Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мектептегі үйірмелер

Айсакова Нуржамал Сериковна
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
<<Ғабит Мүсірепов атындағы
№ 43 орта мектеп>> КММ
Петропавл қаласы
Солтүстік Қазақстан облысы
6-сынып Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Мектептегі үйірмелер. Сын есім
Мақсаты:
> Оқушыларды үйірмелерге қатысуға ынталандыру, сын есім туралы білімдерін тереңдету, оларды практикалық жолдарымен меңгерту.
> Зейінді, ойлау жылдамдығын, есте сақтауды дамыту
> Жан-жақты білімді болуға тәрбиелеу.
Жаңа сабақты түсіндіру.
БжС технологиясының элементтерін қолдану, сын тұрғысынан ойлау.
Көрнекілік: Сын есім туралы блок-сызба, жаттығу жазылған парақтар, отыру орнының матрицасы (ОММ)
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру
(Амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру).
Матрицаны сабақ барысында толтырып отыру. 63% - <<4 пен 5>>

A
B
C
D
E
F
1
+

2

3

4

2. Үй жұмысын тексеру. І кезең < > 63%
3. Сөздік (оқушыларға сөздерді естеріне сақтауға 30 секунд беріледі, содан кейін жазады). ІІ кезең < > 63%
үйірме - кружок
әртүрлі - разный
ерекше - особый
шығарма - произведение
4. Жаңа тақырып. Ойлауды ұйымдастыру
1) Мәтінді оқу (3 минут)
2) Әр сөйлемге сұрақ құрастыру. ІІІ кезең < > 63%
1. Біздің мектепте не бар?
2. Біздің мектепте қандай үйірмелер бар?
3. Қандай үйірмелер ерекше орын алады?
4. Үйірмелерде мектеп оқушылары не істеуге үйренеді?
5. Кейбір үйірмелерде балалар немен айналысады?
6. Үйірмеде алған білімдерін қайда қолдануға болады?
(матрица бойынша бағалау)
5. Сын тұрғысынан ойлау (иә/жоқ). ІV кезең < > 63%
1. Біздің мектепте үйірмелер жоқ.
2. Үйірмеде оқушылар би билеуге, ән айтуға, қойылымдар дайындауға үйренеді.
3. Кейбір үйірмелерде балалар ойыншық дайындайды, гүл өсіреді.
4. Үйірмеде алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана алады.
6. Грамматикалық тақырып. (Блок-сызба бойынша түсіндіру)
Сөз табы

егер
заттың түрін, түсін, сапасын, салмағын, көлемін білдірсе және қандай? қай? сұрақтарына жауап берсе, онда ол сын есім.
Мысалы: қызыл, сары, үлкен, ауыр, жақсы.

Мағынасына қарай түрлері

егер егер
заттың сын-сипатын білдірсе, басқа сөз таптарынан
онда ол сапалық сын есім. жасалған сын есім, онда ол
(әдемі, биік) қатыстық сын есім.
(өнерлі, жаңбырлы)

7. <<Жәйден күрделіге қарай>> КЕФ (күрделілікті есептеу формуласы) бойынша жұмыс жүргізу. 5+30 нормативі. V кезең < > 63%
ТКШ - төменгі күрделілік шегі;
АКШ - аралық күрделілік шегі;
ЖКШ - жоғары күрделілік шегі.

ТКШ
Сөздерді көшір, жұрнақтарды белгіле

Қысқы, жазғы, күзгі, көктемгі, күндізгі, айсыз, тасты, құмды, желді, боранды, жаңбырлы.
(тексеру, матрица бойынша бағалау)

АКШ
Сәйкестігін тап

күшті адам республиканская газета
айлы түн счастливое детство
республикалық газет лунная ночь
бақытты балалық сильный человек
зимний день үй жанурлары
домашние животные дөңгелек үстел
круглый стол қысқы күн
(тексеру, матрица бойынша бағалау)

ЖКШ
Көшіріп жаз, сын есімді мағынасына қарай анықта.

Күзде сары жапырақтар жерге түседі.
Күздің суық желі, қарлы бораны болады.
Бұлтсыз аспан, жұлдызды түн.
(тексеру, матрица бойынша бағалау)

8. Қорытынды
oo Сын есім нені білдіреді?
oo Сын есімнің мағынасына қарай қандай түрлері болады?
oo Үйірмелерде мектеп оқушылары не істеуге үйренеді?
9. Бағалау (матрица)
10. Үй жұмысы. сөздікті, ережені жаттау

Ұқсас жұмыстар
«баланың бүгінгі демалысы – олардың ертеңгі өміріне көзқарасы»
Білім беру ұйымдарында тәрбие жүйесін қалыптастырудың ерекшеліктері
Шығармашылық ұғымы жөнінде Қазақстан Республикасы орта білімді дамыту тұжырымдамасында
Пәнге деген қызығушылық - оқып - үйренудегі жетістік негізі
Ұлттық тұрғыдағы тәрбие
Тілге қатысты достарымен пікірлесу
Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту - өмір талабы
Басқа балаларға қатынасы
12 жылдық білім беру жүйесінде оқушылардың өзін-өзі дамыту қабілеттерін қалыптастыру
Жарық энергиясы
Пәндер