Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Негізгі ақпарат
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
<<Су - тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер>>
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Су - тіршілік көзі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
6.2.1.1 - мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау .
6.3.3.1 - ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру.
Сабақтың мақсаттары
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
Сұрақтарға жауап беру арқылы мәтіндегі ақпараттарды анықтайды.
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
Мәтіндегі ақпараттарды анықтай отырып, өмірдегі жағдаяттармен байланыстырады.
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
Әртүрлі ақпарат көздерінен деректер жинау арқылы графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) құрастырады.
Бағалау критерийлері
1. Мәтіннен негізгі, қосымша, детальді ақпараттарды ажыратады.
2. Тақырыпқа қатысты деректерді графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде ұсынады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Сұрақтар арқылы мәтіннен ақпаратты анықтайды, өмірмен байланыстырады. Деректерді жинақтап, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) құрастырады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Сөз, бей-берекет, әдіс-тәсіл, музыка, дұға, ақпарат, сызба, кесте, диаграмма, мәтін, минералдық, Қазақстан, дерек.
Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)
Емдік қасиет, судың пайдасы, жақсы сөз, жағымсыз сөз, жапон ғалымы, таза су, сумен емделу, ірілі-ұсақты, өзен-көлдер.
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Неліктен суды <<тіршілік көзі>> деп атайды?
2. Судың қандай емдік қасиеттерін білесің?
3. Сумен емдейтін демалыс орындары туралы білесің бе?
4. Су болмаса адамзат өмір сүре ала ма?
Сабақта қамтылатын құндылықтар
Мәтіндегі ақпараттарды анықтау және қосымша деректер жинау арқылы суды ысырап етпеуге, құрметпен қарауға баулу.
Пәнаралық байланыс
Биология, география, информатика
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, таныстырылым
Осыған дейін меңгерілген білім
Мәтінмен жұмыс жасап, постер қорғай алады. Судың шөл қандыру және тұрмыстық қажеттілік екендігін біледі.
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Cабақтың басы:
2 минут
1 минут
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
<<Достық тренингі>> арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Қатысушылар шеңбер болып тұрып өз есімдерін теңеу сөздермен (өзін қалай атаған ұнайды) таныстырады да, бір-бірінің қолдарынан ұстайды. Соңында <<достық шеңбері>> пайда болады.
Топқа бөлу. Түрлі-түсті асықтар арқылы топқа біріктіру.
I топ: Жасыл
II топ: Ақ
ІІІ топ: Қызыл
Cабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру.
Үй тапсырмасын <<Сана аллеясы>> әдісі арқылы сұраймын. Сынып оқушылары екі қатарға бір-біріне қарап тұрып, үй тапсырмасы бойынша бір ақпарат айтады. Сол кезде ортадан бір оқушы тыңдап жүріп өтеді. Қатардың басына барғанда естіген ақпараттарын қайталайды.
Бағалау: Ауызша кері байланыс беремін.
Суреттер
Асықтар
Сабақтың ортасы
12 минут
2 минут
10 минут
Ойқозғау (1 минут)
Жұмбақтар арқылы тақырыпты болжау.
Отқа жанбайды,суға батпайды. (Мұз)
Көтеріліп теңізден,аспанға биік барамын. Биіктен қайта түскенде,өңі кірер даланың. (Жаңбыр)
Қыста ғана болады, ұстасаң қолың тоңады. (Қар)
Дәмі де жоқ, түсі жоқ,
Пайдаланбас кісі жоқ. (Су)
Жеке жұмыс (5 минут)
<<Инсерт>> әдісі. Оқушыларға мәтін таратылады. Мәтін ішіндегі ақпараттарды іріктеу тапсырылады. Мәтіндегі білетін ақпараттың тұсына V, жаңа ақпарат тұсына +, білмейтін ақпарат тұсына -, нақтылау қажет деген тұсқа ? белгісін қояды. Оқушылар кестені алдымен жеке толтырады, кейін сұрақтарға жауап беру арқылы топта талқылап, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.
V
Мен білетін ақпарат
+
Мен үшін жаңа ақпарат
-
Білмеймін
?
Ақпартты нақтылау қажет
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият оқыңыз. Тапсырмаларды орындаңыз.
С деңгей - Мәтіннен таныс және жаңа ақпараттарды анықтаңыз.
В деңгей - Негізгі және қосымша ақпараттарды ажыратыңыз.
А деңгей - Мәтіннен іріктелген ақпараттарды өмірмен байланыстырыңыз.
Су - тіршілік көзі
Су − тіршілік көзі. Осы мөлдір сұйықтыққа бар тіршілік тәуелді. Алайда күнделікті тұрмыстың ажырамас бөлігіне айналған судың емдік қасиеттері жайында көбі біле бермейді. Су адамның шөлін қандыру немесе тұрмыстық қажеттілігінен басқа да жайларда пайдаға асады. Назарларыңызға судың пайдасы, емдік қасиеттері жайында мәлімет ұсынамыз. Жапон ғалымы Масару Эмото бірнеше жыл бойы судың қасиетін зерттеген. Ол тазартылған суды бір ыдысқа құйып, сол судың жанына адамдар келіп <<махаббат>>, <<періште>>, <<рақмет>>,
<<бейбітшілік>> деген сияқты жақсы сөздер айтқан. Ғалым осы суды қатырып, суретке түсірген кезде кристалдары керемет әдемі, үйлесімді болып шыққанын байқаған. Ал дәл осы суға <<ыза>>, <<соғыс>>, <<қан>>, <<өлім>> сияқты жағымсыз сөздер айтқан кезде кристалдары мүлде басқа, бей-берекет, көмескі, қара лай болып шыққанын көріпті. Жапон ғалымы су біздің барлық эмоциямызды, сезімімізді, сөзіміз бен дұғамызды, музыканы қабылдайтынын осылай дәлелдеген.
Дәрігерлердің айтуынша, сумен емделудің қарапайым әдіс-тәсілі көп. Мәселен, суды алдымен қатырып, кейін ерітіп ішуге болады. Тек үстіңгі қабатын төгіп тастау керек. Өйткені ауыр металдар судың бетіне көтеріледі. Осы суды адам күнде таңертең аш қарынға ішіп отырса, емдік қасиеті зор. Адам ағзасы бірден жұмысқа кіріседі. Ағзаға таза су енеді де, ол біздің сұйықтық қанымызға әсер етеді және тазалық ақпаратын жеткізеді. Сөйтіп бойымыздағы сұйықтықтардың құрылымдануына ықпал жасайды. Адам денесінің 70% судан тұрады. Ендеше ағзадағы судың құрамын өзгерте отырып, сауығуға әбден болады.
Топтық жұмыс. (5 минут)
2. Сұрақтарға жауап беру арқылы детальді ақпараттарды табыңыз.
Судың қасиетін зерттеген ғалым кім?
Ол зерттеу барысында нені байқады?
Сумен емделудің қандай түрі бар?
Адам денесінің қанша пайызы судан тұрады?
1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтаңыз.
Негізгі ақпарат
Қосымша ақпарат
Дескриптор
1. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктейді;
2. Қосымша ақпараттарды ажыратады;
3. Сұрақтарға жауап береді;
Детальді ақпараттарды табады.
Бағалау: <<Тамшы>> әдісі арқылы тамшы суреті бейнелеген қима суреттермен бағалаймын. Оқушылар дескриптор арқылы топқа кері байланыс береді. (1 минут)
Сергіту сәті.
<<Тапқыштар>>
Ойын мақсаты: Әр түрлі тақырыптағы астарлы сұрақтарға жауап іздеу арқылы баланың логикалық ойлауын дамыту.
Тапқырларға арналған әзіл викторина:
Елекпен су тасуға болады ма? (болады, мұз күйінде)
Аңшы көлде жүзіп жүрген үйректерді бір оқпен атса, көлде неше үйрек қалады? (қалмайды, бәрі үркіп ұшып кетеді)
Есік пен терезенің арасында не тұр? (<<пен>> тұр)
Орыс күнтізбесінде ең қысқа ай қай ай? (Май- үш әріптен тұрады)
Қай өзен ең қорқынышты ? (<<Тигр>> өзені)
Страус өзін құспын деп айта алады ма? (Жоқ, ол сөйлей алмайды)
Нені дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды? (сабақты)
Жасыл доп Сары теңізге құласа не болады? (су болады)
Қай қолмен шайды араластырған дұрыс? (шайды қасықпен араластырған дұрыс)
Қандай сұраққа <<иә>> деп жауап бере алмаймыз? (ұйықтап жатырсыз ба?)
Он жұмыртқа салынған себетті екі рет түсіріп алсаң нешеуі қалады? (бәрі жарылып қалады.)
Оқылым.
<<Ойлан, бірік, бөліс>> әдісі. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан 2 минут). Одан кейін олар өз идеяларын тобындағы оқушылармен біріктіреді (Бірік 2 минут) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс 5 минут). Оқушыларға диаграмманың түрлері ұсынылады. Ұялы телефон пайдалануға рұқсат беріледі.
Тапсырма
Дәлелдеріңіздің нәтижесін диаграмма арқылы ұсыныңыз.
Қазақстанда көптеген ірілі-ұсақты өзен-көлдер бар. Олардың біразын ғалымдар зерттеп, емдік қасиеттері мен минералдық құрамы қаншалықты екендігін де дәлелдеп келе жатыр. <<Еліміздегі өзен-көлдердің Қазақстан аумағының қанша пайызын алып жатқанын және олардың қанша пайызы өзен, қанша пайызы көлдер екенін әртүрлі ақпарат көздерінен деректер жинау арқылы дәлелдеңіз.
Дескриптор
1. Тақырыпқа қатысты мәлімет жинақтайды;
2. Мәліметтерінің негізінде диаграмма құрастырады.
Бағалау: <<Температураны өлшеу>> іс-әрекет барысында оқушыларды бір сәтке тоқтатып, не жасап жатқандығы жайлы сұраймын, <<Сөйлесу үлгілері>> (постерге көмектесетін сөйлесу үлгілерін ұсынамын) әдісі арқылы бағалаймын. Оқушылар дескриптор арқылы бір-біріне кері байланыс береді. (1 минут)
Интербелсенді тақта
Кесте
Кесте
Суреттер
Постер
Соңы
6 минут
2 минут
Сабақты бекіту: <<Допты лақтыру>> әдісі. Оқушылар өздері түсінген бір ақпараттан айтып, допты келесі оқушыға лақтырады. Сабақты осылай қорытындылаймын.
Оқушыларға кері байланыс беріп өтемін.
Үйге тапсырма: <<Емдік қасиеті бар сулар>> туралы реферат жазу.
Рефлексия:
Доп
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
<<Саралау>> әдісі
Сабақ мақсатын құрғанда оқушылардың деңгейін ескеру.
Көмекті қажет ететін оқушыларға тапсырма барысында қолдау көрсету.
Оқушыларға әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беру.
Жоғары деңгейлі оқушыларға өмірмен байланыстыра мысал келтіруге тапсырма беру.
Ерекше идеялар ұсынуға тапсырма беру.
Кері байланыс
<<Тамшы>>
<<Температураны өлшеу>>
<<Сөйлесу үлгілері>>
Биология, география, информатика Қауіпсіздік ережесі сақталады
Интербелсенді тақта
Мәтіндегі ақпараттарды анықтау және қосымша деректер жинау арқылы суды ысырап етпеуге, құрметпен қарауға баулу.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
<<Су - тіршілік көзі. Қазақстандағы өзен-көлдер>>
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Су - тіршілік көзі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
6.2.1.1 - мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау .
6.3.3.1 - ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру.
Сабақтың мақсаттары
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
Сұрақтарға жауап беру арқылы мәтіндегі ақпараттарды анықтайды.
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
Мәтіндегі ақпараттарды анықтай отырып, өмірдегі жағдаяттармен байланыстырады.
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
Әртүрлі ақпарат көздерінен деректер жинау арқылы графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) құрастырады.
Бағалау критерийлері
1. Мәтіннен негізгі, қосымша, детальді ақпараттарды ажыратады.
2. Тақырыпқа қатысты деректерді графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде ұсынады.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Сұрақтар арқылы мәтіннен ақпаратты анықтайды, өмірмен байланыстырады. Деректерді жинақтап, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) құрастырады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Сөз, бей-берекет, әдіс-тәсіл, музыка, дұға, ақпарат, сызба, кесте, диаграмма, мәтін, минералдық, Қазақстан, дерек.
Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)
Емдік қасиет, судың пайдасы, жақсы сөз, жағымсыз сөз, жапон ғалымы, таза су, сумен емделу, ірілі-ұсақты, өзен-көлдер.
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Неліктен суды <<тіршілік көзі>> деп атайды?
2. Судың қандай емдік қасиеттерін білесің?
3. Сумен емдейтін демалыс орындары туралы білесің бе?
4. Су болмаса адамзат өмір сүре ала ма?
Сабақта қамтылатын құндылықтар
Мәтіндегі ақпараттарды анықтау және қосымша деректер жинау арқылы суды ысырап етпеуге, құрметпен қарауға баулу.
Пәнаралық байланыс
Биология, география, информатика
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, таныстырылым
Осыған дейін меңгерілген білім
Мәтінмен жұмыс жасап, постер қорғай алады. Судың шөл қандыру және тұрмыстық қажеттілік екендігін біледі.
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Cабақтың басы:
2 минут
1 минут
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
<<Достық тренингі>> арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Қатысушылар шеңбер болып тұрып өз есімдерін теңеу сөздермен (өзін қалай атаған ұнайды) таныстырады да, бір-бірінің қолдарынан ұстайды. Соңында <<достық шеңбері>> пайда болады.
Топқа бөлу. Түрлі-түсті асықтар арқылы топқа біріктіру.
I топ: Жасыл
II топ: Ақ
ІІІ топ: Қызыл
Cабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру.
Үй тапсырмасын <<Сана аллеясы>> әдісі арқылы сұраймын. Сынып оқушылары екі қатарға бір-біріне қарап тұрып, үй тапсырмасы бойынша бір ақпарат айтады. Сол кезде ортадан бір оқушы тыңдап жүріп өтеді. Қатардың басына барғанда естіген ақпараттарын қайталайды.
Бағалау: Ауызша кері байланыс беремін.
Суреттер
Асықтар
Сабақтың ортасы
12 минут
2 минут
10 минут
Ойқозғау (1 минут)
Жұмбақтар арқылы тақырыпты болжау.
Отқа жанбайды,суға батпайды. (Мұз)
Көтеріліп теңізден,аспанға биік барамын. Биіктен қайта түскенде,өңі кірер даланың. (Жаңбыр)
Қыста ғана болады, ұстасаң қолың тоңады. (Қар)
Дәмі де жоқ, түсі жоқ,
Пайдаланбас кісі жоқ. (Су)
Жеке жұмыс (5 минут)
<<Инсерт>> әдісі. Оқушыларға мәтін таратылады. Мәтін ішіндегі ақпараттарды іріктеу тапсырылады. Мәтіндегі білетін ақпараттың тұсына V, жаңа ақпарат тұсына +, білмейтін ақпарат тұсына -, нақтылау қажет деген тұсқа ? белгісін қояды. Оқушылар кестені алдымен жеке толтырады, кейін сұрақтарға жауап беру арқылы топта талқылап, негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.
V
Мен білетін ақпарат
+
Мен үшін жаңа ақпарат
-
Білмеймін
?
Ақпартты нақтылау қажет
Тапсырма
1. Мәтінді мұқият оқыңыз. Тапсырмаларды орындаңыз.
С деңгей - Мәтіннен таныс және жаңа ақпараттарды анықтаңыз.
В деңгей - Негізгі және қосымша ақпараттарды ажыратыңыз.
А деңгей - Мәтіннен іріктелген ақпараттарды өмірмен байланыстырыңыз.
Су - тіршілік көзі
Су − тіршілік көзі. Осы мөлдір сұйықтыққа бар тіршілік тәуелді. Алайда күнделікті тұрмыстың ажырамас бөлігіне айналған судың емдік қасиеттері жайында көбі біле бермейді. Су адамның шөлін қандыру немесе тұрмыстық қажеттілігінен басқа да жайларда пайдаға асады. Назарларыңызға судың пайдасы, емдік қасиеттері жайында мәлімет ұсынамыз. Жапон ғалымы Масару Эмото бірнеше жыл бойы судың қасиетін зерттеген. Ол тазартылған суды бір ыдысқа құйып, сол судың жанына адамдар келіп <<махаббат>>, <<періште>>, <<рақмет>>,
<<бейбітшілік>> деген сияқты жақсы сөздер айтқан. Ғалым осы суды қатырып, суретке түсірген кезде кристалдары керемет әдемі, үйлесімді болып шыққанын байқаған. Ал дәл осы суға <<ыза>>, <<соғыс>>, <<қан>>, <<өлім>> сияқты жағымсыз сөздер айтқан кезде кристалдары мүлде басқа, бей-берекет, көмескі, қара лай болып шыққанын көріпті. Жапон ғалымы су біздің барлық эмоциямызды, сезімімізді, сөзіміз бен дұғамызды, музыканы қабылдайтынын осылай дәлелдеген.
Дәрігерлердің айтуынша, сумен емделудің қарапайым әдіс-тәсілі көп. Мәселен, суды алдымен қатырып, кейін ерітіп ішуге болады. Тек үстіңгі қабатын төгіп тастау керек. Өйткені ауыр металдар судың бетіне көтеріледі. Осы суды адам күнде таңертең аш қарынға ішіп отырса, емдік қасиеті зор. Адам ағзасы бірден жұмысқа кіріседі. Ағзаға таза су енеді де, ол біздің сұйықтық қанымызға әсер етеді және тазалық ақпаратын жеткізеді. Сөйтіп бойымыздағы сұйықтықтардың құрылымдануына ықпал жасайды. Адам денесінің 70% судан тұрады. Ендеше ағзадағы судың құрамын өзгерте отырып, сауығуға әбден болады.
Топтық жұмыс. (5 минут)
2. Сұрақтарға жауап беру арқылы детальді ақпараттарды табыңыз.
Судың қасиетін зерттеген ғалым кім?
Ол зерттеу барысында нені байқады?
Сумен емделудің қандай түрі бар?
Адам денесінің қанша пайызы судан тұрады?
1. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтаңыз.
Негізгі ақпарат
Қосымша ақпарат
Дескриптор
1. Мәтіндегі негізгі ақпараттарды іріктейді;
2. Қосымша ақпараттарды ажыратады;
3. Сұрақтарға жауап береді;
Детальді ақпараттарды табады.
Бағалау: <<Тамшы>> әдісі арқылы тамшы суреті бейнелеген қима суреттермен бағалаймын. Оқушылар дескриптор арқылы топқа кері байланыс береді. (1 минут)
Сергіту сәті.
<<Тапқыштар>>
Ойын мақсаты: Әр түрлі тақырыптағы астарлы сұрақтарға жауап іздеу арқылы баланың логикалық ойлауын дамыту.
Тапқырларға арналған әзіл викторина:
Елекпен су тасуға болады ма? (болады, мұз күйінде)
Аңшы көлде жүзіп жүрген үйректерді бір оқпен атса, көлде неше үйрек қалады? (қалмайды, бәрі үркіп ұшып кетеді)
Есік пен терезенің арасында не тұр? (<<пен>> тұр)
Орыс күнтізбесінде ең қысқа ай қай ай? (Май- үш әріптен тұрады)
Қай өзен ең қорқынышты ? (<<Тигр>> өзені)
Страус өзін құспын деп айта алады ма? (Жоқ, ол сөйлей алмайды)
Нені дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды? (сабақты)
Жасыл доп Сары теңізге құласа не болады? (су болады)
Қай қолмен шайды араластырған дұрыс? (шайды қасықпен араластырған дұрыс)
Қандай сұраққа <<иә>> деп жауап бере алмаймыз? (ұйықтап жатырсыз ба?)
Он жұмыртқа салынған себетті екі рет түсіріп алсаң нешеуі қалады? (бәрі жарылып қалады.)
Оқылым.
<<Ойлан, бірік, бөліс>> әдісі. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан 2 минут). Одан кейін олар өз идеяларын тобындағы оқушылармен біріктіреді (Бірік 2 минут) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс 5 минут). Оқушыларға диаграмманың түрлері ұсынылады. Ұялы телефон пайдалануға рұқсат беріледі.
Тапсырма
Дәлелдеріңіздің нәтижесін диаграмма арқылы ұсыныңыз.
Қазақстанда көптеген ірілі-ұсақты өзен-көлдер бар. Олардың біразын ғалымдар зерттеп, емдік қасиеттері мен минералдық құрамы қаншалықты екендігін де дәлелдеп келе жатыр. <<Еліміздегі өзен-көлдердің Қазақстан аумағының қанша пайызын алып жатқанын және олардың қанша пайызы өзен, қанша пайызы көлдер екенін әртүрлі ақпарат көздерінен деректер жинау арқылы дәлелдеңіз.
Дескриптор
1. Тақырыпқа қатысты мәлімет жинақтайды;
2. Мәліметтерінің негізінде диаграмма құрастырады.
Бағалау: <<Температураны өлшеу>> іс-әрекет барысында оқушыларды бір сәтке тоқтатып, не жасап жатқандығы жайлы сұраймын, <<Сөйлесу үлгілері>> (постерге көмектесетін сөйлесу үлгілерін ұсынамын) әдісі арқылы бағалаймын. Оқушылар дескриптор арқылы бір-біріне кері байланыс береді. (1 минут)
Интербелсенді тақта
Кесте
Кесте
Суреттер
Постер
Соңы
6 минут
2 минут
Сабақты бекіту: <<Допты лақтыру>> әдісі. Оқушылар өздері түсінген бір ақпараттан айтып, допты келесі оқушыға лақтырады. Сабақты осылай қорытындылаймын.
Оқушыларға кері байланыс беріп өтемін.
Үйге тапсырма: <<Емдік қасиеті бар сулар>> туралы реферат жазу.
Рефлексия:
Доп
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
<<Саралау>> әдісі
Сабақ мақсатын құрғанда оқушылардың деңгейін ескеру.
Көмекті қажет ететін оқушыларға тапсырма барысында қолдау көрсету.
Оқушыларға әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беру.
Жоғары деңгейлі оқушыларға өмірмен байланыстыра мысал келтіруге тапсырма беру.
Ерекше идеялар ұсынуға тапсырма беру.
Кері байланыс
<<Тамшы>>
<<Температураны өлшеу>>
<<Сөйлесу үлгілері>>
Биология, география, информатика Қауіпсіздік ережесі сақталады
Интербелсенді тақта
Мәтіндегі ақпараттарды анықтау және қосымша деректер жинау арқылы суды ысырап етпеуге, құрметпен қарауға баулу.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz