Бөлшек сандардың ондық жазылуы

№6 орта мектебі

Бөлшек сандардың ондық жазылуы

5 б сыныбы

Дайындаған: Дүйсембаева Р. Ш.

Шалқар

2010-2011 жыл

Күні: 10. 02. 11ж.

Сыныбы: 5 «б»

Пәні: математика

Мұғалімі: Дүйсембаева Р.

Сабақтың тақырыбы: Бөлшек сандардың ондық жазылуы

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділігі:Ондық бөлшектің жазылуы, бүтін бөлік, бөлшек бөлік, олардың разрядтары, үтір қайыру, ондық бөлшектің қасиеттерін меңгерту.
  2. Дамытушылығы:Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша орналастыра алу, оқушылардың білім және білік дағдысын дамыту, өз бетінше есеп шығару, іздену, шығармашылықпен еңбек ету қабілеттерін дамыту.
  3. Тәрбиелілігі:Оқушыларды шапшаңдыққа, сұрақтарға нақты жауап беруге, алған білімдерін практикамен ұштастыруға, өз білімін көрсете алатын қасиеттерін ашуға тәрбилеу.

Сабақтың мазмұны: І -ІІІ кезеңдік тапсырмалар

Сабақтың әдіс-тәсілі:

І-кезеңде - сұрақ-жауап

ІІ-кезеңде- а) оқулықпен өз бетімен іздену әдісі

ә) пікір-талас

б) практикада бекіту

Көрнекілігі: Жұмыс дәптері, ашық журнал, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:

І кезеңде - а) ұйымдастыру

б) үй тапсырмасы

ІІ кезеңде - а) оқушылардың өз беттерімен жұмысы

ә) жұмыстың жүргізілуін тексеру

ІІІ кезең де - тапсырмалардың дұрыс орындалуын

« ашық журналға» белгілетіп отыру

Ұпайларын қорыту; үйге тапсырма беру.

Математика 5-сынып

Мұғалімдердің есіне
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті)
Мұғалімдердің есіне: «Көпір» тапсырмалары
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

І кезең

  1. 1. Жай бөлшек дегеніміз қандай бөлшек?
  2. ж/бы:алымы және бөлімі бар бөлшектер жай бөлшектер деп айтылады
  3. 2. Жай бөлшекті жай бөлшекке бөлу амалы қалай орындалады?
  4. ж/бы:бөлгішті кері бөлшеккеайналдырып, көбейту амалы ережесі
  5. бойыншакөбейтеміз
  6. 3. Жай бөлшекті көбейту амалы қалай орындалады?
  7. ж/бы:алымыналымына,
  8. 4. Жай бөлшекті азайту үшін не істейміз?
  9. ж/бы:бөлшектерді ең кішіортақ бөлімгекелтіріп, бөлімдері берідей

бөлшектерді азайту ережесі бойынша орындалады

5. Жай бөлшекті қосу үшін не істейміз?

ж/бы: бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіріп, бөлімдері берідей

бөлшектерді қосу ережесі бойынша орындалады

6. Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табудың айырмашылығы

неде?

ж/бы: санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейтеміз , ал

бөлігі бойынша санды табу үшін, бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке

бөлеміз

Мұғалімдердің есіне:

«Білу»

тапсырмалары.

( Не?

Кім? Не істеді?Қашан?

Қандай?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

ІІ кезең

1. Бөлімдері 10, 100, 1000 болатын жай бөлшекті бөлімсіз қалай жазамыз?

Жауабы: бөлімсіз жазу үшін алдымен бүтін бөлігі жазылып, сонан соң үтір қойылып, үтірден кейін бөлшек бөлігінің алымы жазылады.

2. Ондық бөлшектің бүтін бөлігінің разрядтары және бөлшек бөлігінің разрядтарын қалай ажыратамыз?

Жауабы: бүтін бөлігі үтірдің сол жағына, бөлшек бөлігі үтірдің оң жағына разряд бойынша орналасады.

3. Қандай бөлшектер ондық бөлшекпен жазылады?

Жауабы: 2 және 5 сандарына бөлінетін (бөлімдері) жай бөлшектер ондық бөлшекпен жазылады

Мұғалімдердің есіне:

«Түсіну» тапсырмалары.

(Неге? Себебі? Неліктен?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Бос орынға қажетті сөзді жаз.

1. 12 7 100 \frac{7}{100} 7 100 \frac{7}{100} бөлшегін неге 12, 07 түрінде жазамыз?

Жауабы: себебі, бөлімі 10, 100, 100 , т. с. с. болатын жай бөлшектерді бөлімсіз жазуға болады.

2. 2, 817 бөлшегінде неше ондық таңба бар, олар разрядтарға қалай жіктеледі?

Жауабы: Үш ондық таңба бар, 2, 817 ондық бөлшегіндегі үтірдің оң жағындағы бірінші цифр 8 ондық үлестер, екінші цифр 1 жүздік үлестер, үшінші цифр 7 мыңдық үлестер санын көрсетеді.

Мұғалімдердің есіне: «Талдау» тапсырмалары
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Жай бөлшек пен ондық бөлшектің айырмашылығы неде?

Жауабы: жай бөлшекте алымы және бөлімі болады.

Ондық бөлшектер бөлімсіз жазылады.

Мұғалімдердің есіне: «Жинақтау» тапсырмалары
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Кестені толтыр.

35, 418; 442, 915

:
:
:
:
:
:
Бүтін бөлігінің разрядтары
Бөлшек бөлімінің разрядтары

Жүздік

тер

Ондық

тар

Бірлік

тер

Ондық үлестер
Жүздік үлестер
Мыңдық үлестер
Он мыңдық үлестер
3
5
4
1
8
4
4
2
9
1
5
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне: «Қолдану» тапсырмасы
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): Оқулықпен жұмыс: №941, №943, №944
Мұғалімдердің есіне:

Практика

«Баға беру»

( сен қалай ойлайсын? не істер едің?)

Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

Сен қалай ойлайсың? Қанша бөлігі боялған және боялмаған? Жай бөлшек және ондық бөлшек түрінде жазып көрсет.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Мұғалімдердің есіне:
Мұғалімдердің есіне:
Мұғалімдердің есіне:
Мұғалімдердің есіне:
Мұғалімдердің есіне:
Мұғалімдердің есіне:
Мұғалімдердің есіне:
Мұғалімдердің есіне:
Мұғалімдердің есіне:
Мұғалімдердің есіне:
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:

Теориясы:

«Білу»

( Кім? Қашан?Қайда? Не істеді?)

Практикасы:

« Қолдану»

Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

ІІІ кезең

1 деңгей (5 балл) «3»

  1. Не себепті ондық бөлшектер пайдаланылды және қандай жай бөлшектерді бөлімсіз жазу қабылданды?

Жауабы: Ғылыммен техниканың дамуына байланысты жай бөлшектермен жұмыс жасау қиын болғандықтан ондық бөлшектер пайдаланылды, және бөлімдері 10, 100, 1000 т. с. с. болатын жай бөлшектерді бөлімсіз жазу қабылданды.

  1. Ондық бөлшекке айналмайтын қандай жай бөлшектер?

Жауабы: бөлімдері 2 және 5 сандарынан басқа жай көбейткіштер болатын

қысқартылмайтын жай бөлшектер.

№ 949 есепті шығар

Мұғалімдердің есіне:

« Түсіну» теориясы

(Неге? Себебі? Неліктен?)

Практикасы:

«Қолдану»

Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

2 деңгей (5+4 балл) «4»

1. Ондық бөлшектің соңына 0-дерді тіркеп жазғаннан немесе алып тастағаннан ондық бөлшек өзгере ме?

Жауабы: өзгермейді

2. Жай бөлшектің ондық бөлшек түрінде жазылуында бөлімінде қанша нөл болса, үтірден кейін сонша цифр болуы қажет, неліктен?

Жауабы: Бөлімдері 10, 100, 1000 және т. с. с. болатын жай бөлшектер болғандықтан.

№956 есепті шығар.

Мұғалімдердің есіне: «Жинақтау»
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):

3 деңгей (5+4+3 балл) «5»

985, 6317 бөлшегіндегі үтірді оңға қарай бір орынға, екі орынға жылжытып, ондық бөлшекті өзгертіп жаз және разрядтарға жікте.

Жауабы: 9856, 317 бір орынға жылжытқанда

98563, 17 екі орынға жылжытқанда

:
:
:
:
:
:
Бүтін бөлігінің разрядтары
Бөлшек бөлімінің разрядтары

Он мың

дық

Мыңдық

Жүздік

тер

Ондық

тар

Бірлік

тер

Ондық үлестер
Жүздік үлестер
Мыңдық үлестер
Он мыңдық үлестер
9
8
5
6
3
1
7
9
8
5
6
3
1
7
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:
Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті):
Мұғалімдердің есіне:

Практика

« Баға беру»

Оқушыларға берілетін тапсырмалар (кілті): №957 есепті шығар

Ашық журнал

5 б сынып

Тақырыбы: «Бөлшек сандардың ондық жазылуы»

р/с

Оқушының

аты - жөні

1 деңгей

«5» балл

2 деңгей «4» балл

3 деңгей

«3»

балл

Сыныпта жинаған балы
Үйде
Барлық балл
Баға
1
2
3
4
1
2
3
1
2
р/с: 1
Оқушыныңаты - жөні: Абдолов А
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
+
+
12
12
5
р/с: 2
Оқушыныңаты - жөні: Амангелдин А
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
ү
ү
7
3
10
4
р/с: 3
Оқушыныңаты - жөні: Болат Н
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
+
+
12
12
5
р/с: 4
Оқушыныңаты - жөні: Болат Ж
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
+
+
12
12
5
р/с: 5
Оқушыныңаты - жөні: Болат Д
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
+
+
12
12
5
р/с: 6
Оқушыныңаты - жөні: Бердешқызы Ә
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
ү
ү
7
2
9
4
р/с: 7
Оқушыныңаты - жөні: Ермұрат Е
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
+
+
12
12
5
р/с: 8
Оқушыныңаты - жөні: Ермекова О
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
ү
ү
9
3
12
5
р/с: 9
Оқушыныңаты - жөні: Жылқыбаева Г
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
+
+
12
12
5
р/с: 10
Оқушыныңаты - жөні: Жолашева Ж
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
+
+
12
12
5
р/с: 11
Оқушыныңаты - жөні: Көптлеуова Б
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
+
+
12
12
5
р/с: 12
Оқушыныңаты - жөні: Тлеужанов Н
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
ү
ү
9
12
4
р/с: 13
Оқушыныңаты - жөні: Сабыров Н
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
Ү
Ү
9
2
11
4
р/с: 14
Оқушыныңаты - жөні: Олжабай Ү
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: Ү
Ү
Ү
8
2
10
4
р/с: 15
Оқушыныңаты - жөні: Мұратов Қ
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: ү
Барлық балл: ү
Баға: ү
ү
ү
4
5
9
3
р/с: 16
Оқушыныңаты - жөні: Жалғаспаев Е
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
ү
ү
9
2
11
4
р/с: 17
Оқушыныңаты - жөні: Жақсылықбаев
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
Ү
Ү
9
2
11
4
р/с: 18
Оқушыныңаты - жөні: Сермағамбетов
1 деңгей«5» балл: +
2 деңгей «4» балл: +
3 деңгей«3»балл: +
Сыныпта жинаған балы: +
Үйде: +
Барлық балл: +
Баға: +
ү
ү
9
2
11
4

5 б сыныбына арналған

«Бөлшек сандардың ондық жазылуы» тақырыбы бойынша мониторингі

Сабақтың тақырыбы: « Ондық бөлшекті натурал санға көбейту»


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару
Ондық бөлшектерді қосуға және азайтуға есептер шығару
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру
Математика сабағында қазақтың ұлттық шежіресін қолдану
Рационал сандар. қайталау. 6-сынып
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Санау жүйелерін қайталау
Бөлшек сандар
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Ондық бөлшектер разрядтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz