Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ мақсаттары жүзеге асты
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Көркем табиғат және көрікті жерлер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
6.1.4.1 -мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.
6.3.5.1 .оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;
Сабақтың мақсаттары
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
Мәтінді түсінеді, құрылымдық ерекшелігін біледі
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде қойылған сұрақтарға жауап береді. Өз бетінші жұмыс жасайды
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
Мәтіннің негізгі ойын анықтай алады, орфографиялық норманы сақтай отырып, негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді қатыстырап мәтін жаза алады.
Бағалау критерийлері
-мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.
-негізгі ойды білдіретін сөздерді іріктей отырып жинақы мәтін жазады.
Қолдану
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Кіші Швейцария-Бурабай, Ұлы Жібек жолы, археологиялық ескерткіш, Айша - Бибі, Қатон-Қарағай,Бабаджан қатын, Қарахан кесенелері.
Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)
Еліміздің көрікті жерлері қай жер?
Қай жерлерді міндетті түрде көру керек?
Сабақта қамтылатын құндылықтар
Көркем табиғатты аялау, сақтау
Пәнаралық байланыс
Гоеграфия,әдебиет
Осыған дейін меңгерілген білім
Мәтінді оқып түсінеді, мәтін жаза алады, мәтіннің құрылымдық ерекшелігін біледі.
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дерек
көздер
Cабақтың басы:
2 минут
5 минут
3 минут
7 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу: <<Мозайка>> әдісі
1-топ:Көкшетау
2-топ: Астана
3-топ: Қазығұрт
Бағалау парақшасын таратып беремін
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапты <<+>> , <<->> белгілейді.
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
1-тапсырма
<<Жедел тест>>
2- тапсырма<<Еркін жазу стратегиясы>>
<<Хан тағы>> әдісі
Үй тапсырмасын <<Миға шабуыл>> әдісі Бағалау: <<Басбармақ>> арқылы өзара бағалайды.
1. Оқылым алды: (Сыныппен жұмыс)
1-тапсырма:
Белсенді оқу әдісі: <<Ой қозғау>> әдісі
"Ой қозғау" әдісі арқылы суреттерге қарап жасап, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
<<Ой қозғау>> сұрақтары
1.Қандай сурет көріп тұрсыңдар?
2.Неге бұл суреттерді көрсетіп тұр деп ойлайсыңдар?
3.Осы суреттер арқылы Қазақстанның экономикасына қалай үлес қосуға болады деп ойлайсыңдар?
4. Оқылған мәтіннің мазмұнындағы көтерілген мәселені өмірмен байланыстырып айтады.
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру
1-тапсырма <<Жедел тест>> әдісі
(Мәтінді тыңдап құрылымдық ерекшелігіне назар аударып , жедел тестке жауап береді)
Қазіргі таңда республикамызда туризмнің барлық түрлері дамып келеді. Сондықтан болар, демалуға қолайлы ел ретінде Қазақстанның танымалдылығы күн санап артуда. Сонымен еліміздің қай жерлерін міндетті түрде көру керек?
Бірінші орында кіші Швейцария - Бурабай. Ол республикамыздағы ең танымал туристік бағыт саналады. Бұл жердің әсем табиғаты, көптеген қонақүйлері, шипажайлары мен дамыған инфрақұрылымы демалушыларға ұмытылмас әсер сыйлайды. Сондықтан болар бұл жер халық арасында екінші Швейцария деп аталып кеткен. Бұл жерде демалып қана қоймай, ем қабылдауға да бар жағдай жасалған.
Бурабайда демалып үлгерсеңіз, онда Ұлы Жібек жолы бойымен экскурсиялық саяхатқа аттануға болады. Бұл бағыт ең танымал және тарихи маңызды орындар арқылы өтеді. Жол бойында қазақ халқының бірегей сәулет және археологиялық ескерткіштері, атап айтсақ, Айша-Бибі, Бабаджа қатын, Қарахан кесенелері орналасқан. Осы жерлерден ерекше рухани күш алуға болады.
Қазақстанда көз тартар көрікті жерлер, тарихи , тарихи мекендер жеткілікті. Атап айтсақ, Шарын шатқалы мен Шарын өзені, Ақсай шатқалы, Алакөл мен Балқаш көлдері, Шымбұлақ курорты , Қорғалжын қорығы, Зайсан көлі, Марқакөл қорығы, Қотан-қарағай ұлттық саябағы, Жидебай-Бөрілі қорық-мұражайы. Әрине, бұл тізімді жалғастыра беруге болады. Халқымыздың пейілі сияқты кең , көңілі сияқты дархан даламызда жабайы табиғатпен қауышып, рухани азық алып, жері, суы мен ауасының шипасын көруге мүмкіндік бар. Одан басқа не керек?
Мәтін бойынша жетекші сұрақтарға жауап бер.
1. Мәтін қанша бөлімнен тұрады?
Ж:4
2. Мәтіннің кіріспе бөлімінде не туралы айтылған?
Ж: Еліміздің саяхат саласының өркендеуі туралы
3.Мәтіннің негізгі ойы қандай?
Ж: Қазақ елінде демалатын әсем жерлер баршылық.
Дискриптор
1. Мәтіннен құрылымдық ерекшелігін анықтайды
2. Сұраққа жауап береді
3. Мәтіннен негізгі ойды анықтайды.
Бағалау: <<Смайликтер>> арқылы өзара бағалайды
Дискриптор арқылы кері байланыс беремін.
А4 форматты қағаз
Мәтін
Сабақтың ортасы
10минут
3 минут
2-тапсырма. Еркін жазу стратегиясы
Өлеңді қарасөзге айналырып, негізгі ойды білдіретін жинақы мәтін жаз.
Не жетеді өзің туған мекенге?
<<Бармадым, -деп - жұрт секілді шетелге>>,
Досым менің , мұңаясың бекерге.
Аз ғұмырда өз жеріңді арала ,
Не жетеді өзің туған мекенге.
Сен көрмеген өз еліңнің жері бар,
Сен жүрмеген өз еліңнің шөлі бар,
Сен түспеген өз еліңнің көлі бар,
Сен қазбаған өз жеріңнің кені бар.
Керек болса өз жеріңде жылы қыс,
Керек болса, өз бағыңда бұлбұл құс.
Туған жердің жапырағы жаныңдай,
Топырағы тұмар саған бір уыс.
С Мәуленов
А деңгей
Өлеңді нақышына келтіріп мәнерлеп оқиды
В деңгей
Негізгі ойды білдіретін сөздерді тауып жинақы мәтін жазады.
С деңгей
Өлеңнен өлең тудырады ( өлеңнің тақырыбын сақтай отырып жаңа өлең жазады)
Дескриптор
-Мәтіннің негізгі ойын анықтайды
-Өлеңді қара сөзге айналдырып жинақы мәтін жазады.
Бағдаршам арқылы өзін - өзі бағалайды.
Дескриптор арқылы кері байланыс беремін.
Сергіту сәті <<Зоопарк>> ойыны
Соңы
5 минут
5минут
Сабақты бекіту:
Белсенді әдіс <<Хан тағы>> әдісі
Бұл әдісте әр оқушы хан тағында отырған оқушыға сұрақты жазба түрде алып келіп тапсырады.
1. Біздің еліміздегі көрікті жерлер туралы айтып бересің бе?
2.Қазақстанның табиғаты неліктен сені қызықтырады?
3.Өз еліңнің көрікті жерлерін басқа елдермен салыстыра аласың ба?
4. <<Туған жердің әр тасын бағалай білу керек>> дегенді қалай түсінесің?
Бағалау:<<Жұлдызшалар>> арқылы өзара бағалайды.
Үйге тапсырма:
1.<<Қазақстанның көрікті жерлері>> тақырыбы бойынша деректер жинап жинақы мәтін жазу
2. Табиғат туралы өлең жаттап келу.
Рефлексия:<<Блоб ағашы>> әдісі арқылы окушынын озiн-озi багалайды. Сабак сонында окушы сабакта озiн калай устады, кандай дарежеде оз бiлiмiн корсете алды, агаштан озiн тауып бояп кояды. Жұппен жақсы жумыс iстесе кушактасып отырган екi адамды белгiлейдi. Сабакка араласпаса жерде буртиып жаткан баланы бояп кояды.
Интербел
сенді әдістер жинағы
Стикерлер
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету.
Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру.
<<Бағалау парақшасы>> әдісі арқылы бағалаймын.
География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттары жүзеге асты. Бүгін оқушылар жетекші сұрақтар арқылы ойды анықтап жинақы мәтін жазуды үйренді. Сыныптағы оқу оқу атмосферасы белсенді , көңілді болды. Диференциация сабақ үдерісінде болды. Мен жоспарланған уақытымды жүзеге асырдым. Жоспарыма ешқандай өзгерістер енгізген жоқпын.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1: Еркін жазу стратегиясы
2: Хан тағы әдісі
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:-
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Қазақстандағы көрікті жерлер
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 6
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Көркем табиғат және көрікті жерлер
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
6.1.4.1 -мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау.
6.3.5.1 .оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу;
Сабақтың мақсаттары
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
Мәтінді түсінеді, құрылымдық ерекшелігін біледі
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде қойылған сұрақтарға жауап береді. Өз бетінші жұмыс жасайды
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
Мәтіннің негізгі ойын анықтай алады, орфографиялық норманы сақтай отырып, негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді қатыстырап мәтін жаза алады.
Бағалау критерийлері
-мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.
-негізгі ойды білдіретін сөздерді іріктей отырып жинақы мәтін жазады.
Қолдану
Тілдік мақсаттар
Оқушылар орындай алады:
Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Кіші Швейцария-Бурабай, Ұлы Жібек жолы, археологиялық ескерткіш, Айша - Бибі, Қатон-Қарағай,Бабаджан қатын, Қарахан кесенелері.
Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)
Еліміздің көрікті жерлері қай жер?
Қай жерлерді міндетті түрде көру керек?
Сабақта қамтылатын құндылықтар
Көркем табиғатты аялау, сақтау
Пәнаралық байланыс
Гоеграфия,әдебиет
Осыған дейін меңгерілген білім
Мәтінді оқып түсінеді, мәтін жаза алады, мәтіннің құрылымдық ерекшелігін біледі.
Жоспар
Жоспарланатын уақыт
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Дерек
көздер
Cабақтың басы:
2 минут
5 минут
3 минут
7 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу: <<Мозайка>> әдісі
1-топ:Көкшетау
2-топ: Астана
3-топ: Қазығұрт
Бағалау парақшасын таратып беремін
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапты <<+>> , <<->> белгілейді.
Оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
1-тапсырма
<<Жедел тест>>
2- тапсырма<<Еркін жазу стратегиясы>>
<<Хан тағы>> әдісі
Үй тапсырмасын <<Миға шабуыл>> әдісі Бағалау: <<Басбармақ>> арқылы өзара бағалайды.
1. Оқылым алды: (Сыныппен жұмыс)
1-тапсырма:
Белсенді оқу әдісі: <<Ой қозғау>> әдісі
"Ой қозғау" әдісі арқылы суреттерге қарап жасап, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
<<Ой қозғау>> сұрақтары
1.Қандай сурет көріп тұрсыңдар?
2.Неге бұл суреттерді көрсетіп тұр деп ойлайсыңдар?
3.Осы суреттер арқылы Қазақстанның экономикасына қалай үлес қосуға болады деп ойлайсыңдар?
4. Оқылған мәтіннің мазмұнындағы көтерілген мәселені өмірмен байланыстырып айтады.
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, бағалау критерийлерімен таныстыру
1-тапсырма <<Жедел тест>> әдісі
(Мәтінді тыңдап құрылымдық ерекшелігіне назар аударып , жедел тестке жауап береді)
Қазіргі таңда республикамызда туризмнің барлық түрлері дамып келеді. Сондықтан болар, демалуға қолайлы ел ретінде Қазақстанның танымалдылығы күн санап артуда. Сонымен еліміздің қай жерлерін міндетті түрде көру керек?
Бірінші орында кіші Швейцария - Бурабай. Ол республикамыздағы ең танымал туристік бағыт саналады. Бұл жердің әсем табиғаты, көптеген қонақүйлері, шипажайлары мен дамыған инфрақұрылымы демалушыларға ұмытылмас әсер сыйлайды. Сондықтан болар бұл жер халық арасында екінші Швейцария деп аталып кеткен. Бұл жерде демалып қана қоймай, ем қабылдауға да бар жағдай жасалған.
Бурабайда демалып үлгерсеңіз, онда Ұлы Жібек жолы бойымен экскурсиялық саяхатқа аттануға болады. Бұл бағыт ең танымал және тарихи маңызды орындар арқылы өтеді. Жол бойында қазақ халқының бірегей сәулет және археологиялық ескерткіштері, атап айтсақ, Айша-Бибі, Бабаджа қатын, Қарахан кесенелері орналасқан. Осы жерлерден ерекше рухани күш алуға болады.
Қазақстанда көз тартар көрікті жерлер, тарихи , тарихи мекендер жеткілікті. Атап айтсақ, Шарын шатқалы мен Шарын өзені, Ақсай шатқалы, Алакөл мен Балқаш көлдері, Шымбұлақ курорты , Қорғалжын қорығы, Зайсан көлі, Марқакөл қорығы, Қотан-қарағай ұлттық саябағы, Жидебай-Бөрілі қорық-мұражайы. Әрине, бұл тізімді жалғастыра беруге болады. Халқымыздың пейілі сияқты кең , көңілі сияқты дархан даламызда жабайы табиғатпен қауышып, рухани азық алып, жері, суы мен ауасының шипасын көруге мүмкіндік бар. Одан басқа не керек?
Мәтін бойынша жетекші сұрақтарға жауап бер.
1. Мәтін қанша бөлімнен тұрады?
Ж:4
2. Мәтіннің кіріспе бөлімінде не туралы айтылған?
Ж: Еліміздің саяхат саласының өркендеуі туралы
3.Мәтіннің негізгі ойы қандай?
Ж: Қазақ елінде демалатын әсем жерлер баршылық.
Дискриптор
1. Мәтіннен құрылымдық ерекшелігін анықтайды
2. Сұраққа жауап береді
3. Мәтіннен негізгі ойды анықтайды.
Бағалау: <<Смайликтер>> арқылы өзара бағалайды
Дискриптор арқылы кері байланыс беремін.
А4 форматты қағаз
Мәтін
Сабақтың ортасы
10минут
3 минут
2-тапсырма. Еркін жазу стратегиясы
Өлеңді қарасөзге айналырып, негізгі ойды білдіретін жинақы мәтін жаз.
Не жетеді өзің туған мекенге?
<<Бармадым, -деп - жұрт секілді шетелге>>,
Досым менің , мұңаясың бекерге.
Аз ғұмырда өз жеріңді арала ,
Не жетеді өзің туған мекенге.
Сен көрмеген өз еліңнің жері бар,
Сен жүрмеген өз еліңнің шөлі бар,
Сен түспеген өз еліңнің көлі бар,
Сен қазбаған өз жеріңнің кені бар.
Керек болса өз жеріңде жылы қыс,
Керек болса, өз бағыңда бұлбұл құс.
Туған жердің жапырағы жаныңдай,
Топырағы тұмар саған бір уыс.
С Мәуленов
А деңгей
Өлеңді нақышына келтіріп мәнерлеп оқиды
В деңгей
Негізгі ойды білдіретін сөздерді тауып жинақы мәтін жазады.
С деңгей
Өлеңнен өлең тудырады ( өлеңнің тақырыбын сақтай отырып жаңа өлең жазады)
Дескриптор
-Мәтіннің негізгі ойын анықтайды
-Өлеңді қара сөзге айналдырып жинақы мәтін жазады.
Бағдаршам арқылы өзін - өзі бағалайды.
Дескриптор арқылы кері байланыс беремін.
Сергіту сәті <<Зоопарк>> ойыны
Соңы
5 минут
5минут
Сабақты бекіту:
Белсенді әдіс <<Хан тағы>> әдісі
Бұл әдісте әр оқушы хан тағында отырған оқушыға сұрақты жазба түрде алып келіп тапсырады.
1. Біздің еліміздегі көрікті жерлер туралы айтып бересің бе?
2.Қазақстанның табиғаты неліктен сені қызықтырады?
3.Өз еліңнің көрікті жерлерін басқа елдермен салыстыра аласың ба?
4. <<Туған жердің әр тасын бағалай білу керек>> дегенді қалай түсінесің?
Бағалау:<<Жұлдызшалар>> арқылы өзара бағалайды.
Үйге тапсырма:
1.<<Қазақстанның көрікті жерлері>> тақырыбы бойынша деректер жинап жинақы мәтін жазу
2. Табиғат туралы өлең жаттап келу.
Рефлексия:<<Блоб ағашы>> әдісі арқылы окушынын озiн-озi багалайды. Сабак сонында окушы сабакта озiн калай устады, кандай дарежеде оз бiлiмiн корсете алды, агаштан озiн тауып бояп кояды. Жұппен жақсы жумыс iстесе кушактасып отырган екi адамды белгiлейдi. Сабакка араласпаса жерде буртиып жаткан баланы бояп кояды.
Интербел
сенді әдістер жинағы
Стикерлер
Қосымша ақпарат
Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету.
Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру.
<<Бағалау парақшасы>> әдісі арқылы бағалаймын.
География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттары жүзеге асты. Бүгін оқушылар жетекші сұрақтар арқылы ойды анықтап жинақы мәтін жазуды үйренді. Сыныптағы оқу оқу атмосферасы белсенді , көңілді болды. Диференциация сабақ үдерісінде болды. Мен жоспарланған уақытымды жүзеге асырдым. Жоспарыма ешқандай өзгерістер енгізген жоқпын.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1: Еркін жазу стратегиясы
2: Хан тағы әдісі
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:-
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz