Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ондық бөлшекті натурал санға көбейту тақырыбына есептер шығару
Дарынды балаларға арналған
үш тілде оқытатын №20 лицей.
Математика пәнінің мұғалімі:
Джетписбаева А.К
Талдықорған қаласы.
Сынып: 5 А
Пән: математика Сабақ: 132-133
Тақырып: <<Ондық бөлшекті натурал санға көбейту>> тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
1. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту бойынша оқушылардың білімдерін бекіту және тиянақтау, жүйелеу.
2. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыру.
3. Өзін-өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылық, іскерлік пен жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы.
Құрал - жабдықтар, көрнекі құралдар: кітап құралдары, үлестірмелі қағаздар, интерактивті тақта.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Қайталау сұрақтары:
1. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді?
2. Ондық бөлшекті разряд бірліктеріне көбейтуді түсіндіріңдер.
3. Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен ажыратуға тиісті цифрлар санынан аз болса, көбейтіндідегі үтірді қалай қояды?
ІІІ. Математикалық диктант.
1) 0,02*2=0,04;
2) 0,05*6=0,3;
3) 0,003*10=0,03;
4) 0,012*7=0,084;
5) 1,003*3=3,009;
6) 2,1*4=8,4;
7) 5,0002*3=15,0006;
8) 0,003*15=0,045;
9) 0,009*1000=9.
IV. Қатені тап.
V. "Қас қағым сәт"-үтірін тап:
а) 1,83 x 10=1 8, 3; г) 91,065 x 100=9 1 0 6, 5;
ә) 12,085 x 100=1 2 0 8, 5; ғ) 2,1561 x 1000=2 1 5 6, 1;
б) 7,5492 x 1000=7 5 4 9, 2; д) 0,103 x 10=1,03;
в) 1,51 x 10= 1 5, 1; ж) 2,758 x 100=275,8;
з) 63,0457 x 1000=63045,7.
VI. Топтық жұмыс: "Кім жылдам"
І топ: (40-(3,16 x 10+1,838))+(2,6+3,7) x 5=40-33,438+31,5=38,062.
ІІтоп: (79-(28,31 x 4-58,9))+(2,3+1,8) x 6=79-54,34+24,6=49,26.
ІІІтоп: (83-(17,27x10-99,3))+(18,07-6,03)x 2=83-73,4+24,08=33,68.
IV топ: (95-(18,15*10-99,4))+(20,5-7,8)*4=95-82,1+50,8=63,7.
VII.Кітаппен жұмыс:
№1060
1) ;
2) ;
3) .
VIII. Топтық жұмыс: Мәселе есептер.
І топ: Меншікті жылдамдығы 19,5 км/сағ моторлы қайық ағыс жылдамдығы 2,8км/сағ өзенде ағыспен 2 сағ, ағысқа қарсы 3 сағ жүзді. Моторлы қайық барлығы қанша қашықтыұты жүзіп өтті?
S=2(19,5+2,8)+3(19,5-2,8)=2*22,3+3*16,7=44,6+50,1=94,7км
Ж: 94,7 км
ІІ топ: Жолаушылар поезында 15 вагон бар. Оның 0,6-сы купелі вагондар, қалғандары плацкарт вагондар. Жолаушылар поезында неше плацкарт вагон бар?
15*0,6=9 - купелі вагондар
15-9=6 - плацкарт вагондар
Ж: 6 вагон
ІІІ топ: <<Ту-134>> ұшағы 900 км/сағ жылдамдықпен, ал 0,4 сағ 850 км/сағ жылдамдықпен ұшты. Ол барлығы қанша қашықтықты ұшты?
S=1,5*900+0,4*850=1350+340=1690км.
Ж: 1690 км.
ІV топ: бір диванды қаптауға 3,25 м, ал бір орындықты қаптауға 0,75 м мата керек. 2 диванды және 12 орындықты қаптауға неше метр мата қажет?
2*3,25+12*0,75=6,5+9=15,5 м
Ж: 15,5 м.
IX. <<Арифметика кілті>> кітабының авторы кім?
К. Л. Ә.
И. А. Ш.
11,46
34,6
34,65
73,6
106,26
167,52
Ә
Л
К
А
Ш
И
Х. "Кім тапқыр?"
ХІ. Сабақтың қорытындысы. Бағалау
ХІІ. Үй жұмысы: №1053, №1057, №1061, №1062, №1063.
үш тілде оқытатын №20 лицей.
Математика пәнінің мұғалімі:
Джетписбаева А.К
Талдықорған қаласы.
Сынып: 5 А
Пән: математика Сабақ: 132-133
Тақырып: <<Ондық бөлшекті натурал санға көбейту>> тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:
1. Ондық бөлшекті натурал санға көбейту бойынша оқушылардың білімдерін бекіту және тиянақтау, жүйелеу.
2. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыру.
3. Өзін-өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылық, іскерлік пен жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы.
Құрал - жабдықтар, көрнекі құралдар: кітап құралдары, үлестірмелі қағаздар, интерактивті тақта.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Қайталау сұрақтары:
1. Ондық бөлшекті натурал санға қалай көбейтеді?
2. Ондық бөлшекті разряд бірліктеріне көбейтуді түсіндіріңдер.
3. Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен ажыратуға тиісті цифрлар санынан аз болса, көбейтіндідегі үтірді қалай қояды?
ІІІ. Математикалық диктант.
1) 0,02*2=0,04;
2) 0,05*6=0,3;
3) 0,003*10=0,03;
4) 0,012*7=0,084;
5) 1,003*3=3,009;
6) 2,1*4=8,4;
7) 5,0002*3=15,0006;
8) 0,003*15=0,045;
9) 0,009*1000=9.
IV. Қатені тап.
V. "Қас қағым сәт"-үтірін тап:
а) 1,83 x 10=1 8, 3; г) 91,065 x 100=9 1 0 6, 5;
ә) 12,085 x 100=1 2 0 8, 5; ғ) 2,1561 x 1000=2 1 5 6, 1;
б) 7,5492 x 1000=7 5 4 9, 2; д) 0,103 x 10=1,03;
в) 1,51 x 10= 1 5, 1; ж) 2,758 x 100=275,8;
з) 63,0457 x 1000=63045,7.
VI. Топтық жұмыс: "Кім жылдам"
І топ: (40-(3,16 x 10+1,838))+(2,6+3,7) x 5=40-33,438+31,5=38,062.
ІІтоп: (79-(28,31 x 4-58,9))+(2,3+1,8) x 6=79-54,34+24,6=49,26.
ІІІтоп: (83-(17,27x10-99,3))+(18,07-6,03)x 2=83-73,4+24,08=33,68.
IV топ: (95-(18,15*10-99,4))+(20,5-7,8)*4=95-82,1+50,8=63,7.
VII.Кітаппен жұмыс:
№1060
1) ;
2) ;
3) .
VIII. Топтық жұмыс: Мәселе есептер.
І топ: Меншікті жылдамдығы 19,5 км/сағ моторлы қайық ағыс жылдамдығы 2,8км/сағ өзенде ағыспен 2 сағ, ағысқа қарсы 3 сағ жүзді. Моторлы қайық барлығы қанша қашықтыұты жүзіп өтті?
S=2(19,5+2,8)+3(19,5-2,8)=2*22,3+3*16,7=44,6+50,1=94,7км
Ж: 94,7 км
ІІ топ: Жолаушылар поезында 15 вагон бар. Оның 0,6-сы купелі вагондар, қалғандары плацкарт вагондар. Жолаушылар поезында неше плацкарт вагон бар?
15*0,6=9 - купелі вагондар
15-9=6 - плацкарт вагондар
Ж: 6 вагон
ІІІ топ: <<Ту-134>> ұшағы 900 км/сағ жылдамдықпен, ал 0,4 сағ 850 км/сағ жылдамдықпен ұшты. Ол барлығы қанша қашықтықты ұшты?
S=1,5*900+0,4*850=1350+340=1690км.
Ж: 1690 км.
ІV топ: бір диванды қаптауға 3,25 м, ал бір орындықты қаптауға 0,75 м мата керек. 2 диванды және 12 орындықты қаптауға неше метр мата қажет?
2*3,25+12*0,75=6,5+9=15,5 м
Ж: 15,5 м.
IX. <<Арифметика кілті>> кітабының авторы кім?
К. Л. Ә.
И. А. Ш.
11,46
34,6
34,65
73,6
106,26
167,52
Ә
Л
К
А
Ш
И
Х. "Кім тапқыр?"
ХІ. Сабақтың қорытындысы. Бағалау
ХІІ. Үй жұмысы: №1053, №1057, №1061, №1062, №1063.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz