Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау

Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы Сыныбы: 8 сынып

Ұзақ мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
№: 1
Сабақтың тақырыбы: Алаптар бойынша өзендерге сипаттама. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар алаптар бойынша өзендерге сипаттама беруге үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Көлдер және бөгендер. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар көлдер және бөгендер туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Каспий теңізі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Каспий теңізімен танысып, өз білімдерін толықтырады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 4
Сабақтың тақырыбы: Арал теңізі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Арал теңізі туралы оқып оның экологиялық ахуалын талқылайды.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Балқаш көлі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Балқаш көлі туралы мәліметтер алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 6
Сабақтың тақырыбы: Жер асты сулары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Жер асты сулары туралы мәліметтер алып, олардың маңызын түсінеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 7
Сабақтың тақырыбы: Қаз. мұздықтары. Көп жылдық тоң. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар мұздықтар туралы оқып үйреніп, мәліметтер алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 8
Сабақтың тақырыбы: Қайталау сабақ. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар өткен тақырыптарды пысықтап қорытындылайды.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 9
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның топырақ жамылғысы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар топырақ жамылғысымен танысып, оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 10
Сабақтың тақырыбы: Топырақ жамылғысының типтері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар қазақстанның топырақ жамылғысының қандай типтері бар еенін танып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 11
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның өсімдіктері және жануарлар дүниесі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар өсімдіктер және жануарлар туралы оқып танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 12
Сабақтың тақырыбы: Орманды дала және дала зонасы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар табиғат зоналары туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Шөлейт және шөл зонасы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар табиғат зоналары туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 14
Сабақтың тақырыбы: Сарамандық жұмыс. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 15
Сабақтың тақырыбы: Шығыс Еуропа жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Шығыс Еуропа жазығы туралы ып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 16
Сабақтың тақырыбы: Тұран жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Тұран жазығының ерекшеліктерімен танысып, білімдерін толықтырады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 17
Сабақтың тақырыбы: Тест жұмысы. Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар білімін тексеру
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 18
Сабақтың тақырыбы: Солтүстік Қазақ жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Солтүстік Қазақ жазығының табиғаты туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 19
Сабақтың тақырыбы: Сарыарқа. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Сарыарқа тауының табиғатымен оқып танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 20
Сабақтың тақырыбы: Орал. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орал тауы туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 21
Сабақтың тақырыбы: Алтай. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Алтай тауы туралы оқып біледі. Табиғатымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 22
Сабақтың тақырыбы: Жетісу Алатауы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Жетісу Алатауының табиғаты туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 23
Сабақтың тақырыбы: Сауыр - Тарбағатай Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Сауыр және Тарбағатай тауларының ерекшеліктерін оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 24
Сабақтың тақырыбы: Тянь-Шань. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Тянь-Шань тауының жоталарымен танысып оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар


Ұқсас жұмыстар
Тетіктерді біріктірудің сызбасы
7-сыныпқа арналған алгебра, геометрия пәнінен омж
Топтастыру СТО
Оқушылардың өзін - өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Ұзақ мерзімді жоспар
Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Түрлі карталарда меридиандер мен параллельдердің бейнелену ерекшеліктері
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz