Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шектер туралы теоремалар
Тақырыбы:_Шектер туралы теоремалар
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Тақырыпты түсіндіріп,есептер шығара білуге үйрету.
Дамытушылық: Өзбетімен жұмыс істеуге,шығармашылықпен ізденуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа байқампаздыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың қамтамасыздандылуы:
а)оқу көрнекілік
құралдар: электронды оқулық материалдарды, слаидтар,анықтамалық кестелер.
б)үлестірмелі
материалдар: жекелеме карточкалар.
в)ТОҚ: компьютер, проэктор,экран.
Пәнаралық
байланыс: физика, информатика
Қолданатын әдебиет:
Негізгі: 1)10-11 сынып алгебра авторы А.Е.Абылқасымова
2)курс высшей математики для сред. спецалистов автор Н.П.Гарасов.
Қосымша: тест материалдары.қосымша деректер,
Өз бетінше
жұмыс: деңгейлік тапсырмалар. А,В,С нұсқалары бойынша.
Сабақтың өту барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі: 1) Оқушыларды түгендеу,жинақтау.
Оқушылардың біліктілігі мен дағдысын тексеру
1) Өткен тақырыптарды пысықтау.
а) сұрақ-жауап әдісі
ә) жекелеме деңгейлік тапсырмалар.
б) үйге берілген есептерді талдау.
Егер - шегі бар болса (кейде оны немесе
интерактивті тақта, карточка
деп те белгілейді), онда оны функция -тің х х0-ге сол жағынан
ұмтылғандағы шегі деп атайды. Дәл осы сияқты функция -тің х х0-ге оң
жағынан ұмтылғандағы шегі анықтауға болады.
Функцияның оң жақты және сол жақты шектерін оның бір жақты шектері
деп атайды.
Функция -тің х0-дегі шегі болуы үшін оның оң жақты және сол
жақты шектерінің болуы қажетті және жеткілікті, яғни .
Функция шектері жөнінде келесі теоремалар орынды болады:
Теорема. Айталық, және бар болсын, онда болады (мұнда
болуы да мүмкін).
Егер осы теоремалардың шарттары орындалмаса, онда түріндегі
анықталмағандықтар жүз беруі мүмкін, ондай анықталмағандықтар алгебралық
түрлендірулер арқылы айқындалады.
1-мысал. - шегін табыңыз.
Шешуі: Біз мұнда -анықталмағандығына душар боламыз. Оны айқындау үшін
жақша ішіндегі өрнекті ортақ бөлімге келтіреміз. Сонда -ті аламыз, бұл
бізге -анықталмағандығын береді, сондықтан х-тің орнына 2-ні қоймай
тұрып, яғни, шек астындағы өрнекті (х-2)-ге қысқартамыз. Сонда -ді
аламыз.
2-мысал. -шегін табыңыз.
Шешуі: Мұнда -анықталмағандығын аламыз. Оны айқындау үшін шек
астындағы бөлшектің алымын да, бөлімін де х3-ке бөлеміз. Сонда:
шек астындағы бөлшектің бөлімінің шегі ұмтылғанда нөлден
өзгеше, олай болса оған 2-теореманы қолдануға болады, яғни,
№3
№4
Сабақтың қорытындысы:
қолы:
-----------------------
№2 карточка
1.
2.
№1 карточка
1.
2.
№4 карточка
1.
2.
№3 карточка
1.
2.
№6 карточка
1.
2.
№5 карточка
1.
2.
Сабақтың мақсаты
Білімділік: Тақырыпты түсіндіріп,есептер шығара білуге үйрету.
Дамытушылық: Өзбетімен жұмыс істеуге,шығармашылықпен ізденуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа байқампаздыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ.
Сабақтың қамтамасыздандылуы:
а)оқу көрнекілік
құралдар: электронды оқулық материалдарды, слаидтар,анықтамалық кестелер.
б)үлестірмелі
материалдар: жекелеме карточкалар.
в)ТОҚ: компьютер, проэктор,экран.
Пәнаралық
байланыс: физика, информатика
Қолданатын әдебиет:
Негізгі: 1)10-11 сынып алгебра авторы А.Е.Абылқасымова
2)курс высшей математики для сред. спецалистов автор Н.П.Гарасов.
Қосымша: тест материалдары.қосымша деректер,
Өз бетінше
жұмыс: деңгейлік тапсырмалар. А,В,С нұсқалары бойынша.
Сабақтың өту барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі: 1) Оқушыларды түгендеу,жинақтау.
Оқушылардың біліктілігі мен дағдысын тексеру
1) Өткен тақырыптарды пысықтау.
а) сұрақ-жауап әдісі
ә) жекелеме деңгейлік тапсырмалар.
б) үйге берілген есептерді талдау.
Егер - шегі бар болса (кейде оны немесе
интерактивті тақта, карточка
деп те белгілейді), онда оны функция -тің х х0-ге сол жағынан
ұмтылғандағы шегі деп атайды. Дәл осы сияқты функция -тің х х0-ге оң
жағынан ұмтылғандағы шегі анықтауға болады.
Функцияның оң жақты және сол жақты шектерін оның бір жақты шектері
деп атайды.
Функция -тің х0-дегі шегі болуы үшін оның оң жақты және сол
жақты шектерінің болуы қажетті және жеткілікті, яғни .
Функция шектері жөнінде келесі теоремалар орынды болады:
Теорема. Айталық, және бар болсын, онда болады (мұнда
болуы да мүмкін).
Егер осы теоремалардың шарттары орындалмаса, онда түріндегі
анықталмағандықтар жүз беруі мүмкін, ондай анықталмағандықтар алгебралық
түрлендірулер арқылы айқындалады.
1-мысал. - шегін табыңыз.
Шешуі: Біз мұнда -анықталмағандығына душар боламыз. Оны айқындау үшін
жақша ішіндегі өрнекті ортақ бөлімге келтіреміз. Сонда -ті аламыз, бұл
бізге -анықталмағандығын береді, сондықтан х-тің орнына 2-ні қоймай
тұрып, яғни, шек астындағы өрнекті (х-2)-ге қысқартамыз. Сонда -ді
аламыз.
2-мысал. -шегін табыңыз.
Шешуі: Мұнда -анықталмағандығын аламыз. Оны айқындау үшін шек
астындағы бөлшектің алымын да, бөлімін де х3-ке бөлеміз. Сонда:
шек астындағы бөлшектің бөлімінің шегі ұмтылғанда нөлден
өзгеше, олай болса оған 2-теореманы қолдануға болады, яғни,
№3
№4
Сабақтың қорытындысы:
қолы:
-----------------------
№2 карточка
1.
2.
№1 карточка
1.
2.
№4 карточка
1.
2.
№3 карточка
1.
2.
№6 карточка
1.
2.
№5 карточка
1.
2.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz