Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көбейіткіш неше таңбалы сан
Ақжал негізгі мектебі.
«Көп таңбалы санға үш таңбалы сандарды
көбейту және бөлу».
4 сынып.
Өткізген:
Ибрахимова К.И
2011 – 2012 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: 708*347 және 245676/708 түріндегі көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: үш таңбалы сандарды көп таңбалы сандарға көбейту және бөлуге
машықтыру.
ә) Дамытушылық:Өз бетімен жұмыс істеуге, ойлауын есте сақтау.
б) Тәрбиелік:Адамгершілікке еңбек сүйгіштікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Қазіргі өмірге бейімдеп оқыту.
Сабақ түрі: «Білім биржасы» Ойын түрінде.
Көрнекілік: таблица, сары, жасыл, қызыл түсті акциялар кеспе сызық.
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Бүгінгі сабағымыз «Білім биржасы» деп аталады. Бұл заманға сай жаңадан
енген сөз. Биржа дейтініміз не? Латын енген сөз. Орыс тілінде аударғанда
«Кашелек » деген мағынаны білдіреді. Қазақшаға аударғанда «қапшық». Биржа
– құнды қағаздарды сатып алатын , сататын нарықтық ұйымдасқан формасы.
Биржаның түрлері: қою биржасы, өнімдер биржасы, еңбек биржасы. Сол сияқты
біз бүгін «білім биржасы» ойыны арқылы біліміміздің қаншалықты құнды
екенін анықтаймыз.
Сыныпты үш топқа бөлеміз.
1 – биржа. 2 – биржа. 3 – биржа.
Оқушылардың тапсырма орындағанда жауаптары акциялармен бағаланады.
Оқушы жауабының толықтығына қарай әр түсті акциялар алады. Толық емес жауап
– сары түсті акция, дұрыс, бірақ кеңінен ашылмаған жауап – жасыл түсті
акция , дұрыс негізделген жауап – қызыл түсті акция алады. Әр түсті
акцияның құны бар. Оны банк бекітеді. Сары түсті акция -3000 теңге, жасыл
түсті акция – 4000 теңге, қызыл түсті акция – 5000 теңге. Алған
акцияларынды есептеп , отыратын «акционер» оқушы таңдаймыз. Қай биржа көп
акция жинаса, сол топ жеңіске жетеді.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Амалдарды орында:
708 * 62 + 304 * 95
9000 – 77952 / 28
13995 – 27948 / 51
3. Түсіндіре аласың ба? Көбейіткіш неше таңбалы сан?
Неше толымсыз
көбейтіндінің мәні шықты?
Әр толымсз көбейтіндінің
мәні қандай ретпен
жазылған?
Бірінші толымсыз бөлінгіші
қай разрядтың
Бірлігін көрсетеді.
2 – толымсыз бөлінгіш ше?
3 – толымсыз бөлінгіш ше?
Қалай бөлдің?
3. Тақтамен жұмыс: әр топтан 1 оқушыдан шығып карточкадағы тапсырманы
орындау.
1 – тапсырма: 604*439 18456 / 769
2 – тапсырма: 502*487 3948 / 564
3 – тапсырма: 306* 548 226014 / 834
5.Ойланайық, ойнайық. Есеп шығару.
Жүк м V1= 60 км/ сағ Ш: 480км / 80 км/сағ = 6сағ
Жеңіл м V1 = 80км/сағ 480км/ 60км/сағ =8 сағ
S2 – 480 км 8 – 6 =2сағ
S1 - ? 2 * 60км = 120км
Ж: жүк машинасы жеңіл
машинасы келгенде
120 км жүрген.
6. Өздік жұмыс:
Түске дейін – 7а
Түстен кейін 5 а
әр автобуста 150 Ш: 7 * 15 + 5 * = 180 б
Барлығы - ? б Ж: Барлығы:180 б.
7. Сергіту сәттері: Бір акциорнеріміз, акционерміз,
«Биржа» сөзін қазақша қашық дейміз.
Акциямыз көбейтіп, қапшығымыз толу
үшін,
Көп оқып, білімімізді
толықтырамыз.
8. Тез шешейік. Бөліндінің кампониенттерін еске түсіру.
Бөліндінің мәні. 234 604 49
Бөлгіш 23 39 65
Қалдық 21 31 64
Бөлінгіш х х х
9. Ауызша.
Биіктігі х см, ұзындығы 4 см, ені 2см тік бұрышты параллепипедтің көлемін
өрнек түрінде жазу.
10 Амалдарды орында.
29070 – 176870 / 23 * 3 + 589
(162000 – 76403 * 450) *(816 * 4)
(181403 - 76403) / 100 – 525
11. Қорытындылау:
Әрбір топтың жинаған акциясының құнын шығару.Алға шыққан қай топ екенін
айту.
12. Үйге тапсырма. №7 Ш.Т.
13. Оқушыларды бағалау.
«Көп таңбалы санға үш таңбалы сандарды
көбейту және бөлу».
4 сынып.
Өткізген:
Ибрахимова К.И
2011 – 2012 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы: 708*347 және 245676/708 түріндегі көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: үш таңбалы сандарды көп таңбалы сандарға көбейту және бөлуге
машықтыру.
ә) Дамытушылық:Өз бетімен жұмыс істеуге, ойлауын есте сақтау.
б) Тәрбиелік:Адамгершілікке еңбек сүйгіштікке, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Қазіргі өмірге бейімдеп оқыту.
Сабақ түрі: «Білім биржасы» Ойын түрінде.
Көрнекілік: таблица, сары, жасыл, қызыл түсті акциялар кеспе сызық.
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Бүгінгі сабағымыз «Білім биржасы» деп аталады. Бұл заманға сай жаңадан
енген сөз. Биржа дейтініміз не? Латын енген сөз. Орыс тілінде аударғанда
«Кашелек » деген мағынаны білдіреді. Қазақшаға аударғанда «қапшық». Биржа
– құнды қағаздарды сатып алатын , сататын нарықтық ұйымдасқан формасы.
Биржаның түрлері: қою биржасы, өнімдер биржасы, еңбек биржасы. Сол сияқты
біз бүгін «білім биржасы» ойыны арқылы біліміміздің қаншалықты құнды
екенін анықтаймыз.
Сыныпты үш топқа бөлеміз.
1 – биржа. 2 – биржа. 3 – биржа.
Оқушылардың тапсырма орындағанда жауаптары акциялармен бағаланады.
Оқушы жауабының толықтығына қарай әр түсті акциялар алады. Толық емес жауап
– сары түсті акция, дұрыс, бірақ кеңінен ашылмаған жауап – жасыл түсті
акция , дұрыс негізделген жауап – қызыл түсті акция алады. Әр түсті
акцияның құны бар. Оны банк бекітеді. Сары түсті акция -3000 теңге, жасыл
түсті акция – 4000 теңге, қызыл түсті акция – 5000 теңге. Алған
акцияларынды есептеп , отыратын «акционер» оқушы таңдаймыз. Қай биржа көп
акция жинаса, сол топ жеңіске жетеді.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Амалдарды орында:
708 * 62 + 304 * 95
9000 – 77952 / 28
13995 – 27948 / 51
3. Түсіндіре аласың ба? Көбейіткіш неше таңбалы сан?
Неше толымсыз
көбейтіндінің мәні шықты?
Әр толымсз көбейтіндінің
мәні қандай ретпен
жазылған?
Бірінші толымсыз бөлінгіші
қай разрядтың
Бірлігін көрсетеді.
2 – толымсыз бөлінгіш ше?
3 – толымсыз бөлінгіш ше?
Қалай бөлдің?
3. Тақтамен жұмыс: әр топтан 1 оқушыдан шығып карточкадағы тапсырманы
орындау.
1 – тапсырма: 604*439 18456 / 769
2 – тапсырма: 502*487 3948 / 564
3 – тапсырма: 306* 548 226014 / 834
5.Ойланайық, ойнайық. Есеп шығару.
Жүк м V1= 60 км/ сағ Ш: 480км / 80 км/сағ = 6сағ
Жеңіл м V1 = 80км/сағ 480км/ 60км/сағ =8 сағ
S2 – 480 км 8 – 6 =2сағ
S1 - ? 2 * 60км = 120км
Ж: жүк машинасы жеңіл
машинасы келгенде
120 км жүрген.
6. Өздік жұмыс:
Түске дейін – 7а
Түстен кейін 5 а
әр автобуста 150 Ш: 7 * 15 + 5 * = 180 б
Барлығы - ? б Ж: Барлығы:180 б.
7. Сергіту сәттері: Бір акциорнеріміз, акционерміз,
«Биржа» сөзін қазақша қашық дейміз.
Акциямыз көбейтіп, қапшығымыз толу
үшін,
Көп оқып, білімімізді
толықтырамыз.
8. Тез шешейік. Бөліндінің кампониенттерін еске түсіру.
Бөліндінің мәні. 234 604 49
Бөлгіш 23 39 65
Қалдық 21 31 64
Бөлінгіш х х х
9. Ауызша.
Биіктігі х см, ұзындығы 4 см, ені 2см тік бұрышты параллепипедтің көлемін
өрнек түрінде жазу.
10 Амалдарды орында.
29070 – 176870 / 23 * 3 + 589
(162000 – 76403 * 450) *(816 * 4)
(181403 - 76403) / 100 – 525
11. Қорытындылау:
Әрбір топтың жинаған акциясының құнын шығару.Алға шыққан қай топ екенін
айту.
12. Үйге тапсырма. №7 Ш.Т.
13. Оқушыларды бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz