Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу

Сабақтың тақырыбы: Құрылымы күрделі теңдеулерді шешу.
Сабақтың мақсаты:
1. Қарапайым теңдеуді шешудегі алған білімдерін тиянақтау, құрылымы күрделі теңдеуді шешу тәсілі жайлы білімді қалыстастыру.
2. Оқушылардың логикалық ой-өрісін дамыту, өзіндік іс - әрекетін, дүние туралы танымын кеңейту.
3. Өзгенің білімін құрметтеу, сын көзбен қарай отырып, адамгершілікке, шақыру, бір -біріне көмек көрсете білуге үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: топтамалар, геометриялық фигуралар, шығармашылық тапсырмалар.
Сабақтың түрі:аралас сабақ
Сабақтың формасы: ұжымдық, жеке
Сабақтың барысы
І. Бағдарлау - мативациялық кезең
1. Ұйымдастыру кезеңі
-амандасу, түгендеу, сабаққа назар аудару.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
-Теңдеу дегеніміз не? (Құрамындағы әріптің мәнін табу)
А) №6
Ә) Теңдеуді қалай шешеміз?
С * 6 =180 250 + Х = 735
60 :х =3 а - 432 = 547
Х : 4 =8 684 - Х = 322
ІІ. Операциялық - орындаушылық кезең
1. Жаңа сабақ. Құрлымы күрделі теңдеулерді шешу.
Х +2 = 7*9 56-х =48:6 х-9:3= 128 5*6+х=306
Х+2=63 56-х=8 х-3=128 30+х=306
Х=63-2 х=56-8 х=128+3 х=306-30
Х=61 х=48 х=131 х=276
61+2=7*9 56-48=48:6 131-9:3=128 5*6+276=306
63=63 8=8 128=128 306=306
2-тапсырма. Тақтада орындту
№1
Ерлан -3мин 150м
Нұрлан - 3мин 168 - ? м артық
Ш:150:3=50м
168:3=56м
56-50=6м
Ж: нұрлан 6м артық жүгірді
№2
6 вагонда -50 ж
Қалғанында - 45ж 16 в -?
Ш:6*50=300ж
16-6=10в
10*45=450ж
300+450=750
Ж:барлығы 750 жолаушы
3 - тапсырма. (Ауызша)
Геомериялық фигуралардың перимерін қолайлы тәсілмен есептеу.
Р= 3*3= 9 см Р= (2+4) *2 = 16 см Р = 2*4 = 8 см
ІІІ. Сергіту сәті
А) 9- дан 81 -ге дейінгі сандардың ішінен 9 -ға бөлінетіндерін теріп айт.
Ә) 10 -нан бастап 18 -ге дейінгі сандардың әрқайсысын 9- ға бөліп, қалдықты тап.
Шыққан қалдықты 9 -бен салыстыр. Не байқадың?
10:9=1 (1) 13:9= 1 (4) 16: 9= 1 (7)
11:9=1 (2) 14:9= 1 (5) 17:9 = 1 (8)
12:9=1 (3) 15:9= 1 (6) 18:9= 2
IV. Рефлексиялық бағалау кезеңі
1. Математикалық диктант
А) Ойлаған санды 20 -ға кмітсе, 63 - тің 9 ға бөліндісіне тең сан шығады.
Х -20 = 63: 9
ә) Ойлаған санды 6 есе арттырса, 20 мен 22 -нің қосындысына тең сан шығады.
Х*6 = 20+22
2. Шығармашылық тапсырма
Бос дөңгелекшелерге 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 сандарын дұрыс орналастырсаң шеңбер бойынша қосындысына әрбір кесінді де 12 -ге тең болады. Жауабы: 4, 3, 5. 4, 2, 6. 4, 7, 1.
3. Тапсырма №7
3*7=21 63*7=441
13*7=91 73*7=511
23*7=161 83*7=581
43*7=301 93*7=651
53*7=371
4. Үйге тапсырма: №6. Шығармашылық тапсырама.
5. Оқушы еңбегін бағалау.
Ақжал негізгі мектебі
Математикадан ашық сабақ
Өткізген: Ибрахимова К. И
Сынып 3 А
2011 - 2012 оқу жылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz