Тілдік мақсаттар

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Абайды оқы, таңырқа!
6. 1. 4. 1. Көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту.
6. 2. 3. 1. Шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау.
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
Көркем шығармаларды оқи алады.
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
Шығарманы мәнерлеп оқиды, жаттай алады, көркем ауыстыруларды таба алады.
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
Шығармалардағы көркем ауыстыруларды анықтай алады.
Үзінділерді мәнерлеп жатқа айтады.
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды.
Ойлау дағдыларының деңгейі: қолдану
Оқушылар орындай алады:
Өлеңді жатқа айтады, өлеңдегі көркем ауыстыруларды табады, ажыратады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Тасыр, бәңгі, тілі орамды, қызыл тіл, өлең, көңілінің көзі ашық, ертегі, терең сөз, меңзеу, синекдоха, арнау, барымташы, қызшыл да қызықшыл да әуре жан ғой.
Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)
Қалай ойлайсың, не себепті, сенің ойыңша
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Берілген өлеңде қандай ауыстырулар кездеседі?
- Абай «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңін кімдерге арнап жазды?
- Өлеңде кездесетін көнерген сөздерді табыңдар.
- Оқу мен мәнерлеп оқудың айырмашылығы неде?
4 минут
3 минут
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
«Шаттық шеңбері » әдісі арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Топқа біріктіру. «Мозайка» әдісі
Абай өлеңдері, қарасөздері жазылған қағаз қиындыларын біріктіру арқылы топқа бөлу.
I топ: Ғылым таппай мақтанба.
II топ: Бірінші қарасөзі.
ІІІ топ: Отыз бірінші қарасөзі.
Үй тапсырмасын «Бір минуттық эссе» әдісі арқылы сұраймын.
(Бағалау: Ауызша кері байланыс беремін. )
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен, бағалау критерийлерімен таныстырамын.
Сабақтың ортасы
10 минут
10 минут
1-тапсырма
«Уақыт шеңбері» әдісі. (Әр топ шеңбер болып отырады. Өлең шумақтарын оқушының деңгейіне қарай бөліп беремін. Оқушыларға өлең шумақтарын мәнерлеп оқуға және жатқа айтуға тапсырма беремін)
Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін
Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін,
Жоқ-барды, ертегіні термек үшін.
Көкірегі сезімді, тілі орамды
Жаздым үлгі жастарға бермек үшін.
Бұл сөзді тасыр ұқпас, талапты ұғар,
Көңілінің көзі ашық, сергек үшін.
Түзу кел, қисық-қыңыр қырын келмей,
Сыртын танып іс бітпес, сырын көрмей.
Шу дегенде құлағың тосаңсиды,
Өскен соң мұндай сөзді бұрын көрмей.
Таң қаламын алдыңғы айтқанды ұқпай,
Және айта бер дейді жұрт тыным бермей.
Сөз айттым Әзірет Әлі, айдаһарсыз,
Мұнда жоқ алтын иек, сары-ала қыз.
Кәрілікті жамандап өлім тілеп,
Болсын деген жерім жоқ жігіт арсыз,
Әсіресе қызыл емес деп, жиренбеңіз,
Түбі терең сөз артық, бір байқарсыз.
Батырдан барымташы туар даңғой,
Қызшыл да, қызықшыл да әуре жан ғой.
Арсыз, малсыз, ақылсыз, шаруасыз,
Елірмелі маскүнем байқалған ғой.
Бес-алты мисыз бәңгі күлсе мәз боп,
Қиналмай, қызыл тілім, кел, тілді ал, қой!
С. Өлеңді мәнерлеп оқиды.
В. Өлеңді мәнерлеп оқып, жаттайды.
А. Өлеңдегі көркем ауыстыруларды анықтайды.
Дескриптор:
- Өлеңді мәнерлеп оқып, жатқа айтады.
(Бағалау: «Сөйлесу үлгілері» әдісі арқылы үдеріс кезінде оқушыларға кері байланыс беріп отырамын) .
2-тапсырма .
«Үш жақты күнделік» әдісі.
Өлең шумақтарынан көркем ауыстыруларды табыңыз.
Дескриптор:
- Үзіндідегі көркемдегіш құралдарды табады.
- Көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін анықтайды.
(Бағалау: Оқушыларға дұрыс жауапты ұсынамын, берілген жауаптармен өзін-өзі бағалау арқылы кері байланыс береді. )
Соңы
5 минут
1 минут
Сабақты бекіту: «Төрт сөйлем» әдісі. Оқушылар тақырып туралы пікірлерін білдіреді:
Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар.
Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.
Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер.
Қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.
Дескриптор:
- Пікір айтады, дәлелдейді.
- Пікірлерін өмірмен байланыстырып, мысал келтіреді.
- Қорытынды шығарады.
Бағалау: «Қолтаңба» әдісі арқылы бағалаймын. Дескриптор арқылы оқушыларға кері байланыс беремін.
Үйге тапсырма:
1-топ: Көне түркі жазбаларына байланысты қосымша мәліметтер дайындау.
2-топ:
3-топ:
Рефлексия: «Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір»
Интербелсенді әдістер жинағы
Кеспе қағаздары
Стикерлер
Интернет желісі
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
«Саралау» әдісі
Көмекті қажет ететін оқушыларға тапсырма барысында қолдау көрсету.
Оқушыларға әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беру.
Жоғары деңгейлі оқушыларға өмірмен байланыстыра отырып мәтін жазуға тапсырма беру.
Кері байланыс
«Екі жұлдыз, бір тілек»
«Температураны өлшеу»
«Сөйлесу үлгілері»
Тарих, әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады
Интербелсенді тақта Мәтіндегі астарлы ойды анықтау арқылы тарихымыз бен жазуымызға (тілімізге) құрметпен қарау.
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz