Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тапсырма көздері
Маңғыстау облысы Мұнайлы ауданы Қызылтөбе лицейінің математика пәнінің мұғалімі Асылбаева Назгүлдің алгебра пәнінен 8-сыныпқа арнап жасақталған қысқа мерзімдік жоспары
Сыныбы:8
Күні:10.02.2014
Пәні: Алгебра
Сабақтың тақырыбы:
Квадраттық функция және оның графигі
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар,оқулық:Алгебра -8, Ә.Н.Шыныбеков,
Жалпы мақсаттары:
Танымдық:Өтілген материалды талдау,ережелерді еске түсіру арқылы тақырыптың идеялық мәнін аша білуге,күрделі есептерді оңай тәсілмен шеше алатындай танымдық,логикалық қабілеттерін жетілдіруге жағдай жасау.Өзара қарым-қатынастарын шынайы дамытуға ықпал ету.
Эмоциялық:оқушылардың зейінін тұрақтандыруға,есте сақтау қабілеттерін дамытуға ықпал ету.
Әлеуметтік:өзара әрекеттесу арқылы оқушыларды жүйелі сөйлеу білуге,ойларын еркін жеткізе білуге жағдай жасау.
Ресурстар:
Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс - тәсілдер:
Тәсілі : жеке,жұппен,топпен
Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Оқу нәтижесі:
1. Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
2.Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді.Өзара әрекеттесу арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі артады
Негізгі идеялар:
Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады,танымдық қабілеттері дамиды
Тапсырма көздері:
1.Кеңейтілген тапсырмалар
2.Ізденіс жұмыстары.Жұптық,жеке жұмыстар
Сабақтың көрнекілігі:
Интерактивті тақта,слайдтар,сызбалар,суреттер
Мотивациялық кезең:
Оқушылардың қабілеттеріне қарай ,ерекшелігіне қарай жұптарға бөлу
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу үшін әр түрлі тапсырмалар беру
Тапсырмаларды тез орындау арқылы топ-топқа ұжымдасу
Үй тапсырмасын сұрау(қызығушылығын ояту):
1.Оқушылардан үйге берілген тапсырмалар мен есептерді тексеріп, талдау.
Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
Жаңа сабақ(мағынаны ажырату):
1.Мұғалім бағыт береді,топтарға үй тапсырмасын тексеру үшін тапсырмалар береді.
І. , m,n-түсіндіру
ІІ.у=ах2 функциясының графигін а˃1, 0˂а˂1 болғанда мысалмен көрсету
ІІІ. функциясының графигі
IV. функциясының графигі
V.Толықтыру
1.1-топ,2-топ,3-топ оқушыларының түсіндіреді және өзгелерді тыңдай отырып,өздерін толықтырып отырады;
2..Оқулықпен жұмыс
№407,408
Оқулықпен жұмыс
3. Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтап, кері байланысқа шығады.
3.оқулықта берілген есептерді жеке,топпен талдап,шығару
Сергіту сәті:
Сергіту жаттығуларын жасау
Ой - толғаныс:
Барлығына №409,411 есептер ойлануға, тапқырлыққа беріледі.Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.
Оқушылар есептерді шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
Бағалау:
1.Ізденіс жұмыстары
2.Ереже
3.Есептер
4.тест тапсырмалары
топтар ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
Рефлексия
Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.
Кейінгі тапсырмалар:
Үйге тапсырма:
Барлық ережелерді жаттау,оқулықтан есеп беріледі
№ 413,414
Сыныбы:8
Күні:10.02.2014
Пәні: Алгебра
Сабақтың тақырыбы:
Квадраттық функция және оның графигі
Сілтеме:
Күнтізбелік жоспар,оқулық:Алгебра -8, Ә.Н.Шыныбеков,
Жалпы мақсаттары:
Танымдық:Өтілген материалды талдау,ережелерді еске түсіру арқылы тақырыптың идеялық мәнін аша білуге,күрделі есептерді оңай тәсілмен шеше алатындай танымдық,логикалық қабілеттерін жетілдіруге жағдай жасау.Өзара қарым-қатынастарын шынайы дамытуға ықпал ету.
Эмоциялық:оқушылардың зейінін тұрақтандыруға,есте сақтау қабілеттерін дамытуға ықпал ету.
Әлеуметтік:өзара әрекеттесу арқылы оқушыларды жүйелі сөйлеу білуге,ойларын еркін жеткізе білуге жағдай жасау.
Ресурстар:
Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс - тәсілдер:
Тәсілі : жеке,жұппен,топпен
Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Оқу нәтижесі:
1. Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
2.Сыни ойлауы дамып,өз ойларын еркін айтуға үйренеді.Өзара әрекеттесу арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі артады
Негізгі идеялар:
Ізденіс жұмыстары арқылы оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады,танымдық қабілеттері дамиды
Тапсырма көздері:
1.Кеңейтілген тапсырмалар
2.Ізденіс жұмыстары.Жұптық,жеке жұмыстар
Сабақтың көрнекілігі:
Интерактивті тақта,слайдтар,сызбалар,суреттер
Мотивациялық кезең:
Оқушылардың қабілеттеріне қарай ,ерекшелігіне қарай жұптарға бөлу
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі:
Топқа бөлу үшін әр түрлі тапсырмалар беру
Тапсырмаларды тез орындау арқылы топ-топқа ұжымдасу
Үй тапсырмасын сұрау(қызығушылығын ояту):
1.Оқушылардан үйге берілген тапсырмалар мен есептерді тексеріп, талдау.
Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
Жаңа сабақ(мағынаны ажырату):
1.Мұғалім бағыт береді,топтарға үй тапсырмасын тексеру үшін тапсырмалар береді.
І. , m,n-түсіндіру
ІІ.у=ах2 функциясының графигін а˃1, 0˂а˂1 болғанда мысалмен көрсету
ІІІ. функциясының графигі
IV. функциясының графигі
V.Толықтыру
1.1-топ,2-топ,3-топ оқушыларының түсіндіреді және өзгелерді тыңдай отырып,өздерін толықтырып отырады;
2..Оқулықпен жұмыс
№407,408
Оқулықпен жұмыс
3. Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтап, кері байланысқа шығады.
3.оқулықта берілген есептерді жеке,топпен талдап,шығару
Сергіту сәті:
Сергіту жаттығуларын жасау
Ой - толғаныс:
Барлығына №409,411 есептер ойлануға, тапқырлыққа беріледі.Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.
Оқушылар есептерді шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
Бағалау:
1.Ізденіс жұмыстары
2.Ереже
3.Есептер
4.тест тапсырмалары
топтар ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.
Рефлексия
Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.
Кейінгі тапсырмалар:
Үйге тапсырма:
Барлық ережелерді жаттау,оқулықтан есеп беріледі
№ 413,414
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz