Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Құрама тест

Педогогикалық кеңес
Баяндама
Тақырыбы: Мектепішілік бақылау жұмыстарын сауатты ұйымдастыру

Оқыту үрдісіндегісіндегі ең маңызды бөлімнің бірі-оқытудың
нәтижесін тексеру.Бақылаудың барлық түрін әдісін,формасын қажетті жағдайда
орындау жүйелі түрде дұрыс қолдану ,оқыту сапасын жоғарлатып,оқушылардың
үлгеріміндегі жетіспеушілікті дер кезінде ашуға мүмкіндік береді.

Оқушылардың білімі мен білігін тексерудің түрлі формалары

Бақылау түрлері

жазбаша тест Сынақ

Толықтыру
Релілік диктант
еске түсіру
таңдау релелік Шығарма
Балама
айналмалы мазмұндама
Реттілік
қарапайым
Сәйкестік
Аралас
таңдамалы
құрама тест

Тест- ағылшын тілінен(test) «байқау», «бақылау», «зерттеу», деген мағнаны
білдіреді.1864 жылы Дж Фишер құрастырған, оны Гринвич госпитальіндегі
мектеп пайдаланған.

Толықтыру тестіОқушыларға тапсырма сөйлем түрінде беріледі де сөйлемдегі
кей сөздің орнына (цифр,формула, сөз т.б ) үш нүкте беріледі.Мұндай
тапсырмадағы жауап қысқа, тұжырымды бір мәнді болуы шарт.Мысалы:.....
гармоны жетіспесе ағзаның иммундық қабілеті төмендейді.(тимозин)

Еске түсіру тесті.Сұрақ нақты беріліп, жауабы бір мәнді болуы шарт.Тестінің
сұрақтарын жасағанда сұрақ нақта анық қойылады да, ал жауабы сөз, сан,
формула т. б түрде беріледі.Мысалы;Жасушаны зерттейтін ғылым.(цитология)

Балама тесті.Сөйлем қысқа, мазмұнды,тұжырымды бір мәнді болғаны
дұрыс.Тестінің мұндай түрінің жауабы «Иә,жоқ», «Дұрыс,дұрыс емес», «+,-»
т.б беріледі.

Реттілік,бірізділік тесті.Бақылауобьектісі (құбылыс,шама,формула т,б)
ретімен жазылуы(айтылуы) керек. Тест тапсырмасын дайындағанда саны 10 шақты
болғаны дұрыс.Мысалы;Ауыз қуысы,жұтқыншақ, қарын, аш ішек,өңеш, ұлтабар,
тік ішек,тоқ ішек

Сәйкестік тестіМағынасы бір-бірімен байланысты тапсырмалардың екі бағанға
әртүрлі ретпен орналасуы.Мұндай тест жасауда бірінші бағанда қысқа
тұжырымды сөйлем болса, екінші бағанда сәйкес сөз, белгі, сызба болуы
керек.
Кітаптан кесте

Аралас тестіОқушыға берілетін тапсырма әртүрлі тест
түрінде.Мысалы:Толықтыру, таңдамалы

Таңдамалы тестОқушыға берілетін тапсырмамен қоса оның дұрыс және дұрыс
емес жауаптары беріледі.

Құрама тест

Тестіні білім беруде пайдалану оқушылардың өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік
ашатындықтан есеп беру әдісі -оқу әдісіне айналып отыр.Сондықтан бұл әдісті
бір-бірімен байланыстырып қана қоймай білімді тексеру, бекіту, қайталау сол
сияқты жүйелеудің де құралы және оқушылардың білімін тексеруде уақытты
үнемдейді,өздері осы үрдіске тікелей араласатындықтан қызығушылықтарын,
белсенділіктерін арттырады.

ІІ сынақ
ІІІ жазбаша
1.Диктант
2.Мазмұндама
3.Шығарма
4.Бақылау жұмысы т.б

Айналмалы сынақ. Әрбір оқушыға жеке тапсырма беру.Тапсырма орындалғаннан
кейін келесі оқушының тапсырамсымен ауыстыр
Қарапайым сынақ.Сұрақ-жауап

Ұқсас жұмыстар
Жай сандар және құрама сандар
Жай сандар
Құрама сандар
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге үйрену
Жай сандар мен құрама сандар тақырыбын қайталау
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу туралы
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу. 5сынып
Ең кіші ортақ еселікке есептер шығару
Сабақтың мақсаттары
Логикалық пікірлердің негізгі түсініктері. 8 сынып
Пәндер