Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Шектер туралы теоремалар

Тақырыбы:_Шектер туралы теоремалар
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Тақырыпты түсіндіріп,есептер шығара білуге үйрету.
Дамытушылық: Өзбетімен жұмыс істеуге,шығармашылықпен ізденуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа байқампаздыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың қамтамасыздандылуы:
а)оқу көрнекілік
құралдар: электронды оқулық материалдарды, слаидтар,анықтамалық кестелер.
б)үлестірмелі
материалдар: жекелеме карточкалар.
в)ТОҚ: компьютер, проэктор,экран.
Пәнаралық
байланыс: физика, информатика
Қолданатын әдебиет:
Негізгі: 1)10-11 сынып алгебра авторы А.Е.Абылқасымова
2)курс высшей математики для сред. спецалистов автор Н.П.Гарасов.
Қосымша: тест материалдары.қосымша деректер,
Өз бетінше
жұмыс: деңгейлік тапсырмалар. А,В,С нұсқалары бойынша.
Сабақтың өту барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі: 1) Оқушыларды түгендеу,жинақтау.
Оқушылардың біліктілігі мен дағдысын тексеру
1) Өткен тақырыптарды пысықтау.

а) сұрақ-жауап әдісі

ә) жекелеме деңгейлік тапсырмалар.

б) үйге берілген есептерді талдау.

Егер - шегі бар болса (кейде оны немесе
интерактивті тақта, карточка
деп те белгілейді), онда оны функция -тің х х0-ге сол жағынан
ұмтылғандағы шегі деп атайды. Дәл осы сияқты функция -тің х х0-ге оң
жағынан ұмтылғандағы шегі анықтауға болады.
Функцияның оң жақты және сол жақты шектерін оның бір жақты шектері
деп атайды.
Функция -тің х0-дегі шегі болуы үшін оның оң жақты және сол
жақты шектерінің болуы қажетті және жеткілікті, яғни .
Функция шектері жөнінде келесі теоремалар орынды болады:
Теорема. Айталық, және бар болсын, онда болады (мұнда
болуы да мүмкін).
Егер осы теоремалардың шарттары орындалмаса, онда түріндегі
анықталмағандықтар жүз беруі мүмкін, ондай анықталмағандықтар алгебралық
түрлендірулер арқылы айқындалады.
1-мысал. - шегін табыңыз.
Шешуі: Біз мұнда -анықталмағандығына душар боламыз. Оны айқындау үшін
жақша ішіндегі өрнекті ортақ бөлімге келтіреміз. Сонда -ті аламыз, бұл
бізге -анықталмағандығын береді, сондықтан х-тің орнына 2-ні қоймай
тұрып, яғни, шек астындағы өрнекті (х-2)-ге қысқартамыз. Сонда -ді
аламыз.
2-мысал. -шегін табыңыз.
Шешуі: Мұнда -анықталмағандығын аламыз. Оны айқындау үшін шек
астындағы бөлшектің алымын да, бөлімін де х3-ке бөлеміз. Сонда:
шек астындағы бөлшектің бөлімінің шегі ұмтылғанда нөлден
өзгеше, олай болса оған 2-теореманы қолдануға болады, яғни,

№3

№4

Сабақтың қорытындысы:
қолы:
-----------------------
№2 карточка
1.
2.

№1 карточка
1.
2.

№4 карточка
1.
2.

№3 карточка
1.
2.

№6 карточка
1.
2.

№5 карточка
1.
2.

Ұқсас жұмыстар
Тамаша шектер
Курстың міндеті
Функциялардың шегі
Үшбұрыштар туралы теоремалар, олардың қасиеттері
Америка таулары
Косинустар теоремасының қолданылуы тақырыбына есептер шығару
Косинустар теоремасы
Түзу сызықты теңдеулер графигі
Қиылысқан түзулер. перпендикуляр және көлбеу
Оқушыларды ұлттық бірыңғай тестіге дайындаудың тиімді жолдары туралы іс-тәжірибем
Пәндер