . Енді бір бөлігі ғана| |
| |қалды. Бірінші қабатта барлық жерді | |
| |қарадық. Екінші қабатқа көтеріліп | |
| |көрейік. | |
| | |Тәрбиеші Нина |
| |(теледидар қосылады) |Анатольевна. |
| |-Мынау кім, балалар? |Сізде кристалл бар ма?|
| | | |
| | | |
| |Тәрбиеші: | |
| |-Айналайын, балалар! Менде кристалл | |
| |бар. Бірақ сендер менің тапсырмамды | |
| |орындасаңдар ғана оны беремін. Здесь| |
| |на столе разложены игрушки. | |
| |Посмотрите на них внимательно. | |
| |(ойыншықтар көрсетіледі, 30 | |
| |секундттан кейін өшіріледі. Экранда |(қонжық, машина, |
| |тағы да тәрбиеші) |қуыршақ, қоян, доп, |
| | |піл, торай, текшелер) |
| |А теперь назовите игрушки, которые | |
| |были на экране. | |
| | | |
| |Рахмет! Жарайсыңдар! | |
| |Мұғалім: | |
| |Міне, кристаллды толық жинадық. Енді| |
| |біздің балабақшаның білім кристаллы | |
| |орнында. Этот кристалл поможет вам в| |
| |учебе. Вы были сегодня молодцы. Я | |
| |принесла вам маленькие кристаллы | |
| |знаний. Когда вы пойдете в школу, | |
| |они будут помогать вам в учебе. | |
| |(кішкентай мөлдір қырлы тастарды | |
| |таратып беремін. Қыздарға – қызғылт | |
| |түсті, ұлдарға – көгілдір түсті) |-Рахмет! Сау болыңыз! |
| | | |
| |Сау болыңдар, балалар! | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Сабақта пайдаланған қима қағаздар:
1. БАЛАБАҚШАДА ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН МАМАНДЫҚТАРДЫ АТА:
ҚАЙ МҮШЕСІ АУЫРАДЫ?
ЖЕМІСТЕРДІ 1 СЕБЕТПЕН, КӨКӨНІСТЕРДІ 2 СЕБЕТПЕН СЫЗЫҚПЕН ЖАЛҒА
мемлекеттік мекемесі
«Білім кристалын іздеу»
І жартыжылдық бойынша ата-аналарға арналған ашық сабақ
Мектепалды даярлық топ
Қазақ тілі мұғалімі
А. Б.
Касбаева
Тақырыбы: «Білім кристалын іздеу»
Мақсаттары:
1. І жартыжылдықта өтілген материалды тиянақтау, жүйелеу, балалардың
білімін тексеру. Ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды әрі қарай
жалғастыру.
2. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуларын тексеру, сын тұрғысынан
ойлау, еске түсіру, байқампаздық қасиеттерін дамытуды әрі қарай
жалғастыру.
3. Балабақша қызметкерлері жұмысынан мәлімет беру, олардың еңбегін
сыйлауға тәрбиелеу, қазақ тілін үйренуге қызығушылықтарын арттыру.
|Сабақтың типі: |Оқушылардың білімін тексеру сабағы |
|Сабақтың түрі: |Дәстүрлі емес |
|Қолданылатын |Жалқылау әдісі, оқушыны ойландыру, сұрақ-жауап, жаттықтыру |
|әдістер: | |
|Көрнекілік: |Кристалл ұшқындары (жылтыр қағаз), карточкалар, қарындаштар, |
| |тақта |
|Техникалық |Теледидар, DVD-ойнатқышы, бейнетаспа |
|құралдар | |
|Пәнаралық |Айналамен танысу, валеология |
|байланыс: | |
Сабақтың барысы:
|Сабақ кезеңі |Педагогтың әрекеттері |Балалардың әрекеттері |
|І. Ұйымдастыру|Сәлемдесу. |Сәлемдесу |
|кезеңі | | |
| | | |
|Проблемалық | | |
|жағдай туғызу.|Балалар, из нашего детского сада | |
| |прошлой ночью неопознанный летающий | |
| |объект пытался похитить кристалл | |
| |знаний. При попытке поднять его в | |
| |воздух кристалл упал и рассыпался на| |
| |несколько кусочков по всему детскому| |
| |саду. Нам необходимо найти осколки и| |
| |собрать весь кристалл. | |
| |С чего мы можем начать поиски? | |
| | | |
| | | |
| | |- Пройти по детскому |
| | |саду, поискать |
| | |глазами. |
| | |- Спросить у |
|Өткенді | |сотрудников, не видели|
|пысықтау | |ли они кристалл. |
| |-Давайте начнем с первого этажа. | |
| |(Теледидарды қосады. Экранда – | |
| |бірінші қабат. Бірінші кабинет – | |
| |хатшы кабинеті.) | |
| | |- Сізде кристалл бар |
| | |ма? |
| |Хатшы: | |
| |- Иә, менде кристал бар. Но я должна| |
| |убедиться, что вы действительно из | |
| |нашего детского сада. Ответьте мне | |
| |на вопросы: | |
| |- Сенің атың кім? | |
| |- Сенің тегің кім? | |
| |- Сен неше жастасың? |4-5 бала кезекпен |
| |- Сен қайда барасың? |жауап береді. |
| |- Сен қайда тұрасың? |Менің атым .... |
| | |Менің тегім ...... |
| |Рахмет. |Мен 6 (7) жастамын. |
| | |Мен балабақшаға |
| | |барамын. |
| | |Мен Риддер қаласында |
| | |тұрамын. |
| |(Мұғалім кристалдың 1 бөлігін алып, | |
| |тақтаға жапсырады) | |
| |Келесі кабинет – есепші кабинеті. | |
| |(теледидар қосылады) |- Сізде кристалл бар |
| | |ма? |
| |Есепші: | |
| |- Иә, менде кристалл бар. Ребята, я | |
| |начисляю зарплату сотрудникам | |
| |детского сада. | |
| |Мне нужно знать, кто работает в |(карточкамен жұмыс. |
| |детском саду. |Балалар алдарындағы |
| | |карточкадағы |
| | |адамдардан балабақшада|
| | |жұмыс істейтін |
| | |мамандық иелерін атау |
| |Рахмет. |керек.) |
| |(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін |- Балабақшада |
| |алып, тақтаға жапсырады) |меңгеруші, тәрбиеші, |
| | |күтуші, мұғалім, |
| | |аспаз, дәрігер жұмыс |
| | |істейді. |
| |Әрі қарай – ас үй. Аспаз апайдан |- Сізде кристалл бар |
| |сұрайық. (теледидар қосылады) |ма? |
| | | |
| |Аспаз: | |
| |- Менде кристалл бар. Но я отдам его| |
| |вам в том случае, если вы поможете | |
| |мне рассортировать овощи и фрукты. | |
| |Рахмет. | |
| | |Карточкамен жұмыс. |
| | |Балалар алдарындағы |
| | |карточкалардағы жеміс |
| | |суретін «жеміс» деген |
| | |себетке, көкөніс |
| | |суретін «көкөніс» |
| | |деген себетке «салу» |
| |(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін |керек (сызықпен) |
| |алып, алдыңғы бөліктерге қосады) | |
| |Бірінші қабатта дене шынықтыру залы.|- Мұғалім апай, сізде|
| |Сонда кіріп көрейік. |кристалл бар ма? |
| |(теледидар қосылады) | |
| |Дене шынықтыру инструкторы: | |
| |-Иә, менде кристалл бар. Ребята, | |
| |тот, кто не делает утреннюю | |
| |гимнастику, не занимается | |
| |физкультурой, тот часто болеет, | |
| |пропускает детский сад. Посмотрите, | |
| |перед вами дети, у которых что-то | |
| |болит. Назовите те части тела, | |
| |которые «болят» у ребенка на вашей |Балалар карточкадағы |
| |карточке. Рахмет. |баланың қызылмен |
| | |боялған дене мүшесін |
| | |атайды. |
| | | |
| |(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін | |
| |алып, алдыңғы бөліктерге қосады) | |
| |Ал мына жерде биші апайымыз бар. Ол | |
| |кристалл ұшқындарын көрмеп пе екен, | |
| |сұрайық. |- Сізде кристалл бар |
| | |ма? |
| |- Менде кристалл бар. Разучите со | |
| |мной несколько танцевальных движений| |
| |и я отдам вам кристалл. | |
| | | |
| |(теледидар қосылады) Хореограф | |
| |балаларға қазақ биінің элементтерін | |
|Сергіту сәті. |көрсетеді) |Балалар тақтаның |
| | |алдындағы бос орынға |
| | |шығады. Хореограф |
| | |көрсеткен қимылдарды |
| | |қайталайды. |
| | | |
| |-Жарайсыңдар! | |
| | | |
| |(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін | |
| |алып, алдыңғы бөліктерге қосады) | |
|Өткенді |Келесі бөлме – кір жуатын апайдың | |
|пысықтау |бөлмесі. Ол кристалл ұшқыны көрмеп | |
| |пе екен, сұрайық. | |
| | | |
| |(теледидар қосылады) |Апай, сізде кристалл |
| | |бар ма? |
| |Кір жуушы: | |
| |-Менде кристалл бар. Ребята, вы | |
| |выполяете важную миссию. | |
| |Жарайсыңдар. Конечно, я отдам нужный| |
| |вам осколок кристалла. Но вы не | |
| |откажетесь помочь мне. Я после | |
| |стирки должна разложить вещи по | |
| |коробочкам. Они подписаны. Помогите|(Балалар |
| |разложить. |парталарындағы |
| | |киімдерді алып, |
| |Рахмет. |үстелдегі |
| | |қорапшалардың жазуына |
| | |сәйкес салады. Мысалы:|
| | |жасыл шалбар, күлгін |
| | |жейде, қара туфли |
| | |деген киімдерді сәйкес|
| | |жазуы бар қорапшаларға|
| | |салады) |
| |(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін | |
| |алып, алдыңғы бөліктерге қосады). | |
| |Қараңдар, балалар, кристаллды жинап | |
| |болуға таядық . Енді бір бөлігі ғана| |
| |қалды. Бірінші қабатта барлық жерді | |
| |қарадық. Екінші қабатқа көтеріліп | |
| |көрейік. | |
| | |Тәрбиеші Нина |
| |(теледидар қосылады) |Анатольевна. |
| |-Мынау кім, балалар? |Сізде кристалл бар ма?|
| | | |
| | | |
| |Тәрбиеші: | |
| |-Айналайын, балалар! Менде кристалл | |
| |бар. Бірақ сендер менің тапсырмамды | |
| |орындасаңдар ғана оны беремін. Здесь| |
| |на столе разложены игрушки. | |
| |Посмотрите на них внимательно. | |
| |(ойыншықтар көрсетіледі, 30 | |
| |секундттан кейін өшіріледі. Экранда |(қонжық, машина, |
| |тағы да тәрбиеші) |қуыршақ, қоян, доп, |
| | |піл, торай, текшелер) |
| |А теперь назовите игрушки, которые | |
| |были на экране. | |
| | | |
| |Рахмет! Жарайсыңдар! | |
| |Мұғалім: | |
| |Міне, кристаллды толық жинадық. Енді| |
| |біздің балабақшаның білім кристаллы | |
| |орнында. Этот кристалл поможет вам в| |
| |учебе. Вы были сегодня молодцы. Я | |
| |принесла вам маленькие кристаллы | |
| |знаний. Когда вы пойдете в школу, | |
| |они будут помогать вам в учебе. | |
| |(кішкентай мөлдір қырлы тастарды | |
| |таратып беремін. Қыздарға – қызғылт | |
| |түсті, ұлдарға – көгілдір түсті) |-Рахмет! Сау болыңыз! |
| | | |
| |Сау болыңдар, балалар! | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Сабақта пайдаланған қима қағаздар:
1. БАЛАБАҚШАДА ЖҰМЫС ІСТЕЙТІН МАМАНДЫҚТАРДЫ АТА:
ҚАЙ МҮШЕСІ АУЫРАДЫ?
ЖЕМІСТЕРДІ 1 СЕБЕТПЕН, КӨКӨНІСТЕРДІ 2 СЕБЕТПЕН СЫЗЫҚПЕН ЖАЛҒА
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz