Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушының қызметі

Сабақтың тақырыбы: Рейхстагқа ту тіккен Рақымжан Қошқарбаев

Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
СЫНЫП: 7
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
7.Ж1. Әр түрлі жанырдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: мәтіннің мазмұнын түсінеді, жоспар құрады.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: нүктенің қойылу орнын анықтап, сөйлемді аяқтайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: нүктенің қойылу орнын анықтап, мәтін құрай алады.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер
Сөздік, көрнекілік, <<сиқырлы қоржын>>, <<үздік эссе>>, <<1 минут эфирде>>, <<нысана>> әдісі.
Пәнаралық байланыс
Қазақ әдебиеті
Алдыңғы оқу
Тажалдан тайсалмаған өжет ұл
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт
Сабақ барысы
Оқушының қызметі
Бағалау түрлері
Сабақтың басы
10 минут
Мұғалім оқушылармен амандасып, сыныпты түгендейді. Оқушыларды <<Сиқырлы қоржын>> әдісі арқылы қағазда берілген тыныс белгілері арқылы үш топқа бөлінеді.
<<Үздік эссе>> әдісі арқылы әр топ өз ішінде үздік деп тапқан оқушыға оқытады.
Қызығушылығын ояту мақсатында оқушыларға өлең жолдары беріледі.
Мен нүктемін, нүктемін,
Сөйлем соңын күткенмін.
Жағаласып тұрмаймын,
Ойы толық тыңдаймын.
Сауаты бар әр адам,
Шығармайды санадан.
Ой біткенше бағамын,
Сосын орын табамын.
Жан-жағыңа алақтап,
Кітаптарды парақтап,
Қазір оқып шық, мейлі,
Менсіз ойыңң бітпейді.
Өз ойларын білдірген оқушылар смайлик арқылы бағаланады.
Мұғаліммен амандасып, тыныс белгілері арқылы нүкте, леп белгісі, сұрақ белгісі деген үш топқа бөлінеді.
<<Үздік эссе>> әдісі арқылы әр топтап бір немесе екі оқушы оқиды.
Берілген өлең жолдары арқылы жаңа тақырып туралы өз ойларын білдірді.
<<Сиқырлы қоржын>> әдісі

смайлик арқылы
Сабақтың ортасы
20 минут
Мағынаны тану. Нүкте қойылатын орындар.
Нүкте (.) - жазуда пайдалынатын тыныс белгілерінің бірі. Нүкте белгілі бір ойдың аяқталуына байланысты қойылады.
Нүкте
1) хабарлы сөйлемдерден кейін. Мұндай сөйлемдер құрамына қарай жай, құрмалас сөйлем, сондай-ақ толымды, толымсыз, жақты, жақсыз сөйлемдер болып келеді (Жирен мұртты, аласа ақ сары жігіт басын көтерді. Ғ. М.).Қуанышты жасыруға болмайды (С. Е.);
2) басқы әріптерінен қысқарған кісі, газет-журнал аттарынан кейін.(Әуезов - қазақ халқының данышпан жазушысы. Ғ. М.). Қазақ тілі - мемлекеттік тіл ("С. Қ.");
3) драмалық шығармаларда әрбір кейіпкердің есімінен кейін.(Жомарт. Жақаң кем өлшеп, қанағат қылады (Ғ. Мүст.)
4) сандар арқылы таңбаланатын реттік нөмірлерден соң. (Грамматика екі саладан тұрады: 1. Морфология. 2. Синтаксис.);
5) тағысын тағы, тағы сондайлар, тағы басқа сөздерін қысқартқанда.(Қазақстанда мынадай ұлттар тұрады: қазақ, орыс, украин, неміс, татар, ұйғыр т. б.);
6) екпінсіз айтылған бұйрық, тілек мәнді сөйлемдерден кейін.(Ренжімесең, осы айтқанымды орындашы. Ғ. Мүст.);
7) атаулы сөйлемдерден кейін.(Түн. Жарқыраған жұлдыз бен тыныштыққа бөленген дала адамды өзіне еріксіз баулап алғандай. A. Т.);
8) кейіпкер атынан соң автордың түсіндірме сөзі келсе, ол жақша ішіне алынып, соңынан нүкте қойылады.(Аманкелді (атып тұрып). Кешігіп қалыпсыз мырза! Ғ. М.)
<<1 минут>> эфирде әдісі арқылы сұралады.
Әр топ ҚБ арналған мөр арқылы бағаланады.
1-тапсырма. Мәтінді оқиды, және мәтін бойынша жоспар құрады.
Рақымжан Қошқарбаев 1924 жылы 19 қазанда Ақмола облысы, Ақмола ауданында дүниеге келген.
1942 жылы әскерге алынып, 1944 жылы Фрунзедегі (Бішкек) жаяу әскер училищесін бітірген.
1944 жылы қазан айынан бастап І Беларусь майданындағы 150-Индрицк атқыштар дивизиясы құрамында взвод басқарып, Польша және Германия жерлеріндегі ұрыстарға қатысқан.
3-тапсырма. Жай, атаулы, толымды, толымсыз сөйлемдердің аражігін тауып, нүкте қойыңдар. Келесі сөйлемдері бас әріппен жазыңдар.
Ол өзін осы мезетте Жөкей көлдің жағасында ойнап жүргендей сезінді таң сәрі айдын көлдің беті толған құс осы шақта барып оның есіне өзінің ұлы бабасы Біржан салдың жалғыз ауыз өлеңі түсті таң бозарды көл айдыны жарқырап, бір шеті көкпен тірескендей боп тұр көл беті толған құс топ-топ шоғыр-шоғыр лек-лек аққулар тобының өзі әлденеше
С.Бақбергенов

6-тапсырма. Сөзжұмбақты шеш.

Р

А

Қ
Ы

М

Ж

А

Н

... сыншысы - елі.
Өнерлінің өзегі ...
Батырға ... та жарақ.
Жақсы сөз - жарым ....
Тәуекел ет те тас жұт,
Ажал жетпей ... жоқ.
... өлімнен қаймықпас.
Ер сасқанда белгілі,
Ат ... белгілі.
Ер мойнында қыл ... шірімес.
Әр топтан бір немесе екі оқушы шығып, <<1 минут эфирде>> әдісі арқылы өз түсінгендерін айтады. Нүкте (.) - жазуда пайдалынатын тыныс белгілерінің бірі. Нүкте белгілі бір ойдың аяқталуына байланысты қойылады.
Нүкте
1) хабарлы сөйлемдерден кейін. Мұндай сөйлемдер құрамына қарай жай, құрмалас сөйлем, сондай-ақ толымды, толымсыз, жақты, жақсыз сөйлемдер болып келеді (Жирен мұртты, аласа ақ сары жігіт басын көтерді. Ғ. М.).Қуанышты жасыруға болмайды (С. Е.);

1-тапсырма. Мәтінді оқиды, және мәтін бойынша жоспар құрады.
Р. Қошқарбаев
Соғыс жылдары
Берлин операциясы
Қызмет жолы

3-тапсырма. Жай, атаулы, толымды, толымсыз сөйлемдердің аражігін тауып, нүкте қойыңдар. Келесі сөйлемдері бас әріппен жазыңдар.
Жай сөйлем:
Ол өзін осы мезетте Жөкей көлдің жағасында ойнап жүргендей сезінді. жақты, толымды.
Топ-топ, шоғыр-шоғыр, лек-лек аққулар тобының өзі әлденеше. жақты, толымды.
Атаулы сөйлем:
Таң сәрі. Айдын көлдің беті толған құс. Таң бозарды. Көл беті толған құс.
Құрмалас: Осы шақта барып, оның есіне өзінің ұлы бабасы Біржан салдың жалғыз ауыз өлеңі түсті.
Көл айдыны жарқырап, бір шеті көкпен тірескендей боп тұр.

6-тапсырма. Сөзжұмбақты шеш.

Е
Р
Д
І
Ң
Т
А
Л
М
А
С

Қ
Ы
Р
Ы
С
Ө
Л
М
Е
К
Ө
Ж
Е
Т
Ш
А
П
Қ
А
Н
Д
А
А
Р
Қ
А
Н

ҚБ арналған мөр

Смайлик арқылы

Смайлик арқылы

ҚБ арналған мөр

Сабақтың соңы
10 минут
Үйге тапсырма: <<Ерлік - ердің қасиеті>> тақырыбында эссе.
Кері байланыс: <<Нысана>> әдісі арқылы оқушыларға стикерлер таратылады. Стикерге сабақ туралы жызп, тақтаға іледі.
Үйге тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.
Кері байланыс: <<Нысана>> әдісі арқылы таратылған стикерге сабақтан алған әсерін жазады..
Смайлик арқылы

Ұқсас жұмыстар
Астана қаласына саяхат
Қалқанша бездің массасы
Тілдің қоғамдағы мәні мен қызметі
Терінің құрылысы мен қызметі
Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу
Жүйке жүйесінің бөлімдері. жұлынның құрылысы мен қызметі
Ми.Ми бөлімдері,олардың құрылысы мен қызметі
Класс жетекші қызметінің циклограммасы
Жүйке жүйесінің жасушасы
Үйде оқытылатын оқушылармен әлеуметтік педагогикалық жұмыс жүргізу
Пәндер