3-сынып математикасы: Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу - ашық сабақ

Сабақтың тақырыбы: Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу.

Сабақтың мақсаты:

1. Қарапайым теңдеуді шешудегі алған білімдерін тиянақтау, құрылымы күрделі теңдеуді шешу тәсілі жайлы білімді қалыстастыру.

2. Оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту, өзіндік іс - әрекетін, дүние туралы танымын кеңейту.

3. Өзгенің білімін құрметтеу, сын көзбен қарай отырып, адамгершілікке, шақыру, бір -біріне көмек көрсете білуге үйрету.

Сабақтың көрнекілігі: топтамалар, геометриялық фигуралар, шығармашылық тапсырмалар.

Сабақтың түрі:аралас сабақ

Сабақтың формасы: ұжымдық, жеке

Сабақтың барысы

І. Бағдарлау - мативациялық кезең

1. Ұйымдастыру кезеңі

-амандасу, түгендеу, сабаққа назар аудару.

2. Үй тапсырмасын тексеру.

-Теңдеу дегеніміз не? (Құрамындағы әріптің мәнін табу)

А) №6

Ә) Теңдеуді қалай шешеміз?

С * 6 =180 250 + Х = 735

60 :х =3 а - 432 = 547

Х : 4 =8 684 - Х = 322

ІІ. Операциялық - орындаушылық кезең

1. Жаңа сабақ. Құрлымы күрделі теңдеулерді шешу.

Х +2 = 7*9 56-х =48:6 х-9:3= 128 5*6+х=306

Х+2=63 56-х=8 х-3=128 30+х=306

Х=63-2 х=56-8 х=128+3 х=306-30

Х=61 х=48 х=131 х=276

61+2=7*9 56-48=48:6 131-9:3=128 5*6+276=306

63=63 8=8 128=128 306=306

2-тапсырма. Тақтада орындту

№1

Ерлан -3мин 150м

Нұрлан - 3мин 168 - ? м артық

Ш:150:3=50м

168:3=56м

56-50=6м

Ж: нұрлан 6м артық жүгірді

№2

6 вагонда -50 ж

Қалғанында - 45ж 16 в -?

Ш:6*50=300ж

16-6=10в

10*45=450ж

300+450=750

Ж:барлығы 750 жолаушы

3 - тапсырма. (Ауызша)

Геомериялық фигуралардың перимерін қолайлы тәсілмен есептеу.

Р= 3*3= 9 см Р= (2+4) *2 = 16 см Р = 2*4 = 8 см

ІІІ. Сергіту сәті

А) 9- дан 81 -ге дейінгі сандардың ішінен 9 -ға бөлінетіндерін теріп айт.

Ә) 10 -нан бастап 18 -ге дейінгі сандардың әрқайсысын 9- ға бөліп, қалдықты тап.

Шыққан қалдықты 9 -бен салыстыр. Не байқадың?

10:9=1 (1) 13:9= 1 (4) 16: 9= 1 (7)

11:9=1 (2) 14:9= 1 (5) 17:9 = 1 (8)

12:9=1 (3) 15:9= 1 (6) 18:9= 2

IV. Рефлексиялық бағалау кезеңі

1. Математикалық диктант

А) Ойлаған санды 20 -ға кмітсе, 63 - тің 9 ға бөліндісіне тең сан шығады.

Х -20 = 63: 9

ә) Ойлаған санды 6 есе арттырса, 20 мен 22 -нің қосындысына тең сан шығады.

Х*6 = 20+22

2. Шығармашылық тапсырма

Бос дөңгелекшелерге 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 сандарын дұрыс орналастырсаң шеңбер бойынша қосындысына әрбір кесінді де 12 -ге тең болады. Жауабы: 4, 3, 5. 4, 2, 6. 4, 7, 1.

3. Тапсырма №7

3*7=21 63*7=441

13*7=91 73*7=511

23*7=161 83*7=581

43*7=301 93*7=651

53*7=371

4. Үйге тапсырма: №6. Шығармашылық тапсырама.

5. Оқушы еңбегін бағалау.

Ақжал негізгі мектебі

Математикадан ашық сабақ

Өткізген: Ибрахимова К. И

Сынып 3 А

2011 - 2012 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
3-сынып математикасы: Теңдеулерді шешу сабақ жоспары
2-А сынып математикасы: Теңдеулерді шешу сабақ жоспары
Күрделі теңдеулерді шешу және ауызша есептеу дағдыларын дамыту
Ашық сабақ: Көрсеткіштік және логарифмдік теңдеулерді шешу (Алгебра, 11-сынып)
11-сынып математикасы: теңдеулерді шешу әдістері мен салдар-теңдеу ұғымын енгізу
3-сынып математика сабағы: Теңдеу - теңдеулерді құру және шешу (ойын-сабақ)
Күрделі теңдеулерді шешу: жылдам есеп шығару мен логикалық ойлауды дамытуға арналған аралас сабақ
8-сынып алгебра: квадрат теңдеулерді формулалармен шешу - ашық сабақ жоспары
3-сынып математикасы: Көбейтудің қасиеттерін қолдану (ашық сабақ)
Логарифмдік теңдеулерді шешу әдістері: практикалық сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz