Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды сабаққа дайындау
« С.Сейфуллин аттындағы гимназия» ММ
«Уақыт» / қазақ тілі мен музыка/ кіріктірілген сабақ
Орыс бөлімі 3 «А» сыныбы
Дуйсен Лаура Боранбаевна қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Абодовская Юлия Анатольевна музыка мұғалімі
Сәтбаев 2011
Сабақтың тақырыбы: Уақыт. Нәтиже сабақ.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Оқушылардың уақыт мезгілдері туралы білімдерін тексеру,
өткен материалды қайталау,сұраққа дұрыс жауап беру дағдысын қалыптастыру.
2. Дамытушылық. Нақты мысал келтіру арқылы оқушының сөйлеу дағдысын
дамыту, қисынды ойлау қабілетін қалыптастыру.
3.Тәрбиелік: Уақытты үнемдей білуге баулу, әдептілікке, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, әңгімелеу, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, интерактивтік тақта, суреттер, сағат.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа дайындау.
Сабақтың мақсатын айту
– Сәлеметсіңдер ме, балалар?
Сабағыңды жөндеп
Әзірленсең-еңбек.
Қиындықтың бәрін,
Еңбек қана жеңбек!
2.Үй тапсырмасын тексеру. «Жеті ұл»өлеңін жаттап келу, әнімен айту
3. Пысықтау сабағы.Сұрақтарға жауап беру
Уақыт мезгілдерін қалай білуге болады? /Күнтізбе, сағат/
Суретпен жұмыс . Электрондық, механикалық сағат
Сағаттың неше тілі болады?
Ұзын тілі-минутты,қысқа тілі –сағатты, ал жіңішке тілі- секундты көрсетеді.
4.Сандарды сөйлет.
60
24
7
4
12
365
Бір жылда 365 күн , 12 ай бар. Бір айда 4 апта бар. Бір аптада 7 күн бар.
Бір тәулікте 24 сағат бар.
Бір сағатта 60 минут бар. Бір минутта 60 секунд бар.
5.Сергіту кезеңі. Әнімен айту
Сағаттың тіліндей
Иіліп оңға бір,
Сағаттың тіліндей
Иіліп солға бір.
Сол аяқ, оң аяқ
Жаттығу оңай-ақ
Күн тәртібі. Бейнеслайд ./ Владиславтың күн тәртібі./
Сағат нешеде? Қашан? Сұраққа жауап беру./тақтада орындау/
1. 9:00 Оянды,жаттығу жасады,жуынды
2. 9:30 Таңертеңгі тамағын ішті
3. 10:00 Би үйірмесіне барды.
4.11:00-12:30 Сабақ оқыды
5.13:45 Мектепке келді
6. 14:00 Сабақта отыр./ асханадан түскі тамақ
7. 18:30 Мектептен шықты.
8. 19:00 кешкі тамағын ішті.
9. 19:30 Әкесімен шахмат ойнады
10. 20:30 ертегі тыңдады.
11. 21:00 жуынды, ұйықтады
Сергіту кезеңі:
7«Кім жылдам?» шармен ойын
3.Топтан үш оқушы шығады.
1-топ апта күндері
2-топ ай аттары Қыс, көктем айлары.
3-топ ай аттары Жаз ,күз айлары
8 Шығармашылық жұмыс
Сағаттың қандай түрлерін білесіңдер?
Оқушылардың салып әкелген суреттері . Жоба қорғау
9 «Бала мысық» көрініс /Музыка /
Үйдегі біздің бала мысық
Бірде тұрды көзін қысып,
Ас үйдегі тамақтан
Екіде жеді шұжықты,
Ыдыста тұрған қаймақты
Үште ішіп құнықты,
Төртте тұрып жуынды
Бесте аунап кілемде
Біраз ойнап жылынды.
Сағат алты болғанда
Балық жеді қутыңдап.
Сағат жеті болғанда
Тышқанмен ойнап ,тығылмақ,
Сағат сегіз болғанда
Көзін қысты қуланып,
Сағат тоғыз болғанда
Ертегі тыңдап, қуанып.
Сағат онды соққанда
Ұйқыға кетті тек сонда
Өйткені ол тұрмақшы.
Уақыт бірді соққанда.
10.Қорытынды Балалар, Бала мысық уақытты қалай өткізді?
Уақыт мезгілдеріне байланысты бір-бірімізге қандай жақсы тілектер айтамыз?
Қайырлы таң! Қайырлы күн! Ас дәмді болсын! Қайырлы кеш! Кеш жарық! Қайырлы
түн!
11. Бағалау.
Үйге тапсырма: Жазба жұмысына дайындалып келу.
«Уақыт» / қазақ тілі мен музыка/ кіріктірілген сабақ
Орыс бөлімі 3 «А» сыныбы
Дуйсен Лаура Боранбаевна қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Абодовская Юлия Анатольевна музыка мұғалімі
Сәтбаев 2011
Сабақтың тақырыбы: Уақыт. Нәтиже сабақ.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Оқушылардың уақыт мезгілдері туралы білімдерін тексеру,
өткен материалды қайталау,сұраққа дұрыс жауап беру дағдысын қалыптастыру.
2. Дамытушылық. Нақты мысал келтіру арқылы оқушының сөйлеу дағдысын
дамыту, қисынды ойлау қабілетін қалыптастыру.
3.Тәрбиелік: Уақытты үнемдей білуге баулу, әдептілікке, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ- жауап, әңгімелеу, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: слайд, интерактивтік тақта, суреттер, сағат.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды сабаққа дайындау.
Сабақтың мақсатын айту
– Сәлеметсіңдер ме, балалар?
Сабағыңды жөндеп
Әзірленсең-еңбек.
Қиындықтың бәрін,
Еңбек қана жеңбек!
2.Үй тапсырмасын тексеру. «Жеті ұл»өлеңін жаттап келу, әнімен айту
3. Пысықтау сабағы.Сұрақтарға жауап беру
Уақыт мезгілдерін қалай білуге болады? /Күнтізбе, сағат/
Суретпен жұмыс . Электрондық, механикалық сағат
Сағаттың неше тілі болады?
Ұзын тілі-минутты,қысқа тілі –сағатты, ал жіңішке тілі- секундты көрсетеді.
4.Сандарды сөйлет.
60
24
7
4
12
365
Бір жылда 365 күн , 12 ай бар. Бір айда 4 апта бар. Бір аптада 7 күн бар.
Бір тәулікте 24 сағат бар.
Бір сағатта 60 минут бар. Бір минутта 60 секунд бар.
5.Сергіту кезеңі. Әнімен айту
Сағаттың тіліндей
Иіліп оңға бір,
Сағаттың тіліндей
Иіліп солға бір.
Сол аяқ, оң аяқ
Жаттығу оңай-ақ
Күн тәртібі. Бейнеслайд ./ Владиславтың күн тәртібі./
Сағат нешеде? Қашан? Сұраққа жауап беру./тақтада орындау/
1. 9:00 Оянды,жаттығу жасады,жуынды
2. 9:30 Таңертеңгі тамағын ішті
3. 10:00 Би үйірмесіне барды.
4.11:00-12:30 Сабақ оқыды
5.13:45 Мектепке келді
6. 14:00 Сабақта отыр./ асханадан түскі тамақ
7. 18:30 Мектептен шықты.
8. 19:00 кешкі тамағын ішті.
9. 19:30 Әкесімен шахмат ойнады
10. 20:30 ертегі тыңдады.
11. 21:00 жуынды, ұйықтады
Сергіту кезеңі:
7«Кім жылдам?» шармен ойын
3.Топтан үш оқушы шығады.
1-топ апта күндері
2-топ ай аттары Қыс, көктем айлары.
3-топ ай аттары Жаз ,күз айлары
8 Шығармашылық жұмыс
Сағаттың қандай түрлерін білесіңдер?
Оқушылардың салып әкелген суреттері . Жоба қорғау
9 «Бала мысық» көрініс /Музыка /
Үйдегі біздің бала мысық
Бірде тұрды көзін қысып,
Ас үйдегі тамақтан
Екіде жеді шұжықты,
Ыдыста тұрған қаймақты
Үште ішіп құнықты,
Төртте тұрып жуынды
Бесте аунап кілемде
Біраз ойнап жылынды.
Сағат алты болғанда
Балық жеді қутыңдап.
Сағат жеті болғанда
Тышқанмен ойнап ,тығылмақ,
Сағат сегіз болғанда
Көзін қысты қуланып,
Сағат тоғыз болғанда
Ертегі тыңдап, қуанып.
Сағат онды соққанда
Ұйқыға кетті тек сонда
Өйткені ол тұрмақшы.
Уақыт бірді соққанда.
10.Қорытынды Балалар, Бала мысық уақытты қалай өткізді?
Уақыт мезгілдеріне байланысты бір-бірімізге қандай жақсы тілектер айтамыз?
Қайырлы таң! Қайырлы күн! Ас дәмді болсын! Қайырлы кеш! Кеш жарық! Қайырлы
түн!
11. Бағалау.
Үйге тапсырма: Жазба жұмысына дайындалып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz