Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспаптары
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Бекітемін:
Уақыты: 24.04.2015
Тобы:
«Балбөбек»
Білім беру саласы:Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Музыка
Тақырыбы: Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспаптары
Мақсаты:Бір әннің әртүрлі аспапта ойнаған сазын
тыңдау,тану,салыстыру,ажыратуға үйрету.Ұлттық аспаптарда қарапайым
пьесаларды орындауға талпындыру.Ұлттық аспаптарға деген қызығушылық,
Көрнекілігі:Домбыра,қобыз,асатаяқ,сырнай,тайтұяқ,ұрмалы аспаптар;жетіген
суреті
|Іс-әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
|Мотивациялық |Жұмбақ жасыру | |
|қозғаушы |Ұзын мойын , екі ішек, |Жұмбақ шешеді |
| |Қатар-қатар тепкішек |Домбыра |
| |Басып көрсең бір-бірлеп, | |
| |Үн шығады күмбірлеп. Бұл не? | |
| |-Домбыра мен қобыздың айырмашылығы | |
| |қандай? | |
| |-Қандай ұрмалы аспаптар түрін | |
| |білесіңдер? | |
|Іздену-ұйымдастырушы| Ата-бабамыз өте ерте кездің өзінде-ақ | |
| |музыкалық, аспаптардың мынадай топтарын ойлап|Музыкалық |
| |тапқан.-Шертпе аспаптар –домбыра , шертер , |аспаптармен |
| |жетіген , адырна |танысады. |
| |-Қияқты аспаптар –қобыз ,сазген, созаншы , | |
| |егек | |
| |-Үрлеп ойналатын аспаптар-сыбызғы , | |
| |сазсырнай , уілдек | |
| |-Ұрмалы аспаптар-дабыл , даңғыра , дауылпаз , |Ән тыңдайды. |
| |керней.Ән тыңдау. «Қобыз» Б.Қыдырбек | |
| |Балалар музыка тыңдағанда естеріңе не |Сұрақтарға жауап |
| |түсті?-Қобыз туралы сөз болғанда кім еске |береді. |
| |түседі?Аспаптар қандай топқа бөлінеді? | |
| |Ән айту. «Домбыра сазы» И.НүсіпбаевӘр | |
| |композитор қазақтың киелі аспабы домбыраны |Ән айтады. |
| |әртүрлі әнге салып жырлаған. | |
| |-Ән қандай көңіл күйде жазылған? |Ойын ойнайды. |
| |Әуенді қимыл-қозғалыс. | |
| |Сылдырмақпен би.Қазақ биі – «Қаз қатар» | |
| |Д/о: «Қатты және ақырын музыка» | |
| |Әліппе дәптермен жұмыс | |
|Рефлексивті |Балалардан сұрақ-жауап арқылы аспаптардың атын|Балаларды |
|коррекциялаушы |пысықтау. |мадақтау , |
| | |бағалау. |
Алдын ала ұйымдастырылатын жұмыс: домбыра түрлерімен , домбыраның
құрылысымен таныстыру. Музыка композиторларымен таныстыру.Аспаптар туралы
жұмбақ , тақпақтар жаттату.
Дағды: Жұмбақ шешіп ,ән салуға жаттығады.
Білім: Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспаптарымен танысты.
Бекітемін:
Уақыты: 24.04.2015
Тобы:
«Балбөбек»
Білім беру саласы:Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің түрі: Музыка
Тақырыбы: Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспаптары
Мақсаты:Бір әннің әртүрлі аспапта ойнаған сазын
тыңдау,тану,салыстыру,ажыратуға үйрету.Ұлттық аспаптарда қарапайым
пьесаларды орындауға талпындыру.Ұлттық аспаптарға деген қызығушылық,
Көрнекілігі:Домбыра,қобыз,асатаяқ,сырнай,тайтұяқ,ұрмалы аспаптар;жетіген
суреті
|Іс-әрекет кезеңдері |Тәрбиешінің әрекеті |Балалардың |
| | |іс-әрекеті |
|Мотивациялық |Жұмбақ жасыру | |
|қозғаушы |Ұзын мойын , екі ішек, |Жұмбақ шешеді |
| |Қатар-қатар тепкішек |Домбыра |
| |Басып көрсең бір-бірлеп, | |
| |Үн шығады күмбірлеп. Бұл не? | |
| |-Домбыра мен қобыздың айырмашылығы | |
| |қандай? | |
| |-Қандай ұрмалы аспаптар түрін | |
| |білесіңдер? | |
|Іздену-ұйымдастырушы| Ата-бабамыз өте ерте кездің өзінде-ақ | |
| |музыкалық, аспаптардың мынадай топтарын ойлап|Музыкалық |
| |тапқан.-Шертпе аспаптар –домбыра , шертер , |аспаптармен |
| |жетіген , адырна |танысады. |
| |-Қияқты аспаптар –қобыз ,сазген, созаншы , | |
| |егек | |
| |-Үрлеп ойналатын аспаптар-сыбызғы , | |
| |сазсырнай , уілдек | |
| |-Ұрмалы аспаптар-дабыл , даңғыра , дауылпаз , |Ән тыңдайды. |
| |керней.Ән тыңдау. «Қобыз» Б.Қыдырбек | |
| |Балалар музыка тыңдағанда естеріңе не |Сұрақтарға жауап |
| |түсті?-Қобыз туралы сөз болғанда кім еске |береді. |
| |түседі?Аспаптар қандай топқа бөлінеді? | |
| |Ән айту. «Домбыра сазы» И.НүсіпбаевӘр | |
| |композитор қазақтың киелі аспабы домбыраны |Ән айтады. |
| |әртүрлі әнге салып жырлаған. | |
| |-Ән қандай көңіл күйде жазылған? |Ойын ойнайды. |
| |Әуенді қимыл-қозғалыс. | |
| |Сылдырмақпен би.Қазақ биі – «Қаз қатар» | |
| |Д/о: «Қатты және ақырын музыка» | |
| |Әліппе дәптермен жұмыс | |
|Рефлексивті |Балалардан сұрақ-жауап арқылы аспаптардың атын|Балаларды |
|коррекциялаушы |пысықтау. |мадақтау , |
| | |бағалау. |
Алдын ала ұйымдастырылатын жұмыс: домбыра түрлерімен , домбыраның
құрылысымен таныстыру. Музыка композиторларымен таныстыру.Аспаптар туралы
жұмбақ , тақпақтар жаттату.
Дағды: Жұмбақ шешіп ,ән салуға жаттығады.
Білім: Қазақ халқының ұлттық музыкалық аспаптарымен танысты.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz