Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мысалды мәнерлеп оқу
Бекітемін:
Күні: 27.ХІІ.2008 жыл.
Пәні: Ана тілі.
Сабақтың тақырыбы: Бидай мен қаңбақ.
Асқар Тоқмағанбетов.
Мақсаты:
1) Өлеңді мәнерлеп оқи отырып, қазақ халқының ежелден келе жатқан
кәсіби- егін өсіру туралы мағұмат беру.
2) Ой- өрісін, танымдық қабілеттерін арттыру, өз ойын жүйелі жеткізу.
Ойын қорыта білу дағдыларын дамыту.
3) Еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдісі: Топпен жұмыс, ойын, венн диаграмма, сұрақ жауап.
Көрнекілігі: Автор суреті, мақал- мәтелдер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Балалардың психологиялық дайындығы
а) Сәлемдесу рәсімін жасайық
Үлкенге де сіз, кішіге де сіз,
Бар адамға құрметпен, бас иеміз біз.
ә) Дөңгелектене күн жасап, достық шеңберіне тұрайық. Бір- біріміздің
қолымыздан ұстайық. Не сезіндіңдер?
-Жылылық
-Достарымыздан жылу алып, көңіл- күйіміз қандай болды?
-Керемет.
-Олай болса, орнымызға 3 топқа бөлініп отырайық.
І- топ. «Бірлік».
ІІ- топ. «Достық».
ІІІ- топ. «Еңбек».
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Қ. Мырзалиев «Жұмыстың жылуы». Өлеңді бөлімдеоге бөліп оқыту.
І топ. Апасының тапсырмасы.
ІІ топ. Жұмысқа кірісу.
ІІІ топ. Бойдың жылуы.
1) Әр топ өлеңді мәнерлеп оқиды.
2) Қиын сөздермен жұмыс.
3) Сұрақ- жауап.
4) Жаңылтпашты жаңылмай айт.
5) Кейіпкерге мінездеме беру.
ІІІ Жаңа сабақ.
А. Тоқмағанбетов «Бидай мен қаңбақ».
1)Мысалды мәнерлеп оқу.
2)Автор туралы мағұлмат беру.
3) Бидай, қаңбақ туралы түсінік беру.
4) Мысалды оқушыларға мәнерлеп оқыту.
Сергіту сәті: «Егін егу» ойыны.
Егініміз өсе берсін,
Ал біз сабағымызды әрі қарай жалғастырайық.
Топтарды орталықтарға бөлу
1. «Оқу- жазу» орталығы.
а) Мысалды мәнерлеп оқу.
ә) Бидай, қаңбақ сөзіне венн диаграммасын құру.
2. «Ғылыми» орталық
а) Мысалдан сұраулы,лепті сөйлемдерді табу.
ә) Бидай, қаңбақ сөзеріне дыбыстық талдау жасау.
3. «Өнер» орталығы
а)Еңбек туралы мақал айту
ә)Мысалды сахналап көрсету.
Ой қозғау. Бидайдан қандай тағамдар жасалады?
«Нан қалай пайда болады?» - аңызды әңгімелеп беру.
IV.Қортынды
Ойын «Егінді ору»
Бидай масақтарының артындағы сұрақтарға жауап беру.
Дұрыс жауап берген балаларды бағалау.
Көп бидай жиған топты мадақтау.
V.Үйге тапсырма
Мысалды мәнерлеп оқу.
Күні: 27.ХІІ.2008 жыл.
Пәні: Ана тілі.
Сабақтың тақырыбы: Бидай мен қаңбақ.
Асқар Тоқмағанбетов.
Мақсаты:
1) Өлеңді мәнерлеп оқи отырып, қазақ халқының ежелден келе жатқан
кәсіби- егін өсіру туралы мағұмат беру.
2) Ой- өрісін, танымдық қабілеттерін арттыру, өз ойын жүйелі жеткізу.
Ойын қорыта білу дағдыларын дамыту.
3) Еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдісі: Топпен жұмыс, ойын, венн диаграмма, сұрақ жауап.
Көрнекілігі: Автор суреті, мақал- мәтелдер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Балалардың психологиялық дайындығы
а) Сәлемдесу рәсімін жасайық
Үлкенге де сіз, кішіге де сіз,
Бар адамға құрметпен, бас иеміз біз.
ә) Дөңгелектене күн жасап, достық шеңберіне тұрайық. Бір- біріміздің
қолымыздан ұстайық. Не сезіндіңдер?
-Жылылық
-Достарымыздан жылу алып, көңіл- күйіміз қандай болды?
-Керемет.
-Олай болса, орнымызға 3 топқа бөлініп отырайық.
І- топ. «Бірлік».
ІІ- топ. «Достық».
ІІІ- топ. «Еңбек».
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Қ. Мырзалиев «Жұмыстың жылуы». Өлеңді бөлімдеоге бөліп оқыту.
І топ. Апасының тапсырмасы.
ІІ топ. Жұмысқа кірісу.
ІІІ топ. Бойдың жылуы.
1) Әр топ өлеңді мәнерлеп оқиды.
2) Қиын сөздермен жұмыс.
3) Сұрақ- жауап.
4) Жаңылтпашты жаңылмай айт.
5) Кейіпкерге мінездеме беру.
ІІІ Жаңа сабақ.
А. Тоқмағанбетов «Бидай мен қаңбақ».
1)Мысалды мәнерлеп оқу.
2)Автор туралы мағұлмат беру.
3) Бидай, қаңбақ туралы түсінік беру.
4) Мысалды оқушыларға мәнерлеп оқыту.
Сергіту сәті: «Егін егу» ойыны.
Егініміз өсе берсін,
Ал біз сабағымызды әрі қарай жалғастырайық.
Топтарды орталықтарға бөлу
1. «Оқу- жазу» орталығы.
а) Мысалды мәнерлеп оқу.
ә) Бидай, қаңбақ сөзіне венн диаграммасын құру.
2. «Ғылыми» орталық
а) Мысалдан сұраулы,лепті сөйлемдерді табу.
ә) Бидай, қаңбақ сөзеріне дыбыстық талдау жасау.
3. «Өнер» орталығы
а)Еңбек туралы мақал айту
ә)Мысалды сахналап көрсету.
Ой қозғау. Бидайдан қандай тағамдар жасалады?
«Нан қалай пайда болады?» - аңызды әңгімелеп беру.
IV.Қортынды
Ойын «Егінді ору»
Бидай масақтарының артындағы сұрақтарға жауап беру.
Дұрыс жауап берген балаларды бағалау.
Көп бидай жиған топты мадақтау.
V.Үйге тапсырма
Мысалды мәнерлеп оқу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz