Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Менің туған өлкем
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Менің туған өлкем
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
6.3.1.1 - Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру.
6.4.4.1 - Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.
Сабақтың мақсаттары
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
Сұрақтарға жауап беру арқылы мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды.
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
Мәтіндегі ақпараттарды анықтай отырып, өмірдегі жағдаяттармен байланыстырады.
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
Таңдалған тақырыптар негізінде жинақталған ақпараттар бойынша постер, сызба-кесте жасайды.
Бағалау критерийлері
1. Мәтіндегі ақпараттарды анықтайды.
2. Анықталған ақпараттарды өмірдегі жағдаяттармен байланыстырады.
3. Жинақталған ақпараттар негізінде постер, сызба-кесте жасайды.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Сұрақтар арқылы мәтіннен ақпаратты анықтайды, өмірмен байланыстырады. Мәліметтерді жинақтап, постер жасайды.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Отау, құрбы, өлкем, ел, шаңырақ, қобыз, домбыра, жетіген.
Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)
Кіндігімді байлаған қазығым-ай, жат көзі, жас отау, туған өлке, атаның шаңырағы
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Туған өлке несімен қымбат?
2. Туған жердің табиғаты туралы не айтасың?
3. Туған жеріңді сағынасың ба, неліктен?
4. Туған жерден жырақтағы бауырларың туралы не айтасың?
Сабақта қамтылатын құндылықтар
Мәтіндегі ақпараттарды анықтау арқылы, постер жасау арқылы туған өлкеге құрметпен қарау.
Пәнаралық байланыс
География, әдебиет
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, таныстырылым
Осыған дейін меңгерілген білім
Мәтінмен жұмыс жасап, постер қорғай алады. Туған өлке тақырыбындағы өлеңдерді жатқа біледі.
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Cабақтың басы:
2 минут
1 минут
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
<<Достық тренингі>> арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Қатысушылар шеңбер болып тұрып өз есімдерін теңеу сөздермен (өзін қалай атаған ұнайды) таныстырады да, бір-бірінің қолдарынан ұстайды. Соңында <<достық шеңбері>> пайда болады.
Топқа бөлу. Дәстүрлі музыкалық аспаптардың суреттері арқылы топқа біріктіру.
I топ: Қобыз
II топ: Домбыра
ІІІ топ: Жетіген
Cабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру.
Үй тапсырмасын <<Ыстық орындық>> әдісі арқылы сұраймын.
Бағалау: Ауызша кері байланыс беремін.
Суреттер
Сабақтың ортасы
12 минут
2 минут
12 минут
Топтық жұмыс. (5 минут)
<<Айналмалы бекет>> әдісі. Оқушыларға мәтін тыңдатылады. Мәтіндегі ақпараттарды анықтау үшін постерге жазылған сұрақтар беріледі. Үш топ постерді айналдыра отырып, сұрақтарға жауап береді. Бір-бірінің жауаптарын толықтырады.
Жеке жұмыс. (5 минут) Сұрақтар талқыланған соң оқушыларға кесте таратылады. Оқушылар талқыланған сұрақтар негізінде кестені толтырады. Болған соң қасындағы жұбымен алмастырып салыстырады.
Негізгі ақпараттар
Қосымша ақпараттар
Мысал
1.
1.
1.
2.
3.
Оқылым.
Тапсырма
Өлеңді оқыңыз.
С - Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
В - Мәтіннің негізгі және жанама ақпаратты анықтаңыз.
А - Мәтіндегі ақпараттарды өмірмен байланыстыра мысал келтіріңіз.
Апырмай, туған жер-ай
Апырмай,
Туған жер-ай!
Теңдесер кім,
Бұл жерге сен болмасан, келмес едім.
Кіндігімді байлаған қазығым-ай,
Сен болмасаң, бұл маңды көрмес едім.
Жат көзімен қарайды адамдарың,
Жақын тартар құрбы да таба алмадым.
Жас отаудың есігін ашып қалып,
Айлам құрып, қайыра жаба алмадым...
Кел демеді, немесе кет демеді,
Несін маған, білмеймін, өкпеледі?!
Сені сүйген жүректі, туған өлкем,
Сен өсірген біреулер жек көреді.
Туған елім,
Көрмесем сағынамын,
Кетсем ізім өзіңнен табылады.
Жасыра алмай, ініңнің отауынан,
Ыстық маған атаның шаңырағы.
Жетекші сұрақтар:
1. Өлеңнен ақынның қандай сезімін байқауға болады?
2. <<Сен болмасаң, бұл маңды көрмес едім>> деген қатарды қалай түсінесің?
3. Туған жерді жек көруге бола ма?
4. Туған жерден жырақтағы бауырларың туралы не айтасың?
5. <<Атаның шаңырағы>> дегенді қалай түсінесің?
Дескриптор
1. Мәтін мазмұны ақпараттарды анықтайды;
2. Өмірмен байланыстыра мысал келтіреді.
(Бағалау: <<Шапалақ>> әдісі. Әр топ бір-бірін үш рет шапалақ соғу арқылы берілген жауаптарды бағалайды. Оқушылар бір-біріне кері байланыс жасайды)
Сергіту сәті.
<<Тапқыштар>>
Ойын мақсаты: Әр түрлі тақырыптағы астарлы сұрақтарға жауап іздеу арқылы баланың логикалық ойлауын дамыту.
Тапқырларға арналған әзіл викторина:
Елекпен су тасуға болады ма? (болады, мұз күйінде)
Аңшы көлде жүзіп жүрген үйректерді бір оқпен атса, көлде неше үйрек қалады? (қалмайды, бәрі үркіп ұшып кетеді)
Есік пен терезенің арасында не тұр? (<<пен>> тұр)
Орыс күнтізбесінде ең қысқа ай қай ай? (Май- үш әріптен тұрады)
Қай өзен ең қорқынышты ? (<<Тигр>> өзені)
Страус өзін құспын деп айта алады ма? (Жоқ, ол сөйлей алмайды)
Нені дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды? (сабақты)
Жасыл доп Сары теңізге құласа не болады? (су болады)
Қай қолмен шайды араластырған дұрыс? (шайды қасықпен араластырған дұрыс)
Қандай сұраққа <<иә>> деп жауап бере алмаймыз? (ұйықтап жатырсыз ба?)
Он жұмыртқа салынған себетті екі рет түсіріп алсаң нешеуі қалады? (бәрі жарылып қалады.)
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі. Оқушылар жеке тапсырма бойынша ақпарат жинақтайды. Жұптарға бөлініп, өздерінің ақпараттарын біріктіреді. Жинақталған ақпараттар негізінде постер жасайды.
Тапсырма
Жұпта таңдаған тақырыптарыңыз негізінде ақпараттарды жинақтап, постер жасаңыз. Постер дайындауда берілген талаптарды ескеріңіз:
:: постердің мазмұндылығы;
:: постердің тақырыпты ашуы;
:: көркем безендіру;
:: креативтілік.
Ұсынылатын тақырыптар
Қазақ елі Туған өлке табиғаты Жайлаудағы ел
С деңгей - Таңдаған тақырыпта жинақтаған мәліметті пайдалана
отырып постер жасаңыз.
В деңгей - Тақырып туралы постерді көркем безендіріңіз.
А деңгей - Ерекше идеялар ұсына отырып постер жасаңыз.
Дескриптор
1. Туған өлке туралы ақпараттарды қолданады;
2. Тақырып туралы постерді көркем безендіреді;
3. Ерекше идеялар ұсынады.
(Бағалау: <<Температураны өлшеу>> іс-әрекет барысында оқушыларды бір сәтке тоқтатып, не жасап жатқандығы жайлы сұраймын, <<Сөйлесу үлгілері>> (постерге көмектесетін сөйлесу үлгілерін ұсынамын) әдісі арқылы бағалаймын. Оқушылар дескриптор арқылы бір-біріне кері байланыс береді)
Постер
Кесте
Постер
Суреттер
Постер
Соңы
5 минут
1 минут
Сабақты бекіту: <<Бір сөйлеммен түйіндеу>> әдісі. Оқушылар олардың тақырып бойынша білімдерін түйіндейтін бір сөйлем жазады. Сөйлемдер кім, не, қашан, неліктен, қалай, қай жерде және т.б. сөздерден тұруы мүмкін. Содан кейін сөйлемдерді сыныптастар бағалай алады, немесе көшіріп жазады, т.б.
(Бағалау: <<Қолтаңба>> әдісі арқылы бағалаймын)
Үйге тапсырма:
1-топ: Туған жерге байланысты сурет салу.
2-топ: Туған өлке тақырыбында шағын шығарма жазу.
3-топ: Туған жерге байланысты өлеңдер жаттау.
Рефлексия: <<Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір>>
Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір
Қандай жаңа білім алдың?
Алған біліміңді қолдана аласың ба?
Саған қиындық тудырған түсініктер
Стикер
Кесте
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
<<Саралау>> әдісі
Сабақ мақсатын құрғанда оқушылардың деңгейін ескеру.
Көмекті қажет ететін оқушыларға тапсырма барысында қолдау көрсету.
Оқушыларға әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беру.
Жоғары деңгейлі оқушыларға өмірмен байланыстыра мысал келтіруге тапсырма беру.
Ерекше идеялар ұсынуға тапсырма беру.
Кері байланыс
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
<<Температураны өлшеу>>
<<Сөйлесу үлгілері>>
Тарих, әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады
Интербелсенді тақта Мәтіндегі астарлы ойды анықтау арқылы тарихымыз бен жазуымызға (тілімізге) құрметпен қарау.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Менің туған өлкем
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
6.3.1.1 - Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру.
6.4.4.1 - Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.
Сабақтың мақсаттары
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
Сұрақтарға жауап беру арқылы мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды.
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
Мәтіндегі ақпараттарды анықтай отырып, өмірдегі жағдаяттармен байланыстырады.
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
Таңдалған тақырыптар негізінде жинақталған ақпараттар бойынша постер, сызба-кесте жасайды.
Бағалау критерийлері
1. Мәтіндегі ақпараттарды анықтайды.
2. Анықталған ақпараттарды өмірдегі жағдаяттармен байланыстырады.
3. Жинақталған ақпараттар негізінде постер, сызба-кесте жасайды.
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Сұрақтар арқылы мәтіннен ақпаратты анықтайды, өмірмен байланыстырады. Мәліметтерді жинақтап, постер жасайды.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Отау, құрбы, өлкем, ел, шаңырақ, қобыз, домбыра, жетіген.
Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)
Кіндігімді байлаған қазығым-ай, жат көзі, жас отау, туған өлке, атаның шаңырағы
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Туған өлке несімен қымбат?
2. Туған жердің табиғаты туралы не айтасың?
3. Туған жеріңді сағынасың ба, неліктен?
4. Туған жерден жырақтағы бауырларың туралы не айтасың?
Сабақта қамтылатын құндылықтар
Мәтіндегі ақпараттарды анықтау арқылы, постер жасау арқылы туған өлкеге құрметпен қарау.
Пәнаралық байланыс
География, әдебиет
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, таныстырылым
Осыған дейін меңгерілген білім
Мәтінмен жұмыс жасап, постер қорғай алады. Туған өлке тақырыбындағы өлеңдерді жатқа біледі.
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Cабақтың басы:
2 минут
1 минут
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
<<Достық тренингі>> арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Қатысушылар шеңбер болып тұрып өз есімдерін теңеу сөздермен (өзін қалай атаған ұнайды) таныстырады да, бір-бірінің қолдарынан ұстайды. Соңында <<достық шеңбері>> пайда болады.
Топқа бөлу. Дәстүрлі музыкалық аспаптардың суреттері арқылы топқа біріктіру.
I топ: Қобыз
II топ: Домбыра
ІІІ топ: Жетіген
Cабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру.
Үй тапсырмасын <<Ыстық орындық>> әдісі арқылы сұраймын.
Бағалау: Ауызша кері байланыс беремін.
Суреттер
Сабақтың ортасы
12 минут
2 минут
12 минут
Топтық жұмыс. (5 минут)
<<Айналмалы бекет>> әдісі. Оқушыларға мәтін тыңдатылады. Мәтіндегі ақпараттарды анықтау үшін постерге жазылған сұрақтар беріледі. Үш топ постерді айналдыра отырып, сұрақтарға жауап береді. Бір-бірінің жауаптарын толықтырады.
Жеке жұмыс. (5 минут) Сұрақтар талқыланған соң оқушыларға кесте таратылады. Оқушылар талқыланған сұрақтар негізінде кестені толтырады. Болған соң қасындағы жұбымен алмастырып салыстырады.
Негізгі ақпараттар
Қосымша ақпараттар
Мысал
1.
1.
1.
2.
3.
Оқылым.
Тапсырма
Өлеңді оқыңыз.
С - Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
В - Мәтіннің негізгі және жанама ақпаратты анықтаңыз.
А - Мәтіндегі ақпараттарды өмірмен байланыстыра мысал келтіріңіз.
Апырмай, туған жер-ай
Апырмай,
Туған жер-ай!
Теңдесер кім,
Бұл жерге сен болмасан, келмес едім.
Кіндігімді байлаған қазығым-ай,
Сен болмасаң, бұл маңды көрмес едім.
Жат көзімен қарайды адамдарың,
Жақын тартар құрбы да таба алмадым.
Жас отаудың есігін ашып қалып,
Айлам құрып, қайыра жаба алмадым...
Кел демеді, немесе кет демеді,
Несін маған, білмеймін, өкпеледі?!
Сені сүйген жүректі, туған өлкем,
Сен өсірген біреулер жек көреді.
Туған елім,
Көрмесем сағынамын,
Кетсем ізім өзіңнен табылады.
Жасыра алмай, ініңнің отауынан,
Ыстық маған атаның шаңырағы.
Жетекші сұрақтар:
1. Өлеңнен ақынның қандай сезімін байқауға болады?
2. <<Сен болмасаң, бұл маңды көрмес едім>> деген қатарды қалай түсінесің?
3. Туған жерді жек көруге бола ма?
4. Туған жерден жырақтағы бауырларың туралы не айтасың?
5. <<Атаның шаңырағы>> дегенді қалай түсінесің?
Дескриптор
1. Мәтін мазмұны ақпараттарды анықтайды;
2. Өмірмен байланыстыра мысал келтіреді.
(Бағалау: <<Шапалақ>> әдісі. Әр топ бір-бірін үш рет шапалақ соғу арқылы берілген жауаптарды бағалайды. Оқушылар бір-біріне кері байланыс жасайды)
Сергіту сәті.
<<Тапқыштар>>
Ойын мақсаты: Әр түрлі тақырыптағы астарлы сұрақтарға жауап іздеу арқылы баланың логикалық ойлауын дамыту.
Тапқырларға арналған әзіл викторина:
Елекпен су тасуға болады ма? (болады, мұз күйінде)
Аңшы көлде жүзіп жүрген үйректерді бір оқпен атса, көлде неше үйрек қалады? (қалмайды, бәрі үркіп ұшып кетеді)
Есік пен терезенің арасында не тұр? (<<пен>> тұр)
Орыс күнтізбесінде ең қысқа ай қай ай? (Май- үш әріптен тұрады)
Қай өзен ең қорқынышты ? (<<Тигр>> өзені)
Страус өзін құспын деп айта алады ма? (Жоқ, ол сөйлей алмайды)
Нені дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды? (сабақты)
Жасыл доп Сары теңізге құласа не болады? (су болады)
Қай қолмен шайды араластырған дұрыс? (шайды қасықпен араластырған дұрыс)
Қандай сұраққа <<иә>> деп жауап бере алмаймыз? (ұйықтап жатырсыз ба?)
Он жұмыртқа салынған себетті екі рет түсіріп алсаң нешеуі қалады? (бәрі жарылып қалады.)
<<Ойлан, жұптас, бөліс>> әдісі. Оқушылар жеке тапсырма бойынша ақпарат жинақтайды. Жұптарға бөлініп, өздерінің ақпараттарын біріктіреді. Жинақталған ақпараттар негізінде постер жасайды.
Тапсырма
Жұпта таңдаған тақырыптарыңыз негізінде ақпараттарды жинақтап, постер жасаңыз. Постер дайындауда берілген талаптарды ескеріңіз:
:: постердің мазмұндылығы;
:: постердің тақырыпты ашуы;
:: көркем безендіру;
:: креативтілік.
Ұсынылатын тақырыптар
Қазақ елі Туған өлке табиғаты Жайлаудағы ел
С деңгей - Таңдаған тақырыпта жинақтаған мәліметті пайдалана
отырып постер жасаңыз.
В деңгей - Тақырып туралы постерді көркем безендіріңіз.
А деңгей - Ерекше идеялар ұсына отырып постер жасаңыз.
Дескриптор
1. Туған өлке туралы ақпараттарды қолданады;
2. Тақырып туралы постерді көркем безендіреді;
3. Ерекше идеялар ұсынады.
(Бағалау: <<Температураны өлшеу>> іс-әрекет барысында оқушыларды бір сәтке тоқтатып, не жасап жатқандығы жайлы сұраймын, <<Сөйлесу үлгілері>> (постерге көмектесетін сөйлесу үлгілерін ұсынамын) әдісі арқылы бағалаймын. Оқушылар дескриптор арқылы бір-біріне кері байланыс береді)
Постер
Кесте
Постер
Суреттер
Постер
Соңы
5 минут
1 минут
Сабақты бекіту: <<Бір сөйлеммен түйіндеу>> әдісі. Оқушылар олардың тақырып бойынша білімдерін түйіндейтін бір сөйлем жазады. Сөйлемдер кім, не, қашан, неліктен, қалай, қай жерде және т.б. сөздерден тұруы мүмкін. Содан кейін сөйлемдерді сыныптастар бағалай алады, немесе көшіріп жазады, т.б.
(Бағалау: <<Қолтаңба>> әдісі арқылы бағалаймын)
Үйге тапсырма:
1-топ: Туған жерге байланысты сурет салу.
2-топ: Туған өлке тақырыбында шағын шығарма жазу.
3-топ: Туған жерге байланысты өлеңдер жаттау.
Рефлексия: <<Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір>>
Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір
Қандай жаңа білім алдың?
Алған біліміңді қолдана аласың ба?
Саған қиындық тудырған түсініктер
Стикер
Кесте
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
<<Саралау>> әдісі
Сабақ мақсатын құрғанда оқушылардың деңгейін ескеру.
Көмекті қажет ететін оқушыларға тапсырма барысында қолдау көрсету.
Оқушыларға әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беру.
Жоғары деңгейлі оқушыларға өмірмен байланыстыра мысал келтіруге тапсырма беру.
Ерекше идеялар ұсынуға тапсырма беру.
Кері байланыс
<<Екі жұлдыз, бір тілек>>
<<Температураны өлшеу>>
<<Сөйлесу үлгілері>>
Тарих, әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады
Интербелсенді тақта Мәтіндегі астарлы ойды анықтау арқылы тарихымыз бен жазуымызға (тілімізге) құрметпен қарау.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz