№
Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
№:
1
Сабақтың тақырыбы:
Алаптар бойынша өзендерге сипаттама. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар алаптар бойынша өзендерге сипаттама беруге үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
2
Сабақтың тақырыбы:
Көлдер және бөгендер. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар көлдер және бөгендер туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
3
Сабақтың тақырыбы:
Каспий теңізі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Каспий теңізімен танысып, өз білімдерін толықтырады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
4
Сабақтың тақырыбы:
Арал теңізі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Арал теңізі туралы оқып оның экологиялық ахуалын талқылайды.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
5
Сабақтың тақырыбы:
Балқаш көлі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Балқаш көлі туралы мәліметтер алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
6
Сабақтың тақырыбы:
Жер асты сулары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Жер асты сулары туралы мәліметтер алып, олардың маңызын түсінеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
7
Сабақтың тақырыбы:
Қаз. мұздықтары. Көп жылдық тоң. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар мұздықтар туралы оқып үйреніп, мәліметтер алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
8
Сабақтың тақырыбы:
Қайталау сабақ. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар өткен тақырыптарды пысықтап қорытындылайды.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
9
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстанның топырақ жамылғысы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар топырақ жамылғысымен танысып, оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
10
Сабақтың тақырыбы:
Топырақ жамылғысының типтері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар қазақстанның топырақ жамылғысының қандай типтері бар еенін танып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
11
Сабақтың тақырыбы:
Қазақстанның өсімдіктері және жануарлар дүниесі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар өсімдіктер және жануарлар туралы оқып танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
12
Сабақтың тақырыбы:
Орманды дала және дала зонасы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар табиғат зоналары туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
13
Сабақтың тақырыбы:
Шөлейт және шөл зонасы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар табиғат зоналары туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
14
Сабақтың тақырыбы:
Сарамандық жұмыс.
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
15
Сабақтың тақырыбы:
Шығыс Еуропа жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Шығыс Еуропа жазығы туралы ып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
16
Сабақтың тақырыбы:
Тұран жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Тұран жазығының ерекшеліктерімен танысып, білімдерін толықтырады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
17
Сабақтың тақырыбы:
Тест жұмысы. Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар білімін тексеру
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
18
Сабақтың тақырыбы:
Солтүстік Қазақ жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Солтүстік Қазақ жазығының табиғаты туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
19
Сабақтың тақырыбы:
Сарыарқа. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Сарыарқа тауының табиғатымен оқып танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
20
Сабақтың тақырыбы:
Орал. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Орал тауы туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
21
Сабақтың тақырыбы:
Алтай. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Алтай тауы туралы оқып біледі. Табиғатымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
22
Сабақтың тақырыбы:
Жетісу Алатауы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Жетісу Алатауының табиғаты туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
23
Сабақтың тақырыбы:
Сауыр - Тарбағатай Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Сауыр және Тарбағатай тауларының ерекшеліктерін оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№:
24
Сабақтың тақырыбы:
Тянь-Шань. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер:
Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі:
Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі:
Оқушылар Тянь-Шань тауының жоталарымен танысып оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:
Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар