Қазақстандағы көрікті жерлер

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Қазақстандағы көрікті жерлер.

Лексикография

Мектеп:.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Күні:
Мектеп:.: Мұғалімнің аты-жөні:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Сынып: 6
Мектеп:.: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:.: МЕНІҢ ОТАНЫМ - ҚАЗАҚСТАН
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Мектеп:.:

6. 1. 1. 1 -мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау.

6. 4. 1. 1 - тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Сабақтың мақсаттары
Мектеп:.:

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:

Мәтіннің атауын талқылап, алғашқы бөлігін тыңдау арқылы, көтерілген мәселені болжайды

.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды : . Мәтіннің алғашқы бөлігін тыңдау арқылы мәтіндегі бөлек, бірге, дефис арқылы жазылған сөздерді табады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография:

Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:

Мәтіндегі көтерілген мәселені өмірмен байланыстыра отырып анықтап салыстырады және жер атауларына мән береді, бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Бағалау критерийлері
Мектеп:.:
  • Мәтінніңтақырыбын,
  • Бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады

(Қолдану)

.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Тілдік мақсаттар
Мектеп:.:

Терминдер:

Сөз тіркесі, қос сөздер, біріккен сөздер, орфография, дефис. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Қазақстандағы Рахман бұлағы, Қапал Арасан, Бурабай, Барлық-Арасан, Мойылды, Ауыл, Сер, Шымған, Жаңақорған курорттар.

Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:) Демалыс үйлері, туристік базалар, табиғаты көркем, ауасы таза, суы мөлдір.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Қазақстанның қандай көрікті жерлерін білесің?

2. Тыңдалған мәтінде қандай көрікті жерлер туралы сөз

қозғалды?

3. Өзің тұратын мекен көрікті деп ойлайсың ба?

4. 1920-1925 жылдар аралығында қандай курорттар ашылды?

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Сабақта қамтылатын құндылықтар
Мектеп:.: Туған Отанының тарихын, мәдениеті мен тілін қастерлеу.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Пәнаралық байланыс
Мектеп:.: Тарих, география, әдебиет.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:.: Интербелсенді тақта, таныстырылым
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Осыған дейін меңгерілген білім
Мектеп:.: Мәтін туралы түсінік бар. Бірге, бөлек, дефис арқылы жазылатын сөздер туралы біледі.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Жоспарланатын уақыт
Мектеп:.: Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дереккөздер
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография:

Cабақтыңбасы:

1 минут

3 минут

5 минут

7 минут

Мектеп:.:

Ұйымдастыру кезеңі:

ОҚУШЫЛАРДЫ САБАҚ МАҚСАТЫМЕН ТАНЫСТЫРЫП ӨТЕМІН

Сабақ басында М. Мақатаевтың «Отан туралы» өлеңін оқып берем.

Мен оның түнін сүйем, күнін сүйем,

Ағынды өзен, асқар тау, гүлін сүйем,

Мен оның қасиетті тілін сүйем,

Мен оның құдіретті үнін сүйем.

Бар жәндігін сүйемін қыбырлаған,

Бәрі маған: «Отан» деп сыбырлаған

Жаным менің,

Кеудемді жарып шық та,

Бозторғайы бол оның шырылдаған!

Отан! Отан! Бәрінен биік екен.

Мен оны мәңгілікке сүйіп өтем.

Отанды сүймеуің де күйік екен,

Отанды сүйгенің де күйік екен .

Топқа бөлу: «Мозайка» әдісі

ЖаңақорғанБурабай

1-топ: Жаңақорған

2-топ: Бурабай

Топ басшыларына бағалау парақшасын таратып беремін.

Бағалау парақшасы дұрыс жауапқа «+» белгімен

бағалау

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Үй тапсырмасын «Серпілген сауал» әдісі Описание: MSOfficePNG(7) Бағалау: «Басбармақ» арқылы өзара бағалайды.

1. Ширату жаттығуы: «Алдын ала берілген атаулар» әдісі

Тапсырма

  1. Суреттерді мұқият қарап, онда Қазақстанның қандай жерлері бейнеленгенін жұпта әңгімелеңіз. Суреттер арқылы тыңдалым мәтінінің тақырыбын болжап, талқылаңыз.

Дескриптор Білім алушы

- бейнеленген суреттер бойынша жұпта әңгімелеседі;

- суреттер арқылы мәтіннің тақырыбын талқылайды.

Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайды

Дескриптор негізінде кері байланыс беремін.

Оқушының аты- жөні
Үй тапсырмасы

1- тапсырма

«Алдын ала берілген атаулар»

2-тапсырма

«Табақ тарату» әдісі

3- тапсырма «Досыма хат» әдісі
«+» белгісі арқылы бағалау

М. Макатаев тың өлеңдер жинағы кітабы

Қима суреттер

C:\Users\добрый\Desktop\images.jpeg

Интербелсенді тақта

Смайликтер

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография:
Мектеп:.:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография:
Мектеп:.:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография:
Мектеп:.:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография:
Мектеп:.:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография:

Сабақтың ортасы

10 минут

7минут

Мектеп:.:

2-тапсырма. «Табақ тарту» әдісі

Әр бөлігіне бірге, бөлек, дефис арқылы жазылған сөздерді орфографиялық нормаға сай жазып екі топ бір бірлерімен өз жауаптарын ауысып өздерін бағалайды

2. Мәтіннің алғашқы бөлігін мұқият тыңдап, талқылаған тақырыптарыңызбен салыстырыңыз және мәтіннің келесі бөлігі не туралы болатынын болжаңыз.

Қазақстанның көрікті жерлері

1-бөлігі

Қазақстанда шипалы су шығатын әрі емдік балшығы бар табиғаты ғажап, әдемі жерлер көп. Қазақ жерінде табиғи емдік қасиеті бар жерлер туралы алғашқы мәліметтер ХІХ ғасырдың орта кезінде белгілі бола бастайды. 1834-1880 жылдар аралығында Шығыс Қазақстандағы Рахман бұлағы, Қапал Арасан, Бурабай, көлінің, Барлық-Арасан бұлағының шипалы қасиеттері туралы белгілі болды. 1920-1925 жылдар аралығында Бурабай, Мойылды, Ауыл, Сер, Рахман бұлақтары, Шымған, Жаңақорған курорттары ашылды.

2-бөлігі

Жоғарыда аталған демалыс орындарының әрқайсысының табиғаты ерекше. Демалыс үйлері, туристік базалар, санаторийлер орналасқан жерлердің табиғаты көркем, ауасы таза, суы мөлдір.

Мұнда денсаулығы нашарлаған адамдардың тынығып, күш жинап, ем қабылдап, күш-қуатын қалпына келтіруге барлық жағдай жасалған.

Дескриптор Білім алушы

- жұпта талқылаған тақырып пен мәтінінің тақырыбын салыстырады;

- мәтіннің келесі бөлігіне болжам жасайды.

- тірек сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады

Топ оқушылары өзін -өзі бағалап керібайланыс жасайды

Дескриптор негізінде кері байланыс жасаймын.

3-Тапсырма. Жазылым

«Досыма хат» әдісі

Төмендегі картадан өз облысыңды тауып, ондағы қазба байлықтар, өзен, көлдер, таулар, көрікті жерлер туралы басқа облыста тұратын досыңа хат жазып мақтанышыңмен бөліс. Хатта бірге жазылатын сөздерге мән беріп, орфографиялық нормаларды сақтауды ұмытпа .

Дескриптор Білім алушы

- картадан өз облысын табады;

- досына хат жазады;

- орфографиялық нормаларды сақтайды;

Бағалау : «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі өзара бағалайды.

Дескриптор негізінде кері байланыс беремін.

Қазақ тілі 6-сынып Алматы

«Атамура»

2018ж

Акт

C:\Users\добрый\Desktop\2017-06-29-09-30-10-2093345890.jpeg

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография:

Соңы

6 минут

2 минут

4 минут

Мектеп:.:

Сабақты бекіту:

Берілген фигураларға сәйкес өзіңді - өзің бағала

  1. фигура. Не үйрендім?
  2. фигура. Қанша мәлімет алдым?
  3. фигура. Әлі де білгім келеді?
  4. фигура. Нені түсінбедім?

Үйге тапсырма:

«Мен елімнің азаматымын» тақырыбында монолог арқылы өз ойыңды дәйектеп жаз. Монологтағы бірге жазылған сөздерді ата .

Рефлексия:«Алма ағашы» әдісі Оқушылар ағаштың томенгі жағына «не жаңалық?», діңгегіне «не білдім?», жоғарғы жағына «бұрынан білемін?» жазбаларын жапсырады. .

Оқулық тапсырмалары

Кеспе қағаздары

Интернет

желісі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Қосымша ақпарат
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер.Лексикография: Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Мектеп:.: Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс


Ұқсас жұмыстар
Сабақ мақсаттары жүзеге асты
Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау
Бейнелеу өнері пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Табиғатты суреттеу
Бағалау критериі
Батыс Қазақстандағы туризм
Туған жер ғажаптары
Тың болған жерлер
Табиғат және қорық. қорық табиғат жанашыры 4-сынып
Шарын шатқалы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz