Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушынын білімін бағалау

«ОҚО жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасының
«Арнаулы кәсіптік колледжі» медициналық-әлеуметтік мекемесі» коммуналдық
мемлекеттік мекемесі.

«Бекітемін»

Директордың оқу-өндірістік
жұмыстары жөніндегі орынбасары
________________А.К.Сейтжанова

«__04_»_12___2014ж

Ашық сабақ тақырыбы:

Пәні: Математика
Тобы: Б-29
Оқытушы: Д.К.Ибраева

Кентау 2014ж

Тобы:Б-29 Күні:04.12.2014ж
Пәні: Математика

Сабақтың тақырыбы: Туынды тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік:
Функциялардың туындыларын табуға
есептер шығарып
машықтандыру, алған білімдерін
тереңдету,жинақтау,
жүйелеу.
2. Дамытушылық:
Оқушылардың ой-өрісін кеңейту,
пәнге қызығушылығын
арттыру.
3. Тәрбиелік: Жылдам ойлап, тез
қорытуға, жауапкершілікке,
өз бетінше білім алуға баулу,
адамгершілікке, достыққа
тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірмелі материал, тест
тапсырмасы, жеке бланк (нені білемін?, нені білдім?, нені білгім келеді?)
Сабақтың түрі: Тренинг сабақ

Cабақтың типі: Бекіту

Пән аралық байланыс: Қазақ тілі, педагогика,география, физика.

Сабақтың кезендері: І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу –
1 минут
II. Үй жұмысын тексеру: № 168, №170 –
4 минут
ІІI. Негізгі бөлім:
а) Ой қозғау – 5 минут
ә)Деңгейлік тапсырмалар– 7 минут
б) Тест тапсырмалары – 8 минут
в) Тақтада орындалатын жұмыс-7минут
Сергіту сәті-3минут
г) Бастапқы функцияны табу– 5 минут
IV. Сабақты қорыту: 3минут
V. Оқушынын білімін бағалау – 1
минут
VI.Үйге тапсырма беру – 1 минут

« Сен ғылымға болсаң ыңтық,бұл сөзімді әбден ұқ: Білгеніңнің жақсысын қыл,
білмегенді біле бер»

Ш. Құдайбердиев

Сабақтың барысы:
➢ 1-бекет: “Формулалар ағашы”
➢ 2-бекет: “Білімділер қаласы” (деңгейлік тапсырмалар)
➢ 3-бекет: “Туындымды тауып көр!”(берілген функцияның туындысын табу)
➢ 4-бекет: “Зеректер қаласы” (бастапқы функцияны табу)

1-бекет: “Формулалар ағашы”бөлімінде туынды формулаларын біртіндеп айтып
шығу қажет.Олар:

(U±V)'=U'±V'

➢ 2-бекет: “Білімділер қаласы” (деңгейлік тапсырмалар)
Оқушылар өз деңгейлеріне қарай тапсырмаларды таңдайды:
1-деңгей
f(x)= х2-2x+x-5
f(x)= 3х3-4,5х2
f(x)=х5+√х
f(x)=5x-2+1/x

2-деңгей
f(x)=(3x-5)(3x+1)
f(x)=

3-деңгей



Тақтада орындалатын жұмыс:
1. .............................................34х16
2. ......................................
3. ...............................................
4. ......................................
5. ...........................................
Сергіту сәті
← Әйел адам сыныптағы балалардың біреуіне: «Мен сенің анаңмын,  бірақ
сен маған ұлым емессің »-дейді . Ол не дегені? Қызымсың дегені

← Бір азаматтың әкесі  Азамат Сарсенұлы, ал оның ұлы – Аслан Болатұлы.
Ол азаматтың аты-жөні кім? Болат Азаматұлы

➢ 3-бекет: “Туындымды тауып көр!”(берілген функцияның туындысын
табу)Тест тапсырмалары

1-нұсқа

2-нұсқа

➢ 4-бекет: “Зеректер қаласы” (бастапқы функцияны табу)



§14.№153,156
Бір мектепте үш дос: дәрігер, мұғалім, ақын. Олардың фамилиялары:
Боранбаев, Имашев, Саматов. Дәрігердің інісі де қарынэдасы да жоқ, ол
достарының ішіндегі ең кішісі. Саматов мұғалімнен үлкен және Боранбаевтың
қарындасына үйленген. Дәрігердің, мұғалімнің, ақынның фамилияларын
атаңдар.?

-----------------------
f

x

x

x

f

x

x

x

f

x

теңдеуін

шешіңдер

а

f

x

x

x





+



+

+









+

3

2

(

)

(

3

5

)(

3

1

)

(

)

2

3

3

5

(

)

0

.

)

(

)

3

7

Ұқсас жұмыстар
Оқушылармен бірге критерийлерді талдау
Мұғалімнің шығармашылығын әлеуеттік дамытудың оқушылардың ҰБТ-ге дайындық сапасын арттыруға ықпал ету
Бақылау жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері
Критериалды бағалау жүйесінің тиімділігі
Критериалды бағалаудың міндеттері
Үшін, туралы, дейін(шейін) шылыулары
Мұғалімнің бағалауы. Гуморальдық реттелу
Қалқанша бездің массасы
Сабақ барысында оқушыларға тереңде тиянақты білім беру
Оқушы білімін бағалау
Пәндер