Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тармақталу командасы
Бұл сабағымда сайтта жарияланған әріптестерімнің жұмыстарын пайдаландым.
Бәріңізге рахмет!!!
9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тармақталу командасы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды тармақталу командасымен таныстыру;
пайдалану жолдары мен тәсілдерін үйрету;
Алгоритмдік ойлау стилін дамыту;
Тапсырманы тиянақты, өз мезгілінде орындау
жауапкершілігіне тәрбиелеу, патриоттыққа тәрбиелеу.
Оқушылардың білімміне қойылатын талаптар: Оқушылар тармақталу командасының
жазылу тәртібін біліп, тармақталған алгоритмдерге
бағдарлама құра білуі тиісү
Сабақтың жүрісі: 1. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу.
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру;
3. Өтілген материалдарды қайталау « Лото» ойнау
Сұрақтары:
1. Паскаль тілінде программа неше бөліктен тұрады? (3: программаның
тақырыбы, сипаттау бөлімі, операторлар бөлімі)
2. Div және Mod функцияларын не үшін қолданылады? (Div бүтін, Mod бүтін
қалдық)
3. Var операторының қызметі қандай? (айнымалыларды сипаттау)
4. Const операторының қызметі қандай? (Тұрақтыларды сипаттау)
5. Read операторының қызметі қандай? (Берілгендерді енгізу)
6. Write операторының қызметі қандай? (Нәтижені шығару)
7. Программа үзіндісінің міндеті қандай?
Program esep1;
Var x: integer; (x айнымалысы бүтін типті мәндер
қабылдайды)
8. Программа үзіндісінің міндеті қандай?
BEGIN
Read (X);
Y:=SQR(X);
Write (Y);
End. (Х-тің квадратын есептеу)
9. Қай операторлар дұрыс жазылмаған:
program qq;
var a, b: integer;
x, y: real;
begin
a := 5;
10 := x;
y := 7,8;
b := 2.5;
x := 2*(a + y);
a := b + x;
end.
10. Программа үзіндісінің міндеті қандай?
BEGIN
Read (X);
Х:=SQRТ(X);
Write (Y);
End. ( Х-тің квадрат түбірін есептеу)
11. Меншіктеу операторы ( :=)
4. Сөзжұмбақ шешу:
| | | | |1 |b |e |g |i |n | | | | | | | |2 |w |r |i |t |e | | | | |3 |p |r
|o |g |r |a |m | | | | | | | | | | |4 |i |n |t |e |g |e |r | | | | | | | |5
|c |h |a |r | | | | | | | | |6 |s |h |o |r |t |i |n |t | | | | | |7 |r |e
|a |d |l |n | | | | | | |8 |e |n |d | | | | | | | |
1. Негізгі бағдарламаның басы
2. Шығару операторы
3. Бағдарлама тақырыбы
4. Бүтін санның типі (-32768 - +32767)
5. Символдық тип
6. Бүтін санның типі (-127 - +127)
7. Енгізу операторы
8. Бағдарламаның соңы
Ортадағы ерекше тор көздегі сөзге назар аудару. «Branched» сөзі ағылшын
тілінен аударғанда тармақталған мағынаны береді екен.
Ендеше бүгінгі өтетін жаңа тақырыбымыз «Тармақталу командасы»
5. Жаңа материалды ашу
6 тақырыпты пысықтау
7. Компьютермен жұмыс Деңгейлік тапсырмалар
.
8. Үйге тапсырма беру Оқулықтан 1.9 тақырып (23-26 беттер), 3.5 тақырып (11-
83 беттер). Есептер жинағы 9,10 жаттығу (18 бет)
-----------------------
нақты мәнді бүтін айнымалыға меншіктеуге болмайды
бүтін мен бөлшектің арасы нүктемен ажыратылуы керек
айнымалы атауы := белгісінің сол жағында болуы керек
Бәріңізге рахмет!!!
9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тармақталу командасы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды тармақталу командасымен таныстыру;
пайдалану жолдары мен тәсілдерін үйрету;
Алгоритмдік ойлау стилін дамыту;
Тапсырманы тиянақты, өз мезгілінде орындау
жауапкершілігіне тәрбиелеу, патриоттыққа тәрбиелеу.
Оқушылардың білімміне қойылатын талаптар: Оқушылар тармақталу командасының
жазылу тәртібін біліп, тармақталған алгоритмдерге
бағдарлама құра білуі тиісү
Сабақтың жүрісі: 1. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу.
2. Сабақтың мақсатымен таныстыру;
3. Өтілген материалдарды қайталау « Лото» ойнау
Сұрақтары:
1. Паскаль тілінде программа неше бөліктен тұрады? (3: программаның
тақырыбы, сипаттау бөлімі, операторлар бөлімі)
2. Div және Mod функцияларын не үшін қолданылады? (Div бүтін, Mod бүтін
қалдық)
3. Var операторының қызметі қандай? (айнымалыларды сипаттау)
4. Const операторының қызметі қандай? (Тұрақтыларды сипаттау)
5. Read операторының қызметі қандай? (Берілгендерді енгізу)
6. Write операторының қызметі қандай? (Нәтижені шығару)
7. Программа үзіндісінің міндеті қандай?
Program esep1;
Var x: integer; (x айнымалысы бүтін типті мәндер
қабылдайды)
8. Программа үзіндісінің міндеті қандай?
BEGIN
Read (X);
Y:=SQR(X);
Write (Y);
End. (Х-тің квадратын есептеу)
9. Қай операторлар дұрыс жазылмаған:
program qq;
var a, b: integer;
x, y: real;
begin
a := 5;
10 := x;
y := 7,8;
b := 2.5;
x := 2*(a + y);
a := b + x;
end.
10. Программа үзіндісінің міндеті қандай?
BEGIN
Read (X);
Х:=SQRТ(X);
Write (Y);
End. ( Х-тің квадрат түбірін есептеу)
11. Меншіктеу операторы ( :=)
4. Сөзжұмбақ шешу:
| | | | |1 |b |e |g |i |n | | | | | | | |2 |w |r |i |t |e | | | | |3 |p |r
|o |g |r |a |m | | | | | | | | | | |4 |i |n |t |e |g |e |r | | | | | | | |5
|c |h |a |r | | | | | | | | |6 |s |h |o |r |t |i |n |t | | | | | |7 |r |e
|a |d |l |n | | | | | | |8 |e |n |d | | | | | | | |
1. Негізгі бағдарламаның басы
2. Шығару операторы
3. Бағдарлама тақырыбы
4. Бүтін санның типі (-32768 - +32767)
5. Символдық тип
6. Бүтін санның типі (-127 - +127)
7. Енгізу операторы
8. Бағдарламаның соңы
Ортадағы ерекше тор көздегі сөзге назар аудару. «Branched» сөзі ағылшын
тілінен аударғанда тармақталған мағынаны береді екен.
Ендеше бүгінгі өтетін жаңа тақырыбымыз «Тармақталу командасы»
5. Жаңа материалды ашу
6 тақырыпты пысықтау
7. Компьютермен жұмыс Деңгейлік тапсырмалар
.
8. Үйге тапсырма беру Оқулықтан 1.9 тақырып (23-26 беттер), 3.5 тақырып (11-
83 беттер). Есептер жинағы 9,10 жаттығу (18 бет)
-----------------------
нақты мәнді бүтін айнымалыға меншіктеуге болмайды
бүтін мен бөлшектің арасы нүктемен ажыратылуы керек
айнымалы атауы := белгісінің сол жағында болуы керек
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz