Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қазақстандағы көрікті жерлер

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қазақстандағы көрікті жерлер.
Лексикография
Мектеп:.
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
МЕНІҢ ОТАНЫМ - ҚАЗАҚСТАН
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
6.1.1.1 -мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау.
6.4.1.1 - тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу
Сабақтың мақсаттары
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
Мәтіннің атауын талқылап, алғашқы бөлігін тыңдау арқылы, көтерілген мәселені болжайды
.

Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды : .Мәтіннің алғашқы бөлігін тыңдау арқылы мәтіндегі бөлек, бірге, дефис арқылы жазылған сөздерді табады

Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
Мәтіндегі көтерілген мәселені өмірмен байланыстыра отырып анықтап салыстырады және жер атауларына мән береді, бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.
Бағалау критерийлері

* Мәтінніңтақырыбын, келесібөлігіндегімәселеніболжайды
* Бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады
(Қолдану)
.
Тілдік мақсаттар
Терминдер:
Сөз тіркесі, қос сөздер, біріккен сөздер, орфография, дефис. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Қазақстандағы Рахман бұлағы, Қапал Арасан, Бурабай, Барлық-Арасан, Мойылды, Ауыл, Сер, Шымған, Жаңақорған курорттар.
Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:) Демалыс үйлері, туристік базалар, табиғаты көркем, ауасы таза, суы мөлдір.

Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Қазақстанның қандай көрікті жерлерін білесің?
2.Тыңдалған мәтінде қандай көрікті жерлер туралы сөз
қозғалды?
3. Өзің тұратын мекен көрікті деп ойлайсың ба?
4. 1920-1925 жылдар аралығында қандай курорттар ашылды?
Сабақта қамтылатын құндылықтар

Туған Отанының тарихын, мәдениеті мен тілін қастерлеу.

Пәнаралық байланыс
Тарих, география, әдебиет.
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, таныстырылым
Осыған дейін меңгерілген білім
Мәтін туралы түсінік бар. Бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздер туралы біледі.
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Cабақтыңбасы:
1 минут

3 минут

5 минут

7 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
ОҚУШЫЛАРДЫ САБАҚ МАҚСАТЫМЕН ТАНЫСТЫРЫП ӨТЕМІН
Сабақ басында М. Мақатаевтың <<Отан туралы>> өлеңін оқып берем.
Мен оның түнін сүйем , күнін сүйем,
Ағынды өзен, асқар тау, гүлін сүйем,
Мен оның қасиетті тілін сүйем,
Мен оның құдіретті үнін сүйем.
Бар жәндігін сүйемін қыбырлаған,
Бәрі маған: <<Отан>> деп сыбырлаған
Жаным менің,
Кеудемді жарып шық та,
Бозторғайы бол оның шырылдаған!
Отан! Отан! Бәрінен биік екен.
Мен оны мәңгілікке сүйіп өтем.
Отанды сүймеуің де күйік екен,
Отанды сүйгенің де күйік екен.

Топқа бөлу: <<Мозайка>> әдісі

ЖаңақорғанБурабай

1-топ: Жаңақорған
2-топ: Бурабай
Топ басшыларына бағалау парақшасын таратып беремін.
Бағалау парақшасы дұрыс жауапқа <<+>> белгімен
бағалау
Оқушының аты- жөні
Үй тапсырмасы
1- тапсырма
<<Алдын ала берілген атаулар>>

2-тапсырма
<<Табақ тарату>> әдісі
3- тапсырма <<Досыма хат>> әдісі
<<+>> белгісі арқылы бағалау

Үй тапсырмасын <<Серпілген сауал>> әдісі Бағалау: <<Басбармақ>> арқылы өзара бағалайды.
1.Ширату жаттығуы: <<Алдын ала берілген атаулар>> әдісі
Тапсырма
1. Суреттерді мұқият қарап, онда Қазақстанның қандай жерлері бейнеленгенін жұпта әңгімелеңіз. Суреттер арқылы тыңдалым мәтінінің тақырыбын болжап, талқылаңыз.

Дескриптор Білім алушы
- бейнеленген суреттер бойынша жұпта әңгімелеседі;
- суреттер арқылы мәтіннің тақырыбын талқылайды.

Бағалау: <<Смайликтер>> арқылы өзара бағалайды
Дескриптор негізінде кері байланыс беремін.

М. Макатаев тың өлеңдер жинағы кітабы

Қима суреттер

Интербелсенді тақта

Смайликтер

Сабақтың ортасы

10 минут

7минут
2-тапсырма. <<Табақ тарту>> әдісі
Бірге Бөлек

Дефис арқылы жазылатын сөздер
Әр бөлігіне бірге, бөлек, дефис арқылы жазылған сөздерді орфографиялық нормаға сай жазып екі топ бір бірлерімен өз жауаптарын ауысып өздерін бағалайды

2. Мәтіннің алғашқы бөлігін мұқият тыңдап, талқылаған тақырыптарыңызбен салыстырыңыз және мәтіннің келесі бөлігі не туралы болатынын болжаңыз.
Қазақстанның көрікті жерлері
1-бөлігі
Қазақстанда шипалы су шығатын әрі емдік балшығы бар табиғаты ғажап, әдемі жерлер көп. Қазақ жерінде табиғи емдік қасиеті бар жерлер туралы алғашқы мәліметтер ХІХ ғасырдың орта кезінде белгілі бола бастайды. 1834-1880 жылдар аралығында Шығыс Қазақстандағы Рахман бұлағы, Қапал Арасан, Бурабай, көлінің, Барлық-Арасан бұлағының шипалы қасиеттері туралы белгілі болды. 1920-1925 жылдар аралығында Бурабай, Мойылды, Ауыл, Сер, Рахман бұлақтары, Шымған, Жаңақорған курорттары ашылды.
2-бөлігі
Жоғарыда аталған демалыс орындарының әрқайсысының табиғаты ерекше. Демалыс үйлері, туристік базалар, санаторийлер орналасқан жерлердің табиғаты көркем, ауасы таза, суы мөлдір.
Мұнда денсаулығы нашарлаған адамдардың тынығып, күш жинап, ем қабылдап, күш-қуатын қалпына келтіруге барлық жағдай жасалған.
Дескриптор Білім алушы
- жұпта талқылаған тақырып пен мәтінінің тақырыбын салыстырады;
- мәтіннің келесі бөлігіне болжам жасайды.
- тірек сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады
Топ оқушылары өзін -өзі бағалап керібайланыс жасайды
Дескриптор негізінде кері байланыс жасаймын.

Досыма
хат
3-Тапсырма.Жазылым<<Досыма хат>> әдісі

Төмендегі картадан өз облысыңды тауып, ондағы қазба байлықтар, өзен , көлдер, таулар, көрікті жерлер туралы басқа облыста тұратын досыңа хат жазып мақтанышыңмен бөліс. Хатта бірге жазылатын сөздерге мән беріп, орфографиялық нормаларды сақтауды ұмытпа.

Дескриптор Білім алушы
- картадан өз облысын табады;
- досына хат жазады;
- орфографиялық нормаларды сақтайды;

Бағалау : <<Екі жұлдыз,бір тілек>> әдісі өзара бағалайды.
Дескриптор негізінде кері байланыс беремін.

Қазақ тілі 6-сынып Алматы
<<Атамура>>
2018ж

Акт

Соңы

6 минут

2 минут

4 минут

Сабақты бекіту:

Берілген фигураларға сәйкес өзіңді - өзің бағала

1- фигура. Не үйрендім?
2- фигура. Қанша мәлімет алдым?
3- фигура. Әлі де білгім келеді?
4- фигура. Нені түсінбедім?



Үйге тапсырма:
<<Мен елімнің азаматымын>> тақырыбында монолог арқылы өз ойыңды дәйектеп жаз. Монологтағы бірге жазылған сөздерді ата .

Рефлексия:<<Алма ағашы>> әдісі Оқушылар ағаштың томенгі жағына <<не жаңалық?>>, діңгегіне <<не білдім?>>, жоғарғы жағына <<бұрынан білемін?>> жазбаларын жапсырады..

Оқулық тапсырмалары

Кеспе қағаздары



Интернет
желісі
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Сабақ барысында қолдауды қажет ететін оқушыларға қолдау көрсету.
Үлгерімі төмен, қабілетті оқушыларға жеке тапсырма беру.
Орфографиялық норманы сақтап жазуда бағыт - бағдар беру.

<<Бағалау парақшасы>> арқылы бағалаймын

Тарих ,география, әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады
Интербелсенді тақта Туған Отанының тарихын, мәдениеті мен тілін қастерлеу.

Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаты /оку мақсатын жүзеге асырдым .
Окушылар сабақта Қазақстанның көрікті жерлерін біліп, бірге , бөлек дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазуды үйренді .
Сыныптық атмасфералық ахуал жақсы қалыптасты, окушылар бірін- бірі тыңдап, өз ойларымен бөлісті.
Оқушылардың қабілетіне қарай, шамасына қарай тапсырма беріліп, орындау барысында барып көмек көрсетіп , жөн сілтей отырып дифференциация жүзеге асырылды.
Тапсырмалар жоспарланған уақытта орындалды.

Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:<<Табақ тарату>> әдісі

2: <<Досыма хат >> әдісі

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:

2:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Ұқсас жұмыстар
Сабақ мақсаттары жүзеге асты
Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Табиғатты суреттеу
Бағалау критериі
Батыс Қазақстандағы туризм
Туған жер ғажаптары
Тың болған жерлер
Табиғат және қорық. қорық табиғат жанашыры 4-сынып
Шарын шатқалы
Оқулықта берілген сұрақтар мен тапсырмаларға дайындалу
Пәндер