Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

VII Үйге тапсырма беру

Ақмола облысы, Көкшетау қаласы №18 орта мектеп
Математика пән мұғалімі Ракишева Алтын Жолболдықызы

Cабақтың тақырыбы: Квадрат тендеуге келтірілетін тендеулер.

Сабақтың мақсаты:

1)Оқушылардың квадрат тендеуге келтірілген тендеулер жөніндегі білімдерін
тиянақтау, толықтыру бекіту

2)Оқушылардың іскерліктерін өз бетімен еңбектену сезімдерін білімдерін
дамыту.

3) Оқушыны шыдамдылыққа ұйымшылдыққа тәрбиелеу

Сабақтын түрі: қайталау білімдерін бекіту

Сабақтын көркемшілігі: слайд, логикалық есептер. Таратпа қағаз.

Сабақтын барысы:

I Ұйымдастыру,Оқушыларды түгелдеу, құрал-жабдықтарын қарау,
Сәлеметсіздер ие,балалар! Бүгін ,біз квадрат тендеуге келтірілген
тендеулерді қайталаймыз,

А) Үй тапсырмасын тексеру

Б)Сергіту сәті

Ойлап, тап анаграммаларды шешу. Әріптерді дүрыс орналастыру арқылы
математикалық терминнің атауын жазындар: роаблаап, цналриса, тавкдар.
Жауаптары: Парабола, рационал, квадрат.

II Ауызша сұрақтар

1) Квадрат тендеу дегеніміз не?

2) Толымсыз квадрат тендеу дегеніміз не?

3) Тендеу шешімінің қандай жағдайлары бар

4) Кез келген квадрат тендеудің түбірлерін табу үшін қандай формула
қолданады? X1/2= b+√d

2a

5)Квадрат тендеудің қанша түбірі болатынын қалай анықтауға болады?

6) Жаңа айнымалы енгізу әдісін қарастырудың қандай қажеті бар?

7) Квадрат тендеуге келтірілген тендеулерді жаңа айнымалы енгізу
әдісін шешу үшін қандай алгоритм қолданамыз?

III) Біліміңді тексер.(Оқулықпен жұмыс)

1) 194(2)

2) 196(4)

3) 199(4)

IV) Ойланайық кім ойшыл?

I) Денгейлік тапсырма:

a) 3x4-7x2+4=0

b) 8(10-3x)2-5(10-3x)-3=0

c) x2+ x-5+ 3x +4=0 (-5;1;-1+√6)

x x2+x-5

V) Тест тапсырмасы:

1) X2+7x+6=0

A. 1; 6. B. -1;-6. C. 1; 7 Д. Жоқ

2) X4+5x2+4=0

A. + 2; В. Жоқ С. 4; 5; 3; 1 D. +5 +4

3) (1+2x2)2+0.5(1+x2)-5=0

A. +3 B. +1 C.+7 D. жоқ

4) (x2-4x+1)(x2-4x+2)=12

A. -2;6;-7;-1. B.1; 2; 7; 8. C. 2;+√6.

5) 6y4-5y2-6=0

A . + √3 B. + 2 C. + √2 D. + √3.

3 √3 5 2

VI Оқушыларды бағалау

VII Үйге тапсырма беру.

Ұқсас жұмыстар
Дүниетану- 3сынып
Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы
3 –сынып. Еңбекке баулу
Архимед заңы
Интеграл көмегімен фигураның ауданын және көлемін есептеу
Тапқыр достар туралы ақпарат
Өлең құрлысына талдау
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Алтайдағы жота
Оқушының зейінін сабаққа аудару
Пәндер