Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушынын білімін бағалау
«ОҚО жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасының
«Арнаулы кәсіптік колледжі» медициналық-әлеуметтік мекемесі» коммуналдық
мемлекеттік мекемесі.
«Бекітемін»
Директордың оқу-өндірістік
жұмыстары жөніндегі орынбасары
________________А.К.Сейтжанова
«__04_»_12___2014ж
Ашық сабақ тақырыбы:
Пәні: Математика
Тобы: Б-29
Оқытушы: Д.К.Ибраева
Кентау 2014ж
Тобы:Б-29 Күні:04.12.2014ж
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Туынды тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік:
Функциялардың туындыларын табуға
есептер шығарып
машықтандыру, алған білімдерін
тереңдету,жинақтау,
жүйелеу.
2. Дамытушылық:
Оқушылардың ой-өрісін кеңейту,
пәнге қызығушылығын
арттыру.
3. Тәрбиелік: Жылдам ойлап, тез
қорытуға, жауапкершілікке,
өз бетінше білім алуға баулу,
адамгершілікке, достыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірмелі материал, тест
тапсырмасы, жеке бланк (нені білемін?, нені білдім?, нені білгім келеді?)
Сабақтың түрі: Тренинг сабақ
Cабақтың типі: Бекіту
Пән аралық байланыс: Қазақ тілі, педагогика,география, физика.
Сабақтың кезендері: І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу –
1 минут
II. Үй жұмысын тексеру: № 168, №170 –
4 минут
ІІI. Негізгі бөлім:
а) Ой қозғау – 5 минут
ә)Деңгейлік тапсырмалар– 7 минут
б) Тест тапсырмалары – 8 минут
в) Тақтада орындалатын жұмыс-7минут
Сергіту сәті-3минут
г) Бастапқы функцияны табу– 5 минут
IV. Сабақты қорыту: 3минут
V. Оқушынын білімін бағалау – 1
минут
VI.Үйге тапсырма беру – 1 минут
« Сен ғылымға болсаң ыңтық,бұл сөзімді әбден ұқ: Білгеніңнің жақсысын қыл,
білмегенді біле бер»
Ш. Құдайбердиев
Сабақтың барысы:
➢ 1-бекет: “Формулалар ағашы”
➢ 2-бекет: “Білімділер қаласы” (деңгейлік тапсырмалар)
➢ 3-бекет: “Туындымды тауып көр!”(берілген функцияның туындысын табу)
➢ 4-бекет: “Зеректер қаласы” (бастапқы функцияны табу)
1-бекет: “Формулалар ағашы”бөлімінде туынды формулаларын біртіндеп айтып
шығу қажет.Олар:
(U±V)'=U'±V'
➢ 2-бекет: “Білімділер қаласы” (деңгейлік тапсырмалар)
Оқушылар өз деңгейлеріне қарай тапсырмаларды таңдайды:
1-деңгей
f(x)= х2-2x+x-5
f(x)= 3х3-4,5х2
f(x)=х5+√х
f(x)=5x-2+1/x
2-деңгей
f(x)=(3x-5)(3x+1)
f(x)=
3-деңгей
Тақтада орындалатын жұмыс:
1. .............................................34х16
2. ......................................
3. ...............................................
4. ......................................
5. ...........................................
Сергіту сәті
← Әйел адам сыныптағы балалардың біреуіне: «Мен сенің анаңмын, бірақ
сен маған ұлым емессің »-дейді . Ол не дегені? Қызымсың дегені
← Бір азаматтың әкесі Азамат Сарсенұлы, ал оның ұлы – Аслан Болатұлы.
Ол азаматтың аты-жөні кім? Болат Азаматұлы
➢ 3-бекет: “Туындымды тауып көр!”(берілген функцияның туындысын
табу)Тест тапсырмалары
1-нұсқа
2-нұсқа
➢ 4-бекет: “Зеректер қаласы” (бастапқы функцияны табу)
§14.№153,156
Бір мектепте үш дос: дәрігер, мұғалім, ақын. Олардың фамилиялары:
Боранбаев, Имашев, Саматов. Дәрігердің інісі де қарынэдасы да жоқ, ол
достарының ішіндегі ең кішісі. Саматов мұғалімнен үлкен және Боранбаевтың
қарындасына үйленген. Дәрігердің, мұғалімнің, ақынның фамилияларын
атаңдар.?
-----------------------
f
x
x
x
f
x
x
x
f
x
теңдеуін
шешіңдер
а
f
x
x
x
’
−
+
’
+
+
′
’
’
−
+
3
2
(
)
(
3
5
)(
3
1
)
(
)
2
3
3
5
(
)
0
.
)
(
)
3
7
«Арнаулы кәсіптік колледжі» медициналық-әлеуметтік мекемесі» коммуналдық
мемлекеттік мекемесі.
«Бекітемін»
Директордың оқу-өндірістік
жұмыстары жөніндегі орынбасары
________________А.К.Сейтжанова
«__04_»_12___2014ж
Ашық сабақ тақырыбы:
Пәні: Математика
Тобы: Б-29
Оқытушы: Д.К.Ибраева
Кентау 2014ж
Тобы:Б-29 Күні:04.12.2014ж
Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Туынды тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік:
Функциялардың туындыларын табуға
есептер шығарып
машықтандыру, алған білімдерін
тереңдету,жинақтау,
жүйелеу.
2. Дамытушылық:
Оқушылардың ой-өрісін кеңейту,
пәнге қызығушылығын
арттыру.
3. Тәрбиелік: Жылдам ойлап, тез
қорытуға, жауапкершілікке,
өз бетінше білім алуға баулу,
адамгершілікке, достыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірмелі материал, тест
тапсырмасы, жеке бланк (нені білемін?, нені білдім?, нені білгім келеді?)
Сабақтың түрі: Тренинг сабақ
Cабақтың типі: Бекіту
Пән аралық байланыс: Қазақ тілі, педагогика,география, физика.
Сабақтың кезендері: І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу –
1 минут
II. Үй жұмысын тексеру: № 168, №170 –
4 минут
ІІI. Негізгі бөлім:
а) Ой қозғау – 5 минут
ә)Деңгейлік тапсырмалар– 7 минут
б) Тест тапсырмалары – 8 минут
в) Тақтада орындалатын жұмыс-7минут
Сергіту сәті-3минут
г) Бастапқы функцияны табу– 5 минут
IV. Сабақты қорыту: 3минут
V. Оқушынын білімін бағалау – 1
минут
VI.Үйге тапсырма беру – 1 минут
« Сен ғылымға болсаң ыңтық,бұл сөзімді әбден ұқ: Білгеніңнің жақсысын қыл,
білмегенді біле бер»
Ш. Құдайбердиев
Сабақтың барысы:
➢ 1-бекет: “Формулалар ағашы”
➢ 2-бекет: “Білімділер қаласы” (деңгейлік тапсырмалар)
➢ 3-бекет: “Туындымды тауып көр!”(берілген функцияның туындысын табу)
➢ 4-бекет: “Зеректер қаласы” (бастапқы функцияны табу)
1-бекет: “Формулалар ағашы”бөлімінде туынды формулаларын біртіндеп айтып
шығу қажет.Олар:
(U±V)'=U'±V'
➢ 2-бекет: “Білімділер қаласы” (деңгейлік тапсырмалар)
Оқушылар өз деңгейлеріне қарай тапсырмаларды таңдайды:
1-деңгей
f(x)= х2-2x+x-5
f(x)= 3х3-4,5х2
f(x)=х5+√х
f(x)=5x-2+1/x
2-деңгей
f(x)=(3x-5)(3x+1)
f(x)=
3-деңгей
Тақтада орындалатын жұмыс:
1. .............................................34х16
2. ......................................
3. ...............................................
4. ......................................
5. ...........................................
Сергіту сәті
← Әйел адам сыныптағы балалардың біреуіне: «Мен сенің анаңмын, бірақ
сен маған ұлым емессің »-дейді . Ол не дегені? Қызымсың дегені
← Бір азаматтың әкесі Азамат Сарсенұлы, ал оның ұлы – Аслан Болатұлы.
Ол азаматтың аты-жөні кім? Болат Азаматұлы
➢ 3-бекет: “Туындымды тауып көр!”(берілген функцияның туындысын
табу)Тест тапсырмалары
1-нұсқа
2-нұсқа
➢ 4-бекет: “Зеректер қаласы” (бастапқы функцияны табу)
§14.№153,156
Бір мектепте үш дос: дәрігер, мұғалім, ақын. Олардың фамилиялары:
Боранбаев, Имашев, Саматов. Дәрігердің інісі де қарынэдасы да жоқ, ол
достарының ішіндегі ең кішісі. Саматов мұғалімнен үлкен және Боранбаевтың
қарындасына үйленген. Дәрігердің, мұғалімнің, ақынның фамилияларын
атаңдар.?
-----------------------
f
x
x
x
f
x
x
x
f
x
теңдеуін
шешіңдер
а
f
x
x
x
’
−
+
’
+
+
′
’
’
−
+
3
2
(
)
(
3
5
)(
3
1
)
(
)
2
3
3
5
(
)
0
.
)
(
)
3
7
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz