Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бұрыс бөлшектер
Сабақтың тақырыбы: «Жай бөлшектерге амалдар қолдану»
Сабақтың түрі: «Мультфильм кейіпкерлеріне саяхат» сабағы
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың жай бөлшектерді қосу
тақырыбынан алған білімдерін тұжырымдап, білім дәрежелерін байқау.
2. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектенуін, оқушылардың білім дағдыларын,
танымдық қасиеттерін дамыту.
3. Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, оларды шыдамдылыққа, өз бетінше
еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы.
Сабақтың жоспары:
1. “Мадагаскар” тапсырмасы. (сұрақтар)
2. “Микки Маус” тапсырмасы. (мысал келтіру, ауызша есептер, салыстыру)
3. “Ай мен тігінші” тапсырмасы. (жазбаша есептер, кітаппен жұмыс)
4. “Жоғалған піл” тапсырмасы. (тест)
5. “Наруто” тапсырмасы. (көрнекілікпен жұмыс)
6. “Корпорация монстров” (құбыжық) тапсырмасы. (ребус шешу)
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі. (амандасу, сыныпты түгендеу)
2. Үй тапсырмасын тексеру. №632,634,635,639,640.
3. Қайталау.
1. «Мадагаскар» тапсырмасы:
Сұрақтар:
1) ¼ бөлшектің алымы, бөлімі нені білдіреді?
2) Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
3) Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
4) Аралас сан дегеніміз не?
5) Бұрыс бөлшектен аралас санды қалай аламыз?
6) Аралас саннан бұрыс бөлшекті қалай аламыз?
7) Өзара жай сандар дегеніміз қандай сандар?
8) Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесі.
9) Бөлімдер әр түрлі бөлшектерді қосу ережесі.
2. «Микки Маус» тапсырмасы:
1) Мысал келтіру. (оқушылар өздігінен мысал келтіреді)
Дұрыс бөлшектер:
Бұрыс бөлшектер:
Аралас сандар:
2) Ауызша есептер.
3) Салыстыр:
1 сағ 30 мин >80 мин
75 мин >1 сағ 5 мин
1 сағ > мин
35 дм <5 дм 3 см
3. «Ай мен тігінші» тапсырмасы:
Есептер (жазбаша)
Кітаппен жұмыс. №643,645,646,651.
4. «Жоғалған піл» тапсырмасы:
Тест жұмысы.
1) Қайсысы дұрыс бөлшек?
А) В) С)
2) Қайсысы бұрыс бөлшек?
А) В) С)
3) Аралас санды тап.
А) В) 43 С)
4) Қайсысы жай бөлшек?
А) В) 65,7 С) 105
5) Қайсысы үлкен (артық, кем )?
А) және В) және 1
6) Қосуды орындаңдар: 2/3+2/7
А) В) С) 410
5. «Наруто» тапсырмасы:
Көрнекілікпен жұмыс.
Суретте берілген бойынша есеп құрастырып шығару.
5. Үйге тапсырма:
132 бет, № 643, 644, 649
Қосымша тапсырма:
6. «Корпорация монстров» (құбыжық) тапсырмасы:
Ребус шешу.
1. Бөлшектерді өсу ретімен жаз;
2. Бөлшектердің қатары бойынша әріптерді орын-орнына қойсақ, қандай сөз
шығады?
| | | | | | |
| | | | | | |
|у |е |ң |е |т |д |
Сабақтың түрі: «Мультфильм кейіпкерлеріне саяхат» сабағы
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың жай бөлшектерді қосу
тақырыбынан алған білімдерін тұжырымдап, білім дәрежелерін байқау.
2. Іскерліктерін, өз бетімен еңбектенуін, оқушылардың білім дағдыларын,
танымдық қасиеттерін дамыту.
3. Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, оларды шыдамдылыққа, өз бетінше
еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы.
Сабақтың жоспары:
1. “Мадагаскар” тапсырмасы. (сұрақтар)
2. “Микки Маус” тапсырмасы. (мысал келтіру, ауызша есептер, салыстыру)
3. “Ай мен тігінші” тапсырмасы. (жазбаша есептер, кітаппен жұмыс)
4. “Жоғалған піл” тапсырмасы. (тест)
5. “Наруто” тапсырмасы. (көрнекілікпен жұмыс)
6. “Корпорация монстров” (құбыжық) тапсырмасы. (ребус шешу)
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі. (амандасу, сыныпты түгендеу)
2. Үй тапсырмасын тексеру. №632,634,635,639,640.
3. Қайталау.
1. «Мадагаскар» тапсырмасы:
Сұрақтар:
1) ¼ бөлшектің алымы, бөлімі нені білдіреді?
2) Дұрыс бөлшек дегеніміз не?
3) Бұрыс бөлшек дегеніміз не?
4) Аралас сан дегеніміз не?
5) Бұрыс бөлшектен аралас санды қалай аламыз?
6) Аралас саннан бұрыс бөлшекті қалай аламыз?
7) Өзара жай сандар дегеніміз қандай сандар?
8) Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесі.
9) Бөлімдер әр түрлі бөлшектерді қосу ережесі.
2. «Микки Маус» тапсырмасы:
1) Мысал келтіру. (оқушылар өздігінен мысал келтіреді)
Дұрыс бөлшектер:
Бұрыс бөлшектер:
Аралас сандар:
2) Ауызша есептер.
3) Салыстыр:
1 сағ 30 мин >80 мин
75 мин >1 сағ 5 мин
1 сағ > мин
35 дм <5 дм 3 см
3. «Ай мен тігінші» тапсырмасы:
Есептер (жазбаша)
Кітаппен жұмыс. №643,645,646,651.
4. «Жоғалған піл» тапсырмасы:
Тест жұмысы.
1) Қайсысы дұрыс бөлшек?
А) В) С)
2) Қайсысы бұрыс бөлшек?
А) В) С)
3) Аралас санды тап.
А) В) 43 С)
4) Қайсысы жай бөлшек?
А) В) 65,7 С) 105
5) Қайсысы үлкен (артық, кем )?
А) және В) және 1
6) Қосуды орындаңдар: 2/3+2/7
А) В) С) 410
5. «Наруто» тапсырмасы:
Көрнекілікпен жұмыс.
Суретте берілген бойынша есеп құрастырып шығару.
5. Үйге тапсырма:
132 бет, № 643, 644, 649
Қосымша тапсырма:
6. «Корпорация монстров» (құбыжық) тапсырмасы:
Ребус шешу.
1. Бөлшектерді өсу ретімен жаз;
2. Бөлшектердің қатары бойынша әріптерді орын-орнына қойсақ, қандай сөз
шығады?
| | | | | | |
| | | | | | |
|у |е |ң |е |т |д |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz