Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу

Сабақтың тақырыбы: Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу.

Сабақтың мақсаты:
1.Қарапайым теңдеуді шешудегі алған білімдерін тиянақтау, құрылымы күрделі
теңдеуді шешу тәсілі жайлы білімді қалыстастыру.
2.Оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту, өзіндік іс - әрекетін,дүние
туралы танымын кеңейту.
3.Өзгенің білімін құрметтеу, сын көзбен қарай отырып, адамгершілікке,
шақыру, бір –біріне көмек көрсете білуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: топтамалар,геометриялық фигуралар, шығармашылық
тапсырмалар.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың формасы: ұжымдық,жеке
Сабақтың барысы

І.Бағдарлау – мативациялық кезең
1.Ұйымдастыру кезеңі
-амандасу,түгендеу, сабаққа назар аудару.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
-Теңдеу дегеніміз не? (Құрамындағы әріптің мәнін табу)
А) №6
Ә) Теңдеуді қалай шешеміз?
С * 6 =180 250 + Х = 735
60 :х =3 а – 432 = 547
Х : 4 =8 684 – Х = 322

ІІ.Операциялық – орындаушылық кезең
1.Жаңа сабақ.Құрлымы күрделі теңдеулерді шешу.
Х +2 = 7*9 56-х =48:6 х-9:3= 128
5*6+х=306
Х+2=63 56-х=8 х-3=128
30+х=306
Х=63-2 х=56-8 х=128+3
х=306-30
Х=61 х=48 х=131
х=276
61+2=7*9 56-48=48:6 131-9:3=128
5*6+276=306
63=63 8=8 128=128
306=306
2-тапсырма.Тақтада орындту
№1
Ерлан -3мин 150м
Нұрлан – 3мин 168 - ? м артық
Ш:150:3=50м
168:3=56м
56-50=6м
Ж: нұрлан 6м артық жүгірді
№2
6 вагонда -50 ж
Қалғанында – 45ж 16 в -?
Ш:6*50=300ж
16-6=10в
10*45=450ж
300+450=750
Ж:барлығы 750 жолаушы
3 – тапсырма. (Ауызша)
Геомериялық фигуралардың перимерін қолайлы тәсілмен есептеу.
Р= 3*3= 9 см Р= (2+4) *2 = 16 см Р = 2*4 =
8 см
ІІІ.Сергіту сәті
А) 9- дан 81 –ге дейінгі сандардың ішінен 9 –ға бөлінетіндерін теріп айт.
Ә) 10 –нан бастап 18 –ге дейінгі сандардың әрқайсысын 9- ға бөліп, қалдықты
тап.
Шыққан қалдықты 9 –бен салыстыр. Не байқадың?
10:9=1 (1) 13:9= 1 (4) 16: 9= 1 (7)
11:9=1 (2) 14:9= 1 (5) 17:9 = 1 (8)
12:9=1 (3) 15:9= 1 (6) 18:9= 2

IV. Рефлексиялық бағалау кезеңі
1.Математикалық диктант
А) Ойлаған санды 20 –ға кмітсе, 63 – тің 9 ға бөліндісіне тең сан шығады.
Х -20 = 63: 9
ә) Ойлаған санды 6 есе арттырса,20 мен 22 –нің қосындысына тең сан шығады.
Х*6 = 20+22
2. Шығармашылық тапсырма
Бос дөңгелекшелерге 1,2,3,4,5,6,7 сандарын дұрыс орналастырсаң шеңбер
бойынша қосындысына әрбір кесінді де 12 –ге тең болады. Жауабы: 4,3,5.
4,2,6. 4,7,1.
3.Тапсырма №7
3*7=21 63*7=441
13*7=91 73*7=511
23*7=161 83*7=581
43*7=301 93*7=651
53*7=371
4.Үйге тапсырма: №6. Шығармашылық тапсырама.
5.Оқушы еңбегін бағалау.

Ақжал негізгі мектебі

Математикадан ашық сабақ

Өткізген: Ибрахимова К.И

Сынып 3А

2011 - 2012 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Теңдеу шешу
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
Квадрат түбірлердің формулалары
«біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру» атты жоба бойынша жасалған күнделікті сабақ жоспарының жобасы
Логарифмдік теңдеулерді шешу. жоспар. 11-сынып
Оқушылардың квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу дағдыларын жетілдіру
Сабаққа әзірлік
Mathcad бағдарламасы
Математика пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Пәндер