Шектер туралы теоремалар: сабақ жоспары мен есептер

Тақырыбы:_Шектер туралы теоремалар

Сабақтың мақсаты

Білімділік: Тақырыпты түсіндіріп, есептер шығара білуге үйрету.

Дамытушылық: Өзбетімен жұмыс істеуге, шығармашылықпен ізденуге дағдыландыру.

Тәрбиелік: Ұқыптылыққа байқампаздыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың типі: аралас сабақ.

Сабақтың қамтамасыздандылуы:

а) оқу көрнекілік

құралдар: электронды оқулық материалдарды, слаидтар, анықтамалық кестелер.

б) үлестірмелі

материалдар: жекелеме карточкалар.

в) ТОҚ: компьютер, проэктор, экран.

Пәнаралық

байланыс: физика, информатика

Қолданатын әдебиет:

Негізгі : 1) 10-11 сынып алгебра авторы А. Е. Абылқасымова

2) курс высшей математики для сред. спецалистов автор Н. П. Гарасов.

Қосымша: тест материалдары. қосымша деректер,

Өз бетінше

жұмыс: деңгейлік тапсырмалар. А, В, С нұсқалары бойынша.

Сабақтың өту барысы:

Ұйымдастыру

кезеңі: 1) Оқушыларды түгендеу, жинақтау.

Оқушылардың біліктілігі мен дағдысын тексеру

  1. Өткен тақырыптарды пысықтау.

а) сұрақ-жауап әдісі

ә) жекелеме деңгейлік тапсырмалар.

б) үйге берілген есептерді талдау.

Егер - шегі бар болса (кейде оны немесе интерактивті тақта, карточка

деп те белгілейді), онда оны функция -тің х х 0 -ге сол жағынан ұмтылғандағы шегі деп атайды. Дәл осы сияқты функция -тің х х 0 -ге оң жағынан ұмтылғандағы шегі анықтауға болады.

Функцияның оң жақты және сол жақты шектерін оның бір жақты шектері деп атайды.

Функция -тің х 0 -дегі шегі болуы үшін оның оң жақты және сол жақты шектерінің болуы қажетті және жеткілікті, яғни .

Функция шектері жөнінде келесі теоремалар орынды болады:

Теорема. Айталық, және бар болсын, онда болады (мұнда болуы да мүмкін) .

Егер осы теоремалардың шарттары орындалмаса, онда түріндегі анықталмағандықтар жүз беруі мүмкін, ондай анықталмағандықтар алгебралық түрлендірулер арқылы айқындалады.

1-мысал . - шегін табыңыз.

Шешуі: Біз мұнда -анықталмағандығына душар боламыз. Оны айқындау үшін жақша ішіндегі өрнекті ортақ бөлімге келтіреміз. Сонда -ті аламыз, бұл бізге -анықталмағандығын береді, сондықтан х-тің орнына 2-ні қоймай тұрып, яғни, шек астындағы өрнекті (х-2) -ге қысқартамыз. Сонда -ді аламыз.

2-мысал . -шегін табыңыз.

Шешуі : Мұнда -анықталмағандығын аламыз. Оны айқындау үшін шек астындағы бөлшектің алымын да, бөлімін де х 3 -ке бөлеміз. Сонда:

шек астындағы бөлшектің бөлімінің шегі ұмтылғанда нөлден өзгеше, олай болса оған 2-теореманы қолдануға болады, яғни,

№3

№4

Сабақтың қорытындысы:

қолы:


Ұқсас жұмыстар
Функция шектері: теория, тамаша шектер және есептер
7-сынып геометриясының сабақ жоспары: Тікбұрышты үшбұрыш - теоремалар, қасиеттер және есептер
Үшбұрыштар: негізгі теоремалар мен формулалар
11-сыныпқа арналған жаратылыстану-математикалық бағыттағы шектер теориясы курсының оқу-әдістемелік бағдарламасы
11 сынып жаратылыстану-математика бағытына арналған шектер, туынды, көрсеткіштік функциялар және интегралдар қолданбалы курсының бағдарламасы
Тікбұрышты үшбұрыштар: теңдік белгілері, негізгі теоремалар мен жаттығулар
Кері есептер: сабақ жоспары мен әдістемесі
Проценттерге берілген есептер: қорытынды сабақ жоспары мен әдістемесі
Пифагор теоремасы: деңгейлік есептер мен сабақ жоспары
Үшбұрыштардың ауданы: сабақ жоспары мен есептер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz