Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мектептегі үйірмелер
Айсакова Нуржамал Сериковна
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
<<Ғабит Мүсірепов атындағы
№ 43 орта мектеп>> КММ
Петропавл қаласы
Солтүстік Қазақстан облысы
6-сынып Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Мектептегі үйірмелер. Сын есім
Мақсаты:
> Оқушыларды үйірмелерге қатысуға ынталандыру, сын есім туралы білімдерін тереңдету, оларды практикалық жолдарымен меңгерту.
> Зейінді, ойлау жылдамдығын, есте сақтауды дамыту
> Жан-жақты білімді болуға тәрбиелеу.
Жаңа сабақты түсіндіру.
БжС технологиясының элементтерін қолдану, сын тұрғысынан ойлау.
Көрнекілік: Сын есім туралы блок-сызба, жаттығу жазылған парақтар, отыру орнының матрицасы (ОММ)
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру
(Амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру).
Матрицаны сабақ барысында толтырып отыру. 63% - <<4 пен 5>>
A
B
C
D
E
F
1
+
2
3
4
2. Үй жұмысын тексеру. І кезең < > 63%
3. Сөздік (оқушыларға сөздерді естеріне сақтауға 30 секунд беріледі, содан кейін жазады). ІІ кезең < > 63%
үйірме - кружок
әртүрлі - разный
ерекше - особый
шығарма - произведение
4. Жаңа тақырып. Ойлауды ұйымдастыру
1) Мәтінді оқу (3 минут)
2) Әр сөйлемге сұрақ құрастыру. ІІІ кезең < > 63%
1. Біздің мектепте не бар?
2. Біздің мектепте қандай үйірмелер бар?
3. Қандай үйірмелер ерекше орын алады?
4. Үйірмелерде мектеп оқушылары не істеуге үйренеді?
5. Кейбір үйірмелерде балалар немен айналысады?
6. Үйірмеде алған білімдерін қайда қолдануға болады?
(матрица бойынша бағалау)
5. Сын тұрғысынан ойлау (иә/жоқ). ІV кезең < > 63%
1. Біздің мектепте үйірмелер жоқ.
2. Үйірмеде оқушылар би билеуге, ән айтуға, қойылымдар дайындауға үйренеді.
3. Кейбір үйірмелерде балалар ойыншық дайындайды, гүл өсіреді.
4. Үйірмеде алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана алады.
6. Грамматикалық тақырып. (Блок-сызба бойынша түсіндіру)
Сөз табы
егер
заттың түрін, түсін, сапасын, салмағын, көлемін білдірсе және қандай? қай? сұрақтарына жауап берсе, онда ол сын есім.
Мысалы: қызыл, сары, үлкен, ауыр, жақсы.
Мағынасына қарай түрлері
егер егер
заттың сын-сипатын білдірсе, басқа сөз таптарынан
онда ол сапалық сын есім. жасалған сын есім, онда ол
(әдемі, биік) қатыстық сын есім.
(өнерлі, жаңбырлы)
7. <<Жәйден күрделіге қарай>> КЕФ (күрделілікті есептеу формуласы) бойынша жұмыс жүргізу. 5+30 нормативі. V кезең < > 63%
ТКШ - төменгі күрделілік шегі;
АКШ - аралық күрделілік шегі;
ЖКШ - жоғары күрделілік шегі.
ТКШ
Сөздерді көшір, жұрнақтарды белгіле
Қысқы, жазғы, күзгі, көктемгі, күндізгі, айсыз, тасты, құмды, желді, боранды, жаңбырлы.
(тексеру, матрица бойынша бағалау)
АКШ
Сәйкестігін тап
күшті адам республиканская газета
айлы түн счастливое детство
республикалық газет лунная ночь
бақытты балалық сильный человек
зимний день үй жанурлары
домашние животные дөңгелек үстел
круглый стол қысқы күн
(тексеру, матрица бойынша бағалау)
ЖКШ
Көшіріп жаз, сын есімді мағынасына қарай анықта.
Күзде сары жапырақтар жерге түседі.
Күздің суық желі, қарлы бораны болады.
Бұлтсыз аспан, жұлдызды түн.
(тексеру, матрица бойынша бағалау)
8. Қорытынды
oo Сын есім нені білдіреді?
oo Сын есімнің мағынасына қарай қандай түрлері болады?
oo Үйірмелерде мектеп оқушылары не істеуге үйренеді?
9. Бағалау (матрица)
10. Үй жұмысы. сөздікті, ережені жаттау
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
<<Ғабит Мүсірепов атындағы
№ 43 орта мектеп>> КММ
Петропавл қаласы
Солтүстік Қазақстан облысы
6-сынып Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Мектептегі үйірмелер. Сын есім
Мақсаты:
> Оқушыларды үйірмелерге қатысуға ынталандыру, сын есім туралы білімдерін тереңдету, оларды практикалық жолдарымен меңгерту.
> Зейінді, ойлау жылдамдығын, есте сақтауды дамыту
> Жан-жақты білімді болуға тәрбиелеу.
Жаңа сабақты түсіндіру.
БжС технологиясының элементтерін қолдану, сын тұрғысынан ойлау.
Көрнекілік: Сын есім туралы блок-сызба, жаттығу жазылған парақтар, отыру орнының матрицасы (ОММ)
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру
(Амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру).
Матрицаны сабақ барысында толтырып отыру. 63% - <<4 пен 5>>
A
B
C
D
E
F
1
+
2
3
4
2. Үй жұмысын тексеру. І кезең < > 63%
3. Сөздік (оқушыларға сөздерді естеріне сақтауға 30 секунд беріледі, содан кейін жазады). ІІ кезең < > 63%
үйірме - кружок
әртүрлі - разный
ерекше - особый
шығарма - произведение
4. Жаңа тақырып. Ойлауды ұйымдастыру
1) Мәтінді оқу (3 минут)
2) Әр сөйлемге сұрақ құрастыру. ІІІ кезең < > 63%
1. Біздің мектепте не бар?
2. Біздің мектепте қандай үйірмелер бар?
3. Қандай үйірмелер ерекше орын алады?
4. Үйірмелерде мектеп оқушылары не істеуге үйренеді?
5. Кейбір үйірмелерде балалар немен айналысады?
6. Үйірмеде алған білімдерін қайда қолдануға болады?
(матрица бойынша бағалау)
5. Сын тұрғысынан ойлау (иә/жоқ). ІV кезең < > 63%
1. Біздің мектепте үйірмелер жоқ.
2. Үйірмеде оқушылар би билеуге, ән айтуға, қойылымдар дайындауға үйренеді.
3. Кейбір үйірмелерде балалар ойыншық дайындайды, гүл өсіреді.
4. Үйірмеде алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана алады.
6. Грамматикалық тақырып. (Блок-сызба бойынша түсіндіру)
Сөз табы
егер
заттың түрін, түсін, сапасын, салмағын, көлемін білдірсе және қандай? қай? сұрақтарына жауап берсе, онда ол сын есім.
Мысалы: қызыл, сары, үлкен, ауыр, жақсы.
Мағынасына қарай түрлері
егер егер
заттың сын-сипатын білдірсе, басқа сөз таптарынан
онда ол сапалық сын есім. жасалған сын есім, онда ол
(әдемі, биік) қатыстық сын есім.
(өнерлі, жаңбырлы)
7. <<Жәйден күрделіге қарай>> КЕФ (күрделілікті есептеу формуласы) бойынша жұмыс жүргізу. 5+30 нормативі. V кезең < > 63%
ТКШ - төменгі күрделілік шегі;
АКШ - аралық күрделілік шегі;
ЖКШ - жоғары күрделілік шегі.
ТКШ
Сөздерді көшір, жұрнақтарды белгіле
Қысқы, жазғы, күзгі, көктемгі, күндізгі, айсыз, тасты, құмды, желді, боранды, жаңбырлы.
(тексеру, матрица бойынша бағалау)
АКШ
Сәйкестігін тап
күшті адам республиканская газета
айлы түн счастливое детство
республикалық газет лунная ночь
бақытты балалық сильный человек
зимний день үй жанурлары
домашние животные дөңгелек үстел
круглый стол қысқы күн
(тексеру, матрица бойынша бағалау)
ЖКШ
Көшіріп жаз, сын есімді мағынасына қарай анықта.
Күзде сары жапырақтар жерге түседі.
Күздің суық желі, қарлы бораны болады.
Бұлтсыз аспан, жұлдызды түн.
(тексеру, матрица бойынша бағалау)
8. Қорытынды
oo Сын есім нені білдіреді?
oo Сын есімнің мағынасына қарай қандай түрлері болады?
oo Үйірмелерде мектеп оқушылары не істеуге үйренеді?
9. Бағалау (матрица)
10. Үй жұмысы. сөздікті, ережені жаттау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz