8-сыныпқа арналған Қазақстанның физикалық географиясы: ұзақ мерзімді жоспар мен оқыту-бағалау әдістемесі

Пәні: Қазақстанның физикалық географиясы Сыныбы: 8 сынып

Ұзақ мерзімдік жоспар

Сабақтың тақырыбы
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі
Оқып үйренудің нәтижесі
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар
№: 1
Сабақтың тақырыбы: Алаптар бойынша өзендерге сипаттама. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар алаптар бойынша өзендерге сипаттама беруге үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 2
Сабақтың тақырыбы: Көлдер және бөгендер. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар көлдер және бөгендер туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 3
Сабақтың тақырыбы: Каспий теңізі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Каспий теңізімен танысып, өз білімдерін толықтырады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 4
Сабақтың тақырыбы: Арал теңізі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Арал теңізі туралы оқып оның экологиялық ахуалын талқылайды.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 5
Сабақтың тақырыбы: Балқаш көлі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Балқаш көлі туралы мәліметтер алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 6
Сабақтың тақырыбы: Жер асты сулары. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Жер асты сулары туралы мәліметтер алып, олардың маңызын түсінеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 7
Сабақтың тақырыбы: Қаз. мұздықтары. Көп жылдық тоң. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар мұздықтар туралы оқып үйреніп, мәліметтер алады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 8
Сабақтың тақырыбы: Қайталау сабақ. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар өткен тақырыптарды пысықтап қорытындылайды.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 9
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның топырақ жамылғысы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар топырақ жамылғысымен танысып, оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 10
Сабақтың тақырыбы: Топырақ жамылғысының типтері. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар қазақстанның топырақ жамылғысының қандай типтері бар еенін танып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 11
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның өсімдіктері және жануарлар дүниесі. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар өсімдіктер және жануарлар туралы оқып танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 12
Сабақтың тақырыбы: Орманды дала және дала зонасы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар табиғат зоналары туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 13
Сабақтың тақырыбы: Шөлейт және шөл зонасы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар табиғат зоналары туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 14
Сабақтың тақырыбы: Сарамандық жұмыс. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар өткен білімдері пысықтап, қорытындылауға үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 15
Сабақтың тақырыбы: Шығыс Еуропа жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Шығыс Еуропа жазығы туралы ып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 16
Сабақтың тақырыбы: Тұран жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Тұран жазығының ерекшеліктерімен танысып, білімдерін толықтырады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 17
Сабақтың тақырыбы: Тест жұмысы. Өткен тақырыптарды еске түсіріп, ойлау қабілеттерін дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар білімін тексеру
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 18
Сабақтың тақырыбы: Солтүстік Қазақ жазығы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Солтүстік Қазақ жазығының табиғаты туралы оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 19
Сабақтың тақырыбы: Сарыарқа. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Сарыарқа тауының табиғатымен оқып танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 20
Сабақтың тақырыбы: Орал. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Орал тауы туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар жиынтық бағалау.

Рефлексия арқылы білімдерін тексеру.

Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 21
Сабақтың тақырыбы: Алтай. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Cыни тұрғыдан ойлауды сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Алтай тауы туралы оқып біледі. Табиғатымен танысады.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 22
Сабақтың тақырыбы: Жетісу Алатауы. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану. Джигсо стратегиясын пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Жетісу Алатауының табиғаты туралы оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша топтар бір-бірін бағалайды және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Топтарда рөлдерді ауыстыру арқылы, түрлі деңгейлік тапсырмалар арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 23
Сабақтың тақырыбы: Сауыр - Тарбағатай Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Сыни тұрғыдан ойлауды, топтық жұмыстар.
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Сауыр және Тарбағатай тауларының ерекшеліктерін оқып біледі.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау: Критерийлер бойынша бағалау және өзін-өзі бағалайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы: Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы.
Негізгі дереккөздер немесе ресурстар: Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
:
№: 24
Сабақтың тақырыбы: Тянь-Шань. Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Оқытуда қолданыла-тын әдіс-тәсілдер: Топтық жұмысты сабақ барысында тиімді пайдалану
Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі: Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау,
Оқып үйренудің нәтижесі: Оқушылар Тянь-Шань тауының жоталарымен танысып оқып үйренеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау:

Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Сонымен қатар


Ұқсас жұмыстар
8-сыныпқа арналған Қазақстанның физикалық географиясы пәнінің ұзақ мерзімді оқу жоспары
8-сыныпқа арналған Қазақстанның физикалық географиясы: Каспий теңізі
Алтай тауы: 8-сыныпқа арналған Қазақстанның физикалық географиясы сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы пәнінің ұзақ мерзімді жоспары
8-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Қазақстанның физикалық географиясы - Ауа қысымы және желдер
7-сынып: Материктер мен мұхиттар географиясы - ұзақ мерзімді жоспар
9-сыныптағы Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы: ұзақ мерзімді сабақ жоспары
9-сынып географиясы: Оңтүстік Қазақстанның экономикалық географиясы, табиғат жағдайы және халқы - қысқа мерзімді жоспар
8-сынып географиясы: Қазақстанның ішкі сулары тақырыбы бойынша қорытынды сабақ жоспары мен бағалау әдістемесі
8-9 сыныптар үшін Қазақстанның физикалық, экономикалық және әлеуметтік географиясы: оқу бағдарламасы мен сабақ жоспарлары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz