Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау

Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы Сыныбы: 8 сынып

Ұзақ мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар

1
Алаптар бойынша өзендерге сипаттама. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар алаптар бойынша өзендерге сипаттама беруге үйренеді.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

2
Көлдер және бөгендер. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар көлдер және бөгендер туралы оқып үйренеді.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

3
Каспий теңізі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Каспий теңізімен танысып, өз білімдерін толықтырады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

4
Арал теңізі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Арал теңізі туралы оқып оның экологиялық ахуалын талқылайды.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

5
Балқаш көлі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану

Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Оқушылар Балқаш көлі туралы мәліметтер алады.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

6
Жер асты сулары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Жер асты сулары туралы мәліметтер алып, олардың маңызын түсінеді.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

7
Қаз. мұздықтары. Көп жылдық тоң. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар мұздықтар туралы оқып үйреніп, мәліметтер алады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

8
Қайталау сабақ. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар өткен тақырыптарды пысықтап қорытындылайды.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

9
Қазақстанның топырақ жамылғысы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар топырақ жамылғысымен танысып, оқып біледі.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

10
Топырақ жамылғысының типтері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар қазақстанның топырақ жамылғысының қандай типтері бар еенін танып біледі.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

11
Қазақстанның өсімдіктері және жануарлар дүниесі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар өсімдіктер және жануарлар туралы оқып танысады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

12
Орманды дала және дала зонасы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар табиғат зоналары туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

13
Шөлейт және шөл зонасы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар табиғат зоналары туралы оқып біледі.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

14
Сарамандық жұмыс. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

15
Шығыс Еуропа жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Шығыс Еуропа жазығы туралы ып үйренеді.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

16
Тұран жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Тұран жазығының ерекшеліктерімен танысып, білімдерін толықтырады.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

17
Тест жұмысы. Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар білімін тексеру
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

18
Солтүстік Қазақ жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Солтүстік Қазақ жазығының табиғаты туралы оқып үйренеді.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

19
Сарыарқа. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Сарыарқа тауының табиғатымен оқып танысады.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

20
Орал. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Орал тауы туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

21
Алтай. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,

Оқушылар Алтай тауы туралы оқып біледі. Табиғатымен танысады.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

22
Жетісу Алатауы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Жетісу Алатауының табиғаты туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

23
Сауыр - Тарбағатай Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Сауыр және Тарбағатай тауларының ерекшеліктерін оқып біледі.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

24
Тянь-Шань. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Тянь-Шань тауының жоталарымен танысып оқып үйренеді.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

25
Қайталау сабақ. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар қайталау арқылы алған білімдерін пысықтайды.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

26
Табиғи қорлар және өндіріс. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар табиғи қорларға не жататынын және өндіріс туралы білімдерін толықтырады.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

27
Адам экологиясы. Адам тіршілігі үшін экологиялық қолайлы және қолайсыз аудандар. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар экологиялық ұғым туралы түсініктерін кеңейтеді.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

28
Қазақстанның экологиялық проблемалары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Қазақстандағы экологиялық проблемалар туралы өз ойларын айтады.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

29
Апатты табиғат құбылыстары және олармен күресу. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар апатты табиғат құбылыстарына сипаттама беріп, өз ойларын толықтырады.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

30
Тест жұмысы. Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар білімін тексеру
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

31
Табиғаттың өзгеруіне болжам жасаудың маңызы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар табиғаттың болашақта қалай өзгеретінне болжам жасап сыни тұрғыдан ойлауды үйренеді.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

32
Қорықтар. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар қорықтар туралы оқып біледі.
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

33
Тест жұмысы. Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар білімін тексеру
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

34
Ұлттық саябақтар мен қорықшалар. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар Ұлттық саябақтар мен қорықшалардың айырмашылығын түсінеді.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

35
Табиғатты пайдалану мен қорғау негіздері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар табиғатты қорғау туралы оқып үйреніп, өз ойларымен бөліседі.
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

36
Сарамандық жұмыс. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

37
Қайталау қорытынды сабақ. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқушылар алған білімдерін пысықтап қорытындылайды.
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

Ұқсас жұмыстар
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Топтастыру СТО
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Ұзақ мерзімді жоспар
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Пәндер